Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ατενίζοντας την Ελπίδα !!!!!!!

΄Καλύτερο κλείσιμο της απερχόμενης χρονιάς δεν γινότανε!!!
Μόλις παρέλαβα μια πανέμορφη καρτούλα ,με Ελληνικότατο θέμα , φτιαγμένη με πολύ αγάπη και μεράκι!! Η χαρά μου μεγάλη και ασυγκράτητη !!!!
Θάναι το γουράκι μου για το σπιτικό μου , για  τη νέα χρονιά  !!!

 Πήρα πολλή θετική ενέργεια και ελπιδοφόρα μηνύματα  !!!! Με τόσο ζεστούς , δοτικούς  και δημιουργικούς ανθρώπους , που έχουμε γύρω μας , μόνο ελπίδες  και προσμονές  ανατέλλουν για το μέλλον μας!!!!
Η καρτούλα φτιαγμένη από τα χρυσά χεράκια της προικισμένης με δεξιότητες γλυκιάς μας Ελενας !!!!!Πρόκειται για ένα πολυτάλαντο γλυκό κορίτσι ,  μια τρυφερή μανούλα, που ασχολείται με πολλά και διαφορετικά πράγματα  , με αναμφισβήτητη  επιτυχία , που μοιράζεται  απλόχερα τις γνώσεις και την εμπειρία της μέσα από 4  διαφορετικού θέματος μπλογκ .
http://agelini.blogspot.com/  για να θαυμάσετε αγγελοκατασκευές !!!!!!!
 http://elenflytraditionalart.blogspot.com/  , ότι έχει σχέση με κέντημα,πλέξιμο και ραπτική !!!!!!!
http://paintelenfly.blogspot.com/  , για να δείτε και καταπληκτικές αγιογραφίες !!!!!!
http://elenfly.blogspot.com/  ,αλλά και να πάρετε όμορφες ιδέες μαγειρικής !!!!!!!!

Οσοι μέχρι σήμερα δεν την έχετε επισκεφτεί σας συνιστώ να το κάνετε!Θα πάρετε πολλές ιδέες, θα εμπνευστείτε και θα μάθετε τρόπους και μυστικά κατασκευής !!
Ελενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς !!!!
Με άτομα σεν εσένα μόνο δύναμη και ελπίδα μπορούμε να αντλούμε!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2012 !!!!











62 σχόλια:

  1. ελενι Λωλου
    Καλώς όρισες Ελένη στο σπιτικό μου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Εχεις δικό σου μπλογκ??Δεν μπορώ να το βρώ από το προφίλ σου.Αν έχεις γράψτο μου σε νέο σχόλιο, για να σε επισκεφτώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσάνθη μου, εύχομαι ο Νέος Χρόνος να είναι γεμάτος χαρές κι' ελπίδες για σένα και τους αγαπημένους σου....
    Φιλάκια πολλά
    ΥΓ. Φυσικά και θα πάω στης Έλενας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσάνθη μου Χρόνια Πολλά!!! Εύχομαι υγεία και πολλή αγάπη για σένα και την οικογένεια σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο Νεο Χρονο που ερχεται μια ευχη θα κανω: υγεια, αγαπη και χαρα πλουσια να σου τα φερει. Χρονια πολλα και καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Φιλία
    Γλυκιά τα ονειρά σου ευχές μου!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    @ kiki
    Κικίτσα μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γλυκιά μου , με χαρές να ορίσει στο σπιτικό σου!!

    @ Δημιουργία
    ευχαριστώ γλυκιά μου και στο δικό σου σπιτικό να καλοκοπιάσει με ΄χαρές και ευημερία!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Χρονιά γειτόνισσα...
    με υγεία,χαρά και γέλια...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκεια μου Χρυσανθη περνα απο το σπιτακι μου εχω ενα παιχνιδακι για σενα.Χιλιες ευχες για ενα χαρουμενο χρονο με υγεια πρωτα απο ολα,ασιδοξια και αξιοπρεπεια για ολους μας.Καλη δυναμη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσάνθη,αυτά τα μοναδικά,ξεχωριστά δωράκια αγάπης μας γεμίζουν χαρά.
    Πάντα η χαρά να γεμίζει εσένα και την οικογένειά σου!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΧΥΨΑ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΥΓΕΙΑ ΤΥΧΗ ΑΓΑΠΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Χρονιά με όλη μου την καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ╭━━━╮.╭━━━╮┈ ┏┓╭━━━╮ΕΙΡΗΝΗ,
    ┗━━┃┃╭━╮ ┃┏╯ ┃┗━━ ┃ΑΓΑΠΗ,
    ╭━━╯┃┃┃┈┃┃┗ .┃╭━━╯ ┃ΥΓΕΙΑ,
    ┃╭━━╯┃┃┈┃┃┈┃┃┃╭━━╯. ΧΑΡΑ,
    ┃┗━━┓┃╰━┃┈┃┃┃┗━━┓ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ,
    ┗━━━┛╰━━ ╯┈ ┗┛┗━━━┛
    ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Χρυσάνθη μου με ευχές για υγεία, χαρά και αγάπη στο σπιτικό σου! Σε φιλώ και εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ...ΕΎΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη χρονια και για σενα και την οικογενεια σου!
    Θα θελα να σε ρωτησω πως γινεται αυτο που μου ειπες για την λεκτικη επαληθευση.Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσάνθη μας καλή χρονιά!!!! με υγεία πάνω από όλα!!! Με τέτοιο γούρι ποιος σε πιάνει...φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έλα μου!
    κι από 'δω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, πριν ...ξημερώσει!!!!!!!!

    Φιλιά κι αγάπη,
    Υιώτα
    αστοριανή
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραιες δημιουργιες, Χρυσανθη μου!

    Ευχομαι ολοψυχα ενα ευτιχισμενο Χρονο κ ολες σας οι επιθυμιες να πραγματοποιηθουν!

    φιλια πολλα!!!
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή Χρονιά Χρυσανθούλα μου, εύχομαι η νέα χρονιά να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε περισσότερο!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Χρονιά!
    Εύχομαι το 2012 να σκορπίσει μόνο χαρά, χαμόγελα και ευτυχία στο σπιτικό σου και να πραγματοποιήσει όλες τις επιθυμίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρυσάνθη μου εύχομαι το 2012 να σου φέρει υγεία ευτυχία αγάπη και ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσανθη μου καλη χρονια με υγεια σε σενα και την οικογενεια σου,αστειρευτη δημιουργικοτητα και καθε αγαθο πνευματικο και υλικο που επιθυμεις!να περασεις ομορφα αυτες τις γιορτινες μερες!σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΑ!!!!
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρονια Πολλά Χρυσάνθη...πολλές ευχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ...ΧΡΥΣΑΝΘΗ μου με υγεια... αγάπη..δύναμη για τα δύσκολα και αισιοδοξία ότι τα καλήτερα...θα έρθουν..σίγουρα... παντα θετικά να σκεφτόμαστε....πολλες και όμορφες δημιουργίες.... φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημένες μου φίλες σας ευχαριστώ από καρδιας για τις θερμές ευχές σας!!!Να είστε όλες καλά, δημιουργικές και να μπορούμε να μοιραζόμαστε τη χαρά και τη μαγεία της ζεστής γειτονιάς μας!!!Είμαι πολύ χαρούμενη που μέσα σε ένα χρόνο επικοινώνησα και γνώρισα τόσο αξιόλογα άτομα!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλή χρονιά Χρυσάνθη μου! καλή χρονιά σε όλους!
    την υγεία μας να έχουμε για να μπορούμε να παλεύουμε με τα δύσκολα!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τελευταία ήρθα εγώ,έμεινε καμία
    άδεια καρέκλα στο σαλόνι σου?
    Κανένα γλυκό από αυτά με το
    καρότο,λικέρ μανταρίνι κ.τ.λ.
    Από τα ωραία που κάνεις!!!
    Καλή χρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή χρονιά!!! με υγεία, ευτυχία, χαρά και επιτυχίες!!! η καρτούλα υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ,
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΓΑΠΗ,
    ΕΙΡΗΝΗ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ!!!

    ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πω πω Χρυσάνθη μου ολοκληρη ανάρτηση για την καρτούλα μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη!Απο σ'ενα εμπνέομαι και εγώ και σε θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ti omorfh kartoula!!!! Mprabo sthn Elena, tha thn episkefthw!!! Kalh xronia Xrusanthi mou me ygeia kai polles xares kai dhmioyrgikothta!!!!
    Kalo apogeuma !! Filia!!! :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρυσάνθη μου χρόνια πολλά και καλά σε εσένα και την οικογένεια σου!!! Εύχομαι το 2012 να είναι πολύ πολύ δημιουργικό και ευτυχισμένο!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γλυκές μου ,οι ευχές σας αγγίζουν τν ψυχή μου και σας ευχαριστώ πολύ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους μας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρυσανθούλα, για έλα να παίξουμε TOP 10......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρυσάνθη μου καλημέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
    Συγχώρα με που άργησα να έρθω ( βέβαια είδα όλα σου τα ποστ και "γεύτηκα" τις νοστιμιές σου), αλλά είχα τα παιδιά και δεν μου έμενε χρόνος κομπιουτερικός.
    Υπέροχα τα δωράκια που έλαβες, το ίδιο και οι κατασκευές σου!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπημένη μου Χρυσάνθη ευτυχισμένο το 2012!!! Να σου φέρει όσα καλά σου στέρησε ο προηγούμενος χρόνος με ΥΓΕΙΑ πάνω απ'όλα, αγάπη, φώτιση, ακόμα περισσότερη έμπνευση και πολύ χαμόγελο! Να'σαι πάντα καλά γλυκιά μου!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΤΟΠ 10!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρυσάνθη μου αγαπημένη... μου άρεσαν όλα! Και τα δεντράκια σου και τα τρουφάκια σου και η κάρτα που έλαβες είναι κουκλίστικη. Θα επισκεφθώ τα μπλόγκ της Έλενας αμέσως μετά!
    Σου εύχομαι καλή καλή καλή χρονιά με υγεία και πολλά γέλια!! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο και με πολλές δημιουργίες! Ρίξε και μια ματιά εδώ... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. είσαι πολύ γλυκούλα!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. γλυκεια μου κοντοχωριανη, έτσι θα ξορκίσουμε το κακο,με επικοινωνία, δημιουργικοτητα και αγαπη!
    μεσα σε λιγο διαστημα εχω ανακαλυψει τοσα αξιολογα blogs τελικα υπαρχουν πολλοι ανθρωποι με υπεροχες ιδεες και αισιοδοξια!
    δεν ξερω αν ειδες το μνμ μου, αλλα σου γραφω οτι θα ερθω τελος γεναρη που θα χω αδεια στο χωριο.σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓΛΥΚΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΜΑΓΔΑ:: ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΡΕΝΑ &ΣΩΤΗΡΙΑ: ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΗΦΘΗ
    ΘΩΜΗ: ΟΚ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γλυκειά μου Χρυσάνθη Καλή Χρονιά και Χρόνια σου Πολλά!!!! Εύχομαι για το 2012 υγεία, αγάπη, χαμόγελα, ελπίδα, όνειρα που θα γλίνουν αληθινά, αγκαλιές, φιλίες, δημιουργίες και ότι ποθείς εσύ για σένα και την υπέροχη οικογένειά σου!
    Να είσαι γερή και πάντα χαμογελαστή!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλή χρονιά Χρυσανθη μου!!!!
    Υγεία πανω απο όλα και το 2012 να σου χαρίσει πολλές όμορφες στιγμες και πολλά χαμογελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΝΕΜΕΣΙΣ,ΚΑΤΕΡΙΝΑ,ΒΑΣΙΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρυσάνθη μου, Καλή χρονιά με υγεία , χαρά και ευτυχία!!!Πολύ όμορφη η καρτούλα που πήρες!!πόση χαρά μας δίνει το γεγονός ότι μας σκέφτηκαν!!!φιλάκια γλυκιά μου και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλή χρονιά, μαγική και παιχνιδιάρικη!!!! Και για του λόγου το αληθές, σε περιμένει ένα παιχνίδι για να πάρεις μέρος, στο σπιτάκι μου! Πολλά-πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αχ βρε Χρυσάνθη μου... Κάθε φορά που περνάω απο εδώ, φεύγω με τόσο ωραία συναισθήματα... Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά, με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλημέρα γλυκιά μου!!!! Φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλή μου Χρυσάνθη ευχομαι αυτή η χρονιά να είναι η καλύτερη για σένα και για την οικογένεια σου!!!χάρηκα πολύ όταν διάβασα για τον ερχομό του εγγονιού σου..ευχομαι με το καλό!!!έχεις την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΜΑΘΑ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
    Μαρία και Νάσια , ναι και είμαι πολύ χαρούμενη!!!Σας ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλή χρονια!!!!και με το καλοοοοοοοοοοοο!!!!γλυκια μου!πολυ το χάρηκα!!!μπραβο!!!!

    ..το..αερικούλι σου!..χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καλή χρονιά καλή μου!!! αν και διαγράφεται λαμπρή!!!

    υγεία και αγάπη!!!! δημιουργίες και όνειρα πολλά..!!

    φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος
    Αερικούλι μου μου λείπεις!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή