Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Πλεκτή ρομαντική ζακετούλα για μικρές πριγκίπισσες !!!! Knitted baby girl cardigan and Headband !!!

Γειά σας φίλοι μου ,

Πιστή στην υπόσχεσή μου για συχνότερη παρουσία στην όμορφη γειτονιά μας , που όμως μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι έχει αραιώσει επικίνδυνα, αποφάσισα να σας παρουσιάσω σήμερα ένα πολύ κομψό ,ρομαντικό και vintage πλεκτό ζακετάκι ,που έπλεξα για την πριγκίπισσα της καρδιάς μου , τη μικρή μου Χρυσανθούλα.
Σε υπέροχο ροζ αντικέ χρώμα με υπόλευκες φάσες , στολίστηκε με μικρό γιακά από όμορφη δαντέλλα ,απομεινάρι από παλαιότερη κατασκευή.
Εξαιρετικά ζεστό,αφού το νήμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν 65% μαλλί και 35% αλπακάς και μέτριο σε πάχος. ( Βελόνες Νο 5 )
Το μανίκι ακολουθώντας τη γραμμή της ζακέτας έγινε με λίγη σουρίτσα ώστε να στέκει φουσκωτό.
και στυλάτο
Τα κουμπιά και οι θηλειές  πλέχτηκαν με βελονάκι
Η δανττέλλα στο λαιμό στερεώθηκε με βελονιά αλυσίδα
Και για να ολοκληρωθεί η στυλιστική μας διάθεση συνοδεύτηκε από ένα πλεχτό με βελονάκι κεφαλόδεσμο που στολίστηκε με επίσης πλεχτά με το βελονάκι ροζ τριαντάφυλλα καθώς και δαντελλένια .
Αρκετά φαρδύς ο κεφαλόδεσμος, για να κρατά ζεστό το κεφάλι, αντί καπέλου
Αλλά και να μπορεί να φορεθεί και στο λαιμό , αντί για κασκόλ

Και μερικές πληροφορίες για την κατασκευή
Πλάτη
Μπροστινά φύλλα
Μανίκι
Μετά το ράψιμο των ραφών, έπλεξα  με στρόγγυλες βελόνες μονοκόματα τις μπροστινές φάσες μαζί με το λαιμό σε πλέξη μους.

Το σχέδιο εμπνεύστηκα από : https://blog.loveknitting.com/free-sirdar-baby-knitting-patterns/
Αγαπητοί μου φίλοι σας ευχαριστώ που επισκέπτεστε το μπλογκοσπιτάκι μου.
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ
Χρυσάνθη






59 σχόλια:

  1. Υ π έ ρ ο χ η!!!!!
    Το χρώμα της, το μεσάτο στύλ της, τα τελειώματα και η δαντέλλα...έχω μείνει άφωνη!!!!
    Γειά στα χέρια σου, χρυσοχέρα μου!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Marie-Anne . Χαίρομαι που σου άρεσε . Φιλιά και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Έργο τέχνης όχι απλά μια πλεκτή ζακετούλα, τυχερή η μικρή πριγκίπισσα!!!!! Φιλάκια πολλά και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια και καλή και δημιουργική εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλώς ξαναβρεθήκαμε..Ειχα το μπλογκ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ παλιά..Λάτρεψα πολύ την ζακετούλλα,ρομαντική , μου αρέσουν οι δαντέλες και φυσικά ειναι στο αγαπημένο μου χρώμα, το λιλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ δελφινάκι μου . Καλώς βρεθήκαμε ξανά . Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Ότι πρέπει αυτό το αριστούργημα για μία πριγκίπισσα !!!! Πολύ προσεγμένη δουλειά, ωραίο πλέξιμο και τέλειο χρώμα !!!! Θα τα χαρεί σίγουρα η μικρούλα σας !!!! Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το ζακετάκι με αγαπημένο κοριτσίστικο χρώμα!!! Με γεια της και καλοφόρετο!!!
    Καλώς σας βρήκα!!!
    Σας εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαρία μου . Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για το όμορφο σχόλιο. Καλή εβδομάδα. Θα τα λέμε

      Διαγραφή
  6. Χρυσάνθη δεν ξέρω τι να πω! ΥΠΕΡΟΧΟ, είσαι φοβερή, εγώ με το πλέξιμο είμαι ..καθυστερημένη θα ..έλεγα!Δεν έχω λόγια για το πόσο θαύμασα το έργο σου από κάθε άποψη, εκτέλεση, εμφάνιση, χρώμα υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!ΤΟΣΟ ΚΟΜΨΟ.....ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετική δουλειά,έχουμε την δίχρονη Αλεξάνδρα στην οικογένεια
    να φορέσει αυτό το ζακετάκι αλλά δεν έχουμε υπομονή να το κάνουμε,
    ευχαριστούμε που μας το έδειξες.Να χαίρεσαι τη μικρή Χρυσάνθη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ελισάβετ ευχαριστώ πολύ. Να χαίρεσαι την μικρούλα Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  9. Preciosa chaqueta!!! a mí me encanta tejer
    http://elrincondechelo.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mi querido amigo Chelo, muchas gracias por tus buenas palabras. Es un honor para mí comentar, ya que eres especial en tejer. Besa a muchos

      Διαγραφή
  10. Πωπω τέλεια δουλειά Χρυσάνθη μου, όπως όλα όσα κάνεις φυσικά .
    Μου αρέσει πάρα πολύ το πλέξιμο κι όταν ήταν μικρά τα παιδιά μου, τους έπλεκα .
    Αυτό όμως μου φαίνεται αρκετά δύσκολο .
    Η γειτονιά μας όντως αραίωσαι και λυπάμαι κι εγώ πολύ.
    Ελπίζω να επανέλθουν όπως κι εσύ.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ρένα ,νομίζω πως τίποτα δεν είναι δύσκολο για τα χεράκια σου!Ευχαριστω πολύ . Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Χρυσάνθη. Η ζακετούλα και η κορδέλα είναι όχι απλά πανέμορφα αλλά σωστά κομψοτεχνήματα. Η μικρούλα (η εγγονούλα σου να υποθέσω) θα είναι σαν μία μικρή πριγκίπισσα. Σου εύχομαι καλή εβδομάδα και καλή χρονιά.Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Δάφνη μου. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το γλυκό σου σχόλιο !

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Χρυσάνθη μου!!
    Μα ποσο όμορφο το ζακέτακι της μικρής Χρυσάνθης σας!
    Εξαιρετική η δουλεια σου μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!!!
    Ο δε δαντελένιες γιακάς....το απογείωσε!!
    Συγχαρητηρια στην ταλαντούχα γιαγιά!!
    Καλη εβδομάδα!!Πολλα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια DIMI μου . Ευχαριστώ από καρδιάς . Και εσύ να είσαι καλά και να μας μαγεύεις με τις υπέροχες φωτός σου . Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Οχι μόνο είναι όμορφη η ζακετούλα της εγγονούλας σου Εφη μου αλλα ειναι και πολύ κομψότατη για μια μικρή δεσποινίδα... εξ αλλου μπορει να αργησες να επανελθεις αλλα δεν έχουμε ξεχασει τις ομορφες δημιουργίες σου καθε φορα που έκανες ανάρτηση..σε ευχαριστούμε και για το πατρον..της ζακετούλας...
    Εχεις πολυ δικιο για την απουσία πολλών και εξαιρετικών φιλων απο τα μπλοκ...απλά τους εχει ξελογιάσει το φέης ως πιο αμεσο; δεν ξερω μέσον επικοινωνίας.... ομως την ζεστασια που έχει η μπλοκογειτονιά μας δεν νομίζω να υπάρχει εκεί.. εξ ου και δεν έχω...
    παντως η επισροφή σου μας γέμισε χαρα φιλη μου..να περνας ομορφα ότι και να κάνεις.. φιλακιαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου ευχαριστώ πολύ . Χαίρομαι που σου άρεσε . Την αγάπη μου και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Γεια στα χέρια σου!!!
    ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΓΛΥΚΙΑ, ΥΠΕΡΟΧΗ!
    ΚΛΟΦΟΡΕΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!
    Μια ματιά μόνο εριξα, θα επανέλθω να τη θαυμάσω!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου σε ευχαριστώ πολύ.χαίρομαι που τα λέμε ξανά. Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. εκπληκτική!!!τη λάτρεψα!από το χρώμα της μέχρι την παραμικρή της λεπτομέρεια!!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο Χρυσάνθη μου! Κι εγώ πάλι πλέκω για την Μαγδούλα, χαχαα, χαζογιαγιάδες!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου γλυκιά ευχαριστώ πολύ.Περιμένω να δω τι έφτιαξες για την μικρή Μαγδούλα .Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη η ζακετούλα της πριγκίπισσάς σου Χρυσάνθη μου!! μας έλειψες πολύ χρυσοχέρα μου!! Πολύ δύσκολη έως ακατόρθωτη η ζακέτα για μένα!! Μου άρεσαν πολύ και οι λεπτομέρειες που προσδίδουν πολύ αρχοντιά και φινέτσα!! κουμπάκι πλεκτό κάτω από το κουμπί, σουρίτσα στο πλάϊ, δαντέλα στο γιακαδάκι, και φάσα γύρω γύρω λευκή!! Ασορτί γιακάς η κορδέλα, τριανταφυλένια, αναλόγως της περίστασης!! πω πω, με τρέλανες!! Ένα μπράβο, δεν είναι αρκετό!!! φιλάκια χρυσοχέρα μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο ζεστά και γλυκά σου λόγια. Εύχομαι να μπορώ´ να βρίσκομαι κοντά σας και να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας . Φιλάκια πολλά Φανούλα

      Διαγραφή
  18. Χρυσάνθη μου δεν έχω λόγια !! Πραγματικά το ζακετάκι είναι τόσο τέλειο , τόσο ρομαντικό που το κοριτσάκι σου θα είναι μια κουκλίτσα !! Οχι ότι περίμενε το ζακετάκι τα κοριτσάκια είναι πανέμορφα αλλά πως να το κάνουμε η φροντίδα της γιαγιάς είναι αλλιώς !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. !!!!!!!!!!!!!Χρυσανθένια χρυσοχέρα μου, εσύ!!
    ΤΥΧερή η μικρή σου εγγονή! (από τον γιο ή την κόρη σας;;;)

    Φιλιά
    από Νέα Υόρκη.
    Υιώτα
    "ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ"























    0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αστοριανή μου Υιώτα χαίρομαι που τα ξαναλέμε . Η μικρή Χρυσανθούλα είναι της κόρης . Ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο ! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κομψή, ρομαντική, προσεγμένη ως την παραμικρή λεπτομέρεια για τη νεότερη Χρυσανθούλα!
    Να είσαι γερή πάντα και τόσο υπέροχα δημιουργική, να ετοιμάσεις και τα νυφικά της ωραία μου κυρία!

    Φιλάκια πολλά, καλό Κυριακάτικο ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χαίρομαι που τα ξαναλέμε ! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .´Οσο για το νυφικό χμμμ δεν το βλέπω χαχαχα! Φιλάκια

      Διαγραφή
  22. TOK!TOK!KAΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μοναδικό, τόσο όμορφο και τόσο αριστοκρατικό και συνάμα τόσο κοριτσίστικο δεν έχω λόγια. Γεια στα χέρια σου που φτιάχνουν τέτοιες ομορφιές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ . Τιμή μου τα ωραία σου λόγια ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Πραγματικά πριγκιπική η ζακετούλα ...χρυσοχέρα Χρυσάνθη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη νέα και ιδιαιτέρως ταλαντούχα φίλη μου ! Ελένη μου ευχαριστώ πολύ .

      Διαγραφή
  25. Βρε εσύ εχεις ενεργοποιηθεί για τα καλά Χάρηκα πολύ για την ανάρτηση σου και που θα είσαι και πάλι παρούσα στην γειτονιά μας, το μπλογκ σου αποτελεί κόσμημα στην παρέα με θαυμαστ.ες και ιδιαίτερες τις περισσότερες φορές δημιουργίες ηρθες εσύ φεύγω εγώ δυστυχώς τώρα κάνω τις βόλτες μου όσο γίνεται όλα είναι ρευστά και απρόοπτα!! Καλά με την ζακέτα έμεινα!!!! το χρώμα το πλέξιμο η δαντέλα αλλά και τα κουμπιά με τα θηλυκάκια είναι τέλεια και θα κλέβει την παράσταση με την πρώτη ματιά η μικρούλα Χρυσάνθη!!!Πόσο υπολείπομαι του πλεξίματος!! Ευχομαι καλές και πολλές πολλές δημιουργίες για μπορούμε να χαζεύουμε !!! Φιλάκια πολλά και καλόαπόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη φάση της ζωής που βρισκόμαστε Εφη μου δυστυχώς θα αλληλοεξαφανιζόμαστε.Αρκεί να είμαστε στο πόδι και να λέμε κάπου -κάπου τις καλημέρες μας.Κατανοώ τη κατάστασή και ελπίζω να φροντίζεις τον εαυτό σου,γιατί είσαι απαραίτητη στους δικούς σου.Φιλιά αγάπης

      Διαγραφή
  26. καλη Ανασταση!! καλο Πασχα!!!!!!φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλη μου θα σου ευχηθώ Καλό Πάσχα με υγεία και Αγάπη πάντα στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία .
    Πέρνα από το μπλογκ μου να πάρεις κάτι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρομαντική τέλεια δουλειά υπέροχο χρώμα ότι πρέπει για μια μικρή πριγκίπισσα μπράβο Χρυσάνθη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σας ευχαριστώ για τις καλές και πολύ χρήσιμες πληροφορίες, είναι πολύ ενδιαφέρον, μου αρέσει όλα τα πράγματα που μοιράζεστε και βλέπουμε την όμορφη δημιουργία σας. Είναι υπέροχο και είναι υπέροχο.
    ความงาม

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γαια σου Χρυσανθη μου καλως όρισες κοριτσι μου χαρηκα που είδα ειδοποιηση για αναρτηση σου αλλα δεν μου την βγαζει δυστυχώς φίλη μου και σου το γραφω εδώ να το ξερεις φίλη μου.. δεν ξερω τι συμβαίνει θα ξαναπροσπαθησω αργοτερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κι εγώ ήρθα να σε καλωσορίσω πίσω στα λημέρια μας και να σου πω ότι δεν βγαίνει η καινουργια σιτ ανάρτηση Χρυσάνθη μου.
    Δες τις ρυθμίσεις σιυ.
    Άντε και μας έφαγε η αγωνία.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή