Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Πλεκτή κουβερτούλα για μωρά με vintage διάθεση !!!!!!! Vintage Baby knitted blanket !!!!!!!

 

Τις θυμάστε τις παλιές ξύλινες κούνιες , με τα ημικυκλικά πόδια ? Ένα τέτοιο  παιδικό σχέδιο σταυροβελονιάς , ήταν η αφορμή για να γίνει αυτή η υπέροχη κουβερτούλα που την λάτρεψα. Βαθμός δυσκολίας μεγάλος , λόγω των πολλών λεπτομερειών στο σχέδιο .Η επιθυμία  μεγαλύτερη και η χαρά απροσμέτρητη για τον ερχομό του νέου  μικρού μας πρίγκιπα  , που κάθε δυσκολία παραμερίστηκε!!!

Το αποτέλεσμα με δικαίωσε!

Μιά όμορφη μπορντούρα πλαισιώνει το κεντρικό σχέδιο καθιστώντας την πιο εντυπωσιακή!

Μιά δαντέλα πλεγμένη με το βελονάκι περιμετρικά της κουβέρτας δίνει ένα τέλειο φινίρισμα !

Η κουβερτούλα ντουμπλαρίστηκε με βαμβακερό  καρό ύφασμα ,που κρατά το σχήμα και είναι πιο φιλικό στο βρεφικό δέρμα.

Λεπτομέρεια της φόδρας.

Το κεντρικό σχέδιο πλέχτηκε με την τεχνική INTARSIA , όπως https://chrysanthisart.blogspot.com/2021/03/baby-girl-knitted-blanket-with-cute.html , όπως εδώ https://chrysanthisart.blogspot.com/2019/01/baby-girl-knitted-butterfly-blanket.html ,  επίσης εδώ https://chrysanthisart.blogspot.com/2019/01/baby-girl-knitted-floral-blanket.html


 Κάποιες λεπτομέρειες του κεντρικού σχεδίου

Στο τέλος όλες οι φιγούρες και οι λεπτομέρειες κεντήθηκαν με βελονιά ρίζα.

Η μπορντούρα και οι κάθετες γραμμές στην κούνια και στα κουκλάκια πλέχτηκαν με την τεχνική Jacquard ή αλλιώς Fair Isle .

Οδηγίες Πλεξίματος :

Πλέξεις : Καλή , ανάποδη

Τεχνικές :  INTARSIA  & JACQUARD ή FAIR ISLE

Νήμα : 100% ακρυλικό , υποαλλεργικό για μωρά που δίνει δείγμα 10 X 10 cm  = 24πόντοι Χ 30 σειρές

Βελόνες : στρόγγυλες 80 cm No 4

Τελικές διαστάσεις κουβέρτας : 100 cm X 120 cm

Για να γίνει σε αυτές τις διαστάσεις , με βάση το σχέδιο και το νήμα που επέλεξα ,έριξα 221 πόντους και έπλεξα 330 σειρές.


 

Παραθέτω δύο πίνακες  του τρόπου που υπολογίζω ακριβώς πόσους πόντους πρέπει να ρίξουμε και πόσες σειρές πρέπει να πλέξουμε για να έχουμε το επιθυμητό μέγεθος.




Το κεντρικό σχέδιο  με την κούνια το βρήκα εδώ:

https://m.ok.ru/group/51906580644016/album/52104456110256/856696361392

Το σχέδιο της μπορντούρας εδώ: https://gr.pinterest.com/pin/296463587958047457/

Το σχέδιο της δαντέλας εδώ : https://gr.pinterest.com/pin/296463587965202056/  και πως το τροποποίησα εγώ για να γίνει πιο φαρδειά  .


Και ιδού το αποτέλεσμα !!!!!!


Ελπίζω να βοήθησα όσες φίλες επιθυμούν να επιχειρήσουν το πλέξιμο αυτής της χαριτωμένης κουβερτούλας.

Φίλες και φίλοι μου σας ευχαριστώ που με τιμήσατε με την επίσκεψή σας.

Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ

Χρυσάνθη




19 σχόλια:

  1. Καταπληκτική!!! Μπράβο σας, γιατί φαίνεται το μεράκι και η σημασία που δίνετε στη λεπτομέρεια. Με το καλό να υποδεχτείτε τον μπέμπη σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε γιατί και οι δικές σου δημιουργίες είναι ξεχωριστές.Επαθα πλάκα με τον Ιουστινιανό. Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Χρυσά Χρυσά χεράκια!!! συγχαρητήρια Χρυσάνθη μου �� τι χαρά θα δώσεις ����Φιλια πολλά Νένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσι μου..τι μας λες μπεστε να δείτε πως γίνεται να την φτιάξετε!!!! Όλες οι μέλισσες δεν κάνουν ίδιο μέλι, είνα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ, δεν υπάρχει σύγκριση, μπράβο και πάλι μπράβο χρυσοχέρα, ότι κάνεις είναι ιδιαίτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία έχει η προσπάθεια αχτίδα μου. Και που ξέρεις , μπορεί να βγουν δεξιότητες που ποτέ δεν φανταζόμασταν ότι έχουμε ! Ένα πιο εύκολο για αρχή και τρώγοντας έρχεται η όρεξη ! Ευχαριστώ Αχτιδένια μου για τα γλυκά σου λόγια . Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτική η κουβερτούλα, Χρυσάνθη μου.
    Δεν έχω λόγια! Σου αξίζουν συγχαρητήρια.
    Να σας ζήσει ο μπέμπης σας.
    Κι εσύ να είσαι γερή και να φτιάχνεις τέτοια αριστουργήματα
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου συνεχίζουμε ακάθεκτες ! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και το όμορφο σχολιό σου . Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. γεια στα χερακια σουυυυυυυυυυυ
    τι υπομονη ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    θα την αγαπησουν σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Σοφία μου ,χρειάζεται υπομονή γιατί είναι σαν μετρητό κέντημα !!Ευτυχώς διαθέτω μπόλικη!!!!!Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και το γλυκό σου σχόλιο ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!! Τη θαυμασα τη κουβερτουλα ειναι αριστουργημα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗ!!!!Εδω κι αν ταιριάζει ταμαμ ,πώς λέμε "Ο Χριστός και η μάνα του" οταν μένουμε έκπληκτοι ,ακριβώς αυτό μια που ειναι και των ημερών η ανάσταση! Βρε Χρυσάνθη μου είσαι απίστευτη κυρά μου,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΛΕΜΕ.Τερας υπομονής και πεισματος
    Για την κουβερτουλα δεν υπαρχουν λόγια να την κρίνεις,πιο ΤΕΛΕΙΑ δε γίνεται!!!
    Ευχομαι με το καλό ο νέος Πρίγκηψ της οικογένειας και πάντα προσπατευεται απο τόση αγάπη και καλό γούστο!
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ (ντρεπομαι και που σχολιάζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σου. Πραγματική χρυσοχέρα. Εγώ δεν θα είχα την υπομονή να ξεκινήσω κάτι τέτοιο. Προτιμώ τσάντες που τελειώνουν γρήγορα. Καλή και δημιουργική συνέχεια να έχεις.
    Ρινοπλαστική στην Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή