Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Χριστός Ανέστη !!!!! Easter eggs !!!


Εύχομαι ολόψυχα σε όλες και όλους υγεία , αγάπη  και χαρούμενες καθημερινές στιγμές.Η ανάσταση του Κυρίου να φέρει σε όλους μας προσωπική γαλήνη και ανάταση. .
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ .
Για λίγο διάστημα ακόμα  φίλες μου , οι υποχρεώσεις μου είναι πολλές και δεν μου επιτρέπουν να βρίσκομαι κοντά σας.Ελπίζω στα μέσα Μαϊου να μπορέσω να σας απολαύσω, αλλά και να σας δείξω όσα όλο αυτό το διάστημα της απουσίας μου δημιούργησα.
Και τώρα λίγα λόγια για το πως τα έφτιαξα.
1. Κόβουμε σε λωρίδες εφημερίδες
2. Τσαλακώνουμε και πλάθουμε με το χέρι μας ώστε να δώσουμε το επιθυμητό σχήμα. Περνάμε ένα συρματάκι για να μπορούμε να το κρεμάμε .Τυλίγουμε σφιχτά με χαρτοταινία για να σταθεροποιήσουμε το σχήμα.
3.Κολλάμε  με κόλλα μικρές λωρίδες από εφημερίδα για να ομαλοποιήσουμε το σχήμα.Αφήνουμε να στεγνώσει καλά πριν συνεχίσουμε.
4.Περνάμε ένα χέρι ακρυλικό στόκο με τη βοήθεια μιας μικρής σπάτουλας.
5.Αφού στεγνώσει τρίβουμε με ψιλό γυαλόχαρτο.
6.Με πηλό που στεγνώνει στον αέρα, φτιάχνουμε διάφορα στολίδια και διακοσμούμε τα αυγά.Βάφουμε και τέλος περνάμε βερνίκι για να προστατέψουμε .
Και επειδή το Πάσχα είναι συνυφασμένο με την άνοιξη φτιάχνουμε και μια πολύ όμορφη ανθοδέσμη με κλαδιά για να κρεμάσουμε τα πασχαλινά μας χειροποίητα αβγά και δίνουμε μια χαρούμενη διακοσμητική νότα στο σπίτι μας.

Κόβουμε κλαδιά από δένδρο και αφήνουμε λίγες μέρες να ξεραθούν.Ο ευκολότερος τρόπος να τα βάψουμε είναι με σπρέι βαφή. Το συνιστώ , γιατί κολλάει καλύτερα και δεν ξεφτίζει το χρώμα..Αν όμως δεν έχουμε χρώμα σε σπρέι και βιαζόμαστε , μπορούμε να τα βάψουμε με γύψο ή στόκο σε σκόνη που διαλύουμε σε νερό και    προσθέτουμε και λίγη ατλακόλ.Χρησιμοποιούμε φαρδύ κουβά ,βουτάμε τα κλαδιά και με ένα σφουγγαράκι περνάμε όλο το κλαδί.Η δουλειά αυτή είναι καλύτερα να γίνει σε εξωτερικό χώρο. Διαφορετικά προστατέψτε το γύρω χώρο  με ένα φαρδύ νάυλον ή πολλές εφημερίδες .Λίγα μικρά χειροποίητα  λουλουδάκια από πηλό που θα φτάξετε  θα απογειώσουν την ανθοδέσμη σας .
Ραντεβού με πολλές -πολλές δημιουργίες μετά τις 15 Μαίου.
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!!!!


27 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά!!Χριστός Ανέστη! Υπέροχα τα αυγουλάκια σου αλλά κ η ανθοδέσμη!!! μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστος Ανεστη χρονια Πολλα!!!!
    Και του χρονου να εισαι καλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστος Ανεστη
    Χρυσανθη τα αυγουλακια σου ειναι υπεροχα ,το καθε ενα τοσο διαφορετικο αλλα ολα τοσο ομορφα
    γεια στα χερια σου
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Χρυσάνθη μου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Πάντα ομορφιές εδώ μέσα. Τι όμορφα τα γαλάζια αυγουλάκια!!! Θα περιμένουμε όσο χρειαστεί για να θαυμάσουμε τις δημιουργίες σου! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα!!!Χριστος Ανεστη!!!Ολα ειναι υπεροχα!!!Και του χρονου να εισαι καλα!!Ευχομαι παντα να δημιουργεις τοσο ομορφα πραγματακια!!!Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Χρυσάνθη μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Τα αυγα σου είναι μοναδικά! Και τα χρώματα αυτα τα απαλά μου αρέσουν πάρα πολύ!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Χρυσάνθη μου να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!!!! Πάρε όσο χρόνο θέλεις εμείς θα είμαστε εδώ να περιμένουμε τις δημιουργίες σου με υπομονή..... εγώ πάντως έχω σπίτι μου τα πινακάκια σου με τις πεταλούδες σου και σε νοιώθω κοντά μου!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σου Πολλά Χρυσάνθη μου με αγάπη, υγεία και ελπίδα . Να δημιουργείς καλή μου και περιμένουμε να σε απολαύσουμε
    Με τα φιλιά μου της Αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Χρυσανθη μου, τα αβγουλάκια σου τέλεια, πάλι θαύματα έκαναν τα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά!Τι κέντημα είναι πάλι αυτό που έκανες!καταπληκτικά!!! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και του χρόνου να ξαναφτιάξεις αυτά τα πανέμορφα αυγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!!
    Πανέμορφα τα αυγουλάκια σου και τα λουλουδάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλακια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη Χρυσάνθη μου!!!!!!!
    Τι ωραία αβγουλάκια έφτιαξες!!!!!
    Καλά έκανες και χρησιμοποίησες εφημερίδες, είναι τόσο πολύτιμο το χαρτί!!!!!
    Περιμένω να δω και τι άλλους θησαυρούς έκανες!!!!!!΄
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσανθη μου χρόνια πολλά!!! Πολύ ωραία τεχνική !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικά τα αυγά και πολύ όμορφα διακοσμημένα !!!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια σου πολλά, Χρυσάνθη μου!!
    Για άλλη μια φορά γέμισε ομορφιά και τρυφερότητα η οθόνη με τις δημιουργίες σου!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά!!
    Και του χρόνου με υγεία, χαρά, αγάπη και πολλά χαμόγελα!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!
    Πάντα ευφάνταστη και δημιουργική!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με τι καρδιά να τα κρύψεις για του χρόνου ??
    Μικρά αριστουργήματα !!!!
    Φιλιά και χρόνια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσάνθη μου με τα χρυσά χεράκια σου φτιάχνεις αριστουργήματα. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά με πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αληθώς ΑΝΕΣΤΗ!!!!
    εχεις κι άλλα;
    θα σε περιμένουμε!!!!αρκεί οι ασχολίες που σε κρατούν μακριά να ειναι ευχαριστες!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικά και πανέμορφα όλα τα αβγουλάκια!!!
    Θα δοκιμάσω κι εγώ να τα κάνω μ'αυτόν τον τρόπο,γιατί αν κι έκανα πάρα πολλά, όλα ήταν από φελιζόλ.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αληθώς Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά Χρυσάνθη μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Υπέροχα, υπέροχα, υπέροχα τα αβγουλάκια, γεια στα χεράκια σου!
    Να είσαι καλά και του χρόνου γλυκιά μου!

    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ Πολλά, Χρυσανθένια μου!
    ΚΑΙ
    να έχεις τα πιο γλυκά σου Γενέθλια!!!!

    Τα ...ωά σου τρέλα!

    Σε γλυκοφιλώ,
    Υιώτα
    αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά με υγεία!!!
    Τα αυγά σου είναι πολύ όμορφα!!!
    Καλό σ/κ
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νομίζω οτι περασε ο Μάιος και ο Ιουνιος.. Χρι΄σανθη μου.. ομως σε καταλαβενουμε μην ανησυχείς και δεν σε ξεχναμε.. προτεραιότητα εχουν οι δουλεις μας.. και μετα η διασκεδαση μας.. γιτί η γειτονια μας ειναι διακεδαση.. εδώ θα είμαστε και μόλις εισαι ετοιμη μας χτυπας το κουδούνι....χι.χι. να είσαι καλα εσύ και όλοι σου οι οικογένεια... φιλακιαααααα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή