Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Υφασμάτινα λουλούδια !!!!!! Fabric flowers !!!!!!

Καλημέρα σας!!

Αρκετά ξεκουράστηκα !! Έκανα και τις βολτίτσες μου στην όμορφη γειτονιά μας, άφησα τα διαπιστευτήριά μου στα όμορφα σπιτάκια σας (συγγνώμην αν παρέλειψα κάποια φίλη )έμαθα τα νέα σας και  καιρός είναι να κάνω και καμία ανάρτηση!!
Θα ξεκινήσω να σας δείχνω  μία - μία τις κατασκευές μου.
Γάμος γινόταν κορίτσια μου , επόμενο ήταν οι περισσότερες κατασκευές να αφορούν λουλούδια.
Θα ξεκινήσω λοιπόν από το λουλούδι που έφτιαξα σε χρώμα μπλέ ρουά ,από δίχρωμη κρυσταλλιζέ οργάντζα , με σκοπό να διακοσμήσω την πλάτη της καρέκλας ,στο χώρο δεξίωσης!!!

Έφτιαξα 800  !!!!!! λουλούδια  σχετικά μεγάλα ,σε δύο τύπους.Τριαντάφυλλο και ντάλια ή όπως αλλιώς σας φαίνεται!!!
 Και ο σωρός μεγαλώνει...


Μέσα στον πυρετό  της προετοιμασίας κατόρθωσα σε ορισμένες κατασκευές να τραβήξω φωτό με οδηγίες βήμα-βήμα!!!!
Ιδού λοιπόν για όσες ενδιαφέρονται !!!
Κόβουμε μία λουρίδα από το  ύφασμα που θα χρησιμοποιήσουμε. Για τις δικές μου ανάγκες η λουρίδα μου είχε διαστάσεις  Y10 cm χ  M 1,40 cm , ώστε το λουλούδι να γίνει τουλάχιστον 10cm .
Διπλώνουμε κατά μήκος το ύφασμα, αφήνοντας το τελείωμα της μία άκρης  ,που έχουμε κόψει λίγο λοξά και θα γίνει η καρδιά του λουλουδιού ,
Κόβουμε στογγυλά τις δύο άκρες του διπλωμένου υφάσματος,
Η λουρίδα θα έχει αυτή την μορφή,
 Καίμε  ελαφρά τις άκρες πάνω από την φλόγα ενός κεριού , για να κατσαρώσουν και να γίνουν πιό όμορφα τα πέταλα του λουλουδιού .
Κορίτσια εδώ χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να μην κάψετε τα χεράκια σας!!!!! Τα νάϋλον υφάσματα αρπάζουν εύκολα φωτιά.Μην επιχειρήσετε να τη σβήσετε με τα χέρια σας,ούτε να διανοηθείτε να πετάξετε το ύφασμα στο χώρο που δουλεύετε.Κίνδυνος πυρκαγιάς!!!!!.Καλού κακού ένα πιάτο με νερό  πάνω στο τραπέζι που δουλεύετε ,θα σώσει την κατάσταση!!!!

Στην ίσια κάτω άκρη περνάμε με την βελόνα μία γερή κλωστή , (δηλαδή τρυπώνουμε ).Μην ξεχάσετε στην μία άκρη της κλωστής να κάνετε ένα γερό κόμπο!!!
Τραβάμε την κλωστή και σουρώνουμε το ύφασμα.Εδώ απαιτείται να σημειώσω ότι όσο πιό πολύ σουρώσετε το ύφασμα τόσο πιό ανοιχτό λουλούδι θα φτιάξετε.Αν σουρώσετε λίγο θα φτιάξετε κλειστό λουλούδι.
Αρχίζουμε και στριφογυρίζουμε την λωρίδα από την τριγωνική πλευρά και με την ίδια κλωστή ράβουμε , περνώντας την βελόνα από την μία μεριά στην άλλη στο "κοθόρι" που αρχίζει να σχηματίζετε στο κάτω μέρος.Συνεχίζουμε το στριφογύρισμα μέχρι να τελειώσει όλη η λουρίδα μας και συνεχίζουμε το ράψιμο για να το σταθεροποιήσουμε.

Και το σπίτι γέμισε παντού λουλούδια....
Αντε και να μη μείνει παραπονεμένη και η όμορφη ντάλια...
Κορίτσια μπουχτήσατε???? Καλά καλά σας αφήνω ..... προς το παρόν  ,γιατί έπεται συνέχεια , χιχιχιχι (σαν απειλή δεν ακούγεται??? )
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!!!!!!!!




 

102 σχόλια:

  1. Να μπουχτήσουμε; Ένα σου λέω ένα! Κρίμα που δε σε γνώριζα πριν παντρευτώ.
    Καλό μεσημέρι σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο είναι πολύ ωραία και καταλαβένω ότι έκανες πολύ δουλεια!!! Αλλά το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!!! SUPPER!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάνθη,
    Καλό μεσημέρι γλυκιά μου!!!
    Και επειδή , πρώτα ο θεός , θέλω να γίνω βιονική γιαγιά , ίσως προλάβω κάποιο από τα παιδάκια σου!!!χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία,
    Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσάνθη μου είναι υπέροχα !!!!είσαι απίθανη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ...!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ....ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ...800?....ΣΟΥΠΕΡ....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ....ΦΙΛΑΚΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφα εγιναν ολα και οταν ειναι πολλα ειναι ακομα πιο ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. dandemetriobologna,
    Σαε ευχαριστώ πολύ!Τιμή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Maria,
    Γλυκό μου Μαράκι, ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. foufoula 89 ,
    Βασιλικούλα ευχαριστώ πολύ!!!Καλω΄ς σε ξαναβρήκα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ArtAtHome,
    Φιλενάδα , ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ είχα τη χαρά να τα δω και live!!!Είναι πανέμορφα!Εντυπωσιάστηκα από τον αριθμό και από το ότι μοιάζουν χρονοβόρα!!!Αλλά έτσι εξηγείται το ξενύχτι!Και μ'αρέσει που μέσα από όσα έφτιαξες για τους γάμους των παιδιών φαίνεται η ΑΓΑΠΗ της μάνας!!!Καφέ κερνάς;;;Θα ρθω!! (κι αυτό είναι απειλή!!!χαχαχα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι όλα τόσο όμορφα και το χρώμα εκπληκτικό δίνει μια πολυτέλεια και μια φινέτσα και φανταζομαι οτι στο γάμο θα έκαναν μεγάλη αίσθηση.Τυχερά τα παιδιά που έχουν τέτοιες μανούλες.Μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου και από δω και πέρα θα τα λέμε συχνά.Καλώς σε βρήκα λοιπόν .Φιλιά....


    Sophie....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ομορφα τα λουλουδια Χρυσανθη μου !!!το χρωμα υπεροχο που διαλεξες!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρυσάνθη μου ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΑΛΙΑ!!!!!!Οπως ισως ξέρεις απο τις αναρτήσεις μου, τρελλαίνομαι με τα υφασμάτινα λουλούδια και πολύ το χάρηκα το tutorial!!Aλλα αυτό που με εντυπωσίασε φοβερα ειναι ο αριθμός των λουλουδιών που εφτιαξες...μα 800???Πόσο καιρό πρίν τα εφτιαχνες???και ειχες και το νου σου να βγάλης φωτογραφίες....Εισαι ..αστέρι!!!
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσα είπες ότι έφτιαξες; Διάβασα καλά; 800; Χαρά στο κουράγιο σου βρε Χρυσάνθη....αχ τι κάνουμε οι έρημες μάνες!!!! Χαλάλι όμως γιατί έγιναν πανέμορφα, φαντάζομαι τη συνολική ομορφιά και χαλαλίζω!!
    Betty (anthivolon) κάνει νερά πάλι το αφεντικό;
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 800???????
    Χαρά στο κουράγιο σου και γεια στα χεράκια σου!!
    ΕίνΑι πραγματικά υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσάνθη μου
    Θερμά συγχαρητήρια!!!
    Πιο όμορφη διακόσμηση δεν είδα!!!
    Και είναι το αγαπημένο μου μπλέ!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. (θα πω κι εγώ) 800;;;; Είσαι απίστευτη! Πόσο γρήγορα μπορεί να τα έφτιαξες! Υπέροχα, με φανταστικό χρώμα και πολύ ωραία τεχνική! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!
    Τα φιλιά μου χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πωπω!!!!Είναι τόσο όμορφα και έχουν πολύ μα πολύ δουλειά εγώ θα αγχωνόμουν απίστευτα αν έπρεπε να φτιάξω 800 λουλούδια και όχι μόνο αυτό έβγαλες και φωτογραφίες για το πως γίνονται είσαι υπέροχη γι αυτό σ' αγαπάμε!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Einai panemorfaaaaaaa!!!Kai eftiakses 800???OYAOYYYYY!!!Xara sto kouragio sou!!!S'euxaristoume gia tis odhgies polu polu :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αρχίζεις να μας κερνάς με δόσεις; Αρχίζεις να μας κερνάς με τα άλλοθι της απουσίας σου;Υπέροχα τα λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ!!!
    ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!ΧΙΧΙ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
    ΤΗ ΛΟΥΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΚΟΨΕΣ ΛΟΞΗ ΕΤΣΙ;;;;;;;
    ΣΤΡΩΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ ωραίο χρώμαααα!μπράβο καλή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρυσανθένια μου!!!!!!
    ...νομίζεις ότι δεν το περίμενα; ή κι ότι δεν περιμένω κι άλλα;!
    ... αυτή κι αν είναι "θυσία παντρεμένη με την Αγάπη..." της μάνας για την χαρά των παιδιών της! Και πάλι να σας ζήσουν, να είστε γεροί και να τα καμαρώνετε...
    Περιμένουμε!!
    Πάντα με την αγάπη και τον θαυμασμό μας,
    Υιώτα
    αστοριανή
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο όμορφο από τα χέρια σου!
    Αχ, μάνα χρυσοχέρα!
    Είσαι εκπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρυσοχέρα Χρυσάνθη μου είναι το ένα ωραιότερο από τ' άλλο! Είναι υπέροχα και σε θαυμάζω για την υπομονή και την αντοχή σου. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις υπέροχες οδηγίες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφα τα λουλουδάκια...Επιμονή και μεράκι...Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Διασκέσις,
    Απειλή?? Τι είναι αυτό???
    Αννούλα,περιμένω!!!Στείλε μέιλ με τα τηλ.σου.Εχασα το κινητό μου και όλο το αρχείο τλ/νων.Ο αριθμός μου ισχύει!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Katrina,
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Χαίρομαι που άρεσαν τα λουλουδάκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Sophie,
    καλώς όρισες Σοφάκι!!Ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου!!!Χαίρομαι που θα τα λέμε!!Κάνε σύνδεση στους αναγνώστες μου για να μπορώ να σε αναγνωρίζω και αν έχεις δικό σου μπλόγκ να μπορώ και γω να σε επισκέπτομαι!!!Μπορείς να μου γράψεις και στο μέιλ μου που φαίνεται στο προφίλ μου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος,
    Ευχαριστώ πολύ!!!!! Θα χαρώ πολύ να συστηθούμε!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Katia,
    Φιλενάδα ευχαριστώ πολύ!!!Το χρώμα είναι το αγαπημένο μου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Biljana,

    thank you my dear friend. I really like your own Blog !!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Riri,
    ξέρω την αγάπη σου στα λουλούδια.Ακολουθούν και άλλα πολλά!!!!Η αλήθεια είναι ότι δούλεψα σκληρά για 6 μήνες!!!Ευχαριστώ πολύ Ριρίκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Anthivolon,
    Μπετούλα , χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσουν!!!Ευχαριστώ γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΛΕΝΑ,
    Ναι αγαπητή μου 800!!! Εσύ συνταγές καρδιάς, εγώ λουλούδια από καρδιάς!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Magda,
    Η εικόνα σου δείχνει την αγάπη σου στο συγκεκριμένο μπλέ!!Ευχαριστώ πολύ Μάγδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΑΝΤΙΑ,
    Η ψυχούλα μου το ξέρει πόσο χρόνο χρειάστηκε!!!
    Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!Ευχαριστώ πολύ!Τα φιλάκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Rena,
    Και το δικό μου άγχος να είμαι έτοιμη στις προθεσμίες ήταν μεγάλο!!Ευτυχώς τα κατάφερα!Ευχαριστώ φιλενάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Happy Kathy ,
    Ευχαριστώ μικρή μου φιλενάδα!!!Γι΄αυτό είμαστε όμορφη γειτονιά γιατί ξέρουμε να μοιραζόμαστε !!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. para-kelsoscooks,
    Μαράκι μου γλυκό!!Με δόσεις μη και βαρυστομαχιάσουμε!!!Κράτα χώρο στο στομάχι σου!!χαχα!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Rena Christodoulou ,
    Δεν υπάρχει ούτε ένα λουλουδάκι!!Ολα χαρίστηκαν στους καλεσμένους!!Μη μου στεναχωριέσαι!!Θα κάνουμε άλλα καλύτερα στα παιδάκια σου!!!!Ευχαριστώ πολύ Ρενάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Rena Christodoulou,
    Συμφωνώ ή λοξή λουρίδα στρώνει καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ...irida...
    ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αστοριανή,
    Γλυκιά και αγαπημένη Υιώτα , με τιμούν τα σχόλιά σου!!!Ευχαριστώ πολύ!!Την αγάπη μου!!Φιλάκια στο μικρούλη μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γιαγιά Αντιγόνη,
    Αγαπημένη μου ευχαριστώ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Christina V.

    Χριστινάκι μου ευχαριστώ πολύ.Με συγκινούν τα όμορφα σχόλιά σας!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο....
    Ευχαρστώ πολύ γλυκιά μου!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Asteri , elena ,Χαραυγή ,
    Σας καλοσωρίζω στο σπιτάκι μου!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σας !!!!Φιλάκια!!
    Irida,
    Σε ξανακαλοσωρίζω με το νέο σου και πολύ όμορφο προφίλ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρυσανθη μου!!! Ποσο χαιρομαι που γυρισες!!! Τα λουλουδια σου ειναι πανεμορφα!!! Ονειρικα!!! Δεν εχω ξαναδει πιο ομορφα!!!! Γεια στα χερια σου!!!και σε ευχαριστουμε για τις οδηγιες!!!
    Σιγα να μην μπουχτισαμε!! Θελουμε κι αλλο! Ανυπομονω να δω τι αλλα ομορφα δημιουργησες στο γαμο!!!
    Καλη σου μερα! Πολλα φιλια! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. χρυσανθη μου εκανες απιστευτη δουλεια! τα λουλουδια ειναι φανταστικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. mirsini's creations,
    Μυρσινάκι μου ευχαριστώ για τα λογάκια σου!!!Και βέβαια θα τα αναρτήσω όλα!!Αλλωστε η γνώμη σας μετράει πολύ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. apinkdreamer,
    γλυκιά μου ονειροπόλα, ευχαριστώ πολύ!!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. απιθανα!!!!!!!!!!!γεια στα χερια σου ..ειναι υπεροχα..να σας ζησει το ζευγαρι!καλο σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ....ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ Η ΑΡΧΗ!!!ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΑΝΘΟΧΕΡΑ ΜΑΣ..ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑ...ΑΝ..ΘΑ ΠΩ ΕΓΩ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ...ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΕ ΦΩΤΟ ΟΤΑΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ.....ΖΗΛΕΨΑΤΕ!!!!!!!!!
    ΑΝΑΨΑΣ ΦΩΤΙΕΣ........ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!Σ΄ΑΓΑΠΑΜΕ
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Xρυσάνθη μου είναι πανέμορφα και τα δύο1 Ε, εγω θα προτιμήσω ίσως λίγο το τριαντάφυλλο...
    Ευχομαι τα λουλούδια κι η αγάπη σου να τους συνοδεύουν πάντα στην κοινή τους ζωή!!
    Να τους καμαρώνεις!
    Περιμένουμε κι άλλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολύ καλή η επιλογή χρώματος...Μου άρεσε που έφτιαξες δυο ειδών λουλούδια...Κι εννοείται χαρά στο κουράγιο σου να φτιάξεις 800...Άφωνη..:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Κατερίνα Χέρσον,
    Κατερινάκι μου ευχαριστώ για τις ευχές.Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Και πάλι ζητώ συγγνώμην που τόσο καιρό δεν σε παρακολουθούσα!!Επανόρθωσα σήμερα και δεν άφησα γωνιά από το σπιτάκι σου χωρίς να το περπατήσω!!Και όλα τα βρήκα πολύ όμορφα και προσεγμένα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. [handmade+art] x2 ,
    Γλυκές μου ζουζούνες , είστε και μαρτυριάρες!!!!Σας ευχαριστώ πολύ !!!!Με τιμούν τα λογάκια σας!!Σας αγαπώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Νίκη ,
    Αγαπημένη μου ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύ γλυκές ευχές σου!!!!Και εγώ έχω αδυναμία στο τριαντάφυλλο!!Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Κατερίνα ,
    Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!Με συγκινούν τα όμορφα σχόλιά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Υπέροχα! Φανταστικά! Πανέμορφα!!! Χαρά στο κουράγιο σου.. Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. DIMIOURGIA ,
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!!Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Nα ζησουν τα παιδια σου σαν τα ψηλα βουνα και να ειναι παντα χερι χερι και παντα ευτυχισμένα. Κι εσεις να τα χαιρεστε!!
    Τα λουλουδια σου ειναι πανεμορφα και το χρωμα τους εξαιρετικο! Γεια στα χερια σου! Αξιζαν τον κοπο, Χρυσανθη μου.


    Χρυσουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλώς μας ξανάρθες γειτόνισσα...
    να σου ζήσουν τα παιδιά σου,πάντα χαρούμενα και ευτυχισμένα...
    αισθητή η απουσία σου,αλλά απόλυτα δικαιολογημένη...
    και μας αποζημιώνεις με το παραπάνω με τις ομορφιές που μας παρουσιάζεις...
    αααχχχχ...εγώ πότε θα γίνω πεθερά βρε κορίτσια..???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πολύ όμορφα Χρυσάνθη !Να σας ζήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. alla logia ,
    Ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές ευχές σου.Χαίρομαι επίσης που σαυ αρέσαν τα λουλούδια μου!!!Φιλάκια Χρυσούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. SpIrToKoYto ,
    Γλυκιά μου γειτόνισσα καλώς σε ξαναβρήκα!!!Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!!...και μην ανησυχείς θα γίνεις πεθερούλα.Σου το εύχομαι από καρδιάς!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. stalamatia ,
    Ευχαριστώ πολύ σταλαματούλα μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Τι τέλεια λουλουδάκια, Χρυσάνθη μου!!!!Χαρά στην υπομονή σου να φτιάξεις τόσα!Θα το επιχειρήσω κι εγώ!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χρυσάνθη μου εγώ έχω χάσει επεισόδια!!!!Να σου ζήσουν τα παιδιά σου .να είναι ευτυχισμένα !!!!
    Και όσον αφορά την διακόσμηση είμαι σίγουρη ότι έκανες παπάδες!!!Αλλά να ξέρεις ότι όταν παντρέψω την κόρη μου δεν θα μου γλυτώσεις εύκολα!!!
    Φιλιά πολλά,να είσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 。˛♥
    Amiga,

    Amei... maravilhosas... deve dar um trabalhão!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    。˚ ˚ ˛✿♪♫♪
    。˛♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. να σου ζήσουν τα παιδιά, κάθε ευτυχία! χαίρομαι πολύ που σε βρίσκω, θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Βίκυ,
    Βικάκι ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου.Εχω μπόλικη υπομονή!Χαίρομαι που σου αρέσουν!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Magia de Ines,
    Amiga ,
    minha namorada favoritos, obrigado. Boa semana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Vassia ,
    Ευχαριστώ πολύ νέα μου φίλη για τις ευχές σου > Καλώς ήλθες!!!
    Αν έχεις δικό σου μπλόγκ γράψε το γιατί δεν μπόρεσα να το βρώ για να σε επισκεφτώ.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΒΙΚΤΩΡΙΑ ,
    Αγαπημένη μου , μου λείπεις!!!Χαίρομαι που με επισκέφτηκες και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
    Οταν θάρθη η ώρα η καλή για την κορούλα σου θα είμαι δίπλα σου και με πολύ μεγάλη χαρά!!!!!
    Γλυκούλα μου να μη χαθούμε !!!!!!
    Την αγάπη μου . Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Γεια σου Χρυσάνθη μου!!! Πραγματικά μας έλειψες πολύ… όμως ξέροντας ότι Γάμος γίνεται … σε περιμέναμε υπομονετικά!!! Τα λουλούδια για το στόλισμα της καρέκλας υπέροχα!!! Περιμένουμε και τις άλλες δημιουργίες σου!!! Να ζήσουν τα παιδιά σου και να είναι πάντα γερά και ευτυχισμένα!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ και για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου… όμως έλειπα ταξιδάκι και δεν μπόρεσα να σε υποδεχτώ!!! Μου ζητάς το μπλοκ της Αναστασίας Λάλου … ναι το ξέρω, έχει όνομα "Η χαρά της δημιουργίας" και διεύθυνση http://handmadeanastasiasart.blogspot.com/
    Και πάλι πολλές ευχές για τα παιδιά σου!!! Φιλιά Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Χρυσάνθη μου τι όμορφα τα λουλουδάκια σου. Ειδικά πάνω στις καρέκλες μου άρεσαν πάρα πολύ. Κάνουν όμορφη αντίθεση με το μπεζ.
    Περιμένω και τις άλλες όμορφες κατασκεύες σου :)
    Δε μας είπες πως ήταν η τελετή. Ολα τέλεια φαντάζομαι.
    Να σας ζήσουν κι ό,τι επιθυμούν να το αποκτήσουν!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ποδηλάτησα ,
    Πιστεύω ότι πέρασες θαυμάσια!Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα θετικά σχ'ολια και τις όμορφες ευχές σου!!!
    Ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σου ως προς την δ/νση της αναστασίας!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. DaisyCrazy
    Χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε.Ευχαριστώ για τις ευχές σου!Φωτό για την τελετή θα ανεβάσω μόλις τις πάρω !!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρυσάνθη μου τι τέλεια τα λουλούδια σου!!!!!!!!
    Έχω πάθει πλάκα!
    Θα τα φτιάξω σίγουρα κι εγώ ;-) ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Θα δείχνουν υπέροχα σε στεφάνι, αλλά και σε σύνθεση με φωτογραφίες!!!
    Νιώθω άσχημα που σε είχα ξεχάσει και δεν σε είχα στο πλάι στο blog μου... τώρα όμως;;;;
    Φιλάκια πολλά και Καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Κατερινάκι μου ευχαριστώ πολύ!!Θα χαρώ πολύ να τα δώ σε συνθέσεις σου!!!Και μην αισθάνεσαι άσχημα.Σε όλες μας συμβαίνει είτε γιατί εκείνη τη στιγμή δεν έχουμε χρόνο και μετά το ξεχνάμε,είτε γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται στο προφίλ και δεν μπορείς να το εντοπίσεις εύκολα!!!Φιλάκια γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Λουλουδιασες το συμπαν.Ειναι πολυ ομορφα και εντυπωσιακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Είναι τέλεια Χρυσάνθη!!
    Τι άλλο να πω;;
    Γεια στα χέρια σου!!
    Να σου ζήσουν τα παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. χρυσανθη ειναι υπεροχα... καλα για τα ποσα εφτιαξες δεν το συζητω..ζαλιστηκα με το νουμερο χαχαχα μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Welcome Back!
    είναι τέλεια!!
    αν θα ήθελες θα μπορούσε να προστεθέι σύνδεσμος
    εδώ
    http://stepbystepgr.blogspot.com/p/blog-page_20.html

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Καταπληκτικές οδηγίες και ότι άρχισα να φτιάχνω κατι λουλουδάκια θα συνεχίσω με αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Φιλενάδα μου χαράς το κουράγιο σου!!! 800 λουλουδάκια!!!
    μπράβο !!! μπράβο!!
    και οι οδηγίες που μας έδωσες πολύ θα μας βοηθήσουν!!!
    ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΡΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ26 Ιουνίου 2011 στις 12:48 π.μ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΘΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΣΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΣ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΡΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. πάρα πολύ όμορφα λουλούδια..
    θέλω να φτιάξω κι εγώ για να στολίσω ένα μαξιλάρι..
    αλλά δεν κατάλαβα, όταν αρχίσω να το τυλίγω ξεκινώ από το λεπτό μέρος της κορδέλας ή το αντίθετο..??
    και μετά το ράβω από κάτω για να το σταθεροποιήσω..??
    ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Τα λουλούδια σου είναι πανέμορφα!!! Είμαι καινούργια στο blog, είδα τις δημιουργίες σου και ξετρελάθηκα!!! Από δω και πέρα θα τα λέμε συχνά λοιπόν. Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ӏ’ve rеad some excellent stuff heгe.

    Сeгtainly prіce bоokmaгkіng fοr геvіѕiting.

    I ѕurpгiѕe how а lot еffort you put to mаke one of
    these fаntastic informatiѵe site.

    Feеl free to suгf to my wеb-site - Chantefuller.Skyrock.Com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ηi! I just wantеd to asκ if you ever have аny problems
    with hackers? My lаѕt blog (wordрrеss) was hackеd аnd I ended up loѕіng а fеw
    months of hard ωork due to no back up. Dο you have anу ѕοlutіοns to prevent hackerѕ?



    Here is my web pаge - brotschneidemaschine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ηi theгe I am so delighted I found уour web sіte, I reаlly found you by еrror, while I was геsearching on Bing
    foг sοmething else, Anyωays ӏ am herе now and would ϳust lіke to say
    thanκ yοu for a marvelous post and a
    all rοund exciting blοg (I also lovе thе theme/design), I don't have time to go through it all at the moment but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the excellent job.

    Also visit my page: brotschneidemaschine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Thank you so much for giving everyone remarkably
    superb oρpοrtunіty to read іn detаil from thiѕ webѕite.
    It's usually so pleasing and as well , full of a lot of fun for me and my office colleagues to visit your web site particularly three times in one week to read through the newest things you have. And definitely, I'm uѕually motivated with
    аll the sреctacular things serνed bу you.

    Selесted 2 arеas in thiѕ pοѕt аre rather
    the finest I have ever haԁ.

    Feel frеe to suгf tο my web-sіte Akκu bohгѕchraubеr test ::
    http://forum.websound.Ru/ ::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you're
    going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    Look into my blog post - bügelbrett test ()

    ΑπάντησηΔιαγραφή