Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!! SPRING / EASTER WHITE BUNNY !!!!

Γειά σας φίλες και φίλοι μου,
Σας είχα υποσχεθεί να σας δείξω τι έφτιαξα για την βάπτιση της εγγονούλας μου , που έγινε πέρυσι το Πάσχα .Πω,πω τι γρήγορα που περνάει ο καιρός.Για μπομπονιέρα επιλέχθηκε Πασχαλινό θέμα.Ενα γλυκό άσπρο και στρουμπουλό λαγουδάκι.
Στην ταμπελίτσα που κρατάει αντί για το όνομα και προκειμένου να είναι χρηστικό και ουδέτερο από τους λήπτες γράφτηκε το "καλώς ήλθατε" και έγινε διακοσμητικό εισόδου.





Οι διαστάσεις του 30 cm Χ 18 cm. από ξύλο  κομμένο, το σώμα με σέγα και το κεφάλι,πόδια και χεράκια με ειδική μηχανή κοπής καμπύλων γραμμών , που την είχα αγοράσει σε ανύποπτο χρόνο και με εξυπηρέτησε αφάνταστα Αλλιώς με πριονάκι χειροτεχνίας ακόμα θα έκοβα ......
Αφού κόπηκαν όλα τα μέρη , λειάνθηκαν οι άκρες με γυαλόχαρτο και βάφτηκαν με δύο χέρια  άσπρο chalk paint χρώμα  και ενδιάμεσα γυαλοχαρτάρισμα.Στο σημείο αυτό κολλήθηκαν με ξυλόκολλα οι πατουσίτσες στο σώμα . Περιμετρικά βάφτηκαν με τη χρήση σφουγγαριού σε  απαλό γκρί χρώμα και  τέλος ζωγραφίστηκαν  με απαλό ρόζ τα αυτάκια και οι πατουσίτσες.Τέλος ζωγράφισα και τη μουρίτσα.

Το τριανταφυλλάκι στο αυτάκι έγινε με αυτοξηραινόμενο πολυμερικό πηλό και κολλήθηκε επίσης με ξυλόκολλα στο τέλος των εργασιών.
Από το ίδιο ξύλο κόπηκαν και οι αντίστοιχες ετικέττες.Ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία,τρίψιμο βάψιμο και με πινελλο πολύ λεπτό έγραψα το "καλώς ήλθατε"Τέλος κολλήθηκαν τα χεράκια και κρεμάστηκε στο λαιμό με έγχρωμο σύρμα .
Τα κομμάτια πολλά (130 ) ,η δουλειά αρκετά λεπτή για να κοπούν στο χέρι όλα τα κομμάτια, να βαφτούν και να ζωγραφιστούν ,ομολογώ ότι με παίδεψαν αρκετά , αλλά το αποτέλεσμα νομίζω ότι με αποζημίωσε και χαίρομαι που όλοι οι φίλοι μας το έχουν κρεμάσει στα σπίτια τους.
Στήθηκε και ένα πρόχειρο σκηνικό για τις ανάγκες της φωτογράφισης και απαθανατίστηκαν καμαρωτά και χαρούμενα.
Αν αναρωτιέστε για τις πεταλούδες, είναι και αυτές χειροποίητες και θα σας τις δείξω προσεχώς.Αλλωστε το λαγουδάκι μπομπονιέρα είναιμόνο μια πρόγευση (!) της βάπτισης.



Εύχομαι από καρδιάς σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!!!
Υγεία και ευτυχία σε σας και στις οικογένειές σας .Είθε η ανάσταση του Κυρίου να φέρει και την ανάσταση της πατρίδας μας και να ανθίσει ξανά  το χαμόγελο των Ελλήνων,η ελπίδα και η αισιοδοξία στις καρδιές όλων μας.
Σας αγαπώ και μη μου κακιώνετε που δεν είμαι παρούσα στα δρώμενα της γειτονιάς μας .....

Πηγή έμπνευσης : http://www.craftideas.info/html/happy_easter_bunny.html



63 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει που τα παρουσιάζεις όλα απλά...... φανταστική δουλειά και πολύ τυχεροί οι καλεσμένοι σας που πήραν τόσο όμορφα χειροποίητα διακοσμητικά για μπομπονιέρες!!!! Φαντάζομαι την συνέχεια..... γιαυτό γλυκιά μου δεν έχεις χρόνο να παρακολουθήσεις τα δρώμενα της γειτονιάς!!!!! Πολλά φιλάκια και ευχές για καλή εβδομάδα.... οι ευχές για το Πάσχα θα δοθούν τηλεφωνικώς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βικάκι μου το κακό με μένα δεν είναι ότι τα παρουσιάζω απλά, αλλά το ότι όταν αποφασίζω να κάνω κάτι μου φαίνεται απλό και πείθομαι ότι είναι παιχνιδάκι.Οταν όμως ξεκινάω και καταλαβαίνω τι εστί βερύκοκο ,δε το βάζω κάτω......κολυμπάω στα βαθειά και μάλιστα χωρίς σωσσίβιο!!!χαχαχα Τόσο ταύρος πεισματάρης είμαι!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα Χρυσάνθη μου..... Ταύρος πεισματάρης και επίμονος είμαι και εγώ!!!!!! Φιλιά πολλά και ευχές για καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! Τι θαύματα έκανες πάλι! Μπράβο! Είναι πολύ όμορφα! Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου γλυκιά ευχαριστώ πολύ!!!!! Και εσύ να περνάς καλά και χαρούμενα !! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικές μπομπονιέρες, πρωτότυπες και χρηστικές. Τυχεροί οι καλεσμένοι...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρισστώ πολύ Ελένη μου !! Καλή εβδομάδα ! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. υπεροχα!!!!!γλυκια μου ΚΥΡΙΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    καλο Π ασχα καλη μου!!
    με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου ! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία!

      Διαγραφή
  6. Χρυσάνθη μου γειά στα χέρια σου!!!!!!!Με το καλό η βάφτιση!!!!!!!!!Καλό Πάσχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υποκλίνομαι, υπέροχες μπομπονιέρες !!!!!!!!!! Με το καλό η βάφτιση και καλή συνέχεια στα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Παναγιώτα ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες δημιουργίες, Χρυσάνθη μου!!!!!!! Τι όμορφα τα λαγουδάκια σου...εννοείται ότι θα ξετρελλάθηκαν όλοι οι καλεσμένοι στην βάπτιση!!! Και οι πεταλούδες σου είναι φανταστικές!!!!
    Πολλές ευχές για το Πάσχα και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια στο δικό μου σπιτάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριαννάκι μου .Η αλήθεια είναι ότι άρεσαν και το κυριότερο ότι δεν πετάχτηκαν ,όπως γίνεται συνήθως.Καλό Πάσχα να έχετε με υγεία και ευτυχία. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικά τα λαγουδάκια σου και όλος ο διάκοσμος με τις πεταλουδίτσες!!!!!!!!!
    Θα πέρασαν υπέροχα οι καλεσμένοι σας!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου πόσο χαίρομαι που σε βλέπω και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Kαλησπέρα Χρυσάνθη μου!!!Πανέμορφες οι μπομπονιέρες πού έφτιαξες μέ τόσο αγάπη γιά τό εγγονάκι σου!!
    Τυχεροί οι καλεσμένοι!!!Θαύμασα καί τά υπέροχα καί καλοφτιαγμένα μαξιλαράκια σου!!!
    Μά πόσο χρυσεχέρα είσαι!!!!Καλό Πάσχα!!Καλά νά περάσετε!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη Ντίμι ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω και εύχομαι από καρδιάς Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου.Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Χρυσάνθη μου τα παρουσιάζεις τόσο απλά όπως λέει και η Βίκυ !!! Εδώ τα λαγουδάκια φαίνονται να είναι από επαγγελματία !!! Μπράβο σου και περιμένουμε τη συνέχεια!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Νικόλ πόσο χαίρομαι που σου αρέσανε!!Ευχαριστώ πολύ .Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Βάφτιση υπερπαραγωγή!
    Πολύ καλή ιδέα τα λαγουδάκια σου Χρυσάνθη μου.
    Που να βρεις χρόνο για το μπλογκ.
    Περιμένω να δω και τα υπόλοιπα.
    Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρένα μου που να βρω χρόνο .Δεν τους προλαβαίνω πλέον τους μόνιμους πελάτες μου !! Από γάμο,σε βάφτιση και τώρα στα αλλεπάλληλα γεννέθλια!1χαχαχα Αλλά τι στα λέω ,στη θέση μου ήρθες και καταλαβαίνεις!!!Νάμαστε όμως καλά και να κάνουμε πράγματα που μας ικανοποιούν και μας δίνουν μεγάλη χαρά για αγαπημ'ενα μας πρόσωπα!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Τι υπέροχα λαγουδάκια!!!Μπράβο σου!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!Καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κωνσταντίνα!!Και συ να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  14. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη, καλώς όρισες !!! Χάρηκα τόσο πολύ που επέστρεψες στο Blog σου και με τόσο σπουδαία δουλειά, όπως πάντα!!!!
    Υπέροχες οι μπομπονιέρες, αλλά και οι πεταλούδες!!! Είσαι τόσο χρυσοχέρα!
    Πολλές φορές σε καμαρώνω στο FB αλλά και στο Pinterest, στο οποίο είμαι μέλος, αλλά δεν κατάφερα να μάθω πως
    ακριβώς λειτουργεί και πως ομαδοποιούμε την δουλειά μας.
    Σου εύχομαι από καρδιάς ένα χαρούμενο Πάσχα με την οικογένεια σου! Κι εμείς περιμένουμε τα παιδιά και χαίρομαι πολύ!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και σου εύχομαι να ταξιδέψεις στην Νορβηγία και θα γίνει. Είμαι σίγουρη!
    Πολλά φιλάκια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μάγδα με το καλό να δεχτείς τα παιδάκια σου και να αγκαλιάσεις τρυφερά την μικρή Μαγδούλα !Εύχομαι να περάσετε ενα υπέροχο και αξέχαστο Πάσχα!
      Ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο όμορφα λόγια σου και για την άποψη που έχεις για μένα .
      Οσο για το pinterest είναι εύκολο.Απ" ότι είδα ήδη έχεις δημιουργήσει τρεις πίνακες και άρχισες να ομαδοποιείς κάποια που σε ενδιαφέρουν.Μπορείς να κάνεις όσους πίνακες θέλεις , τους δίνεις ένα όνομα ανάλογα με το αντικείμενο και αρχίζεις και αποθηκεύεις ότι σου αρέσει.Αν χρειάζεσαι πάντως βοήθεια είμαι στην διάθεσή σου.
      Καλό Πάσχα και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Χρυσάνθη, θα το προσπαθήσω μετά το Πάσχα!
      Και πάλι εγκάρδιες ευχές και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. ⋰˚هჱܓ
    Os enfeites são super lindos!!!
    Nessa Páscoa, que a renovação esteja presente em nossas vidas e a inspiração artística também!!!

    Bom início de semana!
    Beijinhos.
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ines !!! Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά στο σπιτάκι μου!!!Εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα τα πάντα! Διαχρονική η ομορφιά και η... χρήση τους,

    Χρυσανθένια μου!

    Καλό Μήνα,
    Πάντα με την αγάπη μας,
    Υιώτα
    "αστοριανή", ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου πόσο χαίρομαι κάθε φορά που τα "λέμε" .Ευχαριστώ πολύ που με τιμάς.Καλό μήνα Υιώτα μου !!
      Την αγάπη μου και φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Χρυσάνθη μου τι ομορφιές ειναι αυτες που δημιούργησες!!! Πανέμορφες οι μπομπονιέρες και οι πεταλούδες !!! Τι υπομονή εχεις? Πόσος χρόνος χρειάσθηκε! Γεια στα χεράκια σου και όλα τα καλά για την εγγονούλα σου!!Περιμένουμε τα υπόλοιπα !
    Καλο Πάσχα και Καλό μήνα σε ολη την οικογένεια!!!
    Πολλα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήνες Μαράκι δούλεψα!! Από υπομονή τίποτα άλλο!!!! Χαίρομαι καλή μου φίλη πυ σου αρέσανε.Καλό μήνα και καλό Πάσχα .Καλά να περνάς .Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  18. Πω..πω.. τι δουλεια..!! και τι λεπτομέρεια Χρυσάνθη μου..!!! απεραντη υπομονή θελουν για να γινουν τόσα ξυλινα λαγουδακια και η ιδεα για το καλώς ήρθατε καταπληκτική.. μπραβο σου φίλη μας..καλο κουραγιο απο εδω και πέρα αγαπη και υπομνη ειναι το μυστκό ... και χαρα να δημιουργεις.. τα καλυτερα για τα αγαπημενα σου... χαιρόμαστε να σε βλέπουμε στω που και που... περειενουμε και την συνέχεια μολις μπορεσεις ... να έχεις ενα ομορφο Πασχαλιατικο μηνα ....φιλακιαααα .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς αγάπη και υπομονή Σμαραγδένια μου δεν μπορείς να επιτύχεις πολλά πράγματα!!!!Σ έυχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια!!!!Ευχαριστώ επίσης που ανέχεστε τις "σιωπές" μου και με καταλαβαίνετε!!! Καλό μήνα και καλό Πάσχα!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Να σας ζήσει η .... περσινή νεοφώτιστη!!!!! Υπέροχη δουλειά έκανες!!!!!!!!!!! Περιμένουμε και τις πεταλούδες!!! Καλό μήνα και καλό Πάσχα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ....irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το σχέδιο φανταστικό, δεν το συζητάμε, αλλά η δουλειά..... τι να λέμε τώρα... συγχαρητήρια ξανά και ξανά... τόση υπομονή... οι καλεσμένοι είμαι σίγουρη πως ακόμα θα σε ευγνωμονούν για την τόσο όμορφη και καλοδουλεμένη μπουμπουνιέρα. Καλό μήνα να έχεις με πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ.Καλό ήνα και καλό Πάσχα!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ που είσαι και πάλι παρούσα στην γειτονιά(λές κι εγώ δεν χάνω ανάρτηση χαχαχα) Καλέ ολόκληρος στρατός κούνελων......πω πω τι δουλειά ,τι όμορφη δουλειά!!! τι κόπος ,τι υπομονή, τι μεράκι και διάθεση !!!!! Αχ να ήμασταν γειτονάκια να διπλασιάζαμε την χαρά της δημιουργίας!!!! Τα δε μαξιλάρια ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΨΟΓΑ τα χεράκια σου είναι μαγικά!!!! Αυτές τις ημέρες ειμαι κάπως χαλαρή κι ετσι έκανα και την ανάρτηση κάνω και λίγες βόλτες!!!! Καλό σου μήνα με πολλές μυρωδάτες μέρες και ηλιόλουστες!!!! Φιλάκιαπολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ νάξερες πόσες φορές ευχήθηκα να μπορούσα να ήμουν γιτονάκι σου!!! Το φαντάζεσαι????Με τα γυαλάκια μας κατεβασμένα στη μύτη και τα γλυκοζουζουνάκια να τρέχουν με τα πινέλλα στα χέρια, να δημιουργούμε παρέα!!! Φανταστικό!!!!! Θα το ήθελα πάρα πολύ!!! Εφη μου με τιμά η γνώμη μιας εξαιρετικής τεχνίτρας !! Καλό και ευωδιαστό μήνα!!Φιλάκια εις τριπλούν!!!!!

      Διαγραφή
  23. Μου το'λεγες, αλλα που να καταλάβω !!!!! Πω πω δουλειά, απίστευτη!!!!!! Η πιο όμορφη μπομπονιέρα που έχω δει , και η πιο πρωτότυπη !!!! Υπομονή, επιμονή, αγάπη, μεράκι τα ..συστατικά των υπέροχων δημιουργιών σου!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου, Χρυσανθη μου!!! Πολλά φιλιά μαζί με την αγάπη μου σου στέλνω!!
    ΥΓ Δεν έχω ξεχάσει .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου πόσο όμορφα και ζεστά λόγια!!Ευχαριστώ από καρδιάς .Η γνώμη σου μετρά διπλά όταν προέρχεται από ια ταλαντούχα δημιουργό σαν εσένα!!! Φιλάκια γλυκιά μου
      Υ.Γ . Ξέρω ότι δεν θα ξεχάσεις να έρθεις...........

      Διαγραφή
  24. Γλυκιά μου φίλη Καλές γιορτές και Καλή Ανάσταση σε κάθε τι στη ζωή σου!Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου που είχα τη τύχη να τη γνωρίσω από κοντά είναι καλοφωτισμένη και να πάρει όλα τα όμορφα από τη γιαγιά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά , να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη!
    Υγεία και χαρά στην οικογένειά σου Χρυσάνθη μου!

    Τι υπέροχες και πρωτότυπες μπομπονιέρες είναι αυτές!!! Συγχαρητήρια ωραία μου κυρία!!!
    Καλότυχο, φωτισμένο και χαρούμενο σε όλη του τη ζωή να είναι το αγγελουδάκι σας, με το καλό να φτιάξεις και τις νυφικές της γλυκιά μου!

    Την αγάπη μου και πολλά φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ╰✿づ

    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.

    ╰╮✿
    ✿✿ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ελπίζω να είναι όλα καλα και η απουσια σου να οφειλεται στις ομορφες δουλειές σου Χρυσανθη μου...πολλα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. απο το Χριστος Ανεστη....
    στο Καλη χρονια χιχι!
    ευχομαι να εισαστε καλα!!!!!!
    ....irida.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρυσάνθη η απουσία σου αισθητή!εύχομαι να είσαι καλά!!καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πλάκα έχει σε Πασχαλινή ανάρτηση να ευχεσαι Καλή χρονιά, αλλά εγω τη συνταγη μου για τον Καινούργιο χρόνο θα στην αφήσω κι εσύ κάντην ότι θέλει Χρυσανθάκι
    "
    Ανακάτεψε καλά δέκα γελια τρανταχτά....
    Χάδια πέντε κουταλιές ,λίγο ξύσμα αγκαλιές ...
    Πασπάλισε τη με φιλιά και χαμόγελα πολλά....
    Άλεσε μ΄ευχές τη ζύμη , κομματάκι δε θα μείνει!!!!
    Χρόνια πολλά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. tok!tok!ola kala?καλο καλοκαιρι!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή