Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Κομψό και ρομαντικό τραπέζι !!! Elegant and Romantic shabby chic table !!!

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι χάθηκα τελευταία!!Ελπίζω να τελειώσω  σύντομα κάποιες δουλίτσες που με ταλανίζουν το τελευταίο διάστημα και να μπορώ να σας επισκέπτομαι πάλι χαλαρά !!!
Σήμερα είπα να διακόψω για λίγο την επίδειξη της σειράς των γιγαντιαίων λουλουδιών και να σας δείξω κάτι διαφορετικό!!!
Την αναπαλαίωση ενός ξεχασμένου ,παμπάλαιου τραπεζιού ,ευτυχώς από γερό μασίφ ξύλο , χωρίς κανένα απολύτως στυλ!!!
Δυστυχώς ξέχασα να βγάλω φωτό για να δείτε σε τι κατάσταση ήταν πριν!!!
Ας ξεκινήσουμε όμως την διαδικασία!!!
1 ) Ετριψα όλη την επιφάνεια  πολύ καλά με γυαλόχαρτο ,ώστε να φύγουν παλιά βερνίκια και χρώματα και να αποκαλυφθεί το ξύλο. Καθάρισα πολύ καλά με πανί ώστε να φύγουν οι σκόνες από το τρίψιμο και πέρασα ένα χέρι μυκητοκτόνο για να το προστατέψω από το σαράκι.

2) Πέρασα  όλο το τραπέζι δύο χέρια με καφέ κάσια.Αντί για κάσια μπορείτε να το περάσετε με έτοιμο χρώμα νερού σε χρώμα καρυδιάς με ένα κομμάτι σφουγγάρι ή  με ένα χέρι καφέ ακρυλικό με πινέλλο ή ρολό.
3 ) Με στένσιλ και ξυλόστοκο έκανα τα ανάγλυφα σχέδια.Την ιδέα την βρήκα εδώ στο πολύ όμορφο μπλογκ http://biljanashabby.blogspot.com/search/label/tutoriali όπου μπορείτε να θαυμάσετε τις εξαιρετικές δημιουργίες της!!!!!

4 ) Στα σημεία αυτά ξαναπέρασα δύο χέρια κάσια .
5 ) Εβαψα με  ρολό ,δύο χέρια ακρυλικό υπόλευκο χρώμα , όπου πρόσθεσα λίγο αρμόστοκο .Σε μία κούπα ακρυλικό χρώμα  προσθέτουμε 1 κουταλιά της σούπας αρμόστοκο σε σκόνη ή κιμωλία σε σκόνη .Ανακατεύουμε και γίνεται σαν αραιό γιαούρτι.Φτιάχνουμε κάθε φορά οσο μας χρειάζεται γιατί μετά από λίγο ξεραίνεται και δεν ξαναχρησιμοποιείαται. Δεν ξεχνάμε να γυαλοχαρτάρουμε  ελαφρά ανάμεσα σε κάθε χέρι χρώματος με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο για να φύγουν  τυχόν μπιμπίκια και να γίνει λεία η επιφάνεια.Αυτονόητο ότι μετά το γυαλοχαρτάρισμα , καθαρίζουμε πάντα με στεγνό πανί τις σκόνες.
 Η επιφάνεια απέκτησε μια βελούδινη υφή.

6 ) Σειρά έχει τώρα η τεχνική παλαίωσης.Δηλαδή το ξέφτισμα της μπογιάς επιφάνειας ώστε να φανεί το χρώμα βάσης και να δώσουμε την αίσθηση του περάσματος του  χρόνου .Αυτό επιτυγχάνεται με ένα λίγο χοντρότερο γυαλόχαρτο που τρίβουμε  το αντικείμενο σε ορισμένα σημεία  που εμείς επιλέγουμε να φαίνεται φθαρμένο , συνήθως  στις γωνίες  και στις άκρες του επίπλου.
Μυστικό: Πριν βάψουμε με την άσπρη μπογιά μπορούμε να τρίψουμε σε ορισμένα σημεία με οποιοδήποτε κερί και μετά να βάψουμε.Στα σημεία που περάσαμε με κερί η μπογιά υποχωρεί πολύ πιο εύκολα όταν τρίψουμε με γυαλόχαρτο.
Εγώ απέφυγα αυτή τη μέθοδο γιατί δεν ήμουν σίγουρη εκ των προτέρων σε ποιά και πόσα σημεία ήθελα να ξεφτίσω την μπογιά.

7) Στην συνέχεια πέρασα με καφέ πατίνα τα ανάγλυφα σημεία και όπου ξέφτισα και σκούπισα δυνατά με καθαρό πανί το επί πλέον χρώμα.
8 ) Τέλος πέρασα βερνίκι νερού.Οταν στέγνωσε γυαλοχαρτάρισα με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο και ξαναπέρασα δεύτερο χέρι βερνίκι.
Και ιδού το αποτέλεσμα ολοκληρωμένο!!!






Ελπίζω οι οδηγίες μου να μην αφήσουν απορίες.Αν όμως υπάρχουν μη διστάσετε να μου ζητήσετε διευκρινίσεις.Εύχομαι σε όσες επιχειρήσουν μια παρόμοια αναπαλαίωση καλή επιτυχία!!!
Σας εύχομαι Καλή Εβδομάδα !!!
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!!






216 σχόλια:

  1. Τι να λεμε τωρα...αμα τα χερια ειναι χρυσα και ευλογημενα κανουν θαυματα!!!
    Μπραβο σου Χρυσανθη μου!!!
    Καταπληκτικο!!!
    Καλη σου μερα και καλη εβδομαδα,πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυναμική επιστροφή Χρυσάνθη!Εξαιρετικό το τραπέζι σου και οι οδηγίες ξεκάθαρες.Είχατε χιόνια έμαθα!Τέλεια!Φιλιά πολλά και σε περιμένω στην τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου είχαμε πολλά χιόνια.Λυώσαμε όμως!!Θάρθω Μαράκι μου!!!Καλή επιτυχία νάχεις στην έκθεση!!!

      Διαγραφή
  3. Χρυσάνθη μου, τι ομορφιά είν' αυτή!!!!!! Χίλια μπράβο, γεια στα χεράκια σου!
    Αυτό το κόλπο με το στένσιλ και τον ξυλόστοκο είναι φανταστικό... αλλά ο blogger δε μ' αφήνει να μπω στο "εδώ" για να δω κι' άλλα, μου λέει να κάνω καινούριο λογαριασμό.... γιατί;;;;;
    Πάντως, η επιστροφή σου είναι... υπερπαραγωγή!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου ευχαριστώ πολύ!!!Δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να μπείς!!Καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα..καλη βδομαδα..υπεροχη δουλεια..εγινε πολυ αρχοντικο..με ρομαντικες λεπτομεριες..νασαι καλα..καλη συνεχεια..πολλες ζεστες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και για τα καλά σου λόγια!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  5. καλημερα πολυταλαντη και χρυσοχερα Χρυσανθη μας!!!Πολυ καλη η μεταμορφωση του τραπεζιου...και παντα ειχα την απορια με τι υλικο γινονται τα τρισδιαστατα στενσιλ...μπραβο Χρυσανθη...στο μυαλο μου ησουν...θελω να το δω και στολισμενο...πρεπει να ειναι πολυ πιο ομορφο απο κοντα,ετσι???Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Λευκοθέα ευχαριστώ πολύ!!!Καλή εβδομάδα και με το καλό το μωράκι μας!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Χρυσάνθη! Τέλειο έγινε!!!
    Θα ακολουθήσω τα βήματά σου για να ανανεώσω τα επίπλα του σαλονιού μου την άνοιξη...Ελπίζω να τα καταφέρω τόσο καλά όσο και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανθούλα μου ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Οταν τα κάνεις με το καλό να μας τα δείξεις!!Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Φανταστικό το τραπέζι!! και η τεχνική με το στένσιλ φοβερή!! Τελικά ένα ατελείωτο ταξίδι η ζωή γεμάτο γνώσεις αρκεί να έχεις τη διάθεση να μάθεις!!
    Μόνο να σου πω κάτι -χωρίς παρεξήγηση γούστα είναι αυτά- εμένα θα μου άρεσε πιο πολύ το καφέ τραπέζι με τα άσπρα λουλούδια, αλλά περί ορέξεως..... Καλή εβδομάδα καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Εχεις δίκιο και με το καφέ και λευκό ήταν όμορφο!!!Ηταν θέμα συνδιασμού και διακόσμησης του χώρου η συγκεκριμένη επιλογή!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!1ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φουφουλίτσα μου Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια δουλειά,άψογο φινίρισμα,καλορίζικο το καινούριο σου τραπέζι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!!! Έγινε πολύ ωραίο!!!! Μπράβο!!!!!
    Φιλιά και καλή βδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ!!!!!!!!!
    ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΜΟΔΑΤΟ!!!!!ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΝ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ; Η ΡΑΒΕΙΣ ΚΑΛΛΥΜΑΤΑ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙΑ; ΚΑΤΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΝΤΕΚΟΡ ΟΛΟ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ...ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου χαίρομαι που σου άρεσε!!!Το ντεκόρ δυστυχώς δεν μπορώ να το δείξω γιατί το τραπέζι το χάρισα σε αγαπημένη φίλη σαν ένδειξη μικρού ευχαριστώ για την βοήθειά της στους γάμους των παιδιών μου!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  12. Χρυσάνθη καλημέρα,
    φανταστικό μένω και εγώ άφωνη, από όλες τις πλευρές, χωρίς υπερβολή μπορεί να είναι και η καλύτερη ανάρτηση που έχω δει μέχρι στιγμής τόσο από πλευράς αποτελέσματος όσο και επεξήγησης!!
    κάτσε να το κάνω και ένα pin!! να το δει κόσμος
    φιλιά
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  13. Χρυσανθη αριστουργημα!!!!!!!!!μπραβο σου εγινε εκπληκτικο!!!
    φιλια και να εχεις μια ομορφη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω λόγια!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!
    Είναι υπέροχο, έχει στυλ, είναι προσεγμένο...
    Χίλια μπράβο σου!!

    Καλώς σε βρήκα,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΑΑΑ υ-πε-ρο-χο τελεια δουλεια!!!!!Εισαι θεα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσάνθη μου το μεταμόρφωσες άψογα σε ένα κομψό και ρομαντικό τραπέζι!!!!!

    Μπράβο και πάλι Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστική δημιουργία Χρυσάνθη!
    Μου έφτιαξες την εβδομάδα!
    Και με ξεσήκωσες να δοκιμάσω την τεχνική.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Βιολέτα μου!!!Καλή επιτυχία να έχεις!!!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Χρυσάνθη μου το αποτέλεσμα της αναπαλαίωσης είναι φανταστικό...ρομαντικό...με στυλ....άψογη δουλειά...μου άρεσε πααααρα πολύ...Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερή δουλειά!! Μπράβο, Χρυσάνθη μου!! Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειο!Άλλαξε εντελώς!θέλω να κάνω κάτι παρόμοιο σε κάποια παλιά έπιπλα που έχουμε και αναρωτιόμουν πως γίνετε!!Τώρα μου λύθηκε η απορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου!!!Ευκαιρία λοιπόν να ξεκινήσεις με τα επιπλάκια σου!!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  21. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΟ ΓΟΥΣΤΟ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥΛΑ ΜΟΥ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΖΟΥΜΕΡΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  22. Μπορεί να λείπεις καιρό,αλλά οταν γυρίζειιιιιιιιιιςςςςςς
    ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΦΩΝΟΥΣ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (Ποολύ κατατοπιστικό tutorial!)
    Φιλιά πολλάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Εύχομαι να πέρασε το δοντάκι σου!!!!Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  23. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσάνθη μου είναι φανταστικό!!!! Γειά στα χέρια σου βρέ παιδί μου!!!!! Τα χέρια σου κάνουν θαύματα!!!! Πανέμορφο έγινε!!!!!! Πώ πώω!!! Μπράβο, μπράβο!!!! Οι οδηγίες σου πολύ κατατοπιστικές!!!!!
    Να είσαι καλά Χρυσάνθη μου!!!! Φιλάκια πολλά!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μας ελειψες αλλα μας αποζημιωσες με τον καλυτερο τροπο!Το τραπεζι εγινε εξαιρετικο!Χαλαλι ο κοπος!Οι οδηγιες κατατοπιστικες και αναλυτικες!Καλη εβδομαδα και πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι να λέμε τώρα.... άλλη μια καταπληκτική δημιουργία, από τα μαγικά χέρια της Χρυσάνθης!!! Και απ΄ότι διάβασα το εν λόγω τραπεζάκι το έκανες δώρα!!!!!!! Πόσο ζηλεύω την φίλη σου!!!!!!! Φιλάκια Πολλά χρυσοχέρα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου με κάνεις και κοκκινίζω!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! Ναι το χάρισα με πολύ αγάπη!!!Η βοήθεια και η συμπαράσταση της φίλης μου δεν ξεπληρώνεται με τίποτα!!!!Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  27. το shabby chic ειναι η αδυναμία μου, έχω φτιάξει και εγώ μια σιφινιέρα και έχει γίνει ονειρεμένη.

    Με γειά σου το τραπέζι Χρυσάνθη!!!

    καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου συμφωνώ, αποκτούν ένα πολύ ωραίο στυλ τα έπιπλα!!!Θα θέλαμε να δούμε και το δικό σου δημιούργημα!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  28. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΛΛΑΓΗ Μ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΝΣΙΛ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΕΛΕΙΟ ΑΨΟΓΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βρε Χρυσάνθη μου τι τέλειο που έγινε!!!!! Πόσο μα πόσο χρήσιμη η ανάρτηση αυτή με τις οδηγίες...πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω έτσι κάποιο έπιπλο αλλά δεν το έχω προσπαθήσει ακόμα...Μπράβο σου για μια ακόμη φορά εντυπωσιακότατη!!!!!!!!!!!!!Φιλιάαααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευσταθία μου ευχαριστώ πολύ!!!Ευκαιρία λοιπόν να κάνεις την πρώτη σου προσπάθεια!!!Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  30. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!!ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μεγαλουργησες Χρυσανθη μου!!!τι υπεροχο που εγινε πραγματικα ρομαντικο μιας αλλης εποχης θυμιζει τωρα το τραπεζι!!!εξαιρετικη δουλεια και η παλαιωση και τα στενσιλ υπεροχα μπραβο σου!!καλο απογευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το εφτιαξες τελειο.Ενα καινουργιο τραπεζι με προσωπικοτητα.Γεια στα χερια σου και την υπομονη σου να κανεις τετοια δουλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. KAΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ...
    ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουρδάκι μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , μα πιότερο που έκανες τον κόπο νάρθεις μέχρι εδώ!!!!!Σου εύχομαι καλή εβδομάδα με υγεία !!!!

      Διαγραφή
  34. ΧΡΥΣΑΝΘΗ μου το τραπέζι σου μου θυμισες το παραμύθι της σταχτοπούτας....που απο φτωχό ,,έγινε πριγκήπισα...
    τέτοια αλάγή ομως!!!!! μπραβο σου να ήξερες πως ζηλέυω τα χέρια που ότι πιασουν το κάνουν αγνώριστο!!!!!μπραβο σου έ γινε πολύ όμορφο και ρομαντικό.... φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!Χαίρομαι που άρεσε!!Καλή εβδομάδα και με υγεία!!!

      Διαγραφή
  35. χαιρομαι παρα πολυ που επιτελους σου γραφω!!θα μου πεις γιατι δεν εγραφα πιο μπροστα ενω σε παρακολουθω καιρο τωρα??γιατι απλως δεν ηξερα πως!!τελος παντων ειναι ολοκληρη ιστορια!!!εισαι απιστευτη το μπλογκ σου ειναι καταπληκτικο και οι οδηγιες που δινεις ακομη καλυτερες !!καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου καλώς όρισες !!!!!και γω χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!!Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια!!!Σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  36. Ένα κομψό, ρομαντικό και πανέμορφο θα συμπληρώσω εγώ τραπέζι.Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρυσάνθη μου ..να ήξερες πόσο πολύ με βοήθησες με τις οδηγίες...έχω δυο κομοδίνα στην κρεβατοκάμαρά μου(προπολεμικά χα) που θέλουνε χάδια...δεν θα καταπιαστώ τώρα με αυτά αλλά μόλις μπορέσω θα σε ξανασυμβουλευτώ...τι ωραία ...
    Γεια σου Χρυσάνθεμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βοήθησα!!!Οτι χρειαστείς ,είμαι στη διάθεσή σου!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  38. Καλησπέρα!!! Αυτές οι μεταμορφώσεις παλιών, άχαρων και άχρηστων πραγμάτων είναι από τα καλύτερά μου!!! Και όταν το αποτέλεσμα έιναι τόσο όμορφο... δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέφα μου καλώς όρισες!!!!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  39. Χρυσάνθη καλησπέρα!! Πάρα πολύ καλή δουλειά, τέλειο αποτέλεσμα!! Μου αρέσει που με ότι καταπιάνεσαι το κάνεις με τον καλύτερο τρόπο, με τάξη, με σύστημα!! Είσαι φοβερή!! Λες να δοκιμάσω με μία καρέκλα από την μάνα μου? Ευχαριστώ για τις οδηγίες!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μάνια να δοκιμάσεις, αξίζει τον κόπο!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ για τα θετικά και όμορφα σχόλια!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  40. Πω πω πω πολύ εντυπωσιακό!!! Αυτό που σίγουρα χρειάζεται γι΄αυτή τη δουλειά είναι η μεγάλη υπομονή.....αλλά τι λέω εδώ έχεις γεμίσει λειβάδια με λουλούδια εδώ θα κομπλάρεις!!! Μπράβο, καταπληκτικό το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τελειο το τραπεζι!Πολυ ωραια και τα λουλουδια σου.Μας εδωσαν πολλες ιδεες.Παντως χαρα στο κουραγιο σου!!!Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία και Ελένη καλώς ορίσατε στο σπιτικό μου!!!Σας ευχαριστώ πολύ!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  42. Πλάκα μας κάνεις, τώρα. Είναι τέλειο αλλά κουράστηκα μόνο που το σκέφτομαι . . . Βέβαια όταν γυρίζεις απο το γραφείο στις 8 κουράζεσαι & που υπάρχεις . . .
    Πολλά πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω γλυκιά μου!!!Το ίδιο ήμουνα και εγώ όταν γύριζα 9 και 10 το βράδυ!!!Είναι δύσκολο!!Η δημιουργία γίνεται όταν ο άνθρωπος είναι σε καλή φόρμα και ηρεμία!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  43. Χρυσάνθη μου πάει και τελείωσε!-ότι πιάνεις στα χέρια σου χρυσάφι γίνεται!!δε χορταίνω να κοιτάζω το τραπέζι!!!Πάντα σε σκέφτομαι!σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά μου χαίρομαι που σε βλέπω!!!Πιστεύω να τα πας καλά με τις μεταφράσεις!!!! Και γω σε σκέφτομαι και σ' αποθύμησα!! Ξέρεις λίγο πιο κάτω από το σούπερ μέρκετ βρίσκομαι!!χαχα Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  44. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ;
    ΔΙΚΑΙΑ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!!!!!
    ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΜΑ ΤΑ ΣΤΕΝΣΙΛ, ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου γλυκό , χαίρομαι που σου άρεσε!!!Θα χαρούμε να δούμε και τις δικές σου δημιουργίες!!!Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  45. Χρυσάνθη πολύ μου άρεσε το τραπέζι, έτσι όπως το μεταμόρφωσες. Και εγώ θα ήθελα ένα τέτοιο δώρο.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώκα μου ευχαριστώ πολύ !!!Βρες μου εσύ τραπέζι και εδώ είμαι εγώ!!!Με μεγάλη μου χαρά!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  46. Αργησες αλλά τό έκανες το θαύμα σου !! Υπέροχο έγινε το τραπέζι. Φαντάζομαι πόσο θα το χαίρεται η φίλη σου! Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου ευχαριστώ πολύ!!!Η αλήθεια είναι ότι τα χάρηκε πολύ!!!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  47. Συγχαρητήρια, Χρυσοχέρα μου!

    Πως τα πάτε με τα...χιόνια;

    Δεν θα σε κουράσω, μα η αγάπη είναι γνήσια.
    Σε φιλώ,
    Υιώτα
    αστοριανή
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γλυκιά μου φίλη Αστοριανή ευχαριστώ πολύ!!!!
    Σήμερα άρχισε να ξαναχιονίζει μανιωδώς και να κάνει ακόμα περισσότερο κρύο!!!!Αλλά θα τ' αντέξουμε!!!Τα άλλα που μας συμβαίνουν δεν ξέρω πόσοι θα μπορέσουν να τ'αντιμετωπίσουν!!!!
    Σου στέλνω μια γλυκιά και ζεστή αγκαλιά!!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ε,καλά,δεν παίζεσαι!Αυτό δεν είναι τραπέζι!Αυτό είναι έργο τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρυσάνθη μου διαβάζοντας τις λεπτομέρειες τις κατασκευής... κουράστηκα!
    Μα είμαι τεμπέλα δεν το αρνούμαι...

    Θαυμαστό το αποτέλεσμα!
    Να είσαι καλά χρυσοχέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την αγαπημένη μου Αντιγόνη!!!
      Δεν με πείθεις ότι είσαι τεμπέλα!!!Απλά είσαι ευφυής ,άρα......
      Φιλάκια πολλά φίλη μου.Σε σκέφτομαι...

      Διαγραφή
  51. Απιστευτοοοο!!!μπραβο χρυσοχερα!!!!!!οι οδηγιες ...παρα πολυ καλες!!χμ!κιοτι ελεγα στη ρενα..οτι ψαχνω ιδεες γιατι χαλασα ...το τραπεζακι του σαλονιου,,,ξυλο...30 χρονων...και...τι λες?εχεις να προτεινεις κατι αλλο?ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Το μόνο που έχω να σου πω είναι μόνο να μην το πετάξεις!!!Στην γειτονιά μας και τα πεθαμένα ανασταίνονται!!!!χαχα
      Γράψε μου στο μέιλ για την κλινική περίπτωση του τραπεχιού και τι θα ήθελες να το κάνεις και όλο και κάτι άλλο θα βρούμε!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΓΙΑΤΡΕ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Σε βαριές κλινικές περιπτώσεις ναι!!!!χαχα!!!Στοιχίζει κάτι παραπάνω βέβαια , αλλά δεν βαριέσαι!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  52. ρε παιδι μου τι να σου πω..παντα κανεις κατι και με εκπλησσεις, αρε τι κοριτσια βγαζει το μακροχωρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θώμη μου ευχαριστώ γλυκιά μου!!!!Αρε τι κορίτσια ΜΕΝΟΥΝ στο Μακροχώρι!!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  53. Κομψό και πανέμορφο με αρκετή δουλίτσα!
    Πολλά φιλιά και την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!!!Σου στέλνω και την δική μου αγάπη!!!

      Διαγραφή
  54. Σ'ευχαριστούμε Χρυσάνθη μου!!!Κατατοπιστικές και χρήσιμες οι πληροφορίες σου!!!Δεν θα το πίστευα ότι είναι φτιαγμένο από χέρι, αυτό το όμορφο τραπέζι.μπράβο σου!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Το είχα καταλάβει ότι η εξαφάνιση δεν ήταν τυχαία. Κάτι ετοίμαζες και να, που δεν έπεσα έξω. Το αποτέλεσμα ΤΕΛΕΙΟ. Συγχαρητήρια !!! Φιλιά
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Xρυσανθη εναι πολυ ομορφο και ρομαντικο το τραπεζακι σου
    αυτο με τον ξυλοστοκο πολυ βολικο για να φτιαχνεις αναγλυφα οπως τα λουλουδακια σου
    καλες δημιουργιες και να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη, καλημέρα
    Τι μπορώ να πω, απλά έχω μείνει άφωνη από την μεταμόρφωση ενός απλού τραπεζιού σε ένα έργο τέχνης!!!
    Θερμά συγχαρητήρια!!!
    Είσαι καταπληκτική καλλιτέχνις!!!
    Όσο για την εκδρομή, είναι τελείως ακατάλληλη εποχή. Από τον Μάιο και μετά.Τώρα είναι μόνο για σκι.Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την βόλτα.
    Εμείς ταξιδεύουμε από τέλη Απριλίου έως και αρχάς Νοεμβρίου.
    Πολλά πολλά φιλάκια χιονισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!Τιμή μου , που δέχομαι συγχαρητήρια από ένα άτομο πολυταξιδεμένο που έχει δει τόσο όμορφα πράγματα!!!
      Συμφωνώ και γω ότι είναι ακατάλληλη εποχή για Ευρώπη!!!!Θα σου στείλω μέιλ!!!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  59. Χρυσάνθη καλημέρα!!! Καταρχάς είμαι πολύ χαρούμενη που βρεθήκαμε!!! Το blog σου είναι πραγματικά υπέροχο!!! Η δε ανάρτηση με το τραπέζι απολαυστικότατη!!! Το τραπέζι έγινε τόσο ρομαντικό...!!!Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου καλώς όρισες!!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Φιλάκια !!!

      Διαγραφή
  60. Χρυσάνθη με τρέλανες!! Έχεις καταλάβει φυσικά ότι τρελαίνομαι για οτιδήποτε shabby και το τραπέζι σου είναι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!! Έχω ενθουσιαστεί. Τόσο όμορφο, ρομαντικό, νοσταλγικό, υπέροχο. Μπράβο μπράβο!
    Είσαι απίστευτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Λίτσα ευχαριστώ πολύ!!!Καλό βράδυ και φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  61. χμ!εγω ειμαι η ..βαρια....χιι!.κλινικη περιπτωση?ω.ρ.α.ι.α!!!!
    οσο για το παραπανω,,,,χμ!αυτη τη στιγμη.....ουτε το κατι παρακατω εχει....αστα!!
    ευχαριστω πολυ.....μολις αποφασισω.....το ατοπημα,,,γιατι θελει και γερο τριψιμο...θα τρεξω....κατω πο τις φτερουγες σου....γλυκια μου!!!νασαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!! ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΞΥΛΟ !! ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη, πήρες ένα απλό τραπέζι και το έκανες έργο τέχνης, πολλά πολλά συγχαρητήρια!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΥΓ. πολλές φορές ήθελα να σου κάνω σχόλιο για τα γιγαντιαία λουλούδια, αλλά πάντα μου έβγαζε κουτάκια,βλέπεις ο blogger είναι blogger πολλές φορές και μας τυραννάει!!!Τα λουλούδια σου είναι εξαιρετικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Ευτυχία ευχαριστώ πολύ και για το τραπέζι και για τα λουλούδια!!!
      Οσο για τα κουτάκια που σου βγάζει τι να πω, μόνο ας ευχηθούμε ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό!!!

      Διαγραφή
  64. Καλησπέρα χρυσοχέρα Χρυσάνθη από την χιονισμένη Βέροια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομψοτάτη κυρία μου,τι σημαίνει αυτό,ότι ήρθες στη Βέροια???Αν ναι θα σε μαλώσω που δεν πέρασες να με δεις!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  65. Χρυσάνθη,δεν φαντάζομαι να περιμένεις απο την xristin να σου πει......αχ,τι ωραίο τραπέζι είναι αυτό ,γιατί για την xristin όλα τα τραπέζια....έχουν τέσσερα πόδια!
    Τι είναι αυτό το στένσιλ(που είναι και τρισδιάστατο) που με τόση άνεση αναφέρουν οι γνώστες του αντικειμένου;
    Ενημέρωσε με την.....ανημέρωτη, και που ξέρεις μπορεί το τραπέζι της κουζίνας μου να αποκτήσει εκτός από στένσιλ και......πέμπτο πόδι!
    Είναι να μην πάρω φόρα εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί όλα τα τραπέζια να έχουν 4 πόδια αλλά η πένα της Χριστίνας μας είναι όλα τα λεφτά!!!!!!
      Χριστινάκι μου όποτε είσαι διαθέσιμη για σεμινάριο και όποτε πάρεις φόρα είμαι στη διάθεσή σου!!!χαχα Φιλάκια

      Διαγραφή
  66. Πολύ όμορφη η δουλειά που μας παρουσιάσες αγαπημένη φίλη Χρυσάνθη! Το άχαρο τραπέζι απέκτησε ζωή! Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά, είσαι άξια και χρυσοχέρα!
    Πολλά φιλιά από μια κρύα Αθήνα!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Αντώνη σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Τιμή μου που με επισκέφτηκες!!!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  67. Χρυσάνθη μου αυτό είναι αριστοτέχνημα άξια η καθυστέρηση σε φιλώωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. με ξετρέλανες!!!!!!!οτι και να γράψω θα είναι λίγο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. περασα για καλημερα..
    μιλησα με τη μαμα το πρωι, εχετε πηξει στο χιονι ε?μακροχωρι-διαβατο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θώμη μου και σήμερα χιόνιζε!!Πήξαμε στην κυριολεξία!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  70. Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!!! Να πως ένα τραπέζι χωρίς στυλ αποκτά στύλ και "προσωπικότητα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρυσάνθη μου καλησπέρα.Μένω εδω και 17 χρόνια στην Βέροια....γειτόνισσες είμαστε!!!!καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρωματάκι μου είμαστε γειτόνισσες λοιπόν!!!Μήπωε το ξαναείπαμε ??Αν ναι συγχώραμε , είναι μάλλον λόγω ηλικίας!!χαχα Στείλε μου μέιλ να τα πούμε.Θάχει πλάκα να γνωριζόμαστε και να μην το ξέρουμε???Φιλάκια

      Διαγραφή
  72. Χρυσάνθη το έκανες πάλι το θαύμα σου.Είναι απλά συγκλονιστικό! Μπράβο και πάλι μπράβο.Το τραπέζι είναι φανταστικό κομμάτι από μόνο του αλλά εσύ το έκανες ακόμη πιο ιδιαίτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ótimo trabalho... ficou linda!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    °º♥

    (⁀‵⁀,)
    ¸`⋎´
    ¸.•°`♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χαρά στην υπομονή σου καλή μου Χρυσάνθη!!!
    Καλύτερο από επαγγελματία.
    Γνωρίζω πολλούς που κάνουν διάφορα,
    όμως τόσο τέλεια δουλειά πολύ λίγους.
    Τα συγχαρητήρια μου.
    Καλή εβδομάδα από αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Γεια σου Χρυσάνθη!Κι εγώ χάρηκα που σε βρήκα.Τι όμορφο τραπέζι,πέτυχες όλες τις τεχνικές που χρησιμοποίησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ενα υπεροχο τραπεζι, Χρυσανθη μου!
    Εισαι σπουδαια καλλιτεχνις με πολυ, πολυ γουστο, κ ανεις ομορφο ο,τι αγγιζεις.
    Μπραβο!

    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. κοριτσαρα ,α,α,α,α,α.α μου,υ.υ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μεκανες και δακρυσα πρωι πρωι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!το καλυτερο,.....νεοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!συχαρητηριαααααααααααα!!!!με το καλοοοοοο!!!!
    καλημεραααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χρυσάνθη μου,λόγω απουσίας μόλις τώρα μπόρεσα να σ΄επισκεφτώ.
    Πήρε το μάτι μου στην Ίριδα τα χαρούμενα νέα-με το καλόοοο!Άλλη αίσθηση όταν γίνεσαι γιαγιά,μόνο τότε το νοιώθεις.

    Το τραπέζι ΥΠΕΡΟΧΟ,τέλεια η δουλειά σου,μα πάντα τέλεια τα έργα από τα χεράκια σου!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. χρυσανθη καλο σαββατοκυριακο..περασα να σου πω επισης οτι εχω για σενα ενα βραβειο να σε περιμενει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Bom fim de semana de Carnaval!
    Beijinhos.
    Brasil

    (⁀‵⁀,) ✿
    .`⋎´✿✿¸.•°
    ✿¸.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πραγματικά τα λόγια είναι περιττά!
    Ένα θα πω.. Συγχαρητήρια :)
    Καλή εβδομάδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΣΟΥ!!
    ΓΙΑΥΤΟ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Tι ωραία αλλαγή στο τραπεζάκι σου!!Μακάρι να έπιαναν και τα δικά μου χέρια!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρυσάνθη μου, καλημέρα
    Σ' έχασα...8-2 μου είχες στείλει ένα e-mail στο οποίο σου απάντησα την επομένη ημέρα.
    Αλλά μετά χάθηκες κι αναρωτιέμαι αν το βρήκες...
    Το ίδιο έστειλα και στην Μαριάνθη, αλλά δεν ξέρω αν το πήρε.
    Ρίξε μια ματιά σε παρακαλώ. Το ίδιο παρεκάλεσα και την Μαριάνθη.
    Σ ευχαριστώ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Χρυσάνθη το google με έφερε από την Ν Αφρική στο πανέμορφο μπλογκ σου και χάθηκα απολαμβάνοντας τις αναρτήσεις σου!
    Το λιγότερο που μπορώ να σου πω ότι είσαι χρυσοχέρα και γλυκύτατη!
    Η μια δουλειά σου καλύτερη από την άλλη!
    Πάντα άξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. παλι χάθηκες εύχομαι να είσαι καλα και ας μην γραφεις συχνά!
    φιλια χρυσανθη μου γλυκεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Kαλό μήνα Χρυσάνθη ...εξαφανισμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. tok!tok!ΚΑΛΟ...ΜΗΝΑΑΑΑΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Kαλώς σε βρήκα!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΕΙΑ!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Χρυσάνθη μου σήμερα γιορτάζεις ή κάνω λάθος;Όπως και να έχει το θέμα εγώ σου εύχομαι υγεία και όλα τα καλά του Θεού και ..να δημιουργείς τέτοια υπέροχα πράγματα σαν κι ' αυτο το τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΞΑΝΑΠΕΡΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πέρασα να ευχηθώ καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Χρυσάνθη μου καλησπέρα, μόλις τώρα είδα ότι σήμερα είναι η γιορτή σου και πέρασα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά και δημιουργικά.
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Χρυσάνθη μου, γεια σου... χάθηκες!!!
    Είσαι καλά;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    ΑΝΥΣΗΧΟΥΜΕ...ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Que preciosidad!! te quedó maravillosa, gracias por tu visita a mi blog, besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. τοκ!τοκ!ακουει κανεις???
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Χρυσάνθη σου εύχομαι καλό μήνα και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΣΟΥ ΕΥΧ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ.....ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. °º♫♫
    Páscoa é renascer.
    Feliz recomeçar!
    Feliz Páscoa!

    。°º..(
    。°º.(,)
    。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    。˛º°%¤ª“˜¨¨
    °°º❊#ª“˜¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΔΕ ΣΕ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ .ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.....ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. καλό Πάσχα γεμάτο υγεία και ευτυχια Χρυσάνθη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Χρυσανθακι μου καλη Ανασταση και καλο Πασχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Χάθηκες φίλη μου, είσαι καλά, κάτι σε βασανίζει??? ευχομαι ολόψυχα να το ξεπεράσεις!!!

    Σου ευχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία προσωπική και οικογενειακή. Πολλές ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλή Λαμπρή!!!

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΙ ΜΟΥ, μας εγκατέλειψες αλλά χαλάλι σου ο ΛΟΓΟΣ υπερέχει!!!Η ώρα η καλή νάναι!!!
    Εμείς δε σε ξεχνάμε και μας λείπεις
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Χρυσάνθη μου- μας!!!!!!!!!!!!!

    Χρόνια Πολλά, Γερή κι ευτυχισμένη μαζί με τους δικούς σου, κοντινούς και μακρινούς!!!!!!

    Από τις 6 του Φλεβάρη έχουμε να τα ...πούμε. Είσαι καλά;

    Βάλε τουλάχιστον κάποιον άλλο να μας δώσεις μήνυμα!!!!!!!!!!!!!!!

    Αναστάσιμες ευχές από τη Μακρινή Νέα Υόρκη!
    Υιώτα Στρατή,
    αστοριανή.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. χρονια πολλαααα!!!!χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!φιλιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Χριστός Ανέστη!!! Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα.
    Εύχομαι να είστε όλοι καλά.

    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. χρυσανθη χριστος ανεστη και χρονια πολλα!!!ελπιζω να ειναι για καλο ο λογος που απεχεις τοσο καιρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Χριστός Ανέστη φίλη μου και ότι καλύτερο στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. χρονια πολλα!!μασ λειπεις ....εισαι καλα???
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή