Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Παιδικό ζακετάκι !! Knitted baby cardigan - double breasted !!!





Αγαπημένη μου γειτονίτσα χάθηκα πάλι!!!Μια απρόσμενη επίσκεψη του γιού μου από την Αμερική ,με κράτησε μακρυά σας.Οπως καταλαβαίνετε ,ήθελα να γευτώ κάθε στιγμή της παρουσίας του και δεν είχα μάτια για τίποτα άλλο!!!!Ηθελα όμως φεύγοντας να πάρει εκτός των άλλων  και κάτι από τα χεράκια μου για τον μόλις τριών μηνών  μικρούλη μας.Οι μέρες λίγες και οι επιλογές ελάχιστες!!
Παρότι είχα να πλέξω εδώ και 30 σχεδόν χρόνια αποφάσισα να κάνω κάτι σε πλεκτό .Λίγο  νήμα ,βελόνες  και περίσεια  αγάπη  και το  χαριτωμένο ζακετάκι ετοιμάστηκε  από τα χέρια της γιαγιάς.




Πλεχτό άσπρο  σταυρωτό ζακετάκι με γκρί λεπτομέρειες  ρεγκλάν μανίκι,κουφόπιετα στην πλάτη και  πλεχτό κορδονάκι για το διακοσμητικό στοιχείο της πλάτης.Οι βελονιές καλή ή κάλτσα και μους για τις γκρί φάσες.
Με  γειά σου μικρούλη !!
Θα προσπαθήσω τις επόμενες μέρες να σας επισκεφθώ φίλες μου  και να μάθω νέα σας !!!
Σας εύχομαι  ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ και ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΓΑΛΗΝΗ !!!
Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας ανθρώπους !!
 ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ ..........




111 σχόλια:

  1. Βρε Χρυσάνθη μου που σταματά η τέχνη σου μου λες;
    Μα σε όλα βρε παιδί μου!!!!!! Τι γλύκα αυτό το ζακετάκι!!!!Φαντάζομαι τη χαρά σου να το σκέφτεσαι να ζεσταίνει το πουλάκι σου!
    Ταξίδεψα και Θεσσαλονίκη μαζί σου...δε σου το κρύβω ζήλεψα!!!!!!!!!!!!
    Καλά για τα βοτσαλωτά τα είπαμε αλλα αλήθεια σου λέω κάθε που τα βλέπω τρελαίνομαι...ήταν ένα όνειρο να φτιάξω τέτοια στο σπίτι αλλα...άστα να πάνε!!!!!
    Να περάσεις όμορφα Χρυσάνθη μου τις γιορτές με τους αγαπημένους σου! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τέχνη Ελενά μου δεν έχει όρια ούτε τέλος!!χαχα Πολύ βαθυστόχαστο!!!
      Και γω γλυκειά μου τόσα χρόνια τρελαινόμουν όταν έβλεπα βοτσαλωτά στα νησιά .Ηρθε όμως η ώρα και τα έφτιαξα !Εύχομαι το όνειρό σου να πραγματοποιηθεί!!!
      Καλά Χριστούγεννα γλυκειά μου!!Και συ να περάσεις ΄΄οπως επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  2. με γεια του καλη μου!καλοφορετο!!
    θα το τυλιγει ζεστα..
    .σαν να βρισκεται στην αγκαλια της γιαγιας του!
    καλες γιορτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου θα το ήθελα πολύ να το ζεσταίνει η αγκαλιά μου , αλλά .......
      Καλά Χριστούγεννα Ιριδούλα μου!

      Διαγραφή
  3. Χρυσοχέρα γιαγιά μεγειά του και καλοφόρετο!Να τον χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελίτσα μου γλυκειά σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλά Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα είναι πανέμορφο!!!!!!! δηλαδή αν είχες χρόνο τι θα έκανες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχα χρόνο????Πολλά θα έκανα γλυκειά μου!!!Βαλάντη μου σ'ευχαριστώ καλή μου!!Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  5. Η αγάπη της γιαγιάς φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια!
    Το έφτιαξες πανέμορφο Χρυσάνθη μου!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη δεδομένη!!Η απόσταση με σκοτώνει!!!Ελενάκι μου ευχαριστώ πολύ !!Καλά Χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο ζακετάκι. Κούκλα θα είναι η εγγονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ada μου γλυκειά χαίρομαι που σε βλέπω και σ'ευχαριστώ πολύ!!!!Καλά Χριστούγεννα !!

      Διαγραφή
  7. Πλέξιμο υπέροχο, σαν να μην πέρασε μια μέρα...
    Πανέμορφο ζακετάκι για τον μικρούλη σας, εύχομαι να ζεσταίνει το κορμάκι του, εκεί στα ξένα.
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιτάκι μου ,η γνώμη σου μετράει,σαν ειδική στο πλέξιμο!!Σ'ευχαριστώ καλή μου!!Καλά Χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  8. Zεστό και κομψό, μπράβο Χρυσάνθη,
    δεν σταματάς καθόλου.....
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου ,μάλλον όλες μας σ'αυτή τη γειτονίτσα δεν έχουμε σταματιμό!!!Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!Καλά Χριστούγεννα

      Διαγραφή
  9. Καλά σκέψου να έπλεκες συχνά!!πανέμορφο το έφτιαξες Χρυσάνθη μου!!!!συγχαρητήρια!!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου το πλέξιμο είναι σαν το ποδήλατο.Μια το μαθαίνεις και δεν το ξεχνάς ποτέ!!Σέυχαριστώ καλή μου!!Καλά Χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  10. Αχ γλυκούτσικη γιαγιούλα ! Μόλις είπες πως θα έφευγε πάλι και γρήγορα γρήγορα να προλάβεις να φτιάξεις κάτι έσφιξε το στομάχι μου ...Λέω...μανούλα! θα σφίξεις την καρδιά σου να αποχαιρετίσεις το παιδί σου και ένα ζακετάκι-αγκαλιά για το παιδί του παιδιού σου ...
    πώς αντέχεις άραγε? Αχ τι μας περιμένει άραγε κι εμάς με τα δικά μας παιδιά! Όχι πως δε μου άρεσε το ζακετάκι τρέλα είναι! αυτό που θαυμάζω σε αυτήν την ανάρτηση είναι την αγωνία της μάνας και της γιαγιάς...
    Ίσως να μην ένιωσες εσύ ακριβώς έτσι όμως εγώ αυτό ένιωσα και ...μήπως είμαι πολύ συναισθηματική? <μήπως έχω θέμα με το να θέλω πάντα όλους τους αγαπημένους μου γύρω μου? Καλά Χριστουγεννα σου εύχομαι... Να είσαι γερή εσύ και ...το στομάχι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζενάκι μου δεν αντέχω .Και όσο περνούν τα χρόνια οι αντοχές λιγοστεύουν!!Οι σκέψεις και οι προσμονές γιγαντώνουν!!Αν γύριζε ο χρόνος πίσω ίσως να μην συναινούσα να φύγει τόσο μακρυά!!Αχ Αχ !!!!Πλέον άρχισα να μην αντέχω καθόλου τον αποχωρισμό!!!Αλλά.............
      Η πραγματικότητα σκληρή και ο κόμπος μόνιμα στο λαιμό!!
      Στη φάση που είμαι τώρα θα σου πω ότι καλά κάνεις και τους θέλεις όλους κοντά σου!!Παλαιότερα ίσως σου έλεγα να το ξεπεράσεις!!
      Υγεία και ευτυχία σου εύχομαι καλή μου!!Καλά Χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  11. Καλώς τόν δέχτηκες τόν γιό σου Χρυσάνθη μου!Αλλά καί τό πλεχτό σου,είναι σκέτη γλύκα!!Γειά στά χεράκια σου!!Πολύ χαριτωμένο!Καλά Χριστούγεννα σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου DIMI , δεν κράτησε πολύ η χαρά μου !!Ηδη έφυγε !!Σ'ευχαριστώ πολύ !!Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα , με υγεία και ευτυχία!!!

      Διαγραφή
  12. Τι γλυκό ΔΩΡΟ ήταν αυτό,
    Χρυσάνθη μου!!!!!!!!!!

    Τα περνώ, και σε καταλαβαίνω!!!

    Τις καλύτερες μας ευχές, σε ΟΛΟΥΣ

    Υιώτα,
    Αστοριανή,ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Ξέρω ότι με καταλαβαίνεις γλυκειά μου!!!Είναι πολύ σκληρό!!!Αχχχχχχχ.....
      Σ'ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου Υιώτα!!!
      Υγεία και ευτυχία!
      Καλά Χριστούγεννα καλή μου φίλη!
      Φιλιά σε όλους!

      Διαγραφή
  13. Πίστεψέ με δεν θα έλεγα ακόμη κι εγώ "όχι" σε ένα τέτοιο πανέμορφο ζακετάκι! χιχι!! Σκέψου και να μην είχες να πιάσεις το πλέξιμο 30 (!) χρόνια!!!
    Είναι όνειρο η ζακετούλα!
    Να σου ζήσουν και πάλι τα εγγονάκια σου! Να'σαι και εσύ γερή και δυνατή, και να τους φτιάχνεις ομορφιές! Φιλάκια και χαρούμενες γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπιτάκι μου συμφωνώ !!!Θα σου πήγαινε θαυμάσια έτσι κομψό που είναι!!Χαίρομαι που σου αρέσει και σ'ευχαριστώ πολύ γλυλειά μου!!!
      Εύχομαι σε σένα και τα παιδάκια σου υγεία και ευτυχία !!!Καλά Χριστούγεννα!!





      Διαγραφή
  14. Δηλαδη αν επλεκες πιο συχνα τι θα εφτιαχνες????Εγω ειμαι τελειως ασχετη με πλεξιμο και εχω μεινει αφωνη...Ειναι κουκλιστικο!!!!Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου αν έπλεκα πιο συχνά ίσως δεν σκεφτόμουν πως θα κάνω τις λεπτομέρειες!!! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!!Καλά Χριστούγεννα, με υγεία!!!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Ελμιράκι μου !!!Καλά Χριστούγεννα γλυκειά μου!

      Διαγραφή
  16. Πω πω.... τι ομορφιά είναι πάλι ετούτη Χρυσάνθη μου!!! Και κουφόπιετα και ρέλια..... Υπέροχο έγινε! Θα μου πεις πώς αλλιώς θα "έβγαινε" από τα χέρια τέτοιας γιαγιάς;
    Να το χαρεί το μωράκι σας!
    Εύχομαι να έχεις καλές και ευτυχισμένες γιορτές με τους αγαπημένους σου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλίτσα μου γλυκειά σ'ευχαριστώ πολύ!!Εύχομαι και σε σένα να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου, τα παιδάκια σου και να περάσεις όμορφα !!Καλά Χριστούγεννα !!!

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη
    Τι υπέροχο νέο! Καλώς τον δεχτήκατε! Και τι υπέροχο ζακετάκι!!!! Γεια στα χρυσά σου χεράκια!
    Σου εύχομαι ευτυχισμένα Χριστούγεννα και πραγματοποίηση των ονείρων σου για την καινούργια χρονιά!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλτάτη Μάγδα μου,τον καλοδέχτηκα αλλά ήδη τον αποχαιρέτησα!!!Και είμαι κάπως.......αχ !!!!!
      Σ'ευχαριστώ καλή μου και για τις όμορφες ευχές σου!!!
      Αντεύχομαι υγεία και ευτυχία!!!Να περάσετε όμορφα αυτές τις άγιες ημέρες!!Αλλωστε έχετε κάθε λόγο!!!Καλά Χριστούγεννα και η καινούργια χρονιά να είναι απλόχερη σε σένα και στην οικογένειά σου!!!Με πολύ αγάπη

      Διαγραφή
  18. Ααααααααααααα!!!! δεν μπορώ είναι η τρίτη φορά που έρχομαι αφήνω σχόλιο και αυτό εξαφανίζεται!!!! Χρυσάνθη μου μάλλον μας κάνεις πλάκα... αν δεν είχες να πλέξεις 30 χρόνια τι θα έφτιαχνες για τον υπέροχο μικρούλη σας!!!! Να το φορέσει το παιδάκι με υγεία... και όταν θα του είναι πια μικρό με powertex του το κάνετε "αναμνηστικό ζωής"!!! Περιμένουμε να δούμε τι έφτιαξες για το άλλο εγγονάκι!!!! Πολλά φιλιά και πολλές ευχές για χαρούμενες γιορτές γεμάτες υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μη μου βάζεις ιδέες και αρχίσω να βγάζω ότι κρατημένο έχω από τα παιδιά μου!!Μου άρεσε πάντως σαν ιδέα!!!!
      Σου εύχομαι από καρδιάς νάσαι γερή και δυνατή!!!Να περάσεις πολύ όμορφα τα φετεινά Χριστούγεννα!!
      Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη μου φίλη!

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου Χρυσάνθη να το κάνεις... γίνονται πανέμορφα!!! Εγώ έκανα τα βαφτιστικά των παιδιών μου που τόσα χρόνια ήταν μέσα στα κουτιά... (φυσικά τα έβαλα σε γυάλινες κορνίζες σαν προθήκες για να μην μαζεύουν σκόνη) Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
    3. Βικάκι όσο το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ μου αρέσει η ιδέα!!!!Είναι κρίμα να είναι κρυμμένα σε ντουλάπια!!!Και πολύ ωραία διακοσμητική ιδέα για τα παιδικά δωμάτια και όχι μόνο!!!Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατρινάκι μου!!!Καλά Χριστούγεννα καλή μου!!!

      Διαγραφή
  20. Χρυσάνθη μου,
    καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι...Ας περνούν όμως καλά τα παιδιά και αυτό μετράει...Να πηγαίνεις κι εσύ να τους βλέπεις , είναι μεγάλο ταξίδι, το ξέρω...
    Λοιπόν αυτό το ζακετάκι είναι τόσο όμορφο!!! Όμως στα δικά μου μάτια φαντάζει και τόσο, μα τόσο ζεστό, σαν την αγκαλίτσα σου!!!!!!!!
    Να περάσετε όμορφα, Χρυσάνθη μου, τώρα τις γιορτές, ευτυχώς που έχεις τον άλλο εγγονούλη και θα ξεχνιέσαι με τα φιλάκια του.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Εφη μου, ευτυχώς που έχουμε τον άλλο μπεμπάκο μας !!!Σ'ευχαριστώ καλή μου!!!Γλυκές και ευτυχισμένες γιορτές να περάσετε!!!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Ξαναπέρασα να θαυμάσω το τόσο όμορφο ζακετάκι Χρυσάνθη μου!
    Πολύτιμο και ξεχωριστό, από τα χεράκια της όμορφης γιαγιάς, θα το ζεσταίνει με τόση αγάπη...

    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά!

    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαιρούλα μου για την διπλή σου επίσκεψη και τα τόσο όμορφα λόγια σου!!!
      Υγεία,χαρά,αγάπη και ευτυχία να φωλιάζουν στο σπιτικό σου!!!!!!
      Καλά Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
  22. ✿¸.•♪
    Muito charmoso o casaquinho de bebê.
    º° ✿✿¸.•♪
    "O segredo do Natal está dentro da gente, reflita e viva-o intensamente."

    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    Bom sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσή μου φίλη έκανες ένα υπέροχο πλεχτό(τρέλα το πίσω φιογκάκι) που στα δικά μου μάτια φαντάζει μία μεγάλη και ζεστή αγκαλιά σου όσο θα του το φορούν ...είναι σαν να τον αγκαλιάζεις και πρέπει να αισθάνεσαι έτσι για να απαλύνει ο πόνος της απόστασης ....Καταλαβαίνω την γλυκιά αναστάτωση σου και την στεναχώρια σου με την αποχώρηση του γιού σου... δεν έχω λόγια να πω... μόνον ότι σ' αγαπώ για όλα και σας εύχομαι ευτυχία υγεία και πάρα πολλές στιγμές χαράς και δημιουργίας για τις γιορτές και την νέα χρονιά!!!Αν έχουμε χρόνο τα λέμε και τηλεφωνικά!!!Φιλάκια χριστουγεννιάτικα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!
      Και εγώ σ'αγαπώ γιατί σε πάω!!!!!!!
      Καλά Χριστούγεννα καλή μου ,με υγεία και χαρά!!!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και την εγγόνα σου!!!Θα τα πούμε και τηλ/κά.

      Διαγραφή
  24. Βίκυ τι ωραία ιδέα είναι αυτή!!! πες μας λίγο για την χρήση του και σίγουρα θα υλοποιηθεί......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάχει πλάκα !!και θα είναι ένα πολύ όμορφο αναμνηστικό !!!!!

      Διαγραφή
  25. Χρυσάνθη μου να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να τους φτιάχνεις τέτοια όμορφα εργόχειρα όπως αυτό το υπέροχο ζακετάκι!!!
    Φιλάκι πολλά!!!!
    Καλά Χριστούγεννα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρενάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!
    Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΟΚ...ΤΟΚ..
    .ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕ!
    .......ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρυσανθούλιιιιιι !!!! Χρόνια Πολλά και Καλά ! Να έχεις πάντα Υγεία, Αγάπη κι Ευτυχία ! Για ταλέντο δεν εύχομαι τίποτα άλλο, γιατί γι΄αυτό έχει φροντίσει ο Καλός Θεούλης, οπότε περιττεύουν οι ευχές ! Φιλιά πολλά πολλά, να περάσετε πανέμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινούλα μου ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί!!Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα γλυκειά μου με υγεία και πολύ ευτυχία!!

      Διαγραφή
  29. Χρυσανθάκι μου
    ……………★
    …………..ωe
    ………..✻ωíʂђ✻
    …….✻✻ყøʊ a✻✻
    ….✻✻✻мεяяყ✻✻✻
    ..✻✻✻Cђяiʂʈмaʂ✻✻✻
    ………….♥▒♥

    σε Σένα και σ Οοοολη την οικογένειά σου! Υγεία και χαρά εύχομαι
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα με πολύ υγεία και χαρά!!!

      Διαγραφή

  30. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου χίλια ευχαριστώ!!!Υγεία,ευτυχία και χαρά και στο δικό σου σπιτικό!!!!!Καλά Χριστούγεννα!!

      Διαγραφή
  31. Αγπητη Χρυσανθη,

    Καλα Χριστουγεννα!

    Χρονια πολλα σε σενα κ στην οικογενεια σου!

    Πολλ φιλια
    Μπεττυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέττη μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!Εύχομαι και σε σένα υγεία, χαρά και ευτυχία!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  32. XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ...Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!Εύχομαι υγεία,αγάπη και οικογενειακή γαλήνη!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

      Διαγραφή
  33. Χρυσάνθη μου..Χρόνια Πολλά!..Υγεία!...Χαρά!...
    Αισιοδοξία!...και πολύ Αγάπη!...για σένα και την οικογένειά σου!!!
    Το καλύτερο δωράκι!...ένα πλεκτό ζακετάκι από μια γιαγιά χρυσοχέρα που θα αγκαλιάζει και θα ζεσταίνει το μικρό της αστεράκι...Έγινε πολύ όμορφο και κράτησα τις φωτογραφίες...
    Να περνάτε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σ'ευχαιστώ πολύ για τις ευχές και τα όμορφα λόγια σου!!!Εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου υγεία , χαρά και οικογενειακή ευτυχία!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

      Διαγραφή
  34. Χρυσανθη μου,αργησα να σ'επισκεφθω κι εχασα πολλα,που τωρα τα βλεπω και σε θαυμαζω,αλλα μια τραχειοβρογχιτιδα με παιδευει καιρο και απειρες ευθυνες που περνουν ολες απ'τα χερια μου,μ'εκαναν να μην ανοιγω τον υπολογιστη.Τελος παντων,ευχομαι σε σενα και την ομορφη οικογενεια σου Χρονια Πολλα και καλα και ο καινουριος χρονος να σας φερει οτι το καλυτερο και να εκπληρωσει τις επιθυμιες σας,παντα με υγεια,αγαπη κι ευτυχια!!!!!
    Νασαι καλα,και να εκλειψω απο το χωρο,εγω παντα θαμαι θαυμαστρια σου!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Μαρία χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα γλυκά σου ΄λόγια.Περαστικά μαρία μου!!Εύχομαι υγεία ευτυχία και χαρά στο σπιτικό σου.Καλότυχη η κορούλα σου ,να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!Καλη Χρονιά να έχουμε και ελπιδοφόρα!!!!!

      Διαγραφή
  35. Very good website you have here but I was curious
    about if you knew of any message boards that cover
    the same topics discussed here? I'd really love to be a part of group where I can get comments from other experienced individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Appreciate it!
    Feel free to surf my webpage : gamerturk.Net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά Χρυσάνθη!! Καλή χρονιά σου εύχομαι και πάνω απ' όλα υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αχ, γιατί να μην είμαι...μπέμπης και να σ΄έχω γιαγιά μου!!!! Τι υπέροχο το ζακετάκι σου, χρυσοχέρα γιαγιά Χρυσάνθη!! Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία, χαμόγελο, αισιοδοξία και καλύτερες μέρες, σας εύχομαι...με όνειρα κεντημένα με αστέρια κι ευτυχισμένες στιγμές...με μαγεία και δημιουργικότητα.! Καλή χρονιά να έχετε, εσύ και οι αγαπημένοι σου! Πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Xρόνια πολλά Χρυσανθη!!!Αχ!!Τι ομορφο ζακετάκι ζήλεψα.
    Σου ευχομαι καλή χρονιά με υγεία ,χαρά και πολύ πολύ αγάπη σε σένα και στην οικογενειά σου!!!!
    Φιλιά Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρυσάνθη μου Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένη-Τυχερή Πρωτοχρονιά!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Το ζακετάκι είναι πολύ όμορφο!! Είσαι χρυσοχέρα και στα πλεκτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά,Χρυσάνθη!!!Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά, να περάσεις μια υπέροχη Πρωτοχρονιά και το 2013 να είναι όπως το έχεις φανταστεί!!! Το ζακετάκι πανέμορφο!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. K A Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α!!! Σας εύχομαι ευτυχία ,υγεία,πολύ χαρά και αισιοδοξία!!!!!!Να εκπληρωθούν μικρές και μεγάλες επιθυμίες και προσδοκίες!!!!!τα πρώτα μου φιλάκια με πολύ αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρυσάνθη καλημέρα,
    σου στέλνω πολλές ευχές για το 2013 !!
    Να χει Yγεία, Αγάπη, Οικογενειακή Ευτυχία
    Πρόοδο, Δημιουργικότητα , Χαρά κι Αισιοδοξία !!!!!
    Να ναι όλε οι μέρες του χρόνου γεμάτες χαμόγελα :)
    Καλή Χρονιά από Σάμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλή χρονιά Χρυσάνθη μου, όμορφη και δημιουργική, γεμάτη υγεία και αγάπη να έχεις.Το 2013 να σου φέρει τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!πάντα ωραίες δημιουργίες μας δείχνεις ,να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρυσάνθη μου...Υγεία ...ελπίδα και χαρές στο σπιτικό σου....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. The wealth of the human is measured by the quantity and quality of friends that you have. Thanks for being part of my fortune. Happy New Year!!! *´¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*• .¸♥ ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸. *...* ::::::::╔════*☆.¸.☆*'════╗ ::::::::*...* *¨`*•♫..•: ║ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013 ║ ::*¨`*•♫.• *...* ::::::::╚════*☆.¸.☆*'════╝ ::::::::*...* ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸. ♥♥¸.•*´¨`*•. ¸♥¨`*•.¸♥♥¸.•*´¨`*• .¸♥.•*´¨`*•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!ΜΕ ΥΓΕΙΑ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς..ΧΑΡΕς ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΓΕΜΑΤΗ...ΧΑΜΟΓΕΛΑ...ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!...
    ΧΡΟΝΙΑΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κυρία Χρυσάνθη μου είναι ένα όνειρο! Είχα και εγώ ένα παρόμοιο σε κόκκινο και άσπρο που μου είχε φτιάξει η γιαγιά μου, αυτά τα δώρα μένουν για πάντα! Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία, πολλά φιλιά Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. χρυσανθη μου,καλη χρονια!!!!υπεροχο το ζακετακι!!θα το χαρει το μικρουλι!!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. You really make it seem so easy together with your presentation but
    I find this matter to be actually something which I believe I'd never understand. It seems too complex and very large for me. I'm
    looking forward to your subsequent submit,
    I will attempt to get the grasp of it!
    Also visit my webpage http://pixocool.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. τοκ!τοκ!.........
    .καλημερα!....
    ,....irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Passei para desejar bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρυσάνθη μου καλημέρα!
    Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και τα όμορφα λόγια σου!
    Τα μωράκια σας μεγάλωσαν πια, φαντάζομαι την χαρά σου!
    Η δική μας μπήκε στον τρίτο μήνα, κάθε μέρα την απολαμβάνω, χάρις στο Skype!
    Η ιδέα σου για τον Κίσσαβο είναι καταπληκτική! Και να σκεφθείς ότι γνωρίζω κάθε του γωνιά, μόνο που τότε δεν είχα ψηφιακή :( Θα ξαναπάμε όμως την άνοιξη.
    Πόσα ταξίδια εξαιρετικά κάναμε, αλλά τότε συνέβαιναν δύο κακά, το ένα ότι τα εκτυπώναμε (και αυτό γιατρεύεται με ένα σκανάρισμα),αλλά το χειρότερο ήταν ότι ποζάραμε σε κάθε φωτογραφία, χαχααα.
    Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!
    `

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. What's up friends, how is the whole thing, and what you would like to say regarding this post, in my view its in fact amazing in support of me.

    my site :: hardwood floors prices

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. My brother suggested I might like this blog. He was totally right.

    This post actually made my day. You can not imagine simply
    how much time I had spent for this information!
    Thanks!

    Review my weblog http://www.flooranddecoroutlets.com/hardwood-solid.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who was conducting a
    little research on this. And he in fact ordered me lunch because I discovered it
    for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!

    ! But yeah, thanks for spending the time to talk about this subject
    here on your internet site.
    hardwood flooring

    Here is my page - installing hardwood floors

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. It's in fact very difficult in this busy life to listen news on Television, so I simply use internet for that purpose, and get the most up-to-date news.

    Feel free to surf to my blog post hardwood floors

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. At this time it sounds like Wordpress is the preferred blogging
    platform out there right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?


    Here is my blog hardwood floors
    my site > hardwood flooring

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Woah! I'm really digging the template/theme of this site. It's simple, yet effective.

    A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say that you've done a excellent job with this.
    Also, the blog loads very quick for me on Firefox. Superb Blog!



    My page ... just click the up coming internet site

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Woah! I'm really digging the template/theme of this site. It's
    simple, yet effective. A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say that you've done a excellent job with this.
    Also, the blog loads very quick for me on Firefox. Superb Blog!


    Visit my website just click the up coming internet site
    Also see my web site :: just click the next document

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is needed to get setup? I'm assuming
    having a blog like yours would cost a pretty penny?

    I'm not very internet savvy so I'm not 100% positive. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Thanks

    Also visit my web-site :: zetaclear reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. This article presents clear idea in support of the new users of
    blogging, that truly how to do blogging and site-building.



    Look into my website: maid

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. It's going to be finish of mine day, however before finish I am reading this wonderful post to improve my know-how.

    My blog: provillus reviews
    My website: natural hair loss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Howdy! This post couldn't be written much better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will forward this information to him. Pretty sure he's going to
    have a great read. I appreciate you for sharing!


    Take a look at my homepage :: hair treatment options
    my website :: http://provillusreviews-hq.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Үοur οwn write-up offers confirmed beneficial to myself.

    It’s νеry uѕeful аnd you really are naturallу veгy еducated in
    thiѕ аrеa. Yоu pοѕsess оpenеd up mу eye tо be able tο numeгouѕ opinіοn of this speсific topic together with inteгeѕting and sοlid articles.
    Here is my webpage : Buy Valium Online

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Great post. I was checking constantly this weblog and
    I'm impressed! Very helpful information specifically the last section :) I maintain such information a lot. I was seeking this certain info for a very long time. Thank you and good luck.
    california mortgage loans

    my page ... employment practice liability insurance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. I believe this is among the most important info for
    me. And i'm satisfied studying your article. However wanna commentary on some normal issues, The website taste is perfect, the articles is truly excellent : D. Good process, cheers
    greenville south carolina

    Also visit my page: suntech student loan consolidation

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Do you have any video of that? I'd care to find out more details.

    Feel free to visit my web site :: http://wiki-uk.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. It's an remarkable article for all the online visitors; they will obtain advantage from it I am sure.

    Here is my web site; wartrol reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Greetings from Carolina! I'm bored at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I really like the information you present here and can't wait to take a look when
    I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my phone .. I'm
    not even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb site!

    My site :: click here

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Hi there! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone4. I'm
    trying to find a template or plugin that might be able to correct this issue.
    If you have any recommendations, please share. With thanks!


    Also visit my web page :: does wartrol work

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Its like you learn my thoughts! You seem to understand a lot approximately this, such as you wrote
    the e book in it or something. I feel that you simply can do with
    a few p.c. to power the message home a little bit, but instead of
    that, that is fantastic blog. An excellent read.
    I'll definitely be back.

    Also visit my homepage go right here

    ΑπάντησηΔιαγραφή