Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Κουρτίνα από λινάτσα με στένσιλ !!! DIY stenciled Burlap Curtains !!!

Η Ανοιξη  και το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για να ανανεώσετε το σπίτι σας!!
Ξεκινήστε από τις κουρτίνες!!!
Μια απλή και φτηνή λύση είναι η λινάτσα !Κοστίζει από 0,90 ευρώ το μέτρο η πιο στενή μέχρι 1,20 ευρώ η πιο φαρδιά και θα την βρείτε σε καταστήματα σιδερικών και χρωμάτων!
Μπορείτε  να την κεντήσετε ,να την ζωγραφίσετε ή να την φασάρετε με διάφορα υφάσματα και να δημιουργήσετε μοναδικές κουρτίνες για να διακοσμήσετε το σαλόνι σας , το εξοχικό σας σπίτι αλλά και την βεράντα σας !!
Αν θέλετε να δείτε και μια άλλη εκδοχή κουρτίνας από λινάτσα κεντημένη με αζούρ δείτε και εδώ http://chrysanthisart.blogspot.gr/2011/03/blog-post.html
 Όπου και να τις κρεμάσετε δημιουργούν μιά υπέροχη θεατρική ατμόσφαιρα στο χώρο!!
Την  σημερινή  μου κουρτίνα επέλεξα να την ζωγραφίσω με στέσιλ ,δημιουργώντας μια σειρά επαναλαμβανόμενων μοτίβων , σε μαύρο χρώμα, στο κέντρο του ύψους  της κουρτίνας .
Την κρέμασα σε ένα ημιϋπαίθριο στεγασμένο χώρο ,ο οποίος απέκτησε αμέσως μια άλλη οπτική!
Μπορείτε να την σουρώσετε ή να την κρεμάσετε τεντωμένη σαν πανώ!Δείχνει εξίσου όμορφα!
Η σημερινή μου κουρτίνα δεν χρειάζεται ράψιμο!!!Γίνεται τόσο απλά και γρήγορα!!!!!!


Υλικά και τρόπος εκτέλεσης:
Λινάτσα
ψαλίδι
στένσιλ
χρώμα για υφάσματα
Μετρήστε το φάρος και το ύψος του χώρου που θέλετε να βάλετε τις κουρτίνες σας. Υπολογίστε το απαιτούμενο ύφασμα και αγοράστε το ανάλογο ύφασμα.  Κόψτε το ύφασμα.
Συμβουλή  : Για να το κόψετε εύκολα και  ίσια την λινάτσα σημαδέψτε το σημείο  και βγάλτε μιά ή δύο οριζόντιες κλωστές.Κόψτε στο σημείο αυτό το ύφασμα.
  •   Μετρήστε 15 cm στο επάνω και κάτω μέρος της κουρτίνας σημαδέψτε και βγάλτε (ξεφτίστε) όλες τις οριζόντιες κλωστές για να φτιάξετε τα κρόσια. Στο κάτω μέρος πλέξτε κοστιδάκια και κάντε στο τέλος ένα κόμπο. (φωτό 1 & 4)
  • Σημαδέψτε το κέντρο του ύψους της κουρτίνας και τοποθετήστε το στένσιλ.Βάψτε με σφουγγαράκι.Η μπογιά δεν πρέπει να είναι πολύ ρευστή.Τραβήξτε με προσοχή το στένσιλ ,σκουπίστε τυχόν υπολείματα μπογιάς από το μέρος που ακουμπά στο ύφασμα και τοποθετήστε σε νέα θέση  το στένσιλ. Επαναλάβετε μέχρι να τελειώσετε (φωτό 2)
  • Στο επάνω μέρος της κουρτίνας πάρτε 6-8 κλωστές και δέστε σε κόμπο στο σημείο που ξεκινά η κουρτίνα.Δέστε ανά δύο δημιουργώντας τους κρίκους για να περάσετε τη βέργα!!!!(φωτό 3)
  • Αυτό ήταν  όλο!!Τόσο απλά, φτηνά και όμορφα!!
Τολμήστε το !!!!
Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας και τα γλυκά σας σχόλια.Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία σας!
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!!!



   

102 σχόλια:

  1. Οτι πιανουν τα χέρια σου το κάνουν αριστούργημα Χρυσάνθη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτή, απλή και πανέμορφη !!!
    Πολύ ωραία ιδέα, Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η παλαιώτερη με τα αζούρ με είχε εντυπωσιάσει, αλλά και αυτή εδώ, τόσο απλή, με ενθουσίασε! Κι έχω ακριβώς ένα πέρασμα κάτω από σκάλα όπου σκεφτόμουν κάτι να κρεμάσω! Νά'σαι καλά, Χρυσάνθη μου, μου έδωσες την λύση!!! Φιλάκια πολλά!!!!! Καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ξημέρωμα Μαρι-Ανν μου!!Χαίρομαι που βοήθησα!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. ...και μου θύμησες την προηγούμενη...
    Αυτή,
    καλύτερη.
    Φιλάκια στο τρυφεράδι σας...
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη Υιώτα σ'ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλάκια από την ηλιόλουστη Ελλάδα!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ !!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσάνθη είναι τέλεια μου έβαλες ιδέα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλαμινάκι μου ευχαριστώ πολύ!!Γι' αυτό είμαστε εδώ,για ανταλλαγή ιδεών!!Χαίρομαι!!

      Διαγραφή
  7. Φοβερή ιδέα, απλή για εμάς τις αρχάριες και κυρίως οικονομική. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην οικονομική λιτότητα απαντάς με ιδέες λιτές μα όχι "φθηνές"!!!!!!Τελικά,όταν ο άνθρωπος διαθέτει ψυχή και τα πιο απλά τα κάνει ονειρεμένα!
    φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριακή μου με τον γλυκό σου στοματάκι , ευχαριστώ πολύ!!Φιλιά κατάμουτρα!χαχα

      Διαγραφή
  9. Είναι πολύ τέλεια και αυτή που είχες φτιάξει παλιότερα θεωρώ ότι είναι από τις ωραιότερες ιδέες που έχω δει για κουρτίνα. Ερώτηση: Η λινάτσα πλένεται? Ήθελα να φτιάξω σουπλά αλλά δεν το αποφασίζω γιατί δεν ξέρω την αντίδραση στο νερό, αν χαλάει, αν μαζεύει... Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερυκοκάκι μου ήθελα να το γράψω αλλά μάλλον η ώρα της ανάρτησης ήταν τέτοια που το έφαγε η νύστα !!χαχα
      Λοιπόν η λινάτσα πλένεται σε κρύο νερό, κολλαρίζεται και σιδερώνεται εύκολα! Με κρύο νερό δεν μαζεύεει σχεδόν καθόλου!!Με ζεστό δεν το έχω δοκιμάσει!Νομίζω όμως ότι δεν χρειάζεται!
      Απλά αυτού του είδους η λινάτσα ,επειδή είναι φυσικό προϊόν βγάζει λίγο χρώμα στο πρώτο πλύσιμο!Το χρώμα της μετά το πλύσιμο γίνεται πιό σταχτομπέζ!!!Νομίζω ότι στα υφασματάδικα κυκλοφορεί και άλλης ποιότητας λινάτσα σαφώς καλύτερης αλλά δεν γνωρίζω την τιμή !!Ελπίζω να βοήθησα!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Ούτε το φανταζόμουν το κολλάρισμα... Θα επιχειρήσω λοιπόν!!!

      Διαγραφή
  10. υπεροχη!!και εξυπνη...σαν ιδεα!!!ευχαριστουμε!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ότι είναι φτιαγμένο από τα χέρια σου είναι αριστούργημα!!! Μια απλή λινάτσα και μοιάζει για πανάκριβη κουρτίνα!!!! Τολμήστε το... λες, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση.... εκτός αν θες να το κάνω για να γελάσεις!!!! Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις κάνει τόσα και τόσα,εδώ θα κολώσεις???Δεν σε φοβάμαι εσένα!!!Ασε που θα μας βάλεις τα γυαλιά!!!φιλάκια ταξιδιάρικο πουλίμου!!

      Διαγραφή
  12. Χρυσάνθη μου τέλεια η κουρτίνα!!!...Μπράβο σου!
    Την βλέπω και την ξαναβλέπω...το σκέφτομαι για το εξοχικό...μου άρεσαν πολύ και τα τελειώματα...
    Όμορφη μέρα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην το σκέφτεσαι Χρυσούλα μου!!!!Για το εξοχικό είναι ιδανικές!!!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου!Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Χρυσάνθη μου τι ωραία που είναι!
    Γεια στα χέρια σου! Ό,τι πιάσουν το μεταμορφώνουν υπέροχα, μοναδικά!

    Καλή σου μέρα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια ιδέα Χρυσάνθη!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ "ΜΕΓΑΛΗ" ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΑΨΟΓΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, έτερο διαβατάρικο πουλί της μπλογκογειτονιάς!!!χαχα (πρώτο πουλάκι η Βίκη μας) Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετική ιδέα και νομιζω οτι ταιριάζει περισσότερο σε εξωτερικούς χώρους ή σε εξοχικά σπίτια. Πάντως η δική σου είναι πολυ ιδιαίτερη και όμορφη!
    Φιλιά Χρυσάνθη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Μίκα μου .Σε εξχικά και βεράντες είναι ιδανική!!Ευχαριστώ πολύ για τα ωραία λόγια σου!Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Χρυσάνθη μου έχεις καλλιτεχνική ψυχή, ατελείωτο μεράκι γιαυτό που κάνεις! Δεν είναι μονό η ιδέα αλλά και στην εκτέλεση μαστόρισσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Πάντα με τον γλυκό λόγο!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. καλα βρε Χρυσανθη...........εχω παθει πλακααααααααααααααααα.............ο,τι κανεις ειναι φοβερο ειμαι νουμερο ενα θαυμαστρια σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Σοφία!!!Ούτε που το φανταζόμουν ότι στα γεράματα θα έχω θαυμάστές!!χαχα Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Εργο τέχνης η κουρτίνα σου Χρυσανθούλα μου!!ζωγραφίζουν τα χρυσά σου τα χεράκια και απο φαντασία και εμπνευση μας μαγεύεις!1φιλάκια άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια η κουρτίνα και η λινάτσα μου αρέσει πάρα πολύ! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτή η υπομονή σου με αφήνει άφωνη κάθε φορά που φτιάχνεις κάτι,τόσα μέτρα,τόσα κρόσσια και ένα ένα κομμάτι με το στένσιλ,πραγματικά σε θαυμάζω!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ εσένα γλυκιά μου Ρένα!!!Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια !!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. ΤΕΛΕΙΑΑΑ''''ΕΧΩ ΒΕΡΑΝΤΑ ΜΕ ΚΕΡΑΜΙΔΟΣΤΕΠΗ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΣΚΙΑΣΗ'''''ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ''''
    ΜΙΝΑ ΑΠΟ ΕΥΒΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ Μίνα μου για την επίσκεψή σου !Χαίρομαι που βοήθησα!!!

      Διαγραφή
  23. Καταπληκτική και το στένσιλ τής έδωσε άλλο αέρα!!!Μας αρέσει όλο το "σκηνικό" του εξωτερικού χώρου που την έβαλες!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία και Ελένη μου σας ευχαριστώ πολύ!!χαίρομαι που σας άρεσε!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Χρυσάνθη,με τόσο λίγα χρήματα και το αποτέλεσμα καταπληκτικό!
    Εύκολη και τόσο ταιριαστή με το περιβάλλον!
    Μπράβο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Χρυσάνθη! Η λινάτσα είναι αγαπημένο μου υλικό, ακόμα και σε γάμο την έχω χρησιμοποιήσει, αλλά με το στένσιλ πήρε τελείως άλλη μορφή. Έγινε πιο φινετσάτη! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Τζίνα μου.με το στένσιλ μεταμορφώθηκε εντελώς!!!Ευχαριστώ!Φιλάκια

      Διαγραφή
  26. Ζωγράφισες παλι! Μα πόσο όμορφη έγινε; Αλλά και όλη η ιδέα κι η κατασκευή χωρίς ούτε μια βελονιά; Ασε που δε θα μου παιρνούσε από το μυαλό να την αναζητήσω σε μαγαζιά με τέτοια είδη!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου γλυκιά , πράγματι δεν χρειάζεται ούτε μηχανή,ούτε βελόνα!!!Είδες τι κρύβουν τα αγαπημένα μου μαγαζιά ??Τα λατρεύω !!
      Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!Φιλάκια

      Διαγραφή
  27. Καταπληκτική ιδέα.Και τόσο οικονομική. Μπράβο Χρυσάνθη μου. Δίνεις και πολύ κατατοπιστικές οδηγίες. Σ' ευχαριστούμε πολύ γι αυτό. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σ'ευχαριστώ Γιούλα μου για τα καλά σου λόγια!!!φιλάκια

      Διαγραφή
  28. Γεια στα χέρια σου Χρυσάνθη μου. Οτι πιάνεις μεταμορφώνεται, ζηλεύω τις ιδέες σου αλλά και το γούστο σου.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γύρισες ή είσαι με τα γλυκά εγγονάκια σου!!!!Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Αυτή η΄σκέψη σου πώς υλοποιείται σε θαυμαστά έργα!!
    Είσαι απίστευτη Χρυσάνθη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη μου αγαπημένη , χαίρομαι που σ'"ακούω"!!!!Σ' ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  30. Τέλεια η ιδέα με τη λινάτσα,οικονομική και το αποτέλεσμα άψογο!Τα στένσιλ της πάνε πολύ και το τελείωμα υπέροχο!Γεια στα χέρια σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!!!!Πιστεύω 'ότι είναι μια καλή καλοκαιρινή πρόταση!Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. Λοιπόν, έχω εκρού λινάτσα και ετοιμάζομαι να την ..εκτελέσω την πανέμορφη ιδέα σου! Γλυκειά μου Χρυσάνθη, κάθε φορά μας εκπλήσσεις και μάλιστα πολύ ευχάριστα και ..οικονομικά!!
    Μας έλειψες αλλά μάς αποζημίωσες και με το παραπάνω!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Πεπίτα περιμένω να δω την......εκτέλεσή της!!!!Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου!!Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  32. Χρυσάνθη μου αριστούργημα, μας μάγεψες πάλι ακούγετε τόσο εύκολο και γρήγορο!!!!!!
    Μου άρεσε πολύ πολύ!!!!!! Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την ιδέα, το σκέφτομαι ήδη χα χα, απλά μια ερώτηση άραγε θα μπορώ να τα πλύνω στο πλυντήριο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου Ελένα ,εγώ τις πλένω στο χέρι σε κρύο νερό!!Αλλωστε δεν θέλουν και πολύ πλύσιμο!Φαντάζομαι ότι σε ελαφρύ πρόγραμμα πάλι με κρύο νερό να μη πάθουν τίποτα!!ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Φιλάκια

      Διαγραφή
  33. Είναι πολύ ωραία ιδέα, πού το σκέφτηκες ??
    Θα γυρίσω ξανά να δω αναλυτικές οδηγίες και για
    την κουρτίνα και για τα στένσιλ.
    Φιλάκια Χρυσάνθη μου, μην ξαναχαθείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εκπρόσωπος τύπου τουhttp://chrysanthisart.blogspot.gr ευχαριστεί την γλυκιά Σοφία για τα γεμάτα αγάπη και ενθουσιασμό σχόλια της και την παροτρύνει να μελετήσει τις αναλυτικές οδηγίες με προσοχή και ενδιαφέρον!!!Σου στέλνει τα φιλάκια της και τα δικά μου με πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
    2. Αναντικατάστατη η εκπρόσωπός μου Σοφία μου!!!!Εξαιρετικά προσόντα , πρόθυμη και ευσυνείδητη στη δουλειά της !
      Σκέφτομαι μάλιστα να της δώσω και αύξηση!!!!χαχαχα
      Σοφία μου ευχαριστώ πολύ!!Εφη μου δεν πρόκειται να σ' απολύσω ποτέ!!!!Φιλάκια πολλά και στις δύο!

      Διαγραφή
    3. χαίρομαι για την δεύτερη δουλειά που βρήκα!!(η πρώτη... να τρέχω πίσω από την Αλκηστη για να κλέβω τα χαμόγελά της!!) φιλάκια στον Παυλίτο!!!

      Διαγραφή
  34. Τρομερή ιδέα Χρυσάνθη μου!!! Πολύ όμορφη και δημιουργική!!! Θα το κάνω σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαιρούλα μου!!!Πειμένουμε και την δική σου εκδοχή!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  35. επαθα πλακα!!!!καλα ειναι τελειες!!!!χρυσοχερα μ ου!!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kαλημέρα Χρυσάνθη μου!!Καταπληκτική ιδέα.Και τόσο οικονομική!!!Αλλαξε τελείως μέ τά στένσιλς!!Γειά στά χέρια σου!!Σού εύχομαι καλό Σ/Κ καί καλό καλοκαίρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 'Ηρθα αργά για να με προσέξεις περισσότερο!!!αφού ασβέστωσα τα σπιτάκια των κοκκόρων και των κοτόπουλων απολύμανα και έκανα παρκέ (όπως λέει και κ.Πασόπουλος)είμαιελεύθερη για μπλόκινκ!!!Το να κάνω τις κουρτίνες είναι παιχνιδάκι αλλά το στένσιλ το φοβάμαι.Το δικό σου είναι άψογο, λιτό και πολύ όμορφο το σχέδιο!!!Ολη η κατασκευή σου είναι εξαιρετική κι έχει αρέσει σε όλες μας!!! Δεν είναι τυχαίο ότι είσαι golden hand!!!! Η σουρωτή σου εκδοχή μου αρέσει περισσότερο όμως!!! Φιλάκια απογευματινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψείρα για ψείρα δεν έμεινε , όχι μόνο στο κοτέτσι αλλά και στην ευρύτερη περιοχή με τόση ασβέστη που έρριξες!!!Μέχρι εδώ μοσχομύρισε η πάστρα σου!!!
      Τι φοβάσαι ??? Το στένσιλ??? χαχα ας γελάσω!!!Καλέ εσύ παίζεις στα δάχτυλα τον χρωστήρα το παιχνιδάκι/στέσιλ θα φοβηθείς??
      Φιλεν'άδα σ' ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια σε σένα και φιλάκια πολλά στην Αλκηστούλα!!

      Διαγραφή
  38. Εσένα σου ταιριάζει ο στίχος "άμμος ήτανε πρωτού γυαλί να γίνει"!!! Απ' το τίποτα βγάζεις διαμάντια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε ποιός μιλάει!!!Μαιρούλα μου τα δικά σου χρυσά χεράκια με ένα τόσο δα κομματάκι υφάσματος κάνουν θαύματα!!φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  39. Καλό μνα και καλό καλοκαίρι,Χρυσάνθη μου.Η κουρτίνα τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια στα χεράκια σου αγαπημένη μου, υπέροχο το έργο σου και ταιριάζει τόσο πολύ στο πέτρινο σπιτάκι. Εδώ στας Αμερικας χι χι, πουλούν και έτοιμες καθώς και μαξιλάρια, τραπεζομάντιλα και και και... Ιδανικές για παραγγελίες από τα κοριτσόπουλα που δεν έχουν ώρα, δημιουργία και την αντοχή σου Χρυσάνθη μου. Καλώς ήρθες! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little research
    on this. And he actually ordered me breakfast due to the
    fact that I discovered it for him... lol. So allow me to reword this.
    ... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this matter here on your blog.


    Check out my webpage best cellulite treatment

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καταπληκτική η κουρτίνα σου Χρυσάνθη!!! Πανέμορφη ιδέα!! Ευχαριστώ πολύ!Θα το επιχειρήσω στο κιόσκι μου!!Μπράβο σου χρυσοχέρα μου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I enjoy what you guys are usually up too. This
    type of clever work and exposure! Keep up the excellent works guys I've added you guys to my blogroll.

    Here is my weblog; cellulite treatment

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχη κουρτίνα Χρυσάνθη μου και η τεχνική του στένσιλ πολλή έξυπνη και χρηστική!!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρυσανθάκι μου, γιατί δεν είδα εγώ αυτή την ανάρτηση;;;;;;;;;;;
    Έστω και καθυστερημένα, θαύμασα για άλλη μια φορά την τόσο προσεγμένη και καθ' όλα άψογη δουλειά σου!!!! Δεν ξεφεύγει ούτε χιλιοστό η τρέσα σε τόσα μέτρα ύφασμα...... Απίθανη είσαι! Εξαιρετική ιδέα και πολύ ατμοσφαιρική!!!!!! Ευχαριστούμε για το tutorial....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρυσάνθη, χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!!! η κουρτίνα σου και τα όλα σου είναι καταπληκτικά!!! θα περνάω συχνά... πέρνα και συ για καφέ από το δικό μου να τα λέμε!!! φιλιά και πάλι συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ¸.•°✿✿⊱彡

    Muito decorativo!

    ✿º° Bom domingo!
    º°♪ Boa semana!
    Beijinhos .♫º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρυσάνθη και ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!!Πολύ θα ήθελα να φτιάξω παρόμοιες για το εξοχικό!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρυσάνθη μου τα συγχαρητήριά μας. Εμείς ασχολούμαστε επαγγελματικά με το είδος που λέγεται κουρτίνα. Σχεδιασμός ραφή κλπ. Τέτοιες προτάσεις μας ενδιαφέρουν πολύ. Είναι ένα είδος γκάλοπ. Από τα σχόλια καταλαβαίνουμε, τι αρέσει περισσότερο στον κόσμο. Δεν σου κρύβω ότι πολλές φορές τις «αντιγράφουμε» Τις τροποποιούμε λίγο, τις μετατρέπουμε (για να είναι πιο λειτουργικά τα σχέδια στη χρήση τους) και δημιουργούμε μια καινούρια διακοσμητική πρόταση. Και πάλι μπράβο σου. Σου εύχομαι να είσαι πάντοτε τόσο δημιουργική. Δεν αποκλείεται να δεις κάποια μέρα στη σελίδα μας την πρότασή σου υλοποιημένη. Ίσως λίγο τροποποιημένη, σε κάποιο country home ή cafe bar σε ethnic style. Νομίζω θα του πήγαινε πολύ.
    Με την ευκαιρία ας κάνουμε και λίγη διαφήμιση. Χα, χα. Όποιος-α θέλει να δει κάποιο σχέδιο με κουρτίνες ας μας επισκεφθεί στο: www.marapapado.blogspot.gr
    Τα φιλιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα!
    Πέρασα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Uma ótima semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρυσανθούλα σε χάσαμε...δώσε σήμα όταν επιστέψεις..εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς καλά όπου κι αν είσαι.πολλά πολλά φιλάκια...όμορφο και ξένοιαστο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Όταν έχεις όρεξη αλλά και φανταστικές ιδέες για διακόσμηση του σπιτιού, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πάρα πολλά υλικά για τις κουρτίνες που προτιμάς να στολίσεις τα παράθυρά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρυσανθακι μου με εκανες να αγαπησω τη λινατσα!!!!!Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΛΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ.......ΙΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρυσάνθη μου, πέρασα να σου πώ ένα 'γειά'.
    Χάθηκες.....ελπίζω όλα καλά!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Είμαστε ένα ιδιωτικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που ειδικεύεται σε δάνεια.
    Για όλα τα προβλήματα δανείων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
    markusgauthier10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή