Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Ο γιός μου παντρεύτηκε !!!!!!!!!!!!! part 1

Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στην Βοστώνη των ΗΠΑ ,  όπου ζει και εργάζεται  ο γιός μου γνώρισε ένα όμορφο,γλυκό και χαμογελαστό κορίτσι, ινδικής καταγωγής . Αγαπήθηκαν και αποφάσισαν να παντρευτούν.
Ο γάμος  έγινε στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2010!!!! ..και όπως ήταν λογικό τιμήθηκαν τα ήθη και έθιμα και των δύο πανάρχαιων πολιτισμών!!!!!!
Καλεσμένοι κυρίως φίλοι των παιδιών από πολλά σημεία της γής (Αμερική,Καναδά,Ινδία,Μεξικό,Βραζιλία,Αγγλία,Ιταλία,Σκόπια και Ελλάδα φυσικά) .Πολυπολιτισμικός γάμος δηλαδή!!!!!!!
Μερικά πλάνα από τον ινδικό  γάμο ,που έγινε στο ξενοδοχείο Ekies στη Βουρβουρού Χαλκιδικής!!
Η τελετή γίνεται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο που λέγεται mandap , όπου στο κέντρο κυριαρχεί η φωτιά!!!!!!
Το ζευγάρι!!!!!!
Κατά το έθιμο η αδελφή του γαμπρού  και κόρη μου, δένει με κόμπο τα φουλάρια του ζευγαριού για αιώνιο δέσιμο!

 Οι γονείς του γαμπρού. (εμείς δηλαδή)
 Οι γονεις της νύφης...........
Πηγαίνοντας  να ανταμώσουμε την οικογένεια  της νύφης.....

το αντάμωμα των δύο οικογενειών με πέρασμα λουλουδένιας γιρλάντας από   τους άνδρες μόνο των οικογενειών και  προσπάθεια να σηκώσει ο ένας τον άλλο  σε ένδειξη δύναμης..............
άποψη του mandap......

ο αδελφός της νύφης τοποθετεί πέτρα κάτω από το πόδι της  για να είναι γερή και δυνατή και ακλόνητη σαν βράχος......
 ο αδελφός και ο γαμπρός της νύφης προσφέρουν στο ζευγάρι διάφορους σπόρους σε ένδειξη αφθονίας και γονιμότητας που με την σειρά τους τα ρίχνουν στη φωτιά..........

Η εστία διατηρείται αναμμένη σε όλη τη διάρκεια της τελετής ρίχνοντας το ζευγάρι κάτι σαν βούτυρο και διάφορους σπόρους από μπαχάρια........
το δέσιμο του γαμπρού με την οικογένεια της νύφης................
ο γαμπρός αλλάζει θέση και πάει προς την μεριά της οικογένειας της νύφης.......
Η νύφη κάθεται πλέον από την μεριά της οικογένειας του γαμπρού, σε ένδειξη ότι ανήκει πλέον σε νέα οικογένεια.Η αδελφή του γαμπρού καθώς ετοιμάζεται να περάσει τα φουλάρια και να τους τα δέσει σφιχτά.
Ο πατέρας του γαμπρού ραίνει το ζευγάρι με ένα είδος αγιάσματος για την ευτυχία και μακροζωϊα του ζευγαριού.....
Η νύφη προσφέρει γιαούρτι με μέλι στον γαμπρό υποσχόμενη και στα δύσκολα να είναι πάντα γλυκειά.......
 Οι βέρες...........
Κοκτέιλ μετά την τελετή για λίγη χαλάρωση πριν το γεύμα και το γλέντι...........

Το κόψιμο της καθιερωμένης τούρτας.........



Και οι αναμνηστικές φωτό
Η οικογένεια σε απαρτία λίγο πριν το γάμο.....
διακόσμηση τραπεζιών για το γεύμα.........
 καρτελάκια θέσεων καλεσμένων για το γεύμα.......
μπομπονιέρες με αναμνηστικό μπρούτζινο ινδικό διακοσμητικό

Τα παιδιά μου πεινάσανε.....
Χορεύοντας ινδικά.......
χορεύοντας και ελληνικά

Την προηγούμενη ημέρα τηρώντας το έθιμο η νύφη και οι φίλες της ζωγράφισαν τα χέρια και τα πόδια με χένα.Σύμφωνα με την παράδοση μλεσα στα διάφορα σχέδια κρύβουν τα αρχικά του γαμπρού , ο οποίος καλείται να τα βρεί.Επίσης όσο πιό σκούρα γίνει η χένα και όσο πιο πολύ κρατήσει , τόσο η πεθερά (εγώ δηλαδή)  θα αγαπάω την νύφη μου.....
και το ίδιο βράδυ έγινε προγλέντι στην ταβέρνα Πάρις στη Βουρβουρού
 Αντε και μια τελευταία φωτό του γιου και της γλυκειάς μου νυφούλας, σαν χαζομαμά που είμαι....

Αυτά προς το παρόν.Ακολουθεί ο ελληνικός γάμος,την διακόσμηση του οποίου επιμελήθηκα εξ ολοκλήρου..................

44 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    κι ευτυχισμένα!!!
    Ο Νέος Χρόνος, να τους έχει γερούς, ...καρποφόρους... ευτυχισμένους!
    Οι ευχές μας και σε όλους σας!

    Μα,
    Χρυσάνθη μου,
    τί απέγινε ένα όμορφο σχόλιο που σου είχα γράψει στο προηγούμενο, για την πανέμορφη οικογένειά σας... μόνο και μόνο επειδή διάβαζα για σας, και χάρηκα που ο γιος είναι...κάπως "κοντά" μας...
    δεν πειράζει, όμως, άλλωστε εδώ, είδαμε όχι απλά πανέμορφο γάμο, με τις χλαμύδες σαν αρχαίες ελληνίδες, και σας καμαρώσαμε! μα όλόκληρη ταινία!
    Περιμένω και τη συνέχεια...
    κι ακόμη
    και της όμορφης κόρης σας, σύντομα!

    Καλή Χρονιά να έχετε, ΟΛΟΙ σας,
    Συγχαρητήρια,
    με αγάπη,
    Υιώτα
    αστοριανή,
    από μια χιονοδαρμένη Νέα Υόρκη,
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ! Χαρα στη νύφη που έχει μια τόσο
    όμορφη πεθερά.Πρεπει άμεσα ν αλλάξεις την εικόνα του προφιλ και να βάλες φωτο απ εδω.ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΙΣΙΑ!
    Ταιριάζουμε λοιπόν και στις πολιτισμικές επιλογές των παιδών μαας!Η δικιά μου "νύφη" ΄ναι Κουβανοτζαμαικανή!!!
    Νάσαι καλά να τα χαίρεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγκίνησες Χρυσάνθη μου πρωί πρωί....
    Να είναι πάντα γερά και ευτυχισμένα τα παιδιά!!
    Και καλούς απογόνους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη ανάρτηση! Χαίρομαι με τη χαρά σου Χρυσάνθη μου!! Να ζήσουν τα παιδιά και να είναι καλότυχα και ευτυχισμένα!! Και εσύ να είσαι γερή και να τα καμαρώνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες στιγμές ενός γάμου που τα έθιμα δεν γνώριζα.
    Υπέροχα να είναι και τα χρόνια που θα ζουν μαζί, να πορεύονται με αγάπη στην κοινή ζωή τους!
    Να τους καμαρώνεις ευτυχισμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστοριανή μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.
    Ευχές για όλη σου την οικογένεια ,αλλά και για την ομογένεια της Ν.Υ για ένα ευτυχισμένο νέο έτος!!!!!!!!!!!Καλημέρα από την ηλιόλουστη Βέροια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xρυσανθη μου με εκανες να συγκηνηθώ και να διαβαζω ξανα και ξανα την αναρτηση σου
    να ειναι ευτυχισμενα και αγαπημενα τα παιδια και ο κομπος που εδεσε η κορη σου να μην λύσει ποτε
    τωρα σε εκτιμησα ακομη πιο πολυ γιατι σε βλεπω να εχεις μια χαρα για τον γαμο του παιδιου σου τοσο μεγαλη ,και να εχεις βαλει στην ακρη την διαφορετικη καταγωγή της νυφης που λιγες μαναδες θα το εκαναν
    να εισαι ευλογιμενη γιαυτο
    παρατηρώντας τα έθιμα της νυφουλας σου βλεπω οτι οι λαοι μας εχουν παρόμοια
    τα δεσιμο (κορδέλα εκεινοι-στα στεφανα εμεις)(ο αερας)
    οι καρποι και εμεις εχουμε το αμυγδαλο στα κουφετα που αντιπροσωπεύει τους καρπους(η γη)
    το νερο για αγιασμο -το κρασι εμεις (υγρο στοιχείο)
    το γιαουρτι με το μελι, σε εμας ειναι μελι με καρυδια
    η πετρα, σε εμας ειναι ενα σιδερο οταν μπαίνουν στο σπιτι
    να τους χαίρεσαι και με το καλο και στην κορουλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρά μου , ευχαριστώ πολύ !Πολλά κοινά σημεία βλέπω έχουμε!Τώρα εξηγείται γιατί... κάτι με τραβά κοντά σου, μα δεν ξέρω τι..., που λέει και το παλιό τραγουδάκι!Νάσαι και σύ καλά!!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ!Με λαχτάρα περιμένω απογόνους ,για να γίνω μια τρελογιαγιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαγιά Αντιγόνη ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.Επίσης σε ευχαριστώ πολύ για την τιμητική επίσκεψη στο σπιτικό μου και σε καλοσορίζω!!!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη μου , ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους λαούς.Οι συμβολισμοί είναι ίδιοι μόνο το όνομα αλλάζει!!Ιδίως λαοί με αρχαίο πολιτισμό ,όπως οι Ινδοί ,έχουν ακριβώς τις ίδιες αρχές και αξίες με μας.Μόνο που αυτοί τα διατηρούν μέχρι σήμερα, ενώ εμείς νομίζω ότι αλλοτριωθήκαμε λίγο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σου ζήσουν τα παιδιά σου Χρυσάνθη μου!!!!!!!!! καταπληκτική η ανάρτηση σου και πολύ καλά έκανες που μας έδειξες με λεπτομέρειες τον Γάμο και μάθαμε τόσα πράγματα...η νύφη σου πανέμορφη μα και η κόρη σου δεν πάει πισω!!!όσο για τον Γαμπρό τα λόγια είναι περιττά εε μη πω και για τα πεθερικά καταπληκτικοί!!!!Να σται όλοι καλά και να χαίρεστε την όμορφη οικογένεια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!!!!Και στις χαρές των παιδιών σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσάνθη μου να ζήσουν σαν τα ψηλά βουνά και μαζί να πορεύονται στη ζωή πάντα με αγάπη!

    Τι όμορφος γάμος!Όλοι σας υπέροχοι,καλλονές νύφη και κόρη,αλλά και η πεθερά(εσύ καλέ),ήσουν κούκλα!Ο γιος πολύ όμορφος,νο μίζω σου μοιάζει.

    Να τους καμαρώνεις και με το καλό στην κόρη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρυσανθηηηη!!!!!!! Ξετρελαθηκαααααααα!!!!!
    Δεν ξερω τι να πρωτο γραψω....!!!!Αυτο κι αν ειναι παραμυθι!!!!!(επισημαινω εδω οτι γενικα τους γαμους δεν τους συμπαθω απο παιδι.....και στον δικο μου με το ζορι πηγα χαχαχαχαχααααα)
    Αυτο ομως ειναι το κατι αλλο !!!!Πολιτισμικο γεγονος!!!!!Υπεεεεεεεεροχο....σε εναν τετοιο γαμο θα πεταγα την σκουφια μου να παω!!!
    Τα παιδια σου ειναι κουκλιααααααααα!!!!!
    Το ολο γεγονος φαινεται παραμυθενιο!!!!
    Χαρηκα που το μοιραστηκες μαζι μας!!!!
    Τελειωνοντας ........για να μην σε κουρασω....πρεπει να το πω....
    Χρυσανθη εισαι πανεμορφη....λαμπεις!!!!!!!!

    Χιλιες χαρες να σου δινει η ζωη.....πολυυυ την ευχαριστηθηκα αυτη την αναρτηση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα γλυκά λογάκια σου!!!!!!Νάσαι και σύ καλά και να καμαρώνεις τα παιδάκια σου και το μικρούλι εγγονάκι σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή μου misirlou, χάρηκα πολύ που σου άρεσε.Ναι ήταν σαν παραμύθι, γεμάτο χρώματα και μυρωδιές ανατολής!Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!!!..και σου εύχομαι απο καρδιάς να ζήσεις και σύ τέτοιες όμορφες στιγμές!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΝ!!!!!!
    Ότι και να πω είναι λίγο....
    απο που ν αρχίσω...... εσύ ...κούκλα!!!
    Τα παιδάκια σου ΚΟΥΚΛΙΑ!!!
    Η νύφούλα σου πανέμορφη!!!
    Είδα κ ξαναείδα τις φωτογραφίες ...και δεν σου κρύβω ότι η χαρά μου ήταν τόση .... σα να εβλεπα τα δικά μου παιδιά!!!!!
    ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!
    Να τα καμαρώνεται ΠΑΝΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ria μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια!!!!!!Και στις χαρές των δικών σου παιδιών!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. XΡΥΣΑΝΘΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΑΡΑ...ΠΡΩΤΑ ΠΟ ΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΞΑΙΣΙΑ ΟΠΩΣ ΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΚΟΥΚΛΟΥ ΣΟΥ...ΜΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑΑΑ!!!ΤΙ ΜΑΓΕΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ...ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΡΒΟΥΡΟΥ ΤΟ ΞΕΡΩ...ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΟ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΕΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΙΔΥΛΙΑΚΗ...ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ!!!ΘΑ ΣΥΝΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΙΡΛΟΥ[ΧΙΧΙ...ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΕΣ]...ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ....ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκειά μου Maria ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα όμορφα σαν εσένα λογάκια σου.Πράγματι η τοποθεσία του ξενοδοχείου βοήθησε πάρα πολύ και έδωσε ειδυλιακό τόνο στην τελετή.Σου εύχομαι με την σειρά μου μόνο χαρές να βλέπεις από τα παιδάκια σου, που από ότι κρίνω μάλλον είναι μικρά ακόμη !!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να σου ζήσουν Χρυσάνθη μου.. να τους χαίρεσαι και να τους αγαπάς..
    σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχος,μοναδικός γάμος.
    Χαίρομαι που τα παιδιά κρατήσανε τα ήθη και έθιμα της πατρίδας τους και δεν έγινε ένας απλός συνηθισμένος γάμος.
    Να είναι ευτυχισμένοι και στεριωμένοι σαν τα ψηλά βουνά Χρυσάνθη μου.
    Να είσαι γερή και δυνατή να τους χαίρεσαι,να καμαρώσεις εγγόνια.
    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλωσόρισες γλυκειά μου Τατιάνα!!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ,σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μόλις συνήρθα από το σοκ που έπαθα, και θα προσπαθήσω να γράψω...

    από που να ξεκινήσω όμως;

    Από το ότι είσαι πανέμορφη;

    Από το ότι ο γιος σου είναι φτυστός εσύ;

    Ότι η κόρη σου είναι μια κούκλα;

    Και ο πόντιος ωραίος είναι δε λέω... αλλά... εσύ κορίτσι μου είσαι θεά!!!

    η νύφη κουκλίτσα επίσης.

    Τι να πω για τον παραμυθένιο γάμο; κοιτώ και ξανακοιτώ τις φωτογραφίες, και προσπαθώ να φανταστώ.


    θα επανέλθω μόλις συνέλθω εντελώς από το όνειρο που μόλις με έστειλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dromaki ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !!!...και αμήν για τα εγγονάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νονά , τώρα καταλαβαίνω γιατί άργησες.Η ραφιέρα φταίει!χιχι Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λογάκια σου!!!!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ομορφες στιγμές,πλούσια έθιμα!
    Ευχαριστούμε που τα μοιράστικες μαζί μας!
    Να είναι πάντα ευτυχισμένοι κι εσείς να τους καμαρώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Rena μου ,ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρυσάνθη,
    έσκισες.Αργείς αλλά κάνεις κάτι αναρτήσεις και μας αφήνεις κυριολεκτικά χωρίς φωνή.Τέλειος, παραμυθένιος γάμος,ο γιός σου σου μοιάζει- όπως άλλωστε οι περισσότεροι γιοί μοιάζουν στις μητέρες τους-κούκλος και αυτός και η νύφη σου.Ως πεθερά, έγραψες.Να ζήσουν, να τους χαίρεσαι και γρήγορα γιαγιά. Καλή χρονιά να έχετε.Και με το καλό και στης κόρης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!Να τους χαίρεσαι, να ζήσουν, να ευτυχήσουν,να σουν χαρήσουν πολλά εγγονάκια που σίγουρα θα είναι όμορφα απο όποια πλευρά κιαν πάρουν!Έλαμψες μαζί με τον σύζυγο στην κυριολεξία!
    Για την κόρη σου τι να πω!Εχεις όμορφα παιδιά έπρεπε να κάνεις πιο πολλά!
    Εύχομαι επίσης ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Para-kelsoscooks (αχ αυτό το δύσκολο όνομά σου), που είσαι? μούλειψες!Πέρασες καλά? Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά , σαν εσένα λογάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. elenfly ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ!!!!!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα όμορφα λογάκια.Οσο για τα παιδιά ήθελα να κάνω τουλάχιστον τρία, αλλά δυστυχώς έμεινα στα δύο και με μικρή διαφορά ηλικίας , οπότε ξαφνικά άδειασε το σπίτι,όταν έφυγαν για σπουδές!!!!!!!!Οσες όμως προλαβαίνετε ,λόγω ηλικίας, σας συνιστώ να κάνετε πολλά παιδιά!!!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!..ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑ ΧΑΝΟΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ..ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!!ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ!!ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!!ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ!!ΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΣΟΥ! ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ! ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΑ!!ΑΑ!ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!ΕΤΣΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ!!ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!!ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΓΙΑ Ε?ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ..
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!..
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Lourdi , ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά λογάκια σου!!!!!Περνάς καλά????? Μούλειψεεεεες!!!!!!Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Xρυσάνθη μου δεν είναι κακο να ευχηθώ για δεύτερη φορά;Πραγματικά έτσι όπως έβαλες τις φωτο και ανέλυες απο πάνω μεταφέρθηκα και εγώ στην όμορφη τελετή!Ηταν όλα τόσο πανέμορφα................!!!
    Λες και ήταν παραμυθένιο σενάριο!!!Το πιο συγκινητικό το δέσιμο των φουλαριών!!Φοβερό!!!!
    Να σου ζήσουν τα παιδιά με το καλό και στην κούκλα σου και στείλε φωτο και απο τον ελληνικό γάμο........είμαι σίγουρη ότι θα μας τρελάνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρυσανθη μου σημερα σε βρηκα.Καλε τι ομορφοσοι ειστε?και η κορη κουκλα κ ο γιος...και το φορεμα σου θεικο.Πρωτη φορα βλεπω τετοιο γαμο.πρεπει να ηταν πολυ ομορφα κ ξεχωριστα.να ζησουν τα παιδια και να ειναι γλυκεια η ζωη τους απο εδω και περα.Καλη χρονια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βικτωρούλα μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γλυκειά μου!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είσαι πάντα ευτυχισμένη !Οι ευχές όσες φορές και αν λέγονται είναι ευπρόσδεκτες!Ακολουθούν οι φωτό του Ελληνικού γάμου !!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρεβέκκα μου ευχαριστώ για τα γλυκά λογάκια σου!..και συ να χαίρεσαι τους δύο πρίγκηπές σου και να τους καμαρώσεις γαμπρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μόλις τώρα βρήκα την ευκαιρία να δω με την ησυχία μου τις φωτογραφίες του γάμου. Καταπληκτικές! Και ζωή να 'χετε, είσαστε ομορφόσογο, ο ένας πιο ωραίος από τον άλλο.

    Τι ωραίες στιγμές για την οικογένεια! Τι όμορφος γάμος! Τα παιδια σου πανέμορφα, έσύ ωραιοτάτη και κομψότατη!
    Να ζήσουν τα παιδιά σου σαν τα ψηλά βουνά και να είναι πάντα γερά κι ευτυχισμένα. Κι εσείς οι γονείς να καμαρώσετε εγγόνια και δισέγγονα!
    Άντε τώρα και στις χαρές της κούκλας σου!

    Χρυσούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι υπεροχοσ γαμος,σαν παραμυθι(ναι κ εγω ειμαι δεν ειμαι fan των γαμων αλλα για εναν τετοιο δεν θα ελεγα οχι)Να σας ζησουν και ευχομαισε ολή την κοινη τους ζωη να είναι τοσο ευτιχισμένοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρυσάνθη,καταρχήν να σου ζήσουν τα παιδιά και καλούς απογόνους να έχουν.
    Θέλω να σχολιάσω την οικογένεια σου,είστε όλοι πανέμορφοι,λαμπέροι και φανταχτεροί.Μου θύμησες γάμο απ την Τόλμη και γοητεία.
    Και ως πεθερά,άψογη,κούκλα.Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή