Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Πως ένα απλό κρεβάτι αποκτά στυλ και προσωπικότητα !!! Ornate Vintage Headboard!!!!

Γειά σας φίλες και φίλοι μου
Μπορεί να χάνομαι για μεγάλα διαστήματα , λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων , αλλά οι δημιουργίες δεν σταματούν με τίποτα.Και είναι πολλές ,που όμως δεν βρίσκω χρόνο να κάνω αναρτήσεις.Βέβαια για να πω την αλήθεια , μου παίρνει αρκετό χρόνο η κάθε ανάρτηση και έτσι προτιμώ τον λίγο χρόνο να τον αφιερώσω σ'αυτό που αγαπώ πολύ.Να δημιουργώ!!!
Θα μου πείτε γιατί δεν τα δημοσιεύω στο FB. Χμμμ ναι είναι μία γρήγορη λύση , αλλά δεν μου πολυαρέσει. Προτιμώ , όσους από τους φίλους  μπορούν και θέλουν να με επισκεφτούν, να τους υποδέχομαι  στη ζεστασιά του σπιτιού μου.
Παρότι είμαστε στην καρδιά του χειμώνα και οι βελόνες και τα νήματα έχουν την τιμητική τους είπα να κάνω ένα διάλειμμα από τα πλεκτά και να σας δείξω πως ένα απλό κρεβάτι ,που ποτέ δεν μου άρεσε, απέκτησε στυλ και προσωπικότητα!!
Πελάτης ,ποιός άλλος από την κόρη μου! Αυστηρός και παράξενος,έθεσε εξ αρχής τους περιοριστικούς όρους.Το θέλω στις αποχρώσεις του γραφίτη,όχι βαρύ και χωρίς πολλά μπιχλιμπίδια!!!! Για λάμψη χρυσού ή ασημένιου ούτε λόγος!!!!
Και επειδή ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο , άρχισαν οι διαπραγματεύσεις.Αυτό σου αρέσει? ΟΧΙ!  Το άλλο σου αρέσει ? ΟΧΙ !! Και μετά από κάμποσες δοκιμές βρήκαμε επιτέλους σημείο επαφής!!!!!!!
Ευτυχώς είχα φροντίσει να φτιάξω πολλά και διαφορετικά ξυλόγλυπτα διακοσμητικά στοιχεία ,είτε με έτοιμα, είτε με χειροποίητα καλούπια , για να καταλήξουμε στο σχέδιο και στην εμφάνιση που θα έχει το κεφαλάρι.Θέλουν και αυτά τον χρόνο τους , μέχρι να γίνουν και να στεγνώσουν.
Τα ξυλόγλυπταστοιχεία, όπως σας είπα είναι όλα χειροποίητα.Μετά από πολλές δοκιμές με διάφορα υλικά κατέληξα να φτιάξω ελαστικά ξυλόγλυπτα.Απαιτούνται και άλλες δοκιμές για να ελέγξω  την ανθεκτικότητα των στοιχείων, γι΄αυτό δεν θα σας πω ακόμα για την συνταγή , πως να φτιάξετε σπιτικά  ελαστικά ξυλόγλυπτα διακοσμητικά.
Το κρεβάτι βάφτηκε με Homemade Chalk Paint .Χρώματα που χρησιμοποίησα ,άσπρο,γραφίτη και 3 αποχρώσεις του γκρί , που έφτιαξα αναμειγνύοντας τον γραφίτη με το άσπρο .
Η τεχνική που χρησιμοποίησα ήταν της ανάμειξης των χρωμάτων όσο ήταν υγρά , σε αλλεπάλληλες στρώσεις των αποχρώσεων  και του ξεπλύματος με υγρό πανί.Το κεφαλάρι ξεκινάει από σκούρο γραφίτη και κεντρικά αποκτά ένα φωτεινό  γκρί χρώμα.
Τα διακοσμητικά στοιχεία τονίστηκαν με στεγνό βούρτσισμα με λευκό χρώμα.
 Κοντινό πλάνο διακοσμητικού
Προκειμένου να δώσω  αντικέ όψη στο έπιπλο , αφού δεν θα χρησιμοποιούσα κερί , ανάμειξα glaze με όλες τις αποχρώσεις των χρωμάτων που χρησιμοποίησα και πέρασα όλο το έπιπλο πάλι  με την τεχνική της μείξης.

Λέγοντας τεχνική μείξης, εννοούμε, να μην καταλαβαίνει κανείς που σταματάει το ένα χρώμα και που ξεκινάει το άλλο.
Και επειδή υπάρχουν και μικρά παιδιά στο σπίτι και το έπιπλο πρέπει να είναι ανθεκτικό σε φθορές και λεκέδες πέρασα δύο χέρια ματ  βερνίκι νερού.
Το πριν
Ενα καλό τρίψιμο κατά την άποψή μου είναι απαραίτητο ακόμα και όταν βάφουμε με chalk paint.Καθαρίζουμε καλά με στεγνό πανί τις σκόνες.Κολλάμε τα διακοσμητικά στοιχεία  και περνάμε ένα χέρι αστάρι. (επόμενη φωτό)
Ενα χέρι άσπρο σαν χρώμα βάσης και στη συνέχεια αρχίζει το καλλιτεχνικό κομμάτι βαφής.
Μέχρι την επόμενη συνάντησή μας σας στέλνω την αγάπη μου.

Χρυσάνθη

43 σχόλια:

  1. Τί να πω πρωί πρωί;
    Έμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ Χρυσάνθη μου.
    Υπέροχο χρώμα και η διαβάθμιση ΤΈΛΕΙΑ .
    Για τα ξυλόγλυπτα θέλουμε οπωσδήποτε τη συνταγή.
    Η εποχή που οι γιαγιάδες μόνο έπλεκαν, πέρασε ανεπιστρεπτί 😂😂😂😂😂😂
    Γεια στα χέρια σου!
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί να πω πρωί πρωί;
    Έμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ Χρυσάνθη μου.
    Υπέροχο χρώμα και η διαβάθμιση ΤΈΛΕΙΑ .
    Για τα ξυλόγλυπτα θέλουμε οπωσδήποτε τη συνταγή.
    Η εποχή που οι γιαγιάδες μόνο έπλεκαν, πέρασε ανεπιστρεπτί 😂😂😂😂😂😂
    Γεια στα χέρια σου!
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλες φορές τα εξαφανίζει τα σχόλια κι άλλες τα βάζει διπλά.

      Διαγραφή
    2. Αχ αυτός ο μπλόγκερ όλο τσαλιμάκια μας κάνει τελευταία Ρένα μου! Και οι γιαγιάδες έχουν ψυχή. Προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στη νέα τάξη πραγμάτων και να εκμεταλλευτούμε την πλούσια πληροφόρηση του κυβερνητοχώρου. Όσες από εμάς έχουν το μικρόβιο της δημιουργίας πειραματ´ιζονται σε νέες εκφράσεις και διεξόδους ,χωρίς όμως να ξεχνούν τις παλιές αγάπες (ράψιμο,πλέξιμο,κέντημα ..) , που όμως όπως βλέπεις αναβιώνουν. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο . Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Αντε πάλι ....εμφανίζεσαι αξημέρωτα για να με ξεσηκώσεις!!!! Απαράδεκτο καλή μου φιλενάς με το απίθανο δημιούργημά σου! Εξαιρετικό εξαιρετικό εξαιρετικό....και μάλιστα ο τρόπος της επεξεργασίας σου μου αρεσε περισσότερο από τις γνωστές μεθόδους μου ενέπνευσε πιο σταθερότητα και αντοχή για το μέλλον της χρήσης Το λάτρεψα και θα ήθελα να κατοικήσω στην αποθήκη σου θα περιμένω με επιμονη και υπομονη να έρθει και η δική μου σειρά για ένα λίφτινγκ και που ξέρεις μπορει κι εσυ να εντυπωσιαστείς από τα αποτελέσματα της μεγαλης σου ικανότητας...Φινετσάτο όσο πρέπει με αγαπημένο χρώμα και με κέρδισε το φινίρισμα του (η χρήση βερνικιού κλπ.)Ενα εκατομμυριο μπράβο με ενα χαμόγελο με
    ενα φιλί ηχηρό και μία αγκαλιά. Οσο για δύσκολους πελάτες μη μιλάς δεν έχεις γνωρίσει κάποιους άλλους που μπορεί να σε κάνουν να αναπηδάς με κάθε τους λέξη Αυτά γλυκειά μου αναβαθμήστρια αντικειμένων και δημιουργό μικρών και μεγάλων έργων. Καλημέρα είναι 7.30 ώρα " για σχολείο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι δεν θα έδινα να ήμασταν κλεισμένες σε μια αποθήκη γεμάτη με θησαυρούς ,πινέλα,χρώματα,όνειρα,εμπνεύσεις και πολύ μεράκι! Να μη μας ενοχλεί κανείς και τίποτα και να ζούμε την απόλυτη ελευθερία της δημιουργίας ! Όσο για τους δύσκολους πελάτες , ξέρω καλά ,αλλά να σου πω κάτι μεταξύ μας? Ότι και να πουν στο τέλος βάζουμε την δική μας πινελιά ! Φιλενάδα τα λόγια σου με εμψυχώνουν και με τιμούν ιδιαίτερα ,γνωρίζοντας την τελειομανία σου ! Φιλάκια πολλά σε σένα και στα ζουζουνάκια σου
      Υ. Γ Για να μην υπάρξει πρόβλημα με τα πνευματικά δικαιώματα μου κάνει και το αναβαθμίστρια! Χαχαχα σ´αγαπώ

      Διαγραφή
  4. Νυχτοπούλι σε θυμάμαι από την αρχή της μπλογκογνωριμίας μας και ξημερώματα είδα την νέα σου δημιουργία Χρυσάνθη μου! Τι ομορφιές μας δείχνεις πάλι! Υπέροχο το κρεββάτι που έφτιαξες ! Και πολύτιμες και οι πληροφορίες που μοιράζεσαι μαζύ μας!!
    Εννοείται πως θα περιμένουμε και την συνταγή σου για τα ανάγλυφα ! Γειά στα χέρια σου!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νυχτοπούλι δεν λες τίποτα γλυκειά μου γιαγιά .ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια και για τον πολύτιμο χρόνο που μου αφιερώνεις με τις επισκέψεις σου. Ξέρω πόσο απασχολημένη είσαι το διάστημα αυτό. Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Tην Καλημέρα μου, Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α και ναι, θα περιμένουμε οδηγίες για τα ξυλόγλυπτα!
    Έγινε εξαιρετικό!
    Επαγγελματική τελειότητα, με την αγάπη του δεξιοτέχνη!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια. Και βέβαια θα μοιραστώ τις εμπειρ´ιες των δοκιμών μου, αφού όμως σιγουρευτώ για την αποτελεσματικότητά των. Φιλάκια γλυκειά μου

      Διαγραφή
  6. υπεροχοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικό! Τέλειο χρώμα, τέλεια και τα ξυλόγλυπτα (θα ήταν ωραίο αν μας δώσεις και τη συνταγή).
    Είσαι απίθανη, αργείς να μας δείξεις κάτι, αλλά όταν το κάνεις με αφήνεις άφωνη.
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφα λόγια αγαπητή μου Ελένη! Ευχαριστώ πολύ. Και βέβαια θα γράψω για την συνταγή μου , αφού βεβαιωθώ για την λειτουργικότητά της . Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Τι λες τώρα .. Τι τελειο!!! Πολυ τυχερή η κόρη σου! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λέμε κι εμείς ότι κάτι κάνουμε, τίποτα δεν κάνουμε...
    Εδώ βλέπουμε να εργάστηκαν πολλαπλές ιδιότητες,έμπνευση,
    επιλογή εργαλείων,χρωμάτων,υλικών βαφής,σχεδιασμός των
    ξυλόγλυπτων,δοκιμές για το ένα και το άλλο κ.λ. κ.λ.
    Το αποτέλεσμα τέλειο,να είναι καλά το παιδί σας να το χαίρεται
    κι εσύ να καμαρώνεις για όλα...πάντα δυνατή κι άξια να μας εκπλήττεις.
    Με θαυμασμό κι αγάπη Ελισάβετ Κυριακού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνετε, όλες κάνετε υπέροχα πράγματα γλυκειά μου Φρέζια. Το ίδιο παθαίνουμε όλες μας όταν βλέπουμε δημιουργία κ´αποιας άλλης. Επειδή την βλέπουμε τελειωμένη την θαυμάζουμε λίγο παραπάνω , αφού την δική μας που δουλεύουμε την συνηθίζει το μάτι μας και τη θεωρούμε δεδομένη. Ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια . Με τιμά η έκφραση θαυμασμού. Φιλάκια πολλα

      Διαγραφή
  10. Aκριβως το ιδιο θα σου έλεγα με την Frezia απο πανω...λεμε και εμεις πως κανουμε κάτι..βρε Χρυσανθη μου..
    Εσυ εχεις παει σε αλλο επιπεδο την δημιουργια...για μενα περιτο να σου πω πως ολα αυτα που γραφεις πως εκανες μοιαζουν με κινεζικα αλλα δεν μπορω να μην εφρασω τον θαυμασμό μου για την τεχνική σου.. να μεταμορφωσεις ενα βαρετο ειναι αληθεια...και εχει δικιο η κορη σου..σε ενα πανεμορφο κεφαλαρι μπραβο φιλεναδα και για στα χερια σου..θα περιμενουμε το αποτελεσμα στο τελος ...μετο κρεβατι ετοιμο στρωμενο..,.ναι;
    Ναε περνας ομορφα με οτι κάνεις Χυσανθη μου..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι αν καταπιαστείς και εσύ σμαραγδάκι μου τα κινέζικα θα μεταφραστούν αυτόματα σε ελληνικά και θα δεις πόσο εύκολο είναι. Αγαπημένη μου πόση χαρά μου δίνεις με τα πάντα γλυκά σου λόγια . Σε ευχαριστώ καλή μου και σου στέλνω την αγάπη μου

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη κάθε σου αναρτηση και δημιουργία είναι αποκάλυψη για άλλη μία φορά...με ανυπομονησία περιμένω την επόμενη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νένα πόσο χαίρομαι που ξανά βρισκόμαστε ! Ευχαριστώ πολύ. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Ααα συμφωνώ με τον πελάτη σου ... είχε πολύ δίκιο που επέμενε ... έγινε καταπληκτικό και υπέροχος χρωματισμός !!! Γεια στα χέρια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ράνια μου δεν ξέρεις τι τραβάω με αυτόν τον παράξενο πελάτη μου! Χαχαχα Όσους όρους και να βάζει όμως την τελευταία πινελιά την βάζω εγώ ! Ευχαριστώ γλυκειά μου . Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Τι μεταμόρφωση καταπληκτική ήταν αυτή!!!!
    Μπράβο σου!
    Καλό μεσημέρι εύχομαι
    🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφοκλή μου χαίρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου . Να περνάς καλά

      Διαγραφή
  14. Χρυσάνθη μου τώρα βρήκα το χρόνο να διαβάσω την ανάρτηση σου !! Είδα το κρεβάτι φευγαλέα στο φβ αλλά επειδή και εμένα δεν με εκφράζει αυτό το μέσο , χαίρομαι που μπορώ να σου γράφω εδώ!!
    Εχω αρχίσει να πειραματίζομαι και εγώ με τα ξυλόγλυπτα και πραγματικά μου αρέσει πολύ !! Εσύ είσαι σε πολύ προχωρημένη κατάσταση βέβαια και λατρεύω την απλότητα που μας τα εξηγείς!!
    Το γούστο της κόρης συμπίπτει με το δικό μου οπότε χρωματικά με καλύπτει στο έπακρον !!
    Είσαι υπέροχη Χρυσάνθη μου και σε εκτιμώ πολύ
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένη μου Νικόλ μόλις επισκέφτηκα τη σμαραγδένια μας και διάβασα για εσένα. Επέστρεψα στο μπλόγκ μου και έπεσα πάνω στο σχόλιό σου. Τυχαίο ?
    Νικόλ μου χαίρομαι που σου άρεσε και ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που μου αφιερώνεις . Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πράγματι ο πελάτης ήταν πολύ δύσκολος,(το ξέρω και εκ πείρας) το αποτέλεσμα όμως είναι φανταστικό!! Βέβαια εγώ από μπογιές και χρώματα σε έπιπλα δεν γνωρίζω πολλά πράγματα (συνήθως τα αναλαμβάνει άλλος) θα ήθελα πολύ να μας πεις τις οδηγίες για το ξυλόγλυπτο. Μπράβο σου!! Γειά στα χέρια σου!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια θα γράψω για το πως μπορείτε να κάνετε μόνοι σας ξυλόγλυπτα . Σ´ευχαριστώ πολύ καλή μου .φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Εξαιρετική δουλειά & η επιλογή χρώματος φανταστική!!! Είναι μεγάλη μου αγάπη η μεταμόρφωση των επίπλων και εδώ βλέπω μία άκρως πετυχημένη μεταμόρφωση!!! Εύγε Χρυσάνθη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω την αδυναμία σου Χριστίνα μου. Και μάλιστα όσο πιο παλιό τόσο καλύτερο για σένα! Μεγάλη η χαρά μου που σου άρεσε. Ευχαριστώ πολύ. Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Φανταστική δουλειά, όπως και στη λευκή ραφιέρα. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι χρυσά χέρια είναι αυτά, τι εξαιρετικό αποτέλεσμα!!!
    Χρυσάνθη μου εκπλήσσομαι πάντα κι αν για μένα την αδαή είναι τα υλικά σου άγνωστες λέξεις, έχεις το χάρισμα να τα χρησιμοποιείς και να μεταμορφώνεις-κατασκευάζεις ονειρεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχη δουλεια!!! το email σου δεν λειτουργει μαλλον. Προσπαθησα πολλες φορες να επικοινωνησω μαζι σου αλλα δεν... ψαχνω πολυ καιρο για συνταγη ξυλογλυπτων εχω παρα πολλα καλουπια και θα ηθελα να τα χρησιμοποιησω νε τετοιο υλικο. το θεωρω κουτο να εχει επενδυσει κανεις σε καλουπια και να αγοραζει ξυλογλυπτα.. γι αυτο σε παρακαλω παρα πολυ να μας δωσεις τα φωτα σου μιας και η απλοχερια της γνωσης σου σε χαρακτηριζει!!! σε ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή