Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Μπαζάρ Κοζάνης μέρος δεύτερο !!!!! Ανάγλυφες κορνίζες και καρδιά !! Embossed frames and heart !!!!

Μετ' εμποδίων εξελίχθηκε η ανάρτησή μου για τα πραγματάκια που έφτιαξα για το μπαζάρ που έγινε πρόσφατα στην Κοζάνη.Στην προηγούμενη ανάρτηση, σας έδειξα την μεταμόρφωση του γνωστού ξύλινου καθρέφτη του Ικέα.Για να τον δείτε πατήστε εδώ
Σήμερα θα σας δείξω πως μεταμόρφωσα τρεις ξύλινες απλές κορνίζες ,αγορασμένες από το ίδιο πολυκατάστημα και μιά ξύλινη καρδιά που έκοψα μόνη μου με σέγα.
Ολα δουλεύτηκαν με πάστα ελαφράς διαμόρφωσης ( Light Modelling Paste ), stencil ,ακρυλικά χρώματα και  παλαίωση με πατίνες.Στην καρδιά επί πλέον έγινε  decoupage και  επιχρυσώθηκε με φύλλο χρυσού ,που παλαίωσα με πατίνες .
Δυστυχώς φίλες μου ,ο χρόνος μου ήταν πολύ περιορισμένος , και δεν μπόρεσα να φωτογραφίσω τα στάδια δουλειάς, ώστε να σας δώσω αναλυτικές οδηγίες της τεχνικής που εφάρμοσα.Ελπίζω να το κάνω σε κάποιο επόμενο παρόμοιο έργο μου.
Η γαλαζοπράσινη  κορνίζα ..........
Η γαλάζια κορνίζα........

Η ρόζ κορνίζα


Και η ανάγλυφη καρδούλα.......
Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου, για ένα μήνα θα λείψω και πάλι από τα δρώμενα της γειτονιάς μας.Θα ταξιδέψω στην Αμερική για να απολαύσω από κοντά πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα , που μου λείπουν τόσο μα τόσο πολύ.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που μου αφιερώνετε και που επισκέπτεστε το σπιτάκι μου.Εύχομαι σύντομα να βρω τον χρόνο να αφήσω και το δικό μου στίγμα στα όμορφα σπιτάκια σας.
Θα τα ξαναπούμε ...................
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ .




26 σχόλια:

  1. καλημερααααα!υπεροχη δουλεια!!!!!
    καλο ταξιδι....!!να περασεις φανταστικα!!!και να γεμισει η ψυχη σου ομορφες εικονες...και στιγμες...με τους αγαπημενους σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό να μας ξανάρθεις πίσω για να χαρούμε τα αριστοτεχνήματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!!!!!!!!!!καλό σου ταξίδι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    οι κορνίζες σου όμορφες, αφού έγιναν για καλό σκοπό!
    φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια σε βρίσκω μια σε χάνω!!!!!! Αχ σε ζηλεύω λιγάκι για το ταξίδι αυτό από την μιά και από την άλλη χαίρομαι που θα αγκαλιάζεις αγαπημένα πρόσωπα!!!!Οι κορνίζες σου εγιναν υπέροχες, τις έχεις δουλέψεις άψογα και η κάθε μία έχει την δική της χάρη .Η δε καρδιά σίγουρα κλέβει τις ματιές και τις καρδιές όλων...... Είσαι άξια και ικανή μακράν των άλλων μιάς και δουλεύεις με τόσο πίεση του χρόνου και προσφέρεις την πολύτιμη βοήθειά σου με όλο σου το είναι...... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ γιαγιάκα μου να περάσεις υπέροχα να χορτάσεις τα τρυφερά χαδάκια και τα φιλάκια του Μιχαλάκη σου Φιλάκια πολλά και από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ευθύνη των εγγονιών μας στερεί την πολύτιμη παρουσία σου Χρυσάνθη μου καιρό τώρα,κι έτσι στερούμαστε την ομορφιά και την καλαισθησία των έργων σου που έιναι συνάμα μαθημα τεχνικής για όλες εμάς που σε παρακολουθούμε,αλλά τι να γίνει;;;Είμαστε υποχρεωμένες να κάνουμε υπομονή.
    Καλά να περάσεις λοιπόν στην Αμερική με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς σου,που καταλαβαίνουμε πόσο σου λείπουν!
    Φιλάκια πολλάααααααααααα
    Υ.Γ. Οσα μας έδειξες είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!Τυχεροί όσοι τ αγόρασαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαυμάσια όλα όσα έφτιαξες Χρυσάνθη. Να περάσεις όμορφα και σου υποσχόμαστε όλες πως θα σε περιμένουμε για να χαρούμε αυτά που φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι δημιουργίες σου όπως πάντα μοναδικές και καλαίσθητες, αυτοί που τις απέκτησαν είναι τυχεροί!!!! Να περάσεις όμορφα στην Αμερική και να απολαύσεις τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας που τόσο πολύ σου λείπουν!!!! Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για ένα όμορφο ταξίδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα έργα σου μοναδικά και καλαίσθητα όπως πάντα Χρυσάνθη μου!!!!
    Η καρδούλα σου προστέθηκε στη συλλογή μου, γιατί την ερωτεύτηκα μόλις την είδα!!!
    Αγόρασα μερικά πράγματα για να υποστηρίξω το παζάρι και δε θα μπορούσα να μη πάρω κάτι από τα δικά σου!!!!
    Να έχεις καλό ταξίδι και να απολαύσεις τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!!!
    Περιμένουμε ανταπόκριση μόλις γυρίσεις!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικά τα έργα σου Χρυσάνθη μου και βέβαια όλοι το γνωρίζουμε , να πας το ταξίδι σου εκεί που σε περιμένουν οι αγαπημένοι σου και να περάσεις υπέροχα !!! Καλό ταξίδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό σου ταξίδι Χρυσάνθη μου!!!! Με πολύ ανυπομονησία θα περιμένουμε την επιστροφή σου για να μας διηγηθείς το πόσο όμορφα πέρασες!!! Καλή διαμονή και καλή επανοδο!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες οι κορνίζες σου, Χρυσάνθη μου αλλά η καρδιά είναι απλά υπέροχη!!!! Τυχερή η Ρένα που την απέκτησε!!!!
    Σου εύχομαι κι εγώ καλό ταξίδι και να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολύ φίλες μου για τον χρόνο που διαθέσατε και τα πολύ γλυκά σας λόγια.Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να σας απαντήσω ξεχωριστά!!!!!
    Ρένα μου ευχαριστώ για την προτίμησή σου!Με τιμά!!
    Φιλάκια σε όλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα έργα σου Χρυσάνθη όμορφα και ρομαντικά. Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετικά όπως πάντα! Δε φαντάζεσαι πόση ώρα τα χαζεύω Χρυσάνθη μου!
    Να έχεις καλό ταξίδι και να γυρίσεις γεμάτη από αγάπη κι αγκαλιές!

    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπάρχει περίπτωση να βγει κάτι από τα μαγικά σου χεράκια και να μην είναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό ταξίδι,καλά να περάσεις!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μοναδικά υπέροχες οι δημιουργίες σου! Μοναδική και η προσφορά σου !!!
    Να περάσεις όσο πιο τέλεια γίνεται, Χρυσανθη μου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσανθένια μου,
    Κατάφερα, να σου γράχω στο Φέις-Μ.
    Εδώ, δεν έπιανε!
    Είσαι στην Βοστόνη;;;;;;;;;;

    Φιλιά,
    Χαρές-Ευχές,

    Υιώτα,
    αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλά να περνάς με τους αγαπημένους σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσανθη καλησπερα, ολα ειναι υπεροχες δημιουργιες!

    περασα να σου ευχηθω σε σενα κ στην οικογενεια σου Καλα Χριστουγεννα, με υγεια, δημιουργια κ ευτυχια και να καταπληκτικο 2015!
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά Χριστούγεννα και μια χαρούμενη Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θερμές ευχές Χρυσάνθη μου για την Νέα Χρόνια 2015 με όλα τα καλύτερα σε εσένα και την οικογένειά σου!!!
    Σε φιλώ με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειδα τις κορνιζες και ξετρελλαθηκα!!!
    πως μπορουμε να δουμε και αλλες σας δημιουργιες σε ξυλινη κορνιζα???

    Επιοινωνω απο αθηνα.

    ευχαριστω πολυ, Γωγω
    tzortzina74k@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εξαιρετικά Χρυσάνθη...και χειριζεσαι και σεγα και μάλιστα με αριστο αποτέλεσμα!!Well done my dear!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή