Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Χριστουγεννιάτικα στολίδια και Πρωτοχρονιάτικα Γούρια . Christmas Ornaments and CHARMS !!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ αγαπημένες φίλες και φίλοι μου. Εύχομαι υγεία και ευτυχία σε σας και στις οικογένειές σας .
Πέρασε πολύς χρόνος από την τελευταία μου ανάρτηση ,τόσος που δεν μπορούσα να μπώ στο σπιτάκι μου από τις πολλές αράχνες , αφήστε που σχεδόν ξέχασα πως γίνεται μία ανάρτηση.
Εξαφανίστηκα δυστυχώς από την όμορφη γειτονιά μας.Δεν σας ξέχασα όμως.
Εύχομαι και ελπίζω από φέτος να είναι συχνότερες οι εμφανίσεις μου και να μπορέσω να σας δείξω τις δημιουργίες μου , που όλο αυτό το διάστημα έφτιαξα και είναι πολλές και ποικίλες .
Για την επανεμφάνισή μου επέλεξα να σας δείξω μερικά στολίδια και γούρια που πρόσφατα έφτιαξα και  με πολύ αγάπη πρόσφερα στο χριστουγεννιάτικο μπαζάρ που έγινε στην Βέροια για την Πρωτοβουλία για το παιδίhttp://www.propaidigr.org/ .Ενα εμπνευσμένο ζευγάρι συμπολιτών μου που προσφέρει θεάρεστο έργο και αξίζει κάθε βοήθειας. Εδώ αξίζει να επισημάνω την μεγάλη και συνεχή προσφορά της αγαπημένης μας Βίκυς της Ποδηλάτισσαςhttp://podilatisa.blogspot.gr/
 Μπαρόκ λοιπόν στολίδια ,γιατί πιστεύω ότι το μπαρόκ είναι ρόκ !!!!!!!!
Σε βαθύ ζεστό κόκκινο χρώμα του κρασιού και , με ανάγλυφα σχέδια από πηλό και πάστα διαμόρφωσης και αντικε επίχρυσα στοιχεία ,με δύο διαφορετικές όψεις.





  Σε μαύρο - χρυσό που δίνει την αίσθηση του μέταλλου , διπλής όψεως




 Σε σμαραγδί - χρυσό ,διπλής όψεως






Σε μώβ αντικέ - χρυσό διπλής όψεως






Σε άσπρο -γκρί - χρυσό διπλής όψεως




Και δύο σε απαλό χρώμα μέντας - χρυσό , διπλής όψεως







Σε αυτοκρατορικό μπλέ - χρυσό - ασημί , διπλής όψεως




Ολα μαζί σε αναμνηστική φωτό !!!!!
Για την κατασκευή τους χρησιμοποιήθηκαν για βάση παλιά CD που καλύφθηκαν με πάστα διαμόρφωσης (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ακρυλικό στόκο ) .Κολλήθηκαν τα ανάγλυφα στοιχεία από ελαφρύ πηλό που ξεραίνεται στον αέρα και έγιναν σε καλούπια.Βάφτηκαν με ακρυλικά χρώματα και επιχρυσώθηκαν με διάφορες  αποχρώσεις του χρυσού και ασημί ,ανάλογα με το χρώμα βάσης.Τα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία είναι είτε χρυσές φούντες που βάφτηκαν σε αντίστοιχα χρώματα , είτε στοιχεία από παλιά κοσμήματα κυρίως παλιά σκουλαρίκια που επίσης βάφτηκαν και δαντέλλα .
Ιδού μία φωτό στο στάδιο προετοιμασίας

 Δυστυχώς , λόγω βιασύνης δεν τράβηξα φωτό με τα στάδια κατασκευής , ώστε να σας παρουσιάσω ένα πλήρες tutorial .
Ευχαριστώ για τον χρόνο που μου αφιερώσατε.
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ
Με αγάπη
Χρυσάνθη


Και 2 σε απαλό χρώμα μέντας

http://podilatisa.blogspot.gr/  

43 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ...ΑΓΑΠΗ..ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ...ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑΑΑΑ!!!ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΑΕΙΔΑ ΕΔΩ!!!!!!!!!!!ΚΑΛΩς ΟΡΙΣΕς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ιριδούλα μου . Μου έλειψε το χαρακτηριστικό σου κτύπημα στη πόρτα μου " τοκ τοκ " . Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Τα στολίδια σου είναι πανέμορφα, μοναδικά σε υπέροχους χρωματισμούς και σχέδια.
    Εύχομαι καλή χρονιά γεμάτη χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ελένη μου . Χαίρομαι που σου άρεσαν ,αλλά κυρίως που δεν με ξέχασες. Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Καλή χρόνια με υγεία.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά Χρυσάνθη μου !!! Πραγματικά είναι πανέμορφα όλα μα όλα !! Εχεις εξαιρετικό ταλέντο από απλά υλικά να κάνεις πρωτότυπα στολίδια και άλλα!! Η΄΄ Πρωτοβουλία για το παδι΄΄ μας χρειάζεται όλους και ο αγώνας όλων είναι μεγάλος και εμείς εδώ έχουμε άξια εκπρόσωπο τη Βίκυ !!!
    Σε φιλώ με αγάπη και κάποια μέρα θα συναντηθούμε πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικόλ μου.Πράγματι όλες οι τέτοιου είδους "πρωτοβουλίες" χρειάζονται την υποστήριξη όλων μας .
      Σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και θα χαρώ πολύ να συναντηθούμε σύντομα.Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη, πόσο χαίρομαι με την επανεμφάνισή σου στην γειτονίτσα μας!
    Μου έλειψαν οι αναρτήσεις σου με τις πάντα υπέροχες και σικάτες δημιουργίες σου, και ανυπομονώ να θαυμάσω τα έργα που έφτιαξες όπως θαύμασα αυτά τα πανέμορφα στολίδια που δημιούργησες από τα παλιά CDs.
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να έχει όλα τα καλά για σένα και την οικογένειά σου και πάνω απ'όλα υγεία και αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Marie-Anne με τιμούν τα λόγια σου και χαίρομαι που δεν με ξέχασες.Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία. Φιλάκια Πολλά !!!

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Χρυσάνθη, με υγεία, αγάπη, χαρά και πολλές πολλές δημιουργίες!!!
    Χαιρόμαστε πολύ που είσαι πάλι στη γειτονιά μας!!!
    Τα στολίδια σου μας άρεσαν πολύ!!! Συνδύασες υλικά και χρώματα εξαιρετικά!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη και χαίρομαι που με θυμάστε.Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και χαρές.Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Προς στιγμή νόμισα οτι έκανα λάθος και με γελούν τα μάτια μου,ομως το ψηφιδωτό μου επιβεβαιωσε οτι ήμουν στο σωστό μέρος! Αραχνιασμένο μεν,αλλά τώρα παστρικό και λαμπερό ξανά!!!!ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΙ ΜΟΥ!!!
    Μακάρι να ξαναμαζευτούμε στη γειτονιά γιατί ερήμωσε .Αντε μεγαλώσατε τα εγγονάκια σας,μαζευτείτε
    Οσο για τα έργα σου πάντα θα τα περιμένουμε με θαυμασμό ,όπως και τουτα που έκαναν το νέο ποδαρικό.Είναι πάντα υμνος αισθητικής και καλού γουστου κι ας είναι απο τα απλά υλικά
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου γλυκειά,χαρά της γειτονιάς μας , τα λόγια σου τόσο γλυκά και τιμητικά για μένα !! Και μένα μου έλειψε πολύ η θετική σου αύρα και η αισιοδοξία που διαχέεις στην παρεούλα μας.Καλή χρονιά Χαρά μου. Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  8. ολα καταπληκτικα Χρυσανθη...καταπληκτικαααααααα οντως μοιαζουν μεταλλικα αχ το λευκο κ το ουρανι-πρασινωπο με εντυπωσιασαν ...τι κανουμε δεν προλαβαινουμε να μπαινουμε συχνα πια στα σπιτακια μας αλλα χαρηκα πολυυυυυ που ειδα αναρτηση σου καλη κ ευλογημενη χρονιαααααααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου .Και εγώ χάρηκα που με επισκέφτηκες και ας ευχηθούμε να αρχίσουμε να μαζευόμαστε πάλι.Καλή χρονιά , με υγεία.Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Χρυσάνθη μου.
    Πόσο χάρηκα που είσαι πάλι κοντά μας!
    Τα εγγονάκια σου σίγουρα μεγάλωσαν και σε άφησαν να "παίξεις " λίγο κι εσύ 😊
    Οι δημιουργίες σου είναι ονειρεμένες και καλογουστες όπως πάντα και θα γίνουν ανάρπαστες.
    Εύχομαι να σε βλέπουμε συχνότερα.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλή χρονιά , με υγεία και πολλές χαρές.Και εγώ χαίρομαι που ξαναβλεπόμαστε έστω και στα κλεφτά ,αφού τα ζουζουνάκια μας πλέον έχουν προτεραιότητα.Την αγάπη μου και φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Χρυσάνθη μου Καλή κι Ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι!!!! Χάρηκα πολύ για την επανεμφάνισή σου στο μπλογκ και τις υπέροχες και εντυπωσιακές δημιουργίες σου!!Μπορεί να έλειψες αρκετό καιρό αλλά η φαντασία σου δεν στέρεψε!!! Σου εύχομαι να έχεις μια δημιουργική χρονιά και πολλές αναρτήσεις στο σπιτάκι σου για να τις θαυμάζουμε κι εμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου καλή χρονιά και ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια ,κυρίως όμως που δεν με ξέχασες.Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά με υγεία και πολλές χαρές!!!!! Υπέροχα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Από ό,τι φαίνεται έγιναν με πολύ μεράκι και κέφι. Περιμένουμε και άλλες δημιουργίες από τα "χρυσά" χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που τα ξαναλέμε!Χρόνια πολλά Νασουλίνι μου ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Μοναδικά στολίδια, πρωτότυπα, ιδιαίτερα, με λάμψη και αρχοντια !
    Όμως το πιο σπουδαίο και πολύτιμο για εμάς είναι που είσαι πάλι εδω!!
    Χαρηκα τόσο που είδα το σπιτακι ξανά ζωντανό και στολισμένο!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη τιμή και συγκίνηση να ακούω τόσο όμορφα λόγια.Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου .Καλή χρονιά με υγεία σε σένα και στην όμορφη οικογένειά σου.Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Καλη χρονιά Χρυσάνθη μου με υγεία και όλα τα καλά να έχεις. Οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως όλα σου τα έργα άλλωστε. Χρονια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Κατερίνα πόσο χαίρομαι για την επίσκεψή σου . Καλή χρονιά, με υγεία και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  14. Με χαρά Χρυσάνθη μου σε ξαναβλέπουμε στην γειτονιά ξανά να θαυμάσουμε τις ομορφιες που έκανες..πάντα καλοδουλεμενα ότι κανεις φιλη μας..και η προσφορά σου σημαντική..
    Το μεγαλωμα των εγγονιών είναι η ωραιότερη δημιουργία φιλενάδα..θα μεγαλώσουν και θα έχεις πολύ χρονο μετα ελευθερο.. απόλαυσε τα τωρα...!!1
    Και όποτε ξεκλέβεις λιγο χρονο ανοιγε το σπιτάκι σου να περναμε για μια καλησπερα..!!
    Να έχεις μια πολύ ομορφη χρονιά γεματη υγεια..και πολλά χαμόγελα γυρω σου φίλη μου.. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, σμαραγδένια και ανεκτίμητη , πόσο χαίρομαι που ξανασυναντιόμαστε.
      Και βέβαια γλυκειά μου τα εγγόνια έχουν προτεραιότητα και τα απολαμβάνω στο έπακρον, εξού και η μεγάλης διάρκειας αποχή μου.Ελπίζω όμως στο εξής να ξεκλέβω λίγο χρόνο .
      Καλή και ευλογημένη χρονιά Ρούλα μου. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά και ότι καλύτερο για την οικογένειά σου !!!
    Πολύ όμορφη και ιδιαίτερη η δουλειά σου !!!!!
    Να είσαι καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ράνια μου, με υγεία και χαρές.
      Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου . Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. καλή και ευλογημενη χρονια να εχεις!!!υπεροχα τα στολιδια σου
    και του χρονου να εισαι καλα να ξαναφτιαξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά γλυκειά μου φίλη . Σου εύχομαι τα καλύτερα . Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου . Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Αξιοθαύμαστα τα έργα σου πάντα δημιουργική και χαρούμενη,
    καλή χρονιά κι από δω.Ελισάβετ Κυριακού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελισάβετ καλή χρονιά! Σου εύχομαι υγεία και όλες οι προσδοκίες σου να εκπληρωθούν. Ευχαριστώ που με τίμησες με την επίσκεψή σου. Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Χρυσάνθη μου καλώς ήρθες και πάλι στην μπλοκογειτονιά για να μας δείξεις τις υπέροχες δημιουργίες σου που με τόση αγάπη προσφέρεις γι αυτόν τον υπέροχο σκοπό!!!! Σου εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη χρονιά γεμάτη υγεία και όμορφες στιγμές μαζί με την υπέροχη οικογένεια σου!!!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Βίκυ μου ,με υγεία ,πολλά ταξίδια και όμορφες δημιουργίες . Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Καλώς ήρθες και παλι Χρυσάνθη μου!
    Καλη χρονια με υγεία και χαρές σου εύχομαι!
    Τα στολίδια σου είναι πανέμορφα, μοναδικά σε υπέροχους χρωματισμούς και σχέδια!
    Μπραβο σου!!Καλη Κυριακή!!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα DIMI μου . Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή
  20. Έχω μείνει με ανοικτό το στόμα! Δεν ήξερα ποιο να διαλέξω! Το μαύρο, το μπλε, το σμαραγδί, το γκρί... είναι εξωπραγματικά υπέροχα Χρυσάνθη μου και δεν το λέω για να το πω! Εύχομαι να μείνεις τώρα που γύρισες ξανά και να μας δείχνεις τέτοια αριστουργήματα... Πολλά φιλιά

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ξέρεις πόσο θαυμάζω την δουλειά σου, την ευρηματικότητά σου και το στύλ σου , γι΄αυτό με τιμούν ιδιατέρως τα λόγια σου.ΕΥχαριστώ πολύ και εύχομαι να παραμείνω κοντά σας . Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Χρυσάνθη μου τα είχα δει στο fb και έκανα εκεί τα σχόλια μου για το πόσο μου άρεσαν.Απλά τώρα εδώ έχεις περισσότερα και σε πολλές αποχρώσεις .Θαυμάσια δουλειά , εγώ θα έβαζα το ματάκι στο κέντρο για γούρι , όλες οι αποχρώσεις έχουν την ομορφιά τος αδύνατον να ξεχωρίσεις και αυτή η παλαιότητα μου αρέσει τρομερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστώ πολύ Αχτιδένια μου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα, πρωτότυπα, μοναδικά!!!
    Αξιοθαύμαστη η Βίκυ μας που δίνει την ψυχή της και όλοι όσοι προσφέρουν για τα παιδιά!
    Με υγεία, ευλογία και χαρά να κυλήσει ο χρόνος γλυκιά μου!

    Φιλάκια θαυμασμού πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή