Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Πινιάτα Λιοντάρι !! DIY LION PINATA !!

Και επειδή παιδικό πάρτυ γενεθλίων χωρίς πινιάτα δεν γίνεται , αφού το μεγαλύτερο πανηγύρι γίνεται κατά το σπάσιμο της πινιάτας , ιδού και η πινιάτα μας.
Και αφού το θέμα μας ήταν η ΖΟΥΓΚΛΑ , επιλέχθηκε ο βασιλιάς των ζωών, το λιοντάρι .
Εύκολο στην κατασκευή του......
Χρειαζόμαστε ένα σχετικά μεγάλο και στρόγγυλο μπαλόνι , λωρίδες εφημερίδας και αλευρόκολλα  σε αναλογία 1 κούπα αλεύρι , 1 κούπα περίπου  νερό..Ο χυλός δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ αραιός ούτε πάρα πολύ πηχτός.Βουτάμε τις λωρίδες εφημερίδας στο χυλό ,αφαιρούμε τον περίσσιο χυλό ,τοποθετώντας τη λωρίδα ανάμεσα σε δύο μας δάχτυλα και τραβάμε  , ώστε να μείνει απλά υγρή χωρίς να τρέχει.Στρώνουμε προσεκτικά τη λωρίδα  στο μπαλόνι που για ευκολία μας το τοποθετήσαμε σε ένα δοχείο  (πάνω φωτό). 3 στρώσεις εφημερίδας είναι αρκετές άν η πινιάτα προορίζεται  για μικρό παιδάκι. Αφήνουμε κάθε στρώση να στεγνώνει πριν βάλουμε την επόμενη.
Αφού στεγνώσει εντελώς (μετά από 24 ώρες ) σπάστε το μπαλόνι και αφήστε την τρύπα επάνω για να βάλετε τα μικροδωράκια καθώς και το στήριγμα από όπου θα κρεμαστεί η πινιάτα . Λίγο χοντρό σύρμα σε σχήμα σταυρού όπου δένετε το κορδόνι. Όταν ολοκληρώσετε θα κλείσετε την τρύπα  κολλώντας επίσης κομμάτια εφημερίδας και αφήνοντας να στεγνώσει επίσης.
Αρχικά το έβαψα με δύο χέρια άσπρο ακρυλικό. Μετά με ανάλογα  ακρυλικά χρώματα , αφού προηγουμένως σχεδιάστηκε το πρόσωπο με μολύβι , ζωγράφισα το πρόσωπο.Τα μαλλιά έγιναν από λωρίδες χαρτονιού σε διάφορα χρώματα που κολλήθηκαν με κόλλα , όπως και τα αυτιά. Αν δεν έχετε την ευχέρεια του ελεύθερου σχεδιασμού , εκτυπώστε ένα σχέδιο της επιλογής σας και ξεπατικώστε το σχέδιο με καρμπόν .
Λεπτομέρεια
Επίσης κοντινό
Ανφάς

Αν θέλετε να δείτε περισσότερες ιδέες για πάρτυ γενεθλίων με θέμα τη ΖΟΥΓΚΛΑ πατήστε https://chrysanthisart.blogspot.com/2018/11/zungle-safari-birthday-party-ideas.html και https://chrysanthisart.blogspot.com/2018/10/zungle-safari-birthday-party-ideas.html
Φίλες και φίλοι μου σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ.

Χρυσάνθη





 

21 σχόλια:

  1. υπεροχα ολα!!χρονια πολλα!!και συ γερη ..και δημιουργικη.....να φτιαξεις και του χρονου!!!! την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα. Είμαι βέβαιη ότι όλοι οι μικροί μας φίλοι ενθουσιάστηκαν. Μπράβο, Χρυσάνθη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πιο΄φασαριόζικη στιγμή των γενεθλίων , το σπάσιμο της πινιάτας.Ιδίως όταν πέφτουν τα ζαχαρωτά κάτω γίνεται ένα πανδαιμόνιο !!! Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη !!!

      Διαγραφή
  3. Μένω κατάπληκτη με τις δημιουργίες σου,
    αλλά και με την όρεξη σου,πάντα έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα ολα ,όσα έφτιαξες Χρυσάνθη μου!
    Εκπληκτικες δημιουργίες!! Μπραβο σου!!
    Πολυχρονος ο εγγονός σου και καλοτυχος εύχομαι!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι πινιάτες μου αρέσουν πολύ, θα θελα να φτιάξω κι εγώ μία αλλά φοβάμαι μην την κάνω όπως να ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλύτερη στιγμή των γενεθλίων είναι το σπάσιμο της πινιάτας. Τα παιδιά ενθουσιάζονται . Εκτός από τα ζαχαρωτά παίρνουν και κομμάτια της πινιάτας για ενθύμιο!!!! Την πρώτη μου πινιάτα την έφτιαξα πριν απλό 40 χρόνια , στα γενέθλια των παιδιών μου και έκτοτε συνεχίζω και στα εγγόνια μου. Νομίζω ότι πρέπει να το επιχειρήσεις και ότι βγεί . Τα παιδιά θα το χαρούν ούτως η άλλως ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Η αυλή βολεύει για πινιάτα.
    Στο διαμέρισμα δεν το διακινδυνευω.😂😂😂😂
    Έκανες καταπληκτική δουλειά κι εδώ Χρυσάνθη μου .
    Ολοζώντανο το λιοντάρι όπως κι όλα τα άλλα ζώα.
    Γεια στα χέρια σου και να χαίρεστε τα ζουζούνι α σας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου πινιάτα έφτιαχνα και για τα παιδιά μου πριν 40 χρόνια και μέναμε σε διαμέρισμα τότε ! Απλά την ώρα του σπασίματος τραβάς καμία πολυθρόνα για να κάνεις χώρο και εξαφανίζεις τα γυάλινα διακοσμητικά καλού κακού! Χαχα Σίγουρα η αυλή βολεύει περισσότερο γενικότερα για γενέθλια παιδιών. Να φανταστείς ότι ξεχνούν τις μητέρες τους εντελώς. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.....οπως κ τα υπολοιπα που εφτιαξες μπραβοοοοοοοοοο ολα αψογα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τωρα μας αποτελειωσες με αυτήν την δημιουργια σου Χρυσανθη μου.. τι δουλεια!! το λιονταρι σου φαενη ιδεα έτσι που το φτιάξατε.. τελικα κάνατε μια ζουγκλα στο σπιτι σας!! οταν εεις ορεξη και καλή θελιση όλα μπορεις να τα κανεις για αλλη μια φορα μπραβο σου φιλη μου μπραβο και στις δυό σας.. καλο σου ξημερωμα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή