Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Ράφια και κρεμάστρες παντού !!! Shabby Chic Shelves and Hangers everywhere !!!

Τα ράφια ,οι  εταζέρες και οι κρεμάστρες είναι απαραίτητες σε κάθε σπίτι ,για να το κρατάμε σε τάξη.
Μπορεί να τοποθετηθεί στην είσοδο ή σε ένα διάδρομο για να δέχεται τα καπέλα και τα ρούχα εξόδου, ώστε να μη μετατρέπουμε τις καρέκλες της τραπεζαρίας σε κρεμάστρες !!!!!
Στην κουζίνα για να τακτοποιήσουμε όμορφα οικιακά σκεύη που δεν θέλουμε να κρύψουμε σε ντουλάπια  και να κρεμάσουμε με ειδικούς γάντζους τις υπέροχες κούπες μας .
Στο μπάνιο για να τακτοποιήσετε και να κρεμάσετε τις πετσέτες !!!!
Σε κρεβατοκάμαρα επίσης για να δώσετε μιά ρομαντική νότα και να κρεμάσετε με ειδικά γαντζάκια κολιέ,ζώνες , ρούχα και να το διακοσμήσετε με όμορφες κορνίζες .
Η πλάτη διακοσμήθηκε με ένα μπουκέτο τριαντάφυλλων από ρυζόχαρτο με την τεχνική decoupage .
Τα ανάγλυφα διακοσμητικά στοιχεία έγιναν από πηλό σε καλούπια,που τα έχω εδώ και πάρα πολλά χρόνια, πριν κυκλοφορήσουν τα σύγχρονα καλούπια που βλέπουμε σήμερα στο ίντερνετ.Από παλιά δηλαδή έχω την τρέλα των ανάγλυφων!!!!!!
Το σκούρο στις εσοχές των ανάγλυφων έγιναν με σκούρο κερί , προσεκτικά ,επειδή δεν ήθελα να μουτζουρωθεί το υπόλευκο χρώμα της κρεμάστρας.Σκούπισα με πανί το επί πλέον κερί,για να μείνει μόνο στις εσοχές.
Όλο το έργο , μετά την επεξεργασία, βάφτηκε με homade chalk paint σε ένα υπόλευκο χρώμα , το λεγόμενο old white .Δηλαδή στο άσπρο προσθέτουμε λίγη ώχρα και ελάχιστο μαύρο.
Στην άνω φωτό φαίνεται πως έγινε η κατασκευή.Αγοράστε ενα απλό ξύλινο ράφι.Υπάρχουν σε πολλά καταστήματα και είναι σχετικά φτηνά. Αν θέλετε μπορείτε να το κατασκευάσετε και μόνες.Για να γίνει πιό πλούσιο πρόσθεσα πλάτη.Μέτρησα το μήκος της πλάτης και σχεδίασα σε μία πλάκα ξύλου το σχέδιο της πλάτης και το έκοψα με σέγα.Κόλλησα με ξυλόκολλα και για κάρφωσα την πλάτη στο πίσω μέρος του ραφιού.Και για να γίνει και κρεμάστρα, πέρασα μιά ξύλινη βέργα , αφού πρώτα έκανα τρύπες στα πόδια του ραφιού.
Κόλλησα με ξυλόκολλα τα ανάγλυφα στοιχεία που είχα ετοιμάσει.Πέρασα ένα χέρι κάσια με σφουγγάρι και όταν στέγνωσε το έβαψα δύο χέρια με το υπόλευκο chalk paint.
Με γυαλόχαρτο έτριψα σε ορισμένα σημεία μέχρι να φανεί το καφέ της κάσιας και για να δώσω την φθαρμένη όψη.
Τέλος πέρασα με δύο χέρια βερνίκι νερού για προστασία του έργου.

Η εταζέρα αυτή έγινε πριν 5 χρόνια.Είναι  από αυτά που φτιάχνω και δεν προλαβαίνω να σας δείξω! χαχαχα
Μέχρι την επόμενη συνάντησή μας σας στέλνω την αγάπη μου.

Χρυσάνθη















53 σχόλια:

  1. Μία μεγάλη καλημέρα φωτεινή κι ευλογημένη!! χαίρομαι που είμαι η πρώτη επισκέπτρια και σχολιάστρα της πανέμορφης εταζίέρας!!!! εξαιρετική η δουλειά σου και φαίνεται μέσα από από τις αναρτήσεις σου ποσο πολυ χαίρεσαι την διαδικασία της δημιουργίας.Απολαμβάνω την κάθε λεπτομέρεια της δουλειάς σου και το αρμονικό πάντρεμα των υλικών! Ολα μου αρέσουν σε σένα ....ενα μόνο δεν μου αρέσει και με στεναχωρεί πολύ... το, οτι δεν είμαστε κάπως κοντα να ικανοποιώ τις αισθήσεις μου βλέποντας από πρώτο χέρι ότι κάνεις πρώτη,να παίρνω τις γεύσεις και τα αρώματα της δουλειάς σου Φιλάκια ενθουσιασμού και αγάπης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι αυτή η απόσταση είναι ανυπόφορη , για τους ίδιους ακριβώς λόγους!! Αγαπημένη μου Έφη , σε σκέφτομαι πολύ.Είσαι η αδελφή ψυχή !! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Όταν τα ράφια είναι τόσο όμορφα..ναι..άπειρα ράφια.Καλημέρα Χρυσάνθη ου χρυσοχέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ χρήσιμα και δεν πιάνουν και χώρο αφού κρεμιούνται στον τείχο ! Αχτιδένια μου ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα
    Είσαι πραγματικά απίστευτη, ότι κάνεις το κάνεις τέλειο. Μετέτρεψες ένα απλό ράφι σε έργο τέχνης, το χαζεύω εδώ και κάμποσα λεπτά.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε !! Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου γλυκειά

      Διαγραφή
  4. Δεν θα σχολιάσω την ταμπελίτσα με το ονομά σου χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε φορά μας κάνεις εκτός απο μάθημα DIY μαθήματα καλού γουστου Χρυσάνθη μου.Χαίρομαι τις αναρτήσεις σου,μπορεί ν αργούν αλλά ειναι επιλεγμένες! Υπέροχη η κρεμάστρα σου,Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!!!Ρομαντική,καλαίσθητη με πολύ προσωπική επέμβαση της καλής σου αισθητικής.Τη ζήλεψα ομολογώ
    Φιλάκια άπειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά της χαράς μου μου αναπτέρωσες το ηθικό μου και είναι λίγο πεσμένο τελευταία!! Ευχαριστώ από καρδιάς αγαπημένη μου !! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Τι καταπληκτική μεταμόρφωση και πόσο ωραία δουλειά !!!!
    Μπράβο, γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη!!!!!!!!!!!!Χρυσάνθη μου καλημέρα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου ευχαριστώ πολύ! Πόσο χαίρομαι που ανταμώνουμε ξανά !!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Τί να πω Χρυσάνθη μου;
    Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν τον θαυμασμό γι'αυτά που κάνεις και τα κάνεις πολύ πολύ καλά ΤΑΛΕΙΑ!!!!
    Γεια στα χέρια σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άτομο που να μην αρέσκεται να ακούει όμορφα λόγια από χρυσοχέρες και δυναμικές κυρίες !!Ρένα μου ευχαριστώ πολύ.Με συγκινείς!Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο! ούτε ειδικός τεχνίτης δεν θα μπορούσε να το κάνει τόσο καλό, να έχει την πατίνα του χρόνου και να μας ταξιδεύει στην παλιά εποχή που όλα ήταν με αξιοσύνη και μεράκι φτιαγμένα.Εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω μπορώ όμως να το θαυμάζω!!!Ευχαριστούμε που μας κάνεις κοινωνούς των έργων σου.Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμοιβαία η εκτίμηση και ο θαυμασμός μου αγαπητή μου Ελισάβετ ,κυρίως για το ήθος σου ,που διαφαίνεται μέσα από τις αναρτήσεις σου !! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Πολύ το ζήλεψα είναι θαυμάσιο!!!Τα χρωματα δε τα αγαπημενα μου!!!
    Φιλιά Χρυσάνθη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!! Μπράβο χρυσοχέρα μας!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολλά όμορφη
    όμορφη και ρομαντική
    μου αρεσαν πολλά τα όμορφα τριαντάφυλλα και τα χρώματα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ και μένα δελφινάκι μου μου αρέσουν τα τριαντάφυλλα ! Ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου !Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα τα καλύτερα για τα δικά μου γούστα τα βρίσκω σε σένα Χρυσάνθη μου !! Το ρομαντικό στυλ με τα υπέροχα τριαντάφυλλα είναι τέλειο !! Να είσαι καλά και να μας δείχνεις ότι έχεις ξεχάσει ναι;;; Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα γούστα μας συμπίπτουν αγαπητή μου Νικόλ. Σε ευχαριστώ πολύ . Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Χρυσάνθη μου, όλα όσα φτιάχνεις είναι ένα κι ένα. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που εχεις χρησιμοποιήσει. Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου μανούλα. Φιλάκια πολλά στα τρυφερά πατουσάκια!

      Διαγραφή
  16. υπεροχη εγινε!!χρυσοχερα!μπραβο!!καλη σου μερα!καλη συνεχεια!Φιλια!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι φανταστική Χρυσάνθη μου! Θερμά συγχαρητήρια!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφη η κρεμάστρα σου, Χρυσάνθη μου. Αυτό θα πει η χαρά της δημιουργίας. Ακόμη και χωρίς γαντζάκια, η κρεμάστρα σου είναι πλήρως πρακτική. Αγαπημένη λεπτομέρεια το σκούρο κερί στις άκρες. Χίλια μπράβο, φίλη μου, και ευχαριστούμε για την υπέροχη έμπνευση. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τωρα τι να πρωτοσχολιασω φιλη μου.. την αριστοτεχνική ..τεχνικη σου στο να μεταμορφωνεις ενα απλο ξυλο σε ενα καλιτεχνημα και μαλιστα ρομαντικοτατο..μια κρεμαστρα παλιας εποχης αλλα με μοντερνα τεχνική ..και ποσο χρησιμη Χρυσανθη μου.. ο θαυμασμος μου για οτι πιανουν τα χερακια σου και το κανουν να μοιαζει τελειο..απο το χρωμα μεχρι τα αναγλυφα λουλουδια της !! Αμα παιδι μου πιανουν τα χερια σου το αποτελσμα σε οτι κανεις ειναι απλα καταπληκτικο!!!
    Και εγω θαυμασα την κορδελα με το ονομα σου υπεροχο..!!
    Να εισαι καλα και να περνας ομορφα με οτι κανεις Χρυσανθη μου..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ σμαραγδένια μου να είσαι καλά και να μας κρατάς συντροφία με τα πλεκτά του λόγου σου και να παίρνουμε δύναμη από τη θετική σου ενέργεια ! Φιλάκια φίλη μου

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο και την επίσκεψη. Καλώς όρισες φίλη μου. Φιλιά πολλά από Ελλάδα

      Διαγραφή
  21. Κάθε φορά που έρχομαι εδώ όλο και πιο όμορφα πράγματα βλέπω!!
    Πολλά πολλά μπράβο! Είσαι μεγάλο ταλέντο!
    Καλό μεσημέρι εύχομαι και καλό μήνα 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη δουλειά φτιαγμένο με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξαιρετική δουλειά όπως πάντα. Άκρως ρομαντική σαν να είναι φτιαγμένη μια άλλη εποχή! Μπράβο Χρυσάνθη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφο!!! Χίλια μπράβο Χρυσάνθη μου!!!
    Λάτρεψα το σχέδιο, τα χρώματα, την τόσο όμορφη δουλειά σου!!!

    Σε φιλώ ωραία μου κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. This is a big part of most people’s experiences with clay. Unfortunately, what you’re going to learn from most people that in of order for a clay to be useful, it needs water
    The reason for that is because of the following:
    • When clay is left to just sit around, it becomes hard again
    • If you don’t give it water, it can be a nightmare to shape
    • It will just look like a mound of dirt until you give it some water
    When people get pieces of clay, they’ll notice immediately when they use it, it’s super hard. You’ll want to understand that, in order to make the clay useful to you, you’ve got to understand that there are different factors that go into it, and you’ll want to give it the water it needs to be successful.
    For most people, when they start to give it that extra water, it’s quite useful, and most people will understand that, with the right idea of this, you’ll be able to create the best experience that you can and give your pottery the water it needs.
    10 point is more important for pottery

    ΑπάντησηΔιαγραφή