Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Ιδέες διακόσμησης βάπτισης !!!! Kinds' party decorations!!!

Αγαπημένες φίλες και φίλοι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !
Παρότι βροχερός και μουντός ο καιρός, η σημερινή ανάρτηση είναι γεμάτη χρώμα και φώς!!!
Και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά ,αφού πρόκειται για την διακόσμηση της βάπτισης, που έγινε το καλοκαίρι στη θάλασσα!
Πρόκειται για όμορφες διακοσμητικές ιδέες  που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε  για διάφορες εκδηλώσεις , όπως  γεννέθλια, παιδικά πάρτυ,βαπτίσεις ή ακόμα και για γάμους.
Εντυπωσιακές διακοσμητικές γιρλάντες!!!!! Για κάθε πομ-πομ χρησιμοποιήθηκαν  7 φύλλα  tissue paper ή  γκοφρέ χαρτί  Το μέγεθός τους αρκετά μεγάλο!! Για τον τρόπο κατασκευής δείτε στο παρακάτω βίντεο αλλα  και ΕΔΩ 


Χαριτωμένοι Ανεμόμυλοι !!!Από  χαρτόνι διπλής όψεως!Εύκολα και  φτηνά ! 



Τρόπος κατασκευής στο παρακάτω βίντεο:
Γιρλάντες σημαιάκια !!!!! Από  ό,τι περίσσεψε από τους ανεμόμυλους!!!!!! Τριγωνικά κομμάτια από χαρτόνι ,περασμένα σε κερωμένη κλωστή!!!

Στεφάνια  με όμορφα απλά και εύκολα  λουλούδια από γάζα,τούλι , οργάντζα κολλημένα  με  ζεστή σιλικόνη επάνω σε πλεγμένα κλαδιά αγράμπελης βαμμένα με άσπρο σπρέϋ χρώμα,  κρέμονται σε διάφορα σημεία και στολίζουν θαυμάσια το χώρο!!!





Το γνωστό μόμπιλ , που μετέπειτα  έγινε φωτιστικό !!!! Για λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Και μια θάλασσα από πανέμορφα λουλούδια !!!!!!Λουλούδια φτιαγμένα από χαρτοπετσέττα με τον ίδιο τρόπο , όπως τα πομ-πομ !!! Στόλισαν τα τραπέζια των καλεσμένων τοποθετημένα  μέσα σε χαμηλές  διάφανες γυάλες!!!

Γιρλάντα με το όνομα του τιμώμενου !!Τα γράμματα φτιαγμένα με  χαρούμενα υφάσματα!!  Και το όνομα αυτού Παύλος !! (Οδηγίες κατασκευής σε επόμενη ανάρτηση)

Ολες οι παραπάνω διακοσμητικές  ιδέες μπορούν να κατασκευαστούν εύκολα και φτηνά!!Δίνουν ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα και μπορούν να καλύψουν πολλές εκδηλώσεις!!!



Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!

94 σχόλια:

  1. Γερό να είναι και σεις να το χαίρεστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!!Και συ να χαίρεσαι τα ζουζουνάκια σου!!!!!

      Διαγραφή
  2. Χρυσανθη μου να σου ζησει ο εγγονος...να ναι γερος και δυνατος και να χαιρεται τις δημιουργιες την χρυσοχερας γιαγιακας του....φανταζομαι σας εχει αποτρελανει,ετσι???Μοναδικες στιγμες αυτες που ζειτε(κι εμεις το ιδιο με την μπουμπου μας)ευχομαι να ειναι παντα χαρουμενες και γιορτινες!!!Φιλακια και να εισαι σιγουρη πως στην δικη μας βαφτιση θα σε φωναξουμε να μας καθοδηγησεις με τετοια εμπειρια που απεκτησες με ολα αυτα-γαμοι,βαφτισεις κλπ.....χιχιχιιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Λευκοθέα , έχουμε τρελαθεί εντελώς!!!!!!!!!!!!Ναι είναι μοναδικές οι στιγμές που ζούμε.Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια και τις γλυκές ευχές σου!!
      Σου εύχομαι ολόψυχα η μπουμπού σας νάναι καλότυχη , γερή και ευτυχισμένη στη ζωή της !!Και σεις γεμάτοι υγεία, να την καμαρώνετε !!
      Λευκοθέα μου είμαι στη διάθεσή σου!!Με μεγάλη μου χαρά , να βοηθήσω σε ό,τι χρειαστείς!!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Χρυσάνθη μου να τον χαίρεστε και να τον δείτε όπως το επιθυμείτε! Για τις κασκευές τι πω κάθε φορά μένω άφωνη, η προσωποποίηση της χρυσοχέρας είσαι! Εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική. Οι οδηγίες εξαιρετικές
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου γλυκό σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα γλυκά σου λόγια !!!Φιλάκια πολλά καλή μου!

      Διαγραφή
  4. Νοσταλγικό!Φουρ φουρ τα λέγαμε,στα
    παιδικά μας χρόνια,τρέχαμε μαυτά
    για να γυρίζουν στον αέρα.
    Εννοείτε ότι ήταν κατασκευή των
    Μαμάδων,όπως τα δικάσου καλή σου ώρα.
    Ευχαριστώ για τις αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου έχεις δίκαιο!Φουρ-φούρ λοιπόν!!Γλυκά χρόνια!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα
    Πολύ όμορφη και χωρίς πολλά έξοδα η διακόσμηση. Καλότυχος ο μικρός Παύλος.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είμαια της άποψης ότι δεν πρέπει να σπαταλάς μια περιουσία για να κάνεις κάτι όμορφο!!!Ευχαρστώ πολύ για τις ευχές!!Φιλάκια πολλά!!Καλό Μήνα!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα, Χρυσάνθη μου!
    ΠΑΥΛΟΣ!!!!!!!!Μου αρέσει αυτό το όνομα!!!!!!!!
    Ολα υπέροχα και συνεχίζεις να με εκπλήσεις με όσα φτιάχνεις με αγάπη γιά τον μικρούλη σας!!!!!!!
    Να είναι καλότυχος και ευτυχισμένος στην ζωή του!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου , σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!!!Σου εύχομαι το Ζετάκι να σου δώσει γρήγορα και σένα την χαρά της γιαγιάς!!Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημερα συχαρητηρια για της κατασκευες σου ειναι ολες απιθανες!Θα ηθελα αν μπορεις να μου πεις που μπορω να δω ιδεες για βαφτιση με θεμα το αυτοκινητο.Θα βαφτισουμε ενα παιδακι και θελουμε να κανουμε τη λαμπαδα το κουτι που θα μπουν τα ρουχαλακια μονοι μας.Σευχαριστω και να σας ζησει πολυχρονο και τυχερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρά μου , καταρχήν καλώς όρισες στο σπιτάκι μου και ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια!!!!!
      Οσο γι' αυτό που ρωτάς , θα μπορούσες να κάνεις το κουτί για τα ρούχα ντεκουπάζ με μοτίβα αυτοκινητάκια!!Αν δεν βρεις χαρτοπετσέτες ή χαρτιά decoypage με αυτοκίνητα , βρες στο ιντερνετ σχεδιάκια και εκτύπωσέ τα!!
      Οσο για την λαμπαδα θα μπορουσες σε λεπτό ξύλο (κόντρα πλακέ) να το κόψεις σε αυτοκίνητο και ή να το ζωγραφήσεις ή να κάνεις πάλι ντεκουπάζ και να το κρεμάσεις με πολλές κορδέλες!!
      Οσο για σαιτ με θέμα το αυτοκίνητο , δεν ξέρω να σου πω!!Αν βρω κάτι θα σου αφήσω σχόλιο στο μπλογκ σου!!Για ότι άλλο χρειαστείς είμαι στη διάθεσή σου!!!Θάρθω από το σπιτάκι σου επίσκεψη!!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  8. Ξεχασα να συστηθω.Μαρια λεγομε και θα με βρεις στο μπλογκ μου....fantaizi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nα σας ζήσει ο Παυλίτος σας !!
    Να τον χαίρεστε !!
    Η διακόσμηση της βάπτισης ήταν σούπερ !!
    Καλή σας μέρα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεστε τον Παύλο σας και να είναι πάντα καλότυχος στη ζωή του!Η διακόσμηση είναι καταπληκτική!Υπέροχα όλα και ειδικά τα λουλούδια απο χαρτοπετσέτα τα λάτρεψα!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου σ'ευχαριστώ από καρδιάς καλή μου!!!Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Χρυσάνθη μου, περίμενα πως και πως μια παρόμοια ανάρτηση απο σένα. Ελεγα που θα πάει θα αναρτήσει και κάτι για βάφτιση !!!!!! εφτιαξε λαμπάδες, έφτιαξε μπομπονιέρες, και να ο στολισμός.!!!!!! Μπράβο φιλενάδα πάλι έκανες καλή δουλειά. Αχ και σε πονάνε και τα χεράκια σου.
    φιλιά πολλά
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου με τιμά ο λόγος σου!!!Αχ και με πονάνε , ναι!!!Φιλάκια γλυκιά μου!!

      Διαγραφή
  12. όλος ο στολισμός είναι πολύ όμορφος αλλά εγω ξεχώρισα τα πομ πομ!!
    τέλειααα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι εντυπωσιακά και στολίζουν πολύ όμορφα όπως και να τα κρεμάσεις ,είτε μεμονωμένα , είτε πολλά μαζί!!Σ'ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Δεν πάω καλά, ήρθα για να ευχηθώ για τον μικρό και πιάστηκα με τα της βάφτισης.
    Καλοφώτιστος, γερός και τυχερός ο Παυλάκης σας.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου να μας ζήσουν τα μπουμπουκάκια μας!!!Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  14. Απίθανη η διακόσμηση! Καλότυχος να'ναι ο Παύλος, γερός και δυνατός, χαρούμενος και ευτυχισμένος! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπούλα μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ καλή μου!!!!Σ'αποθύμησα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Χρυσάνθη μου,γι΄αλλη μια φορά κφράζω το θαυμασμό μου!
    Έκανε θαύματα πάλι!
    Τέλεια και υπέροχα όλα με πολύ γούστο και αγάπη φτιαγμένα-μπράβο!
    Καλό μήνα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου Καλό μήνα και ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Φιλάκια πολλά σε σένα και στα γλυκοζουζουνάκια σου!!!Καλό μήνα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Χρυσάνθη!Καλό μήνα!Νά τόν χαίρεστε τόν Παύλο σας!Πολύ όμορφες όλες οι κατασκευές σου!Πολύ ωραίες ιδέες!Καί όλα φτιαγμένα μέ πολύ μεράκι καί αγάπη!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη DIMI σ'ευχαριστώ από καρδιάς !!Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Να είναι πάντα τυχερό και γερό το αγοράκι σας με το τόσο όμορφο και ανδρίκιο όνομα.Αγκαλίτσα Αχτιδένια από μία ακόμη χαζογιαγιά δηλωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου μου άρεσε πολύ ο σχολιασμός του ονόματος!!Ανδρίκιο!!!Σ'ευχαριστώ καλή μου!!Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!!!!Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Χρυσάνθη μου! Να είναι καλότυχος ο Παύλος σας!
    Η φαντασία σου τρέχει με ταχύτητα μεγάλη!
    Η υπομονή σου με μεγαλύτερη!
    Δεν μπορώ να μην χαζεύω όσα απίστευτα φτιάχνουν τα χέρια σου, ευτυχισμένη γιαγιά!
    Να δω τι θα πρώτο-θαυμάσω!
    Πάνω από όλα την έμπνευση που μας εκπλήσσει κάθε φορά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου , δεν ξέρεις πόσο με τιμούν τα λόγια σου!!!Η εκτίμησή μου απεριόριστη!!!Καλό μήνα !!!!!

      Διαγραφή
  19. Χρυσάνθη μου απόλαυσα ενα ενα τα χειροτεχνήματα σου!!!Αψογα από κάθε άποψη .Λιτά αλλά και εντυπωσιακά!!!!!Χρήσιμες και κατατοπιστικές οι οδηγίες για όσους θα ήθελαν να δημιουργήσουν....Σε όλα αυτά ένα έχω να πω είσαι καταπληκτική έχεις άμετρη υπομονή και επιμονή σε ότι υπέροχο δημιουργείς .Σε φιλώ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου , υπομονή ??? ταύρος είπαμε , μην το ξεχνάς!!χαχα!!Εχουν βαρύτητα τα λόγια σου,γιατί προέρχονται από μια γιαγιά που ότι πιάνουν τα χέρια της το απογειώνει!!!!Καλό μήνα φιλενάδα!

      Διαγραφή
  20. Χρυσάνθη, θαύμασα την υπομονή σου,
    και την επιδεξιότητά σου, αλλά πάνω από
    όλα το καλό σου γούστο !
    Σε φιλώ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου σ'ευχαριστώ από καρδιάς γλυκιά μου!!!!Καλό μήνα γελαστή κλωστούλα μου!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Καλό σου μήνα Χρυσάνθη μου!!Απίθανη διακόσμηση!!Πραγματικά πολύ υπομονή έχεις και τέχνη συγχρόνως!!Μπράβο!Παύλος, ωραίο όνομα! Θα είναι περήφανος για την γιαγιά του όταν μεγαλώσει!!!φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Φανούλα μου και ευχαριστώ πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  22. Να σου ζήσει ο εγγονός. Να 'ναι καλότυχος και γερός. Όσο αφορά στη διακόσμηση υποκλίνομαι. Είχε την προσωπικότητα και το μεράκι της γιαγιάς, για αυτό ήταν απλά υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου χίλια ευχαριστώ!!Εκανα αυτό που αισθανόμουνα γλυκιά μου , όπως κάθε γιαγιά για το εγγόνι της!!!Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  23. Να σας ζήσει ο μικρός Παύλος!!!!! Να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε!!!!! Ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες! Πολλά φιλάκια Χρυσάνθη μου, καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχχές και τα γλυκά σου λόγια!!Καλό μήνα!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  24. Να είναι γερός και καλότυχος ο Παύλος σας!
    Και τι δεν έφτιαξαν αυτά τα χεράκια σου καλή γιαγιούλα... Αριστουργήματα! Πάρα πολύ ωραία η διακόσμηση του πρίγκηπα σας!!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς, να μαθαίνουμε κι' εμείς!!!!
    Σε φιλώ φιλενάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Φιλίτσα , όλες δίνουμε και παίρνουμε αμφίδρομα ! Με συγκινούν τα λόγια σου καλή μου!!!!Σ'ευχαριστώ από καρδιάς!!Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  25. Να τον χαίρεστε. να είναι γερός και τυχερός στη ζωή του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου χίλια ευχαριστώ!!Γερά και τυχερά και τα δικά σου εγγονάκια!!νάσαι γερή και δυνατή φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΓΕΡΗ...ΔΥΝΑΤΗ...ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ.....ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ...ΓΙΑΓΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιριδούλα!!!!Καλό μήνα!!!!!!!!!!!Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Τι ομορφες ιδεες!!!!
    και με πολυ πολυ φαντασια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ντέππυ μου!!!Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΥΡΙΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑς ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΕΚΕΣ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ... !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Αισθάνομαι πολύ τυχερή που κέρδισα το δωράκι σου!!Θα στείλω μέιλ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Να τον χαίρεστε και να είναι καλότυχος και ευτυχισμένος!!!Η ζωή του να είναι τόσο όμορφη όσο και ο υπέροχος στολισμός!!Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα λόγια μου πραγματικά Χρυσάνθη, είναι φτωχά για να δείξουν αυτό που αισθάνομαι για τη φαντασία, το ταλέντο και τις ικανότητές σου!!! Το μόνο που θα ήθελα να σου πω, κι αυτό από τη φύση της δουλειάς μου, μήπως να κοίταζες να διδάξεις;;; Σε κάποιο δήμο ίσως...είμαι σίγουρη πως θα ήσουν καταπληκτική δασκάλα καλλιτεχνικών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σ' ευχαριστώ από καρδιάς!!!Το εκτιμώ αφάνταστα!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Καλημερα φιλη Χρυσανθη, Οι ιδεες σου ειναι υπεροχες οπως και οι ικανοτητες σου.

    Μαρεσουν επισης τα χρωματα.
    Τοση ομορφια!

    Ευχομαι μια καλη ημερα/εβδομαδα.

    υ.γ. Και να χαιρεστε τον Παυλο σας!!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μπέττυ χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω!!Τελευταία χαθήκαμε είναι αλήθεια!!!Δεν ξεχαστήκαμε όμως!!!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου καταμαρτυρείς!!!!χαχα
      Ευχαριστώ και για τις ευχές σου!!!
      ειλικρινά χάρηκα πολύ!!!Καλή εβδομάδα !!
      Την αγάπη μου

      Διαγραφή
  32. Πω,πω,πω ομορφιες απ'τα χερακια της πιο αξιας γιαγιας του κυβερνοχωρου!!!!!!Ονειρεμενη βαπτιση,να σας ζησει ο μικρουλης,ναναι δυνατος,ευτυχισμενος και τυχερος στη ζωη του!!!!!Χρυσανθη μου παντα χαρες,καλο μηνα!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και για τις ευχές σου!!καλό μήνα γλυκιά μου και φιλάκια πολλά !!!

      Διαγραφή
  33. Όπως πάντα,εξαιρετικές οι δημιουργίες σου,Χρυσάνθη!Κατάφερες να φτιάξεις μια ονειρεμένη βάφτιση!Να χαίρεστε το μικρούλη σας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριοτριανταφυλλάκι μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλό μήνα!Φιλάκια

      Διαγραφή
  34. ποπο έκανες φοβερη και πολλη δουλεια!!
    καλοτυχος και γερός να ναι ο πιτσιρικάς να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σας. Συγνώμη για την ενόχληση. Σας βρήκα σήμερα στη βόλτα μου στα μπλογκς..Μπορώ να γίνω αναγνώστρια σας;Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έγινες ακόμα δελφινάκι μου??χαχα
      Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Καλώς σας βρήκα.Ευχαριστώ για το καλωσορισμα στη παρεα σας και στο σπιτάκι σας. Δεν ηθελα να ενοχλησω να γίνω από μόνη μου, τωρα παω να γινω αναγνωστρια και να κανω τη βολτα μου στο μπλογκ σας..Θα χαρώ να σας δω και γω στο δικό μου σπιτάκι και να τα λέμε..Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  36. Χρυσοχέρα γιαγιά!!!Μπράβο σου όλα ήταν τέλεια!!!
    Να σας ζήσει ο μικρος Παύλος.Να΄ναι γερός και καλότυχος!!!
    Καλό βράδυ ,Δήμητρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου ευχαριστώ για τις ευχές και τα γυκά σου λόγια!Φιλάκια

      Διαγραφή
  37. βρε χρυσανθη καθε φορα σκεφτομαι τι αλλο θα κανει αυτη η γυναικα και καθε φορα κανεις κατι και με εκπλησσεις και πανω που τοξαναλεω παλι κατι καινούριο ξανακανεις..χιλια μπραβο σαυτα τα χρυσά χεράκια...!
    την επομενη φορα που θα ρθω, ελα στο διαβατο για καφεδακι:) θα σε παρω τηλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εύχομαι γλυκιά μου Θώμη μου!!!Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά λογάκια σου!!!Φιλεναδίτσα μου σε φιλώ!

      Διαγραφή
  38. Υπέροχα όλα αυτά που έφτιαξες, Χρυσάνθη, αλλά το πιο όμορφο απ' όλα ήταν το πρώτο, αυτό που μοιάζει με χρυσάνθεμο. Μπράβο στη χρυσοχέρα γιαγιά.
    Και, πάνω απ' όλα, να σας ζήσει και το παιδί, να είναι γερό και τυχερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πελαγίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι που σου άρεσαν!Ευχαριστώ και για τις ευχές!!!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  39. Αν και καθυστερημενη περασα να σου πώ..οτι καθε φορα με εκλπήσεις με τις ιδέες σου το τι φιάχνουν τα χερακια σου όμως!!!!! να χαιρεστε το μικρό σας.. και να το καμαρώσετε οπως θελει η καρδιά σας...χρυσοχέρα μου σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!Νάσαι και συ καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!Φιλάκια

      Διαγραφή
  40. Πως περνάει ο καιρός Χρυσάνθη μου...πότε ήρθε στον κόσμο το μπεμπέ ...να που έφτασε και η βάπτιση...Γερό να είναι το παιδάκι...Με ξετρέλανες με όλα...αλλά και τα λουλούδια !!!!τους έχω αδυναμία...φιλιά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάει πολύ γρήγορα Μία μου!Αδυσώπητος !!Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα Χρυσάνθη!!!Είσαι η χαρά της δημιουργίας!! Η πιο δημιουργική γιαγιά του κόσμο!! Υπέροχα πράγματα, υπέροχα πραγματικά.Τα λουλούδια με ξετρέλαναν.Τέλεια για πάρτι και τα σημαιάκια επίσης!!! Συγχαρητήρια λοιπόν και να σας ζήσει, ο μικρούλας σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ωραιες κατασκευες!!!!!!!ετοιμαζω και εγω μονη μου την βαπτιση του γιου μου !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συγχαρητήρια γλυκειά μου Χρυσάνθη !!!Εκπληκτικές δημιουργίες πάντα φτιαγμένες με τόση................αγάπη!!!Συγχώρεσε με που δεν περνάω τόσο συχνά απο το σπιτάκι σου αλλά σε έχω πάντα στο νου μου και να που τα καταφέρνω να πιω ένα γρήγορο καφέ!Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. μάυτά και μάυτά ξέχασα τις ευχές....Να σας ζήσει το μωράκι να είναι γερό και ευτυχισμένο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ ωραίες ιδέες για να διακοσμήσεις το χώρο με απλό και όμορφο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΩΩΩΩ! Τι μαθαίνω έστω και καθυστερημένα!
    Να σας ζήσει ο Παύλος, καλοφωτισμένος, γερός και τυχερός!

    Από τα έργα σου Χρυσάνθη μου τι να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω...
    Υπέροχα όλα και μοναδικά, αντάξια του εγγονού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. It's perfect time to make a few plans for the future and it's time to be happy.
    I have read this publish and if I may I wish
    to counsel you few attention-grabbing issues or tips.
    Perhaps you could write next articles relating to this article.
    I desire to learn more issues approximately it!

    Stop by my webpage: joshua pellicer the tao of badass ebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Do you people have a fb fan web page? I appeared for one on twitter however couldn't uncover one, I would love to develop into a fan!

    my website - why am i not getting pregnant

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Wow, superb blog layout! How long have you ever been blogging
    for? you make blogging look easy. The total glance of
    your site is great, as neatly as the content material!


    loricarian
    loricarian
    loricarian
    loricarian
    loricarian
    http://31-sign-language-messages.com/userinfo.php?uid=44743
    http://08.com.vn/index.php?do=/profile-10371/info/
    http://193.106.106.51/topskill.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=10576
    http://198-57-135-176.unifiedlayer.com/process.php?domain=tweetslabs.
    com
    http://08.com.vn/index.php?do=/blog/18916/buy-genuine-followers-having-to-do-with-twitter/

    Feel free to visit my webpage: loricarian

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Howdy I am so happy I found your site, I really found you by error, while
    I was researching on Askjeeve for something else, Regardless I am here now and would just like
    to say thank you for a incredible post and a all round
    thrilling blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the awesome job.

    http://adsactlysocial.net/groups/please-dont-buy-twitter-potential-customers-apparatus-look-at/
    http://64.179.135.185/?q=node/3622
    http://academouise.lapin.org/profile.php?mode=viewprofile&u=51740
    http://add.portsaid-cafe.com/search.php?q=how+to+get+free+real+twitter+followers&page=1
    http://adar.ee.nctu.edu.tw/course/user/view.php?id=70674&course=1

    Feel free to surf to my web blog; laxants

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. If some one wishes to be updated with hottest technologies afterward he must be pay a quick visit this
    site and be up to date every day.

    http://verseja.com/projects/no-hassle-choices-regarding-how-buy-cheap-twitter-followers-effective-z
    http://luffe37klubben.dk/node/11891
    http://uncensoredchristianity.com/node/174234
    http://jahrends.com/content/giving-thought-super-quick-options-how-buy-cheap-twitter-followers
    http://argucom.in/node/21252
    http://test.grinia.ru/content/no-hassle-how-buy-cheap-twitter-followers-products-certain-requirements
    http://1dividend.com/?q=node/23799
    http://fundunlimited.com/?q=content/fuss-free-secrets-how-buy-cheap-twitter-followers-every-replace
    http://sportadatbank.hu/getting-no-hassle-industry-secrets-when-how-buy-cheap-twitter-followers
    http://www.phanomrungpuri.co.th/node/9417

    Also visit my web page ... loaderror

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Να σας ζησει το μωράκι σας και να είναι καλότυχο!!!
    Έχεις κάνει τρομερή δουλειά μπράβο σου είναι όλα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή