Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Τρουφάκια καρότου και κουραμπιέδες αμυγδάλου !!!!!!!! truffles carrot and almond buns !!!!!!

Αγαπημένες μου φιλενάδες ,
είδα ότι τα τρουφάκια καρότου κίνησαν το ενδιαφέρον σας ,το εκδηλώσατε και εγώ με μεγάλη χαρα ικανοποιώ άμεσα την επιθυμία σας!!!!!!!
Ανασκουμπωθείτε λοιπόν , τα υλικά απλά, πάντα υπάρχουν στο σπίτι μας ,προλαβαίνετε να τα εντάξετε στο πρωτοχρονιάτικο τραπέζι σας!!!!!

 Τρουφάκια καρότου
Υλικά :
1 κιλό καρότα
1 κιλό ζάχαρη
1/2 φλυτζανάκι του καφέ νερό
1 λεμόνι , (το ξύσμα και ο χυμός )
1 πορτοκάλι (το ξύσμα και ο χυμός )
Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε και τρίβουμε στον τρίφτη τα καρότα μέσα σε μία κατσαρόλα.Βάζουμε την ζάχαρη και το νερό και βράζουμε σε σχετικά δυνατή φωτιά

μέχρι να δέσει και να ξεκολλάει από την κατσαρόλα.
 Τότε ρίχνουμε το χυμό λεμονιού και πορτοκαλιού και  συνεχίζουμε  για ένα-δύο λεπτά το βράσιμο μέχρι να εξατμισθούν οι χυμοί .Ρίχνουμε το ξύσμα , ανακατεύουμε και αμέσως αποσύρουμε από τη φωτιά. Αφήνουμε να κρυώσει λίγο. Ρίχνουμε το μείγμα σε σουρωτήρι και το ξεχνάμε μέχρι να στραγγίσει από το σιρόπι .

Πλάθουμε σε μπαλάκια και τα τυλίγουμε σε ζάχαρη  !!!!!
Αρωματικά,γευστικά ,υγιεινά ,θα διορθώσουν τη γεύση μετά από ένα γιορτινό τραπέζι!!!
Κανείς δεν θα καταλάβει από τι είναι φτιαγμένα!!!Θάναι το μικρό μυστικό σας στους μορφασμούς απόλαυσης των καλεσμένων σας!!!
Σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!Ιδανικά και για περιόδους νηστείας !!!!!
Καλή επιτυχία!!!!
Και επειδή αρκετές φίλες αγαπούν τους κουραμπιέδες θα σας δώσω και την δική μου συνταγή.
Πρόκειται για κουραμπιέδες αμυγδάλου με άρωμα καλού βουτύρου!!!!!!!

Κουραμπιέδες αμυγδάλου μπουκίτσες
Υλικά:
300 γραμ.βούτυρο καλό (εγώ χρησιμοποιώ  φρέσκο πρόβειο ή Κερκύρας) μαζί με 2 κουταλιές της σούπας βιτάμ
3/4 ποτηριού ζάχαρη
1 μπέϊκιν πάουντερ
1 φλυτζανάκι του καφέ κονιάκ
250 γραμ. αμύγδαλα
1 κιλό περίπου αλεύρι
Εκτέλεση :
Βάζουμε σε ένα μεταλλικό σεύος τα αμύγδαλα και τα ψήνουμε (καβουρδίζουμε)  στο φούρνο στους 120 βαθμούς , προσέχοντας να μη τα κάψουμε.Τα κόβουμε χοντρά με μαχαίρι ή τα χτυπάμε στο γουδί .Τα θέλουμε χοντροκομμένα!!!
Λιώνουμε  σε πολύ χαμηλή φωτιά το βούτυρο σε κατσαρόλα .Ρίχνουμε λίγο -λίγο  αλεύρι και ανακατεύουμε με το χέρι.Συνεχίζουμε να προσθέτουμε τμηματικά αλεύρι και αρχίζουμε να ζυμώνουμε .Προσθέτουμε την άχνη και το κονιάκ , συνεχίζουμε να ζυμώνουμε προσθέτοντας αν χρειαστεί αλεύρι.Η ζύμη μας πρέπει να παραμείνει μαλακή.Τέλος προσθέτουμε τα αμύγδαλα και ζυμώνουμε για να ενσωματωθούν στη ζύμη.
Πέρνουμε λίγη ζύμη και τα πλάθουμε στρόγγυλες μπουκίτσες.Τα απλώνουμε σε ταψί που έχουμε στρώσει λαδόκολλα χωρίς να τη βουτυρώσουμε.
Τα ψήνουμε στον αέρα στους 200 βαθμούς για περίπου 20 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν πάνω/ κάτω.Σβήνουμε το φούρνο και τα αφήνουμε μέσα.
Σε ένα μεγάλο  βαθύ και πλατύ πιάτο βάζουμε μπόλικη άχνη.

Παίρνουμε τους ζεστούς κουραμπιέδες και του ς βυθίζουμε στην άχνη .Πέρνουμε έναν-έναν κουραμπιέ με μπόλικη άχνη στην παλάμη και πιέζουμε με τις  δύο παλάμες για να κολλήσει η ΄άχνη. Εδώ χρειάζεται να δουλέψουμε λίγο γρήγορα για να μη μας κρυώσουν οι κουραμπιέδες.Τους αραδιάζουμε στο ταψί που χρησιμοποιήσαμε (για να μη λερώνουμε και πολλά σκεύη.
Μυστικό¨:Για να κολλήσει καλά  η 'αχνη οι κουραμπιέδες πρέπει να είναι ζεστοί.
Βάζουμε τους κουραμπιέδες μας σε πιατέλλες και κοσκινίζουμε άχνη για να βελτιώσουμε την εμφάνισή των!!!!
Γίνονται πεντανόστιμοι,τραγανοί,με γεμάτη γεύση και άρωμα βουτύρου και το καβουρντισμένο και χοντροκομμένο αμύγδαλο να κάνει την διαφορά!!!
Καλή επιτυχία!!!
Και με αυτά τα γλυκάκια θάθελα να αποχαιρετίσω τον παλιό χρόνο και να υποδεχτώ τον ερχομό του νέου!!!!!!
Εύχομαι σε όλους και όλες σας το 2012 να είναι έτος ελπίδας, αιδιοδοξίας , χαράς και  ευτυχίας  !!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!!!!
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!











56 σχόλια:

  1. ΑΧ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!ΤΑ ΤΡΥΟΦΑΚΙΑ ΚΑΡΟΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ!!!!...ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 2Ο12 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΒΑΣΩ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις συνταγές σου – τα τρουφάκια καρότου θα τα φτιάξω αύριο κιόλας – θα σου ευχηθώ το 2012 να χαρίσει σε σένα και την οικογένεια σου μόνο γλυκές στιγμές πασπαλισμένες με υγεία και ευτυχία!!!! Καλή Χρονιά αγαπημένη μου Χρυσάνθη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. foufoula89
    Βασούλα μου γλυκιά χαθήκαμε τελευταία.Αλλά η αγάπη μου είναι δεδομένη!!Σου εύχομαι τα καλλίτερα!!!Νάσαι ευτυχισμένη και να περνάς όμορφα!!!Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποδηλάτισσα
    Καλή επιτυχία γλυκιά μου στα τρουφάκια!!!Καλή Χρονιά !!!Να εκπλρωθούν όλες οι προσδοκίες σου.Να αποκτ΄σεις ότι αγαπάς και επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμ!!!! γλύκες και νοστιμιές γιορτινές!!! Τρώω ένα κουραμπιεδάκι από τα δικά σου και νοερά σε κερνώ από τους δικούς κουραμπιέδες αμυγδάλου που έφτιαξα το πρωί. όμως με σκέτο φρέσκο πρόβειο βούτυρο. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Χρονιά!!!
    Να'ναι η ζωή σου νόστιμη σαν τα γλυκίσματά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μαριάνθη
    Μαριανθάκι μου μέχρι εδώ ήρθε η ευωδιά των κουραμπιέδων σου!!!!Και ευχαριστώ για την επισήμανση του βουτύρου!!Το ίδιο χρησιμοποιώ και εγώ και ήδη το διόρθωσα!!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη!!!Νάσαι ευτυχισμένη και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!!!

    @ Marina
    Μαρινάκι μου Καλή χρονιά γλυκιά μου!!!!Σου εύχομαι τον 2012 νάναι απλόχερο και να είσαι πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστούμε αυτά τα τρουφάκια καρότου μού έχουν κινήσει την περιέργια καί γιά να τα προτείνεις εσύ αξίζει τόν κόπο να τα φτιάξω αύριο!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσανθη μου!Πρωτη μου μπογκοφιλη αυριο θα τα φτιαξω και θα σου γραψω!Τα παιδια λατρευουν το καροτο οποτε πιστευω πως θα τους αρεσουν!Κουραμπιδες τελος !!!Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΗΚΕ.Λες να κανω κι αλλη?Σε ευχαριστω πολυ για την υπεροχη συνταγη σου και ευχομαι ολοψυχα καλη χρονια με υγεια και αγαπη σε σενα και στην οικογενεια σου!ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ kiki
    Κικίτσα μου να τα φτιάξεις!!!Γλυκιά νάναι και η καινούργια χρονιά!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    @ Eva's blog
    Εύα μου πιστεύω ότι θα τους αρέσουν!Οπου τα πρόσφερα αρέσανε!!!Το 2012 νάναι απλόχερο για σένα και την οικογένειά σου!!!Υγεία και ευτυχία και καθόλου άγχος !!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ 2ΩΡΟ ΣΙΔΕΡΩΜΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε για τις συνταγές Χρυσάνθη ! Τα τρουφάκια θα τα φτιάξω σίγουρα ! Τους κουραμπιέδες πάλι, ίσως, όταν τελειώσουν αυτοί που έχουμε. Και πάλι Καλή Χρονιά, με υγεία, χαρά και αισιοδοξία ! Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρυσανθη μου τους κουραμπιεδες δεν προφθαινω να τους φτιαξω αλλα τα τρουφακια αυριο το πρωι κιολας
    να ειναι γλυκια η νεα χρονια σαν τα γλυκακια σου
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά!!!
    Τι λιχουδιές και αυτές πρωί πρωί!!! Μου άνοιξες την όρεξη και θα πάω να τσιμπήσω κάτι!!!!
    Φιλιά πολλά σου εύχομαι καλή χρονιά και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσάνθη μου, εύχομαι σε σένα και στην οικογένειά σου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!! με υγεία, χαρά, αισιοδοξία και πολλές γλυκές στιγμές. Τα τρουφάκια, τέλεια και οι κουραμπιέδς χμμ!!! λαχταριστοί. Καλημέρα και καλή συνέχεια
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τί μας κάνεις βρε Χρυσάνθη πρωί πρωί;Μου τρέχουν τα σάλια!!!χαχα!τέλεια τα τρουφάκια καρότου!!!Κι οι κουραμπιέδες μμμμμμμ!!!Μπαίνουν πάραυτα στο φάκελο "συνταγές"!Φιλιά πολλά και πολλές πολλές ευχές για καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρυσανθάκι μου αγαπημένο, μ' έχει αποκλείσει πάλι ο blogger... είναι η τρίτη μου προσπάθεια να αφήσω σχόλιο!!!! Έλεγα λοιπόν πως οι συνταγές σου είναι λαχταριστές και σε ευχαριστούμε πολύ...
    Εύχομαι κι' εγώ η Νέα Χρονιά να έχει προοπτική, αισιοδοξία και λιγότερο πόνο για όλους...
    Και στην οικογένεια σου Υγεία και Ευημερία
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΤΡΟΥΦΟΚΑΡΟΤΑ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΡΟΤΟ ΓΛΥΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα!!!Αχ!Αυτο το μυστικο για την αχνη !!!
    Με τιποτα δεν κόλλαγε, δεν πειραζει τωρα το ξερω για μια αλλη φορα!
    Καλη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρυσάνθη μου τι απιστευτη συνταγή είναι αυτη!!!!
    πρωτοτυπη, ευκολη και πεντανόστιμη!
    ευγε κοντοχωριανή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχαριστούμε Χρυσάνθη για τις προτάσεις σου !!!
    όλες είναι πολύ πολύ ωραίες.

    εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία και αγάπη

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φιλη μου καλη,τι ωραιες συνταγες!Τις τρουφες θα τις δοκιμασω σημερα.Το 2012 να εισαι ευτυχης και να κανεις ολα τα χατηρια στο μικρο κοριτσακι που κρυβεις μεσα σου!!!Φιλια Ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Χρυσάνθη μου, με το καλό να έρθει η νέα χρονιά στο σπιτικό σου!!
    Οι συνταγές σου υπέροχες και οι δύο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Xrisanthi mou poli laxtarista fainontai ola!!!! Den exv faei oute ena kourampie oute ENA melomakaroNO akoma!!! Prepei na mathw na ftiaxnw!!! Eimai me tin mageiriki ligo tsakwmeni!xi xi!! :oP Den prolabainw kiolas me ola auta pou katapianomai!! Pes me to fagito koutsa strava ta katafernw, alla apo zaxaroplastiki den exw idea!!! Entaksei.Apo tou xronou vlepoume!!! :oP xoxoxo!!! Se euxaristw therma gia tis euxes sou!!! Sou euxomai ki egw to idio kai na einai i zwi sou panta gemati ugeia,agapi kai xares polles na xairesai thn oikogeneia sou kai ta polla sou talenta!!!!!
    Na eisai panta kala Xrusanthi mou!!!! Agkalitses kai filia!!!! :o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Amiga,
    Espero que o ano novo venha recheado de muita paz e dias melhores para todos... dias tão doces como essas deliciosas receitas do seu blog!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥
    ▒♥ Boas Festas!!!
    ▒♥ Feliz 2012 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Χρυσάνθη!
    Επιτέλους μου...μίλησες,χα,χα...
    Δεν πίστεψα ότι αδιαφορείς,αν
    νόμιζα κάτι τέτοιο δεν θα σου
    ξανάγραφα,απλά δεν με πήρε
    το...μάτι σου!
    Ευχαριστώ για τη συνταγή με
    τα τρουφάκια!
    Μου άρεσαν τόσο που χθες
    έψαχνα τη συνταγή εδώ στο
    διαδίκτυο,δεν ήταν καλά όμως
    γιατί έχουν και ινδοκάρυδο,το
    οποίο ανεβάζει τη χοληστερίνη.
    Θα κάνω τα δικά σου σκέτο και
    υγιεινό καρότο.
    Πάω να τα ετοιμάσω σε μπελά
    μου έβαλες...χα, χα...
    Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία
    και ηρεμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ feysjewel
    Ολα δικά σου μάτια μου !!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!Ο,τι επιθυμείς να εκπληρωθεί στο 2012!!!!!

    @ Marie-Anne
    Θα χαρώ να μάθω αν σου άρεσαν!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Μαριάννα μου!!Με υγεία και καλοφάγωτη η σύνταξη!!!!Φέτος θα γιορτάσεις διαφορετικά την Πρωτοχρονιά χωρίς το άγχος την επομένη να πας στη δουλειά!!!Υπέροχο!!!!

    @ Ειρηνη Σ
    Να μου πεις τις εντυπώσεις σου!!!Γλυκιά και απλόχερη νάναι η καινούργια χρονιά Ειρηνάκι μου για σένα και την όμορφη οικογένειά σου!!Ολα τα καλά στην πόρτα σας!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ Mαρία
    Μαράκι μου φάε όσα θες!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!Νάσαι ευτυχισμένη ,χαρούμενη και δημιουργική!!!!

    @ bar-man
    Βαρβάρα μου γλυκιά ευχαριστώ που με επισκέφτεσαι!!!Με χαροποιούν τα σχόλιά σου!!!Σου εύχομαι το 2012 να σου φέρει με ευκολία όσα επιθυμείς και αγαπάς!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Διασκέσις
    Και γω που νόμισα ότι θάρθεις σήμερα να σε κεράσω!!!Μάλλον είσαι στο Σέλι για τις γιορτές!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Αννούλα μου!!!Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος νάρθει στο σπιτικό σου φορτωμένος με καλούδια και υγεία!!!!!!

    @ Φιλία
    Αγαπημένη μου Φιλία ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!!Σου εύχομαι και γώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και όλα τα καλά του Θεού νάρθουν στο σπιτικό σου το 2012!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    Και ωραίο χρώμα αλλά και πολύ ωραία γεύση!!!!
    Εφάκι μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!Υγεία,ευτυχία ,αφθονία και καλοτυχία στο σπιτικό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μου μυρισαν οι νοστιμιές κι ήρθα να δοκιμάσω!
    Αφου είναι από τα χεράκια σου ελιναι εγγυημένες οι συνταγές!
    Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά!!
    Να χαιρεσαι την οικογένειά σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Μarianna
    Γι'αυτό είμαστε εδώ , για να αποκαλύπτουμε μικρά μυστικά!!!χαχα
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Μαριαννάκι μου , ό,τι αγαπάς και ονειρεύεσαι να υλοποιηθεί το 2012!!!

    @ thomi
    Γλυκιά μου Θώμη ,σου εύχομαι το 2012 νάναι γλυκό και απλόχερο για σένα και την οικογένειά σου!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

    @ Maria B.
    Ευχαριστώ Μαράκι μου!!!Εύχομαι το 2012 να σου εκπηρώσει κάθε προσδοκία και επιθυμία σου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ Mani di fata
    Ιωάννα μου γλυκιά τι όμορφη ευχή μου έκανες!!!Μου άρεσε πολύ!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γιομάτη από ευτυχία,αγάπη,χαμόγελα και ευημερία σε σένα και στην οικογένειά σου!!!

    @ ΕΛΕΝΑ
    Ευχαριστώ!!!Σου εύχομαι η νέα χρονιά να υλοποιήσει κάθε σου όνειρο!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ mirsini's creations
    Μυρσινάκι μου γλυκό,δεν πειράζει που είσαι μαλωμένη με τα γλυκά!!Αλλά ότι μπορείς να τα καταφέρεις δεν υπάρχει αμφιβολία.Απλά δεν έχεις χρόνο καλή μου!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα φαίνονται!!!! Βάζω μπρος για τρουφάκια!!!!! Κουραμπιέδες έκανα δεν κάνω άλλους!!!! Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις και το 2012 να είναι ευτυχισμένο και χαρούμενο για σένα και την οικογένειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Magia da Inês
    Meu bom amiga
    Obrigado por seus desejos.
    Eu desejo que você e sua família FELIZ ANO NOVO!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Frezia
    Που να μου ξεφύγεις τώρα!Το μάτι μου γαρίδα!!!Χαχα
    Σε γλυκομπελάδες σ΄εβαλα φιλενάδα!!!!και χωρίς χολήστερήνες!!!!
    Γλυκός και γαλαντόμος νάναι και ο καινούργιος χρόνος!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΛΥΦΟΜΑΙ!!!!!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Νίκη
    Καλώς την !!!Ολα δικά σου Νικη μου!!!Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω μια ολόκληρη πιατέλα!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!Το 2012 να σας δώσει ότι ονειρεύεστε!!!

    @ Konstantina
    Θέλω να μάθω εντυπώσεις!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!! Υγεία,αγάπη και ευημερία στο σπιτικό σου!!!Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Rena Christodoulou
    Καλή επιτυχχία Ρενάκι μου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!Υγεία,Ευτυχία,χαρά και αφθονία να σου φέρει ο καινούργιοσ χρόνος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Que delícia, vou tentar fazer, estou seguindo seu blog é muito lindo, venha conhecer meu trabalho ficarei muito feliz...bjssss

    valartesdigitais.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρυσανθάκι μου!
    Τα... περίμενα! "πέφτουν τα ...σάλια!!!!
    Να είστε ΟΛΟΙ καλά για τον ερχομό του 2012 και για πάντα...

    Υγ....τώρα που...ξέγνοιασες και με τις ...συνταγές, ρίξε μια ματιά και της Αστοριανής το διήγημα: ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ!
    Σίγουρα θα σου αρέσει...

    Σε φιλώ, με όλες τις ευχές του κόσμου
    να είσαι μαζί με τα παιδιά σας,
    Καλή χρονιά και πάλι,
    πάντα με την αγάπη μας,
    Υιώτα-Δημήτρης
    "αστοριανή", ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τώρα να πω ότι θα τα φτιάξω ψέματα θα πω...σας ζηλεύω εσάς τις χρυσοχέρες...

    Χρονια πολλά πέρασα να πω και ευχές από καρδιας για ότι καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πω πω,νοστιμιές!!Χρυσοχέρα!!
    Καλή και δημιουργική χρονιά!
    Πολλά πολλά φιλιά!Να περάσεις μοναδικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Val Artes Digitais
    Καλώς όρισες Βαλεντίνη μου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!! ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ το 2012 !!!

    @ Αστοριανή
    Αγαπημένη φίλη Γιώτα ,
    Η αγάπη μου είναι δεδομένη και η μικρής διάρκειας απουσία μου εντελώς άσχετη με τα συναισθήματά μου!!!Και βέβαια θα διαβάσω το ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ και είμαι περίεργη να μάθω τι χρώμα έχει!!!!
    Την αγάπη μου και τις ολόθερμες ευχές μου για ΚΑΛΗ και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ σε σένα και στην όμορφη οικογένειά σου!!!!

    @ ElenaG
    Και μεις που τα φτιάξαμε τι καταλάβαμε???Μόνες μας τα σαβουριάζουμε , με ότι αυτό συνεπάγεται!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και χαμόγελα χαράς και αισιοδοξίας!!!

    @ Μelina
    Μελινάκι μου ΚΑΛΗ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!
    ΤΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΑ....ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΑΝ...ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ !!!!!
    ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ Κ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ !!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και εμείς σ'αγαπάμε και σε γλυκοφιλάμε!!!! (Τώρα αν μπορούσα να πιάσω και μια μπουκίτσα απ΄την πιατέλα σου θα΄ταν τέλεια αλλά ... προς το παρόν χορταίνει το μάτι!!!) Καλή πρωτοχρονιά Χρυσάνθη μου!!! Σου εύχομαι να περάσεις με την οικογένειά σου και με τα αγαπημένα σου πρόσωπα ΤΕΛΕΙΑ!!!!! Τα ξαναλέμε του χρόνου! (χι χι πως μ'αρέσει να το λέω αυτό!!!) Πολλά πολλά φιλάκια φίλη μου!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη τέλεια τα τρουφάκια σου τέλειοι και οι κουραμπιέδες σου!!!!
    Σου εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γλυκιά και όμορφη σαν τα γλυκά σου, να είσαι γερή και ευτυχισμένη και να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς!!!
    Χρόνια Πολλά!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ, και ο νέος χρόνος, να εκπληρώσει όλα σου τα όνειρα γλυκιά μου!!! φιλάκια και τα τρουφάκια θα τα κάνω για την πρωτοχρονιά, υπέροχα!!!οι κουραμπιέδες μου φαίνονται δύσκολοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρυσανθη μου Χρονια Πολλα με Υγεια Αγαπη Ευτυχια!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρυσανθη μου,καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια,αγαπη,ευτυχια στο σπιτικο σου και με πολλα πολλα εγγονακια,πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Três...
    dois...
    um....

    ♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    ╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
    ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO ~~* ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
    ♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼¸.•*¨`*•.♫♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εύχομαι το νέο έτος να διώξει μακριά τη θλίψη και να αφήσει στη θέση της , μόνο χαρά και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλή χρονιά,Χρυσάνθη!
    Πάντα γλυκιά η ζωή σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ ria
    Ρία μου γλυκιά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!Καλή πρόοδο στα παιδάκια σου και πολύ ευτυχία και υγεία σε σένα!!!

    @ Marie
    Μαράκι μου γλυκό καλώς να κοπιάσεις και να φας όσα θέλεις!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ Ευτυχία
    Ευτυχία μου γλυκιά και σε σένα νάναι καλός και γλυκός ο καινούργιος χρόνος!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ Φανή Παπ., Ζωγράφος
    Φανούλα μου γλυκός και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!Καλές δημιουργίες σε ένα κατάμεστο εργαστήρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @ Katrina
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Κατερινάκι μου!!!!

    @ gwgoyla
    Γωγούλα μου γλυκιά ευχαριστώ για την ευχούλα σου!Με το καλό τον Μάϊο θα γίνω γιαγιούλα!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γλυκιά μου!!!

    @ Magia da Inês
    FELIZ ANO NOVO !!!!!

    @ χαραυγή
    Τι όμορφο όνομα!!!!Η ανατολή (χαραυγή) του νέου έτους να φέρει ελπίδα και αισιοδοξία!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ eleni
    Γλυκιά και ευτυχισμένη η ζωή σου Ελενάκι μου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τρουφακια καροτου? ποσο πρωτοτυπο!

    Θα προσπαθησω να το φτιαξω το συντομοτερο!

    Σευχαριστω και για τις δυο συνταγεσ.

    Φιλια
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αριστουργήματα είναι αυτά που φτιάχνεις Χρυσάνθη, γεια στα χέρια σου. Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και ευημερία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρυσάνθη μου,με τα διάφορα που συνέβησαν τον τελευταίο καιρό δεν ευχαριστήθηκα να φτιάχνω γλυκά...μελομακάρονα έκανα με τα χίλια ζόρια.Μου κακοφάνηκε που δεν έφτιαξα κουραμπιέδες φέτος και βλέπω τώρα την συνταγή σου...θα τους φτιάξω δεν μου γλυτώνουν ,έστω και κατόπιν εορτής!!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι και ότι επιθυμείς!!Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Για κουραμπιέδες είναι λίγο αργά τώρα, Φεβρουάριος μήνας. Αλλά για τρουφάκια καρότου; Τί λες τώρα; Ούτε που τα είχαξανακούσει. Πολύ πρωτότυπα! Μπαίνει στη λίστα με τα αγαπημένα, προς παρασκευή.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή