Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

ΖΟΥΓΚΛΑ ΣΑΦΑΡΙ Πάρτυ Γενεθλίων Ιδέες ! Μέρος Α΄ ZUNGLE SAFARI Birthday Party Ideas ! PARTE A΄

Γεια σας αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες.
Πέρασε ήδη σχεδόν ένας χρόνος από την τελευταία μου ανάρτηση , παρά τις υποσχέσεις μου για συντομότερη παρουσία μου στην όμορφη μπλογκογειτονειά μας!Δεν υπόσχομαι πλέον τίποτα ,μπας και κατορθώσω να είμαι συνεπέστερη.Πολλές οι δημιουργίες που έφτιαξα,με αποτέλεσμα να μη ξέρω τι να σας πρωτοδείξω.Επέλεξα λοιπόν να ξεκινήσω με ένα θέμα προσφιλές, που ενδιαφέρει πολλές από εμάς ( γλυκές μανούλες και τρελαμένες γιαγιάδες) χαχαχα
Ξεκινάω λοιπόν με το περυσινό πάρτυ γενεθλίων του εγγονού μου με θέμα την ΖΟΥΓΚΛΑ !!!
Μερική άποψη του  Μπουφέ των γενεθλίων. Αναλυτική περιγραφή στο μέρος ΙΙ
Το θέμα ΖΟΥΓΚΛΑ/ΣΑΦΑΡΙ είναι πολύ ενδιαφέρον και ευρύ θέμα για αγορίστικα γενέθλια . Αρκεί να έχεις χρόνο και όρεξη για να δημιουργήσεις .Η αλήθεια είναι ότι δούλεψα πολύ και εντατικά ώστε να είμαι εμπρόθεσμη.Παρά ταύτα ορισμένα έμειναν μισοτελειωμένα και δεν χρησιμοποιήθηκαν (ως συνήθως γιατί είμαι αχόρταγη και δεν βάζω όρια όταν δημουργώ, χαχαχα )
Ζώα που ενδημούν στη ζούγκλα,  όμορφα και άγρια και ήμερα διασκορπίστηκαν στην αυλή 
Δύο όμορφες ζέβρες βόσκουν αμέριμνες.

Πιο μακρυά δύο αγέρωχα λιοντάρια καραδοκούν.
Μιά λεοπάρδαλη με ένα ελέφαντα συνυπάρχουν.
Μιά γλυκιά καμηλοπάρδαλη παρακολουθεί αφ' υψηλού .
Μια πανέμορφη τίγρη έτοιμη να επιτεθεί στο ανυποψίαστο θύμα του.
Ενας τεράστιος ρινόκερος ψάχνει για σκιά.
Πιθηκάκια χαρούμενα κάνουν τρελίτσες .
Ένας τεράστιος κροκόδειλος λιάζεται.
Από τα κοφτερά του δόντια δεν γλυτώνει τίποτα .
Τρελαμένα πιθηκάκια κρεμασμένα  σε όλα τα δένδρα.
Ενας τρελός ιπποπόταμος κάνει χαρούλες βλέποντας τα παιδάκια να καταφθάνουν.
Δύο πίθηκοι κρατώντας μπαλόνια επί της υποδοχής.
Πίθηκος κλέφτης!!!!
Και τα μπαλόνια στο ίδιο πνεύμα.
Ζούγκλα όμως χωρίς πουλιά και φίδια δεν γίνεται !
Πολύχρωμος παπαγάλος.
Τρελοπούλι έκπληκτο!
Τρελοπούλι σε περισυλλογή !
Για να προκαλέσει τον θαυμασμό των παιδιών φόρεσε ότι χρώμα υπάρχει!

Και φλαμίγκος βεβαίως σε ένα παρακείμενο υδροβιότοπο!
Και μεγάλα δηλητηριώδη φίδια , να παραμονεύουν την λεία τους.
Ενας κροκόδειλος μεταμορφώθηκε στον αριθμό 5 για τις ανάγκες των γενεθλίων !!!!

Και για να μη σας κουράσω πρισσότερο, εδώ λέω να σταματήσω.Θα ακολουθήσει μέρος ΙΙ
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ
Χρυσάνθη






















17 σχόλια:

  1. Καλημέρα Χρυσάνθη μου.
    Να σας ζήσει ο εγγονός .
    Να είναι γερός κσι καλότυχες και να μοιάσει έστω και λίγο τη γιαγιά του.
    Με συνοπτικές διαδικασίες σε ονομάζω την πιο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ γιαγιά του Διαδικτύου .
    Δεν υπάρχει δεύτερη σαν κι εσένα .
    Όλες ακολουθούμε μακράν.
    Βάλε κι οδηγίες να δούμε πώς τα έφτιαξες όμως.
    Πού ξέρεις ίσως φτιάξουμε Ένα από όλα τα ζωάκια!!!!!
    Χίλια ΜΠΡΆΒΟ και για στα χέρια σου .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο τιμητικά σου λόγια. Με κάνεις να κοκκινίσω , αν και πιστεύω ότι όλες μας είμαστε ισάξιες και μάλιστα όσες γίναμε γιαγιάδες βγάζουμε φτερά στα πόδια και στα χέρια , άσχετα αν οι αρθρίτιδας μας κτύπησαν την πόρτα χαχαχα ! Και βέβαια θα δείξω πως τα έκανα ,ας ελπίσουμε λίαν συντόμως. Να περάσεις υπέροχα με το κοριτσάκι σου.φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Δεν αμφέβαλλα πως θα έκανες την επανεμφάνιση σου με κάτι πολύ δυνατό Χρυσάνθη μου! !!
    Μας έλειψες αλλά μας αποζημιώνεις με αυτή την υπερπαραγωγή! !! Είναι όλα φανταστικά!!!
    Να χαίρεστε τον εγγονούλη σου ! Ανυπομονώ για την συνέχεια!
    Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne μου, με συγκινείς να μου λες ότι σου έλλειψα . Είναι πολύ γλυκό και ανθρώπινο και σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσαν . Φιλάκια πολλά και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. Ολο έψαχνα κάπου να σε δώ η έστω ένα έργο σου
    η υπομονή μου ανταμείφθηκε πλουσιοπάροχα.
    Εξαιρετικός ο διάκοσμος για τη γιορτή του εγγονού σου,
    χρόνια του πολλά πάντα να προοδεύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου ευχαριστώ πολύ . Με τιμούν τα λόγια σου και με συγκινούν. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Τόσος καιρός Χρυσάνθη μου πέρασε και χαίρομαι που επιτέλους μας έδειξες τις δημιουργίες σου για το πάρτυ του εγγονού !! Δεν υπάρχουν λόγια για τα έργα σου , κάθε ένα είναι ξεχωριστό και τόσο όμορφο που φαντάζομαι ότι όλα τα παιδάκια ενθουσιάστηκαν !! Να είσαι καλά και να δημιουργήσεις πάλι φέτος όμορφα πράγματα !!1 Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικόλ μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα γλυκά σου λόγια ! Φιλάκια και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα εκατοστήσει το αγόρι σας , γερο, ευτυχισμένο και τυχερό να είναι!
    Υπέροχο πάρτι, εργα τέχνης όλες οι δημιουργίες σου!! (Πολλές ώρες. Δουλειάς σιγουρα!!!)
    Να περνας πιο συχνά, ειναι τόσο ξεχωριστά όσα μας δείχνεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου γλυκιά , πόσο με τιμούν τα λόγια σου ! Ευχαριστώ από καρδιάς . Και εσύ να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου. Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. ... παρόλο που τα ειδα πως τα έφτιαξες,τα έπιασα στα χέρια μου ��.οταν τα βλέπω εδώ ,μου φαίνονται απίστευτα,.Είμαι πολύ τυχερή που σε γνώρισα και σε έχω στη ζωή μου Κυρία Χρυσάνθη μου ,μεγάλη τιμη και χαρά για μένα.❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόντα μου και εμείς είμαστε τυχεροί που είσαι δίπλα μας και ευτυχείς που γνωρίσαμε την όμορφη οικογένειά σου. Η βοήθεια και η συμπαράστασή σας είναι πολύτιμη και ανεκτίμητη για μας. Δική μας η τιμή και βαθειά η συγκίνησή μου για τα τόσο θερμά συναισθήματά σου. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  8. Πρωτα οι ευχες για το αγαορι σας φιλη μου να τα εκατοστησει..!!!Να το καμαρώσετε όπως αγαπατε..
    Και εκπληξη..και υπερπαραωγή..Χρυσανθη μου η παρουσία σου μετα απο τοσο καιρό μας χαροποιησε φιλη μου Καλα με αφησες με το στομα ανοιχτό με την ιδέα της ζουγκλας και την δημιουργια αυτής.. σιγουρα θα είχαν ξετρελαθεί τα παιδακια στο παρτυ..τα συγχαρητηρια μου προις το παρον ..γιατί απο ότι μας λες εχει και συνεχεια ...θα την περιμενουμε οπως και εσενα..
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου γλυκιά είμαι τόσο χαρούμενη και συγκινημένη που διαβάζω τόσο τρυφερά λόγια από εσένα που καθομολογία όλων είσαι ένα υπέροχο άτομο. Ευχαριστώ από καρδιάς . Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Χρυσάνθη μου να το χαίρεστε τό αγοράκι σας πάντα γερός και δυνατός να είναι στη ζωή του!! Τώρα όλο αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες δεν πιστεύω ζούγκλα παραμυθένια τέλεια όλα!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εισαι καταπληκτική με οτι καταπιανεσαι!!!! Ο κροκόδειλος ειναι ο ωραιότερος που εχω δει!!!Να τον χαιρεστε και να τον καμαρωνετε και περιμενω με αγωνια να δω τα επομενα γεννεθλια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή