Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Μεταλλικά λουλούδια και φύλλα !!!! Hand made metal flowers and leaves !!!


Αρκετά ξεκουράστηκα! Καιρός και για καμία ανάρτηση!!!!!
 Οτι θα σας δείχνω στο εξής αφορούν χειροποίητες κατασκευές για την διακόσμηση της αυλής  του σπιτιού και του χώρου δεξίωσης στον γάμο της κόρης μου , που έγινε  4/6/2011 . Αλλωστε σας το είχα υποσχεθεί ,αλλά με τα σούρτα-φέρτα του καλοκαιριού ...... ο χρόνος κύλησε σαν νεράκι .
Ολες οι χειροκατασκευές που θα διακοσμούσαν τα τραπέζια των καλεσμένων έγιναν με σκοπό να τα πάρουν φεύγοντας σαν αναμνηστικά .
Τα χρώματα που επιλέχθηκαν ήταν το μπλε ρουά,το άσπρο και πινελιές χαλκού!!!!
Ξεκινάμε λοιπόν την περιήγηση από την διακόσμηση της πετσέτας φαγητού!!
 Είπαμε  αυτή τη φορά να ξεφύγουμε από το κλασσικό δαχτυλίδι πετσέτας και να την διακοσμήσουμε  με ένα μπουκετάκι από λουλούδια και φύλλα φτιαγμένα από φύλλο χαλκού και πλουμισμένα με χάντρες , πούλιες και με πηλό!!!!
Η ιδέα μου φάνηκε  αρχικά ελκυστική , αλλά δεν υπολόγισα πόση δουλειά θα χρειαζόταν για 2.500 κομμάτια !!! Χαλάλι  όμως  γιατί το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!!
Για βοήθεια επιστρατεύτηκε ακόμα και η νύφη .Αμ και ο γαμπρός δεν ξέφυγε!!!Ολα του γάμου δύσκολα!!!!


Πέραν του σκοπού που κατασκευάστηκαν ,αποτελούν και μια πολύ καλή διακοσμητική πρόταση !!
Ιδού λοιπόν μερικές.
 Σημείωση: Η μπλέ πετσέτα  φαγητού είναι χειροποίητη ,από χοντρό λινό ύφασμα κεντημένη με γαλάζια κλωστή DMC , με περαστή βελονιά ,ώστε να φαίνεται σαν υφαντή και με λεπτό αζουράκι περιμετρικά.Εργόχειρο που έκανα σε ηλικία 16 ετών!!!Υπήρξα και τόσο !!!!
Και ιδού και η τελική διακόσμηση του τραπεζιού των καλεσμένων.
Το ράνερ από χοντρό ύφασμα μπροκάρ σε μπλέ ρουά χρώμα, και επί πλέον στις πετσέτες προστέθηκε αντί για κορδέλλα από ένα λουλούδι όμοιο με εκείνο που στόλισε το πίσω μέρος της καρέκλας που σας έδειξα σε προηγούμενη ανάρτηση "κοίτα εδώ "





Απαιτούμενα Υλικά
Φύλλο χαλκού
σύρμα χαλκού 1mm
χάντρες,πούλιες
πηλός ελαφρύς αυτοξηραινόμενος
Οδηγίες κατασκευής:
 Δυστυχώς η πίεση ήταν μεγάλη και ξέχασα να βγάλω φωτό με όλα τα στάδια.Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω τον τρόπο.

Σε ένα χοντρό  χαρτονάκι κάνουμε ότι σχέδιο λουλουδιού και φύλλων θέλουμε ,το κόβουμε γύρω γύρω  και το χρησιμοποιούμε για πατρόν.
Στο τραπέζι εργασίας τοποθετούμε ένα φύλλο φελλού και στρώνουμε πανω το φύλλο χαλκού.Με ένα στυλό που δεν γράφει ή κάποιο άλλο αντικείμενο (εγώ χρησιμοποίησα μεταλλικό σουβλάκι) ξεπατικώνουμε τα σχέδια των λουλουδιών και των φύλλων,πιέζοντας το χαλκό ,
Κόβουμε  με το ειδικό ψαλίδι μετάλλων τα λουλούδια και τα φύλλα , προσέχοντας να μην έχουν γράζια γύρω γύρω και χρειαστεί να τα γυαλοχαρτάρουμε.
Κτυπάμε τα κομμάτια με ένα πλαστικό σφυράκι για να σκληρύνει ο χαλκός.Γουβώνουμε το χαλκό ώστε να δώσουμε το σχήμα που θέλουμε και πάλι με το αιχμηρό αντικείμενο κάνουμε ότι γραμμώσεις θέλουμε στα φύλλα και στα πέταλα των λουλουδιών.
Με ένα σουβλί κάνουμε τις τρυπούλες για να περάσουμε το σύρμα.
Περνάμε από τις τρυπούλες το σύρμα .Στο πίσω μέρος του λουλουδιού  στριφογυρίζουμε το σύρμα με ένα μυτοτσίμπιδο για να το σταθεροποιήσουμε.Περνάμε τις χάντρες ή ότι άλλο θέλουμε στο εσωτερικό του λουλουδιού και γυρίζουμε επίσης το σύρμα για να σταθεροποιήσουμε τη χάντρα.
Στο επάνω μέρος του σύρματος των φύλλων  και αφού το γύρισα λίγο έβαλα  μπηλίτσες από αυτοξηραινόμενο ελαφρύ πηλό αφού τον χρωμάτισα  πρώτα με χρώματα επιλογής .Αν θέλουμε να δώσουμε μια νότα παλαιότητας κάνουμε οξύδωση και τελευταία περνάμε ένα χέρι βερνίκι για να το προστατέψουμε.
Και μερικές κοντινές φωτό που ίσως σας βοηθήσουν να καταλάβετε τον τρόπο κατασκευής.

Βέβαια ο κανονικός τρόπος είναι να κοληθεί το σύρμα  στο φύλλο χαλκού.Ο χρόνος όμως ήταν περιορισμένος και αν έκανα συγκόληση θα τελείωνα μετά τον γάμο.Βρήκα λοιπόν μια πιο εύκολη λύση.Ελπίζω να σας βοήθησα!!!
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ !!!!!!

135 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΙ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ.
    ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ: ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΙΣ;
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΜΑΙ!!
    ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ. ΣΕ ΦΙΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Μ‘ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΣ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΤΥΧΕΡΟΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ!!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΑΝ ΚΟΛΛΑΓΕΣ ΤΟ ΣΥΡΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ ΤΙ ΚΟΛΛΑ ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ;;;;;ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!!!ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βρε Χρυσάνθη έχεις βάλει τον πήχη τόσο ψήλα που είναι αδύνατον να σε φτάσουμε!!! 2.500 κομμάτια και δεν θυμάμαι και εγώ πόσα λουλούδια;;;;; Και είμαι σίγουρη ότι ακόμα δεν μας εχες δείξει ούτε το 1/3 από αυτά που έκανες....οι γάμοι των παιδιών σου θυμίζουν υπερπαραγωγή!!!! Περιμένω να δω και φωτογραφίες με την όμορφη νυφούλα και την συγκινημένη μανούλα! Καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρχίζει η υπερπαραγωγή!!!Άφου κατάφερες να στρώσεις στην δουλειά την νύφη και τον γαμπρό, μπράβο σου.Έχω δουλέψει παλιά χαλκό και ξέρω τι προσοχή χρειάζεται για να μην σκιστεί στο φούσκωμα.Ξέρεις ότι και εμείς τώρα, αρχίζουμε να κάνουμε υπολογισμούς. Προσθέσεις , πολλαπλασιασμούς...και μας πιάνει πονοκέφαλος. Για άλλη μια φορά , να ζήσουν τα παιδιά,γερά και ευτυχισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω είναι πολύ όμορφα!!!! Και πρωτότυπη ιδέα! Η διακόσμηση του τραπεζιού μου άρεσε πολύ, και τα χρώματα και όλα! Να τους χαίρεσαι και να χαίρεσια και την υπομονή σου που έκανες τόσα κομμάτια!!!
    Α! Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες! Ελπίζω να βρώ χρόνο να δοκιμάσω κάτι τέτοια! Θέλω από καιρό αλλά...!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μαριάνθη
    Ευχαριστώ πολύ καλή μου για τις ευχούλες!!!Και να ξέρεις ότι εκτός του ότι είμαι εραστής (!) του χειροποίητου έχω και ανεξάντλητη υπομονή!!!Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω??? οτι και να πω ειναι λιγα...
    Να ζησουν και να γερασουν μαζι αγαπημενοι χρυσανθη μου,γεια στα χρυσα σου χερακια,εμεινα αφωνη με οτι ειδα και απ'οτι καταλαβα εχει και συνεχεια..να'σαι παντα γερη να δημιουργεις καλη μου..καλο σου βραδυ,φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Νάσια μου , ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια!! Και εγώ πρώτη φορά δούλεψα μέταλλο και δεν γνωρίζω πολλά μυστικά.ξέρω όμως ότι κάνουν κανονική συγκόληση με ηλεκτρικό κολλητήρι , όπως οι σιδεράδες το σίδερο.Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσάνθη μου,να σου ζήσουν,να είναι πάντα χαρούμενα κι ευτυχισμένα!

    Θ΄αρχίσω από την αγάπη,το μεράκι,που έχεις κι έστησες και πάλι ένα όμορφο σκηνικό για το γάμο-το μπράβο το θεωρώ ελάχιστο!
    Πολύ όμορφο το θέμα,οι δημιουργίες,όλο το στήσιμο!
    Πολλές ευχές και πάλι από καρδιάς!
    Φιλιά!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Andria ,
    Ευχαριστώ πολύ και με συγκινείς.Ο πήχυς νομίζω είναι στο ίδιο ύψος για όλες μας που συναντιόμαστε σ΄αυτήν την όμορφη γειτονιά μας!!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Para-Kelsocooks
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τις ευχές!Για πρώτη φορά καταπιάνομαι με μέταλλο!!Νάναι καλά η μπλογκογειτονιά και όσα μαθαίνουμε η μία από την άλλη και αυτό είναι η μαγεία αυτής της μεγάλης παρέας!!
    Αλλά για πες μου και δεν κατάλαβα!!Ετοιμάζεστε για γάμο???Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χαχαχαχααααααααααα Ναιιιι Θα παντρέψουμε την Παράκελσο κι εγω παρανυφάκι! τώρα ποιός θα την πάρει είναι το ζήτημα;χαχαχαχ θα με σκοτώσει
    Χρυσανθάκι μου φαντάζομαι ο στολισμός θάγινε ανάρπαστος!!!
    Καταπληκτικός και ασυνήθιστος συνδυασμός κι απο ό,τι βλέπω άρχισε η προετοιμασία απο βαρύ χειμώνα(βλέπω τζάκι)
    Χαίρομαι που έγιναν όλα άψογα(πως θα μπορούσε άλλωστε!)ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ & πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ.ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ....ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ butterfly art
    Ευχαριστώ πολή γλυκιά μου για τις γλυκές ευχές και τα γλυκά σου λογάκια!!Να ασχοληθείς μόλις μπορέσεις.Μπορείς να κάνεις πολύ όμορφα πραγματάκια.Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο ,τουλάχιστον για απλά καλλιτεχνήματα,αν και δεν είμαι ειδική!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ gwgoyla
    Ενα μεγάλο ευχαριστώ!Με συγκινείς!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσανθη μου χρυσοχερα να σου ζησουν και αυτα τα παιδια
    τα μπουκετακια ειναι πολυ ομορφα και εντυποσιακα
    γεια στα χερια σου
    την αγαπη μου και φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ eleni
    Ελενάκι μου σ΄ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές και τα όμορφα σχόλιά σου!Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!Α!ο αντρας μου μου ειπε οτι το ηλεκτρικο κολλιτιρι ειναι το καλαι και εχει τετοιο και θα μου το δωσει πολυ χαρηκα τωρα!!!φιλακια παλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ ΧΑΡΑ
    Εμ γιατί νόμισες φιλενάδα έμεινα τρεις μήνες στη θάλασσα?? Ασκήσεις γλυκιά μου έκανα γιατί είχε πιαστεί ο κ@%%## μου.Με τη βαρυχειμωνιά ξεκίνησα και καλοκαίριασα!!!
    Και όσο για τον επικείμενο γάμο (?) ,εσύ μια ζαργάνα ,μόνο κυρία των τιμών μπορώ να σε φανταστώ!!
    Χαρουλίνι χαίρομαι ιδιατέρως που σου άρεσε ο στολισμός και ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές ευχές!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ foufoula89
    Βασιλικούλα μου ευχαριστώ από καρδιάς!!Με συγκινούν τα γλύκά σου λόγια!!!!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι απίστευτο πόση δουλειά έκανες!
    Χαλάλι όμως το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από τέλειο!!!
    Να σου ζήσουν τα παιδιά, πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι να ναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Ειρήνη Σ
    Αγαπημένη μου ευχαριστώ από καρδιάς!!!Και να ξέρεις ότι οι δικές σου οδηγίες με βοήθησαν πολύ και γι' αυτό σου είμαι ευγνώμων!!!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Νάσια
    Χαίρομαι πολύ που βοήθησα!!Αυτός είναι ο μαγικός κόσμος της μπλογκογειτονιάς μας!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσάνθη για άλλη μια φορά να σου πω ότι ήταν τέλεια ιδέα τα κλαδάκια και τέλεια δουλεμένα!!Με το λουλούδι τελικά απογειώθηκαν!!Η μπλε πετσέτα σούπερ!!!Μα καλά στο χέρι;;;;
    Να ζήσουν ευτυχισμένα και πάντα ερωτευμένα τα παιδιά σου!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ ΕΛΕΝΑ
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες και τα όμορφα σχόλια.Με κάνετε και ντρέπομαι!!Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Διασκέσις
    Φιλεναδούλα μου ευχαριστώ από καρδιάς.Να χαίρεσαι και συ τα ζουζουνάκια σου!!!!!Ναι η πετσετούλα χειροποίηστη.Το μικρόβιο από μικρή υπηρχε!!χαχα
    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρυσάνθη πραγματικά εντυπωσιάστηκα! 2500 κομμάτια;;;;;;; Είσαι ήρωας!!! Υπέροχη δουλειά έκανες!!Ο στολισμός ήταν πανέμορφος, μου άρεσε πολύ το μπλε ρουα!! Να ζήσουν τα παιδιά, πάντοτε ευτυχισμένα και υγιή! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Nα ζήσουν τα παιδιά!!! Εκανες ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά και είμαι σίγουρη οτι την ευχαριστήθηκαν όλοι!!! Απο τους νεόνυμφους μέχρι τους καλεσμένους!!! Είσαι άξια συγχαρητηρίων και φυσικά είναι υπέροχα όλα όσα εφτιαξες!!!

    Σε φιλώωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Zeta Mp
    Γλυκό μου Ζετάκι ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές ευχές.Με κάνεις χαρούμενη !!! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Maria Z
    Μαράκι μου πραγματικά με συγκινείς!Ευχαριστώ από καρδιάς!Καλό ξμέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χίλιες επαναλαμβανόμενες ευχές και για τα δυο σου τα παιδιά!
    (μόνο που ξαναγράφω, διότι μόνο με το "ανώνυμος" (!!!)δέχεται το κείμενο μου!)
    ...σου έγραφα, ότι η...τρέλα δεν πάει στα όρη... παρά στην καρδιά μιας ταλαντούχας μάνας!!! (και τώρα θα πάω στο... ανώνυμος για να δω...
    Φιλάκια,
    Υιώτα αστοριανή
    Ν Υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλημέραααα!!!!να σου ζ'ησουν!!!!να είσαι γερή δυνατή να τα καμαρώνεις!!!ΥΠΈΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!!!!τα λόγια ειναι φτωχά!!!!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα
    Να ζήσουν τα παιδιά και να είναι πάντα ευτυχισμένα.
    Χρυσάνθη
    Τι όμορφα πράγματα και τι φανταστική δουλειά
    Εκπληκτικό το αποτέλεσμα!!!!!!!!!!!!.
    Μ αρέσει τόσο πολύ και βρήκα τις οδηγίες σου αρκετά αναλυτικές.Θα το προσπαθήσω.
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρυσάνθη μου καλημέρα σου.....για τα παιδάκια μας αξίζει να κάνουμε οτιδήποτε....τώρα δεν χρειάζεται να σου σχολιάσω ...το αποτέλεσμα (μιλάει) από μόνο του....εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σου ζήσουν να είναι χαρούμενοι και υγιείς να τους καμαρώνεις...και βέβαια ο θεός να έχει και εσένα γερή γιατί έπεται και συνέχεια....βαπτίσεις....κτλπ κτλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα και καλό φθινόπωρο.
    Εύχομαι τα παιδιά σας να είναι ευτυχισμένα και αγαπημένα μέχρι τα βαθειά τους γηρατειά. Εύχομαι και σε σένα να είσαι πάντα τόσο δημιουργική. (περιμένα αρκετό καιρό για την νέα σου ανάρτηση για να μπορέσω να κάνω τό πρώτο μου σχόλιο).
    Εξαιρετική δουλειά, συγχαρητήρια και ένα μεγάλο μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι καταπληκτική δουλειά!!!
    Ο στολισμός τέλειος, πολύ πρωτότυπα τα χρώματα και πολύ φινετσάτο το τελικό αποτέλεσμα! Τυχεροί οι καλεσμένοι! Για τον όγκο της δουλειάς τι να πω; Είσαι παιδι- θαυμα ,εγώ δε θα μπορούσα να διανοηθώ τέτοιο εγχείρημα...
    Φιλιά πολλά και να τους χαίρεσαι όλους έτσι σαν ένα μπουκέτο δεμένους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ Αστοριανή
    Αγαπημένη μου , ηχούν τόσο εύηχα στα αυτιά μας που είναι καλοδεχούμενες όσες φορές και αν τις ακούμε!!
    Συμφωνώ και επαυξάνω..περί τρέλας πρόκειται! Ευχαριστώ από καρδιάς ! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ...irida...
    Τι γλυκιά που είναι η καλημέρα σου!!!
    Ευχαριστώ πολύ,με συγκινείς!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΣΑΝΤΡΙΝΑ ,
    Ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές ευχούλες και τα όμορφα σχόλια!!!Χαίρομαι που μπόρεσα να βοηθήσω!!Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. mia ,
    Ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές ευχέ και τα θετικά σχόλια.Με κάνεις χαρούμενη!!!και δυνατή για τα επόμενα που ακολουθούν (βαπτίσεις) με το καλό !!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ArtAtHome ,
    Είναι γλυκό και συγκινητικό ν΄ακούς το μπράβο.Ευχαριστώ από καρδιάς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. βαρβάρα ,
    Ευχαριστώ για την υπομονή σου και για τα γλυκά λογάκια σου!!!
    Αν είσαι νέα φίλη καλως όρισες!Πες μου μόνο αν έχεις δικό σου μπλογκ για να μπορέσω να σ΄επισκεφθώ!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Νίκη,
    Είναι τόσο συγκινητικό ν΄ακούς τόσο θερμά λογάκια!!Ευχαριστώ από καρδιάς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. γειτόνισσα στο χω ξαναπεί...
    η αισθητική σου και η υπομονή σου είναι σε δυσθεώρατα ύψη...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. δυσθεώρητα...
    ο δαίμων του πληκτρολογίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. SpIrToKoYto
    Φιλενάδα, δεν ξέρω για την αισθητική μου αλλά σαν ταυρίνα που είμαι η υπομονή μου σπάει κόκκαλα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρυσάνθη μου... Εύχομαι τα παιδιά σου να ζήσουν για πάντα μαζί ευτυχισμένα γεμάτα από υγεία και αγάπη!!! Τώρα για την διακόσμηση… τι να πω??? καταπληκτική δουλειά, σε υπέροχα χρώματα, μοναδική φυσικά… τυχεροί οι καλεσμένοι, που έχουν κάτι τόσο όμορφο για να τους θυμίζει αυτόν τον γάμο!!! Για την υπομονή σου δεν θα κάνω κανένα σχόλιο… Ταύρος και εγώ καταλαβαίνω απόλυτα!!! Περιμένουμε την συνέχεια που σίγουρα θα είναι εκπληκτική….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρυσάνθη μου, τι να πω??? Τα είπαν όλα οι προηγούμενοι...
    Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια!!! Ότι κάνεις είναι απλά ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!
    Και πάλι να σου ζήσουν τα παιδάκια σου, να είναι ευτυχισμένα κι εσύ πάντα καλά να τα καμαρώνεις...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. °º✿
    º° ✿Olá, amiga!
    ✿♥ ° ·.Tão bonito e delicado!!!
    °º✿
    º° ✿✿♥ ° ·.Bom domingo!
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να σου ζήσουν Χρυσάνθη μου!! Πολύ όμορφα όλα για στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ Ποδηλάτησα,
    Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου .Αφού και συ ταυρίνα καταλαβαίνεις από υπομονή!!!Φιλάκια!!

    @ painter
    Ομορφα λογάκια που με συγκινούν!!Φιλάκια!!!

    @ Magia da Inês
    Olá, amiga!
    Beijinhos.

    @ stalamatia
    Ευχαριστώ πολύ !!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Απίστευτη δουλειά!!! Φοβερό αποτέλεσμα!!! Καταπληκτική διακόσμηση πολλά πολλά μπράβο!!! Δεν έχω άλλα λόγια νομίζω ότι είναι περιττά!!!
    Φιλία πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαρία ,
    Μαράκι μου ευχαριστώ, με κάνεις πολύ χαρούμενη!!Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είναι όλα πανέμορφα και ανυπομονώ να δω και τα υπόλοιπα!! Να σας ζήσουν τα παιδιά, να είναι πάντα ευτυχισμένα και πολύ αγαπημένα! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και το ίδιο δημιουργική για να φτιάξεις και των εγγονιών σου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Υπεροχες δημιουργιες!!!! Ειναι απιστευτο ποσο ωραιο ειναι το αποτελεσμα.
    Μακαρι να μπορουσα να δημιουρω τετοια θαυμασια εργα τεχνης.

    Ανακαλυψα το μπλογκ σου τυχαια απο την Μαγια Ντα Ινες κ χαιρομαι πολυ γι αυτο! Μου αρεσει πολυ!

    Να εχεις μια καλη κ παραγωγικη εβδομαδα!

    Μπεττυ Μανουσου.

    Λατρευω τη Β. Ελλαδα. Εχω αρκετους συγγενεις στη Θεσ/νικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. θα ήθελα να είμαι καλεσμένη σε αυτόν τον γάμο και να φύγω με ένα τέτοια μπουκετάκι!!!

    συγχαρητήρια όλα άψογα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Να είναι ευτυχισμένοι και να τους χαίρεσαι!!!Όλα είναι υπέροχα...Χίλια μπράβο σου αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Να σου ζήσουν τα παιδιά! Όλα είναι τέλεια, τέλεια, τέλεια! Τυχεροί και οι καλεσμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. onirokosmos
    Με συγκινούν τα γλυκά σου λογάκια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Betty Manousos@ Cut and Dry
    Μπετούλα καλώς όρισες στο σπιτικό μου!!!Ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα σχόλιά σου . Καλή εβδομάδα !Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ "ζαχαρούλα.."
    Ζαχαρενια μου ευχαριστώ πολύ .Με τιμούν τα λόγια σου!!!!

    @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...."
    Ενα μεγάλο ευχαριστώ!!Φιλάκια

    @ Αναστασία ,
    Ευχαριστώ πολύ ,με κάνεις χαρούμενη!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. αυτο θα πει οικογενιακη επιχειρηση να εισαι καλα χρυσανθη μου και να κανεις και αλλους γαμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρυσάνθη μου τι να πρωτοθαυμάσω!!! είναι όλα φανταστικά! μου άρεσε ιδιαίτερα ο συνδυασμός των χρωμάτων. Χαρά στο κουράγιο σας να κάνετε τόση δουλεία.. όσο για το εργοχειρο στα 16 έχω να σχολιάσω ότι είσαι χρυσοχέρα από κούνια... Να ζήσουν τα παιδιά πάντα ευτυχισμένα με καλούς απογόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. χρυσανθη μου εχω μεινει αναυδη με την υπεροχη δουλεια σου καταπληκτικα χρωματα πολυ κουραστικη αλλα το αποτελεσμα σε δικαιωσε να χαιρεσαι τα παιδια σου να ζησουν..φιλια πολλα καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ love2love
    Αν δεν με βοηθούσε η κόρη, ακόμα θα τα δούλευα!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. DIMIOURGIA,
    Το ευχαριστώ είναι λίγο γλυκιά μου για τα τόσο όμορφα λογάκια!!!
    Ναί όπως λένε τρελή από κούνια, κάτι τέτοιο είμαι χιχι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. katia ,
    Ευχαριστώ που σου αρέσουν τα χρώματα αλλά και το συνολικό αποτέλεσμα!!Επίσης και για τις ευχούλες!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χρυσάνθη μου εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! 2500 κομμάτια? Εγώ ενα φτιάχνω και το κάνω θέμα! Τι να πω μπράβο στην υπομονή σου.Και δεν είναικαι κάτι λίγο είναι ολόκληρο μπουκετάκι. Και η πετσέτα στο χέρι. Μπράβο και πάλι μπράβο! Μακάρι να μπορέσω να κάνω το 1/5 στο γάμο της κόρης μου! Να σου ζήσουν τα παιδιά, πάντα ευτυχισμένα και αγαπημένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γεια σου Χρυσάνθη πανέμορφος ο στολισμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 2500 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΟΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΑΝΘΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!!!!!
    ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΑΑΑ!!!!!!! ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ!
    ΠΡΟ ΜΠΛΟΚ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μάνια ,
    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκές ευχές και τα όμορφα σχόλια.Γγλυκιά μου όταν έρθει εκείνη η ώρα νομίζω και εσύ θα κάνεις για την κορούλα σου!!!Σε φιλώ γλυκά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Sophia ,
    Ευχαριστώ πολύ νέα μου φιλεναδίτσα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χρυσανθη ειναι απιστευτα ολα αυτα που εφτιαξες...Να χαιρεσαι τα παιδακια σου να ειναι ευτιχισμενα !!!Περιμενουμε το tutorial για τα υφασματινα λουλουδια η μηπως το εβαλες και δεν το ειδα??φιλια και καλη συνεχεια στις δημιουργιες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Rena Christodoulou ,
    Φιλενάδα με κάνεις και κοκκινίζω!!Οχι και να κρυφτείς χρυσοχέρα μου!!!Με χαροποιούν τα σχόλιά σου!!Ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!Και μετά μπλόγκ μπορείς να έρθεις στα μέρη μας.Θα χαρώ πολύ να συναντηθούμε!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Κατερίνα ,
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα θετικά σχόλια!!!Αν μιλάς για τα μπλέ λουλουδάκια υπάρχουν οδηγίες σε προηγούμενη ανάρτηση .Αν μιλάς για τα άσπρα της λάμπας, σε προσεχή ανάρτηση!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλεια Χρυσάνθη!!!Πραγματικά σου αξίζουν συγχαρητήρια, εχω εντυπωσιαστεί πάρα πολύ !!!!τις πιο θερμές μου ευχές για τα παιδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. RIRI,
    Ριρίκα μου ευχαριστώ πάρα πολύ!Χαίρομαι που σου άρεσαν!!ΰχαριστώ για τις ευχές!!Και στην κορούλα σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Λιποθύμησα και μόνο που τα είδα....
    ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!! Γεια στα χέρια σου!
    Τι να πω??? Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!
    Να σου ζήσουν τα παιδιά ευτυχισμένα και αγαπημένα!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χρυσάνθη μου χρυσοχέρα τυχερή η κόρη σου που τις έφτιαξες τόσο όμορφες κατασκευές και έκανες το γάμο της υπερπαραγωγή :)

    Καλη σου μέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλημέρα...Τις θερμότερες ευχές μου για τα παιδιά..Να ζήσουν ευτυχισμένα και αγαπημένα... Όσο για τις κατασκευές σου τι να πω...δεν έχω λόγια. Απίστευτα όμορφες κατασκευές. Μπράβο σου!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @ Κατερίνα
    @ DaisyCrazy
    @ Eva Z.
    Κορίτσια με έχουν συγκινήσει οι γλυκές ευχές σας και τα τόσο θερμά σχόλια.Ευχαριστώ από καρδιάς!Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Εντάξει έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα.....σκέψου ότι είναι και η πρώτη σου ανάρτηση με αυτά που έχεις φτιάξει για τον Γάμο φαντάσου τι μας περιμένει....η μόνη λέξη που μου έρχεται στο στόμα είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ.......!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Δεν παραξενεύομαι..
    Εχω δει τόσα πολλά και καταπληκτικά από τα χέρια σου που έχω απορήσει πολλές φορές..
    Τέλεια τα φυλλαράκια.. γνωρίζοντας την δυσκολία του χαλκού..

    Χρυσάνθη μου τις προηγούμενες ημέρες με "πετούσε" έξω από την σελίδα σου...

    Σου στέλνω την αγάπη και τον θαυμασμό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Δεν έχω λόγια!!! Αποδεικνύεις πως αν θέλουμε κάτι πολύ, με μεράκι και ζήλο πετυχαίνουμε θαύματα , ακόμη και σε περιόδους με άγχος και τρέξιμο όπως είναι ο γάμος!!! Σίγουρα θα ήταν ένας μοναδικός γάμος !!!!!!!Να ζήσουν τα παιδιά και η χρυσοχέρα μαμά!!!!! ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Maria ,
    Μαράκι μου γλυκό με κάνεις χαρούμενη!!Το "τέλειο" από σένα είναι ιδιαίτερα τιμητικό!!!Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Γιαγιά Αντιγόνη,
    Η έκφραση θαυμασμού από σένα για μένα είναι εξαιρετική τιμή Αντιγόνη μου!!! Ευχαριστώ από καρδιάς!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Eva's blog
    Εύα μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα όμορφα σχόλια!!!Για οτιδήποτε κάνουμε στη ζωή μας χρειάζεται θέληση και ζήλο!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ολες οι ευχες του κοσμου για υγεια αγαπη κ τυχη..οσο για την δουλεια σου τι να πω!! ειναι σαν χρυσαφι τα φυλλα σου κ ολα οσα εφτιαξες.. υποκλινομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΑ!
    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
    ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΝΘΗ ΑΠΟ ΧΑΛΚΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΣΑΣ!
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΓΕΡΟΥΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΤΕ ΕΓΓΟΝΑΚΙΑ!
    Ο ΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ! ΕΓΩ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Να ζησουν τα παιδακια σου και παντα ευτυχισμενα!!!!!Οσο για τα φυλλαρακια τι να πω!!!!χρυσοχερα η μανουλα!!!!πολλα πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Λένα,
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Effie's Sweet Home Designs
    Εφούλα ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες και τα όμορφα λογάκια!!!Και συ να είσαι γερή και να χαίρεσαι το Ζετάκι μας!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Katrina
    Κατερινάκι μου ευχαριστώ από καρδιάς!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ovo je nekakva vrlo interesantna tehnika,jako mi se sviđa:))...
    pusa:))...
    M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Mare ,
    Καλώς όρισες !!! Ευχαριστώ πολύ !!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Πανεμορφο στολισμα Χρυσανθη μου,αλλα θαυμαζω και την υπομονη σου να φτιαξεις τοσα κομματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Δημιουργία,
    Ευχαριστώ από καρδιάς!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Απίστευτη δουλειά!!!!!Υπέροχα αυτά τα λουλούδια!!!Τέλεια και η παρουσίαση!!!!Ανυπομονώ να δώ τι άλλο έφτιαξες!!1Μπράβο Χρυσάνθη!!!Να σας ζήσει το ζευγάρι!!!Πάντα ευτυχισμένα να είναι τα παιδιά!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ρένα μου ευχαριστώ για τις ευχές και τα θερμά σου σχόλια! Και πάλι καλως όρισες στη γειτονιά μα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. 100 σχόλια σε μία ανάρτηση, δεν έχω ξαναδεί !!! Μπορεί να είμαι καινούργια στην γειτονιά, αλλά δεν είναι καταπληκτικό? ΄Ολες έχουν ξετρελλαθεί με την δουλειά σου. Μά έχουν άδικο ??? Είναι πανέμορφα τα λουλουδάκια Χρυσάνθη μου, και είμαι σίγουρη ότι στους καλεσμένους αυτός ο γάμος θα μείνει αξέχαστος. Εύχομαι κάθε ευτυχία στο νέο ζευγάρι. Να τους χαίρεσαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Marie-Anne,
    Ευχαριστώ πολύ τόσο για τις ευχές , όσο και για τα θετικά σχόλια!!!Χαίρομαι που σας άρεσε!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. "ζαχαρούλα.."
    Η πιό γλυκιά καλημέρα!!!Η μέρα μου θάναι καραμελένια!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Χρυσανθη μου να σας ζησουν και να ειναι παντα αγαπημενοι για πολλα πολλα χρονια!!!!! Η κορη σου εχει ματαρες και ειναι ομορφη σαν και 'σενα!!!!!!! Οσο για το τεραστιο ταλεντο σου στα χειροποιητα!!αποδεικνυεται για ακομα μια φορα ποσο φαντασια εχεις και ποσο μερακι!!!!! Ειναι ολα πανεμορφα και μου αρεσουν πολυ το μπουκετακι με τα χαλκινα φυλλα στην πετσετα και τα μπλε Ρουα λουλουδια και ολα!!!και ξετρελαθηκα με την πετσετα φαγητου που την εφτιαξες στα 16 σου!!!
    Εισαι υπεροχη Χρυσανθη μου!!!!! Καλημερα και πολλα φιλια!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. mirsini's creations
    Μυρσινάκι μου ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!!!Σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ??
    ΟΛΑ Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. fotolabida1
    Σέυχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Τις καλύτερες ευχές μου και στα 4 παιδιά σου για ευτυχία ! Είμαι σίγουρη ότι για πολύ καιρό θα μένω με το στόμα ανοιχτό, μέχρι δηλαδή να μας δείξεις όλα όσα έφτιαξες για το γάμο της κόρης σου, αλλά έχω και μια απορία: Στο γάμο πήγες ξεκούραστη;;;
    Καλό μήνα μ' ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. simonmad
    Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη τόσο για τις γλυκές ευχές ,όσο και για τα τόσο θερμά σχόλια!!!
    Αν πήγα ξεκούραστη???χαχα παραλίγο με το καροτσάκι θα με πήγαιναν!!!αλλά δεν το κατάλαβε κανείς από τους καλεσμένους!!!ευτυχώς!!!Μόνο που στο γλέντι κόντυνα κατά 8 πόντους, αφού δεν άντεχα άλλο τα παπούτσια μου!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Τι υπέροχη και λεπτομερής δουλειά Χρυσάνθη!
    Σε θαυμάζω!!
    ...Έμεινα άφωνη με τα τόσα σχόλια που δέχτηκε αυτη σου η ανάρτηση! Κάτι σημαίνει , αυτό..νομίζω;; :)
    Να σας ζήσουν και πάλι τα παιδάκια σου!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Καρπαθάκι
    Ευχαριστώ από καρδιάς γλυκό μου Καρπαθάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Να ζήσουν τα παιδιά!!!Χρυσάνθη,εχεις κάνει καταπληκτική δουλειά! Ο στολισμός του τραπεζιού μου αρέσει πάρα πολύ και η λεπτομέρεια με το λουλούδι αντί για κορδέλα είναι εντυπωσιακή! Μπράβο σου! Εύχομαι καλό μήνα με χαμόγελο και πολλές δημιουργικες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Εχω πραγματικά εντυπωσιαστεί!!!Συγχαρητήρια για την ιδέα και την δημιουργική σκέψη καταρχήν κι ύστερα...για όλη αυτή την απίστευτη δουλειά!!!!Φαντάζομαι οτι ήταν ένα πολύ πολύ πολύ έντονο καλοκαίρι....Να σας ζήσουν οι νεόνυμφοι λοιπόν, να τους καμαρώνετε....Πόσο χαρούμενη πρέπει να ήσουν!!!Πόσο ευτυχισμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Oduševljena sam ovom tehnikom, rezultat je fantastičan!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη, καλημέρα,
    Επιτέλους μπαίνω απρόσκοπτα στο blog σου.
    Και βέβαια, καμαρώνω, καμαρώνω και δεν τελειώνω!!!
    Είσαι παραπάνω από υπέροχη νοικοκυρά και έχεις τόσο ωραίο γούστο!!!
    Δεν έχω δει παρόμοια αριστουργήματα!
    Σε συγχαίρω μέσα από την καρδιά μου και εύχομαι να σου ζήσουν τα παιδιά σου, να είναι ευτυχισμένα και γερά!
    Την ίδια ευχή, κάνω και για σένα, που το αξίζεις τόσο!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. @ Dizzy button
    Βανούλα σ'ευχαριστώ από καρδιάς!!!!!!Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουνε!!!!Καλό μήνα!!!!

    @katerina kapa
    Κατερινάκι ευχαριστώ πολύ!!Και συ να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα παιδάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. eda
    Ευχαριστώ πολύ!!!Με τιμά η επίσκεψή σου !!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. magda
    Επιτέλους γλυκιά μου ανταμώνουμε και πάλι χωρίς προβλήματα αυτή τη φορά!!!Αισθάνομαι την ανάγκη να σε ευχαριστήσω άλλη μία φορά για την ενημέρωσή σου σχετικά με το πρόβλημα του μπλογκ μου και τις αλλεπάλληλες προσπάθειες να με επισκεφτείς!!!!
    Για τις ευχές σου και τα γλυκά σου λόγια ευχαριστώ από καρδιάς!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Τι να πω τα είπαν όλα οι προλαλισαντες!!!Εχω μείνει άφωνη!!! Λόγω δουλειάς έχω δει άπειρους στολισμούς γάμου αλλά με μεράκι και τόση επιδειξιοτεχνία κανένα! Έξαλλου γάμος δεν είναι μόνο ψώνια και όλα έτοιμα. Πιστεύω ότι τον έζησες με το δικό σου ιδιαίτερο τρόπο και τον χάρηκες περισσότερο!!!Τα παιδιά πρέπει να είναι υπερήφανα για σένα .Να τους συνοδεύουν οι ευχές όλων μας για μια ζωή παραμυθένια όπως ο στολισμός που έκανες !!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Eva's blog
    Συμφωνώ Εύα μου ότι γάμος ή οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση δεν είναι μόνο χρήμα και ψώνια!!!Είναι και μεράκι και προσωπική εργασία!!Χίλια ευχαριστώ για το όμορφα και γλυκά λόγια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Υπέροχη διακόσμηση και φοβερή δουλειά!!!
    Πανέμορφο και πρωτότυπο και το μπλε χρώμα στο τραπέζι.....Μπράβο για όλα!!! Να ζήσουν τα παιδιά και να τα χαίρεστε πάντοτε καλά και αγαπημένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανεράιδα
    Χίλια ευχαριστώ για τις ευχέ και τα θετικά σχόλια!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ενταξει τωρα με αποτελειωσες....λοιπον αν κ τωρα δεν ειναι καιρος για γαμους κ εξοδα το αποφασισα θα ανανεωσω τους ορκους κ την διακοσμηση θα μου την κανεις εσυ....δεν εχω λογια.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Περνα απο το σπιτακι μου σε περιμενει κατι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Γεια σου Χρυσάνθη!! Καλά ε έχω μείνει άφωνη....Πανέμορφα είναι όλα!!! Μπράβο σου!! Διαφορετικός γάμος και όχι "ετοιματζίδικος",μαρέσει που έβαλες το δικό σου στυλ!!!Η κόρη σου και ο γιος σου θαπρέπει να το χάρηκαν.Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. παντως οσο περιδιαβαινω στο μπλογκοσπιτακι σου τοσο μενω με το στομα ανοιχτο!!χρυσα τα χερια σου χρυσανθη μου !!!οτι και να κανεις ειναι τελειο!!!μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Φανταστικά.... δεν έχω λόγια, είσαι απίστευτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. καλημερα
    καθυστερημενα (γιατι τωρα που προβληματιζομαι για αναλογο γεγονος βρηκα την σελιδα σου)
    ευχες πολλες για τα παιδια σου
    πανεμορφα ολα δεν χωρταινω να τα βλεπω ....θα τα αντιγραψω αν δεν εχεις αντιρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή