Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Οι δικοί μου ΄Αγγελοι !! My Christmas Victorian Angels !!

Μου αρέσουν πολύ οι βικτωριανού στύλ άγγελοι , ιδίως για την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.Στο πνεύμα  των Χριστουγέννων  λοιπόν και εγώ προμηθεύτηκα τούλια, οργάντζες,σατέν,δαντέλες,κορδέλες και χρυσόσκονες , την ραπτομηχανή μου και στρώθηκα στη δουλειά. Και ιδού το αποτέλεσμα !


 Όλα τα αγγελούδια τα στόλισα με στεφάνια από σατέν κορδέλα και πέρλες ,ραμμένα στο χέρι ,με ζικ ζακ βελονιά που σούρωσα και κόλλησα με πιστολάκι σιλικόνης.


 

Τα παραπάνω αγγελούδια στολίστηκαν στο κεφάλι με κορώνες,ραμμένες στο χέρι , από σατέν δαντέλα και πέρλες .

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Διαλέξτε από το ίντερνετ και εκτυπώστε μία εικόνα που παρέχεται δωρεάν, ή αγοράστε την.Κόψτε περιμετρικά με κάποιο περιθώριο  την εικόνα και αφαιρέστε όποια σημεία της εικόνας δεν χρειάζεστε.Κολλήστε την κομμένη εικόνα σε χοντρό χαρτόνι και κόψτε πλέον  προσεκτικά ακολουθώντας τις λεπτομέρειες της εικόνας.Εγώ χρησιμοποίησα δύο φύλλα χαρτονιού για να γίνει πιό σκληρό και ανθεκτικό.Αν το χαρτόνι δεν είναι άσπρο ,αλλά από κουτί συσκευασίας πριν κολλήσετε την εικόνα περάστε δύο χέρια άσπρο χρώμα ή gesso , Στο πίσω μέρος της εικόνας κολλήστε χαρτί της επιλογής σας για ένα όμορφο φινίρισμα.
Διακοσμήστε την εικόνα με στεφανάκι και περάστε λίγο γκλίτερ ή ασημόσκονη ή ότι άλλο θέλετε για να δώσετε μία λάμψη.
Ράψτε το φόρεμα με υφάσματα  και δαντέλες επιλογής σας,σουρώστε στη μέση και κολλήστε με πιστόλι σιλικόνης στο πίσω μέρος της εικόνας.
Εδώ μπορείτε να σταματήσετε.
Εγώ προτίμησα να φτιάξω από διπλό χοντρό χαρτόνι χιονονιφάδες στις οποίες κόλλησα χιόνι και στόλισα με ασημένιο γκλίτερ και τίς κόλλησα στο πίσω μέρος με θερμοκόλα  .

Οι άγγελοί μου είναι σχετικά μεγάλοι , από 30cm έως και 50cm.
Ολοι οι παραπάνω άγγελοι μου προσφέρθηκαν στο  χριστουγεννιιάτικο μπαζάρ της πρωτοβουλίας για το παιδί , στη Βέροια , που θα διαρκέσει μέχρι 23/12/2018 .Για να γνωρίσετε το θεάρεστο έργο επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.propaidigr.org/
Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου  σας εύχομαι  από καρδιάς καλά Χριστούγεννα και η καινούργια χρονιά να εκπληρώσει κάθε σας επιθυμία.
Σας φιλώ με αγάπη

Χρυσάνθη


50 σχόλια:

  1. υπεροχοι οι αγγελοι!για υπεροχο σκοπο....απο μια υπεροχη Κυρια!καλες γιορτες γλυκια μου!!οτι επιθυμεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και αναρωτιόμουν με τι θα μας εκπλήξεις φέτος
    Και ειχα δίκιο οι άγγελοι σου είναι απερίγραπτα όμορφοι και πρωτότυποι!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσάνθη μου ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΊ, ξετρελάθηκα, μου θύμισαν τα σκαλιστά της παιδικής μου ηλικίας!Και του χρόνου γλυκιά μου Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φωτεινή αχτίδα σε ευχαριστώ πολύ Εύχομαι σε ένα και τον Δημήτρη καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία !

      Διαγραφή
  4. Υπέροχοι οι άγγελοι σου κι ακόμα περισσότερο ο σκοπός
    για τον οποίο τους φιλοτέχνησες!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα Χρυσάνθη μου!
    Οι άγγελοί σου, υπερ-παραγωγή και σκοπός ιερός!
    Να είσαι πάντα καλά! Εύγε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου ευχαριστώ πάρα πολύ ! Καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη !

      Διαγραφή
  6. ολα τα αγγελουδια σου ειναι υπεροχα , δεν περιμενα τιποτε λιγοτερο απο τα χρυσα χερακια σου Χρυσάνθη μου , καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένη μου φίλη Ειρήνη ευχαριστώ από καρδιάς. Εύχομαι σε εσένα και στην όμορφη οικογένειά σου καλές γιορτές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πράγματι καταπληκτικοί οι άγγελοι σου και βέβαια ακόμα πιο εξαιρετικός ο σκοπός !!!!
    Να είσαι καλά να μοιράζεις χαρά !!!
    Καλές γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο,τι κι αν κάνεις οι δημιουργίες σου,ο λόγος σου, η στάση ζωής σου αποπνέει αρχοντιά,καλο γούστο και σεβασμό! Σ αγαπω και σ ε θαυμάζω συμφοιτήτρια
    Φιλάκια πολλά κι ευχομαι νάχεις πολλούς τέτοιους αγγέλους να προστατεύουν εσένα και τ αγαπημένα σου πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε αγαπώ Χαρά μου. Ευχαριστώ πολύ για το τόσο θερμό σχόλιο. Είθε όλοι να έχουν προστάτη άγγελο. Ίσως απαλυνθεί ο πόνος και οι κακουχίες ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφοι οι άγγελοι Χρυσάνθη μου! Να είσαι καλά και του χρόνου! Μπράβο και για το σκοπό που τα έδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχοι οι Άγγελοι σου Χρυσάνθη μου! Πρωτότυποι και εξαιρετική η δουλεια σου!
    Καλά Χριστουγεννα και καλες γιορτές! Καλά να περασετε!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσάνθη μου δεν χορταίνω να τους βλέπω τους Αγγέλους σου!!!Να είσαι πάντα καλά και να μπορείς να προσφέρεις!!!! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σταυρούλα μου ευχαριστώ πολύ. Επίσης καλές γιορτές με υγεία και αγάπη ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφοι όλοι και ο καθένας ξεχωριστά
    τι ωραία η ιδέα σου
    μπράβο για την υπομονή σου και τα όμορφα αποτελέσματα

    είναι τόσο όμορφα και ρομαντικά

    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου ευχαριστώ πάρα πολύ . Εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία ,χαρά και αγάπη. Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Πωπω τί υπέροχοι άγγελοι.
    Γειά στα χέρια σου Χρυσάνθη μου.
    Μπράβο και για την προσφορά σου.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη .

      Διαγραφή
  16. Τι να πω Χρυσάνθη μου !!! Κάθε έργο σου έχει την υπογραφή σου με τη λεπτοδουλειά και τη φινέτσα του !!
    Και μάλιστα στην Πρωτοβουλία για το παιδί είναι ότι ομορφότερο !! Να είσαι καλά φίλη μου και να μας δίνεις τα φώτα σου σε πολλές δημιουργίες !!! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου οτιδήποτε απαλύνει τον ανθρώπινο πόνο είναι ωραίο. Και εσύ όπως και πολλές άλλες φίλες , που παρά τα οποιαδήποτε προβλήματα αντιμετωπίζουν, είστε τόσο ενεργές που σας θαυμάζω . Εύχομαι να βρείτε πολλούς μιμητές. Ευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια. Να περάσεις όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα


      Διαγραφή
  17. Que preciosas!!! me encanta ese estilo tan vintage, besos
    FELIZ NAVIDAD!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω μείνει άφωνη!!!τι υπέροχοι άγγελοι!!!να σαι καλά να προσφέρεις πάντα!!!
    Καλές γιορτές με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου. Καλές γιορτές με υγεία και πολύ αγάπη !

      Διαγραφή
  19. Ξετρελάθηκα με τους αγγέλους σου, Χρυσάνθη μου!!!! Τι υπερπαραγωγή είναι αυτή!!!!!
    Φαντάζομαι πως θα έκαναν θραύση στο μπαζάρ!!!! Συγχαρητήρια!!! Και του χρόνου!!!!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και χαρές στο σπιτικό σου!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου. Χρόνια πολλά και χαρούμενα! Με το καλό το μωράκι σας. Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ & ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά, καλές και χαρούμενες γιορτές να έχεις. Οι άγγελοι υπέροχοι τόσο όμορφοι και τόσο σικατοι γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι Χρυσανθη ειναι ονειρεμενοι..........ααααααχ τι μου θυμισαν αυτα τα προσωπακια...τις παλιες καρτες !!!φοβεροιιιιιιιιιιιιι θα τους κανω κ γωωωωωωωωωωωω σιγουρααααααα καλες γιορτες καλα να περνατε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστώ Σοφία μου. Ακριβώς όπως οι παλιές κάρτες. Να τους φτιάξεις. Είναι πολύ όμορφοι . Χρόνια πολλά και χαρούμενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Feliz año 2019, que todos tus deseos se cumplan.

    Un saludo desde Salamanca.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα είναι πραγματικά υπέροχα τα αγγελάκια σου, Χρυσάνθη μου.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλη μου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά Μία μου.Με υγεία και ευτυχία και πολλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά πολύ όμορφα αγγελάκια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανταστικά και πολύ εντυπωσιακά τα αγγελάκια!!! Μπράβο σου!!!
    Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά με υγεία,αγάπη,ευημερία και όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και τις γλυκές ευχές σου.Καλή και ευτυχισμένη χρονιά για σένα και την οικογένειά σου.

      Διαγραφή
  28. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και χαμόγελα!

    Καλημέρα από την παγωμένη Καβάλα 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφοκλή μου.Καλώς ήρθες.Καλή,χαρούμενη χρονιά και σε σένα !

      Διαγραφή