Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Καλή επιτυχία Κοζάνη !!!!!!!!

Γειά σας ,γειά σας , γειά σας φίλες και φίλοι μου!!!
Ξέρω, είμαι ασυγχώρητη για την πολύμηνη απουσία μου . Γι' αυτό και δεν ξαναϋπόσχομαι πλέον, αφού σχεδόν πάντα βγαίνω εκτός προγράμματος.Ίσως οι υποχρεώσεις μου είναι πέραν των δυνατοτήτων μου , ή υπερεκτιμώ τις δυνάμεις μου και εμφανίζομαι ασυνεπής!!
Το μπαζάρ της Κοζάνης όμως ήταν σοβαρή αφορμή για την επανεμφάνισή μου.Στην κυριολεξία στο παρά πέντε πρόλαβα να στείλω την δική μου μικρή συμμετοχή,με πολύ αγάπη και πολλές ευχές για καλή επιτυχία !
Ξύλινος καθρέφτης,δουλεμένος με πάστες διαμόρφωσης , στένσιλ και ακρυλικά χρώματα.



Εδώ θα κλείσω αναγκαστικά την ανάρτηση,λόγω του προχωρημένου της ώρας.Ακολουθούν σύντομα τα υπόλοιπα για την Κοζάνη.Μέχρι τότε σας εύχομαι να είστε όλες και να περνάτε όμορφα!
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ.............................................................








31 σχόλια:

  1. Τα έργα σου είναι μοναδικά, οι φωτογραφίες τα αδικούν!!!
    Μη χάνεσαι, μας λείπεις!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ευχαριστώ πολύ.Πράγματι οι φωτό δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα.Ισως η μηχανή μου να γέρασε αρκετά!!!Μάλλον είμαι για καινούργια πλέον!!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ!!!!Ισως σύντομα να έρθω Αμερική !!!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αγγελη μου!!!!!!!Χαίρομαι που σε βλέπω στο σπιτάκι μου!!!Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  4. Πόσο μας έχει λείψει Χρυσάνθη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχο το έργο σου δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Ρένα μου μου λείψατε πολύ!!!!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και τα καλά σου λόγια!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Χρυσάνθη, είναι υπέροχος ο καθρέφτης!!!
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσάνθη, ο καθρέφτης είναι πανέμορφος!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!
    Καλό βράδυ!!:)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειος ο καθρέφτη σου Χρυσάνθη, να είσαι καλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώω πολύ Κατερίνα μου!!!Και τα δικά σου , όπως πάντα τόσο όμορφα και τόσο ρομαντικά!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Η Αλήθεια είναι ότι μας λείπεις.... ξέρουμε όμως ότι τα εγγόνια σου έχουν πάρει μυαλό, ψυχή και χρόνο!!!! Οι δημιουργίες σου πάντα υπέροχες... ξεχωρίζουν!!!!! Να είσαι καλά!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Βίκυ μου μου λείψατε πολύ!!!!!!!!!!!Οσο για τα εγγόνια , έτσι είναι όπως τα λες!!!!!!Ο λίγος χρόνος που μου απομένει είναι πολύ αργά το βράδυκαι λιώμα!!!!χαχα Είναι όμως τόσο ευχάριστη κούραση που μια μέρα αν δεν τα δω παθαίνω στερητικό σύνδρομο!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Χρυσάνθη μου άργησες αλλά μας δικαίωσες με την επιστροφή σου!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την Χρυσάνθη μας!!!! Σαν τα χιόνια!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφος ο καθρέφτης σου για την Κοζάνη!!!!!!!!!! Ποιά να τον χαίρεται άραγε???
    Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς με τα εγγονάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne χαίρομαι πολύ που ξανανταμώνουμε και με τιμάτε με την επίσκεψή σας!!!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Και εσύ να περνάς καλά φίλη μου !!Φιλάκια!
      Υ.Γ Η καλή μας φίλη Αλέκα είναι η κάτοχος.Το γράφει παρακατω σε σχόλιο!!!

      Διαγραφή
  11. Καλώς την νε και βέβαια μας έλειψες.. Χρυσάνθη μας... αλλα χαλαλι αξιζουν τα αγαπημενα σου ζουζουνια να σου κλεβουν όλο τον χρόνο .. απόλαυσε αυτες τις στιγμές ..οσο μπορείς.. να ξέρεις τι γρήγορα που μεγαλώνουν τα ατιμα..χι.χιχ. . και ανοιγουν τις φτερούγες τους..!!!! να τα χαίρεσαι Χρυσάνθη μου.. ο καθρέφτης σου υπέροχος .. αφού βρήκες χρόνο και τον έφτιαξες παλι καλά ...μια όμορφη εβδομαδα να έχεις .. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Σμαραγδένια ,το πόσο γρήγορα μεγαλώνουν ,το κατάλαβα τώρα αργά με τα παιδιά μου , που λόγω εργασίας δεν τα χάρηκα όσο έπρεπε και το κενό αυτό είναι δυσαναπλήρωτο.Προσπαθώ τώρα να μην επαναλάβω το ίδιο λάθος!!!
      Ευχαριστώ Ρούλα μου και γιατην σημερινή σου επίσκεψη αλάκαι γιατο ενδιαφέρον σου στο διάστημα της απουσίας μου!!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη,το καθρεφτάκι σου πλέον θα λέει ότι εγώ είμαι η ομορφότερη.Από χτες μου ανήκει ό,τι τα χέρια σου έφτιαξαν με αγάπη.Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμφισβήτητα είσαι πολύ όμορφη κυρία!!!Το λένε και οι πρόσφατες φωτό που είδαμε στο μπαζάρ της Κοζάνης!!!Φιλάκια γλυκιά μου και σ' ευχαριστώ πολύ -πολύ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Yes !!!!!!!! είσαι εδώ μαζί μου, μαζί μας τι καλά όπως πρώτα!!!! Πόσες τεχνικές εφάρμοσες ; γιατί τον έκανες τόσο όμορφο!!! γιατί έχεις τόσο ταλέντο και κρύβεσαι; Υπέροχος ο καθρέπτης σου, επαγγελματική δουλειά!!!! ότι πιάνεις το μαγεύεις!! Καλό βράδυ με μία αγκαλιά και ενα φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελογιαγιά , μη με συγκινείς!!Εχω και κάποια ηλικία ξέρεις και είναι επικίνδυνη η συναισθηματική φόρτιση!!Φιλάκια πολλά-ολλά!!

      Διαγραφή
  14. Ω!Ω!ΚΑΛΩς ΤΗΝ!!!υπεροχη δουλεια!!!μπραβο!.....
    καλη δυναμη...με τα αγγελουδια σου.....με υπεροχες στιγμες....μαζι τους....
    .μια αγκαλια...καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου χαίρομαι πολύ που σ΄ "ακούω" πάλι!!! Μούλλειψαν οι καλημέρες σου!!! Φιλάκια πολλά !!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχος, καλή μου!!! Πραγματικό κομψοτέχνημα !!!
    Οσο για την απουσία σου, μας λείπεις αλλά σίγουρα χαίρεσαι τα εγγονάκια και αυτό είναι που έχει σημασία!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου , μαζί με ένα μεγάααλο φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα μου γλυκιά , μια συγγνώμην προς σε σένα είναι πολύ λίγο!!! Ξέρω ,είμαι ασυγχώρητη!!!! Τα λόγια σου είναι για μένα βάλσαμο , αλλά η ντροπή ,ντροπή!!! Ελπίζω κάποια στιγμή να φερθώ σαν κυρία απέναντί σου!!! Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί ,γιατί η αγάπη μου είναι δεδομένη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή