Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Δώρα αγάπης !!!!!!!!

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι ,
Από υγεία είμαι καλά ( !!!) Το ίδιον επιθυμώ και δι' υμάς !!!! (για να θυμηθούμε και τον πρόλογο των επιστολών  , του ξεχασμένου μοναδικού μέσου επικοινωνίας του παρελθόντος)
Ευχαριστώ από καρδιάς τις φίλες που ανησύχησαν για την απουσία μου και εκδήλωσαν  το ενδιαφέρον τους είτε με σχόλια είτε με μέιλ. 
Απλά η διάθεσή μου δεν είναι καλή με όσα συμβαίνουν γύρω μας και  με το τι πρόκειται να ακολουθήσει και.......λίγο χάθηκα.Ζητώ συγγνώμην από τις καλές μου φίλες που δεν εκδήλωσα το θαυμασμό μου για τις δημιουργίες  που αναρτήσατε το διάστημα αυτό .Οπως ελπίζω να μη μου κρατήσουν κακία οι φίλες που το διάστημα αυτό προσπαθούν να δώσουν χαρούμενη νότα στη γειτονιά με τους όμορφους διαγωνισμούς  και δεν μπόρεσα να συμμετέχω. 
Μπορεί όμως να μη θέλω να περιφέρω την θλίψη μου αλλά την χαρά μου δεν μπορώ να την κρύβω.
Αυτές τις μέρες παρέλαβα δύο πολύ όμορφα δωράκια που συνέβαλαν στο να μου φτιάξουν την διάθεση  και αισθάνομαι την ανάγκη να το μοιραστώ μαζί σας.
Και τα δύο ήρθαν από πολύ μακρυά από δύο πολύ αγαπητές  φίλες , ελληνίδες της διασποράς!!!!!
Το πρώτο  ήρθε από την μακρινή Νέα Υόρκη και μου το έστειλε η φίλτατη Υιώτα η  Αστοριανή !Πρόκειται για δύο βιβλία γεμάτα ποίηση , γραμμένα από την ίδια .Διαβάζοντάς τα αισθάνεσαι  την πελαγίσια αύρα να σου χαϊδεύει τα μάγουλα και συνάμα αισθάνεσαι την δύναμη της ελληνίδας γυναίκας,μάνας συζύγου !! Είμαι περήφανη  που είμαι φίλη της και πιστεύω ότι  μας κάνει όλους περήφανους κρατώντας Θερμοπύλες .Αξίζει να επισκεφτείτε το μπλογκ της http://astoriani.blogspot.com/  και να θαυμάσετε τις ημέρες και τα έργα της !!!
Υιώτα μου ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς !!!!

 

 

 Το δεύτερο από το Βέλγιο!!!!Από την γλυκύτατη Μαρίνα μας ,που είναι τόσο μακρυά αλλά τόσο κοντά μας!!!Από την αγαπημένη μου συνοδοιπόρησα στις μεταμεσονύκτιες βολτίτσες μας στα σοκάκια της ζεστής γειτονιάς μας.Κάντε μια βόλτα από το ζεστό σπιτάκι της http://marinaslifefamily.blogspot.com/
Μαρινάκι μου ,σ'ευχαριστώ γλυκιά μου !!Το φοράω με καμάρι  και αισθάνομαι την αγάπη σου !

 
 


 


 Αγαπημένες μου φίλες σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ.


51 σχόλια:

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ, ΗΡΘΕΣ!!!!!!!!
    ΕΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΜΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΛΟΙΠΟΝ;
    ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΚΕΦΙΕΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ!!!!!
    ΘΕΛΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ , ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ;
    ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε βρε Χρυσανθάκι,πού χάθηκες τόσες μέρες;
    Καλά έρχονται Χριστούγεννα και θα μας αφήσεις χωρίς έναν αλεξανδρινό;ΑΝτε ανέβα,όλες το ίδιο είμαστε, αλλά το παλεύουμε, με την κατήφεια δεν βγαίνει τίποτε.
    Καλώς δέχτηκες τα δώρα σου Πάντα δώρα να δέχεσαι στη ζωή σου!Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσανθουλα μου επιτελους!!!!!!!!
    Μαυρα ματια καναμε να σε δουμε!!!!!ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ!!!!!!
    Αφου ο λογος ειναι οι ακεφιες, να ξερεις οτι κι εγω μια απο τα ιδια αλλα το παλευω!!!!!
    Ασε που δεν υπαρχει κεφατος ανθρωπος!!
    ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΥΨΗ εχουμε παθει!χαχαχαχα!!!!Γελαω για να μην κλαιω!!!!!!
    Να τα χαιρεσαι τα δωρακια σου! Θα επισκεφτω κι εγω τα κοριτσια!!!!!
    Καλα χριστουγεννα με υγεια και χαρα φιλη μου!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε βρε Χρυσανθούλα μου....
    Με συγκίνησες με τα γλυκά σου λόγια!
    Μη νομίζεις, όλοι είμαστε παγωμένοι με την κατάσταση που αντιμετοπίζουμε αλλά τι να κάνουμε...
    Τα παιδιά μου βαρέθηκαν να με βλέπουν με μούτρα και μου παραπονέθηκαν! Ύστερα ο αντρούλης μου μου θύμισε ότι η υγεία μας προέχει και ότι πρέπει να σκάω μόνο για αυτήν, μια και περάσαμε και οι δύο μεγάλες περιπέτειες τα τελευταία δύο χρόνια.
    Γι'αυτό σου λέω κοίτα μπροστά και χαμογέλα! Ένα πιάτο φαΐ θα'χουμε...τι στο καλό!!!
    Πολλά φιλιά και καλά Χριστούγεννα σε όλη σου την οικογένεια!!!

    ΥΓ: Την τηρώ τη συνήθεια...είναι 1.16....δικιά σου εννοώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσάνθη μου έχεις δίκιο να είσαι έτσι, δύσκολη η περίοδος αυτή!πρέπει να το δείς με άλλο μάτι και να μην ενημερώνεσαι καθημερινά γιατί στην TV θα ακους επαναλήψεις ηλιθίων ακόμη και τα θεατράκια που παίζουν πετώντας μας μερικές λεξούλες εκβοβισμού επηρεάζουν το μυαλό μας υποσυνείδητα!Πέρασα την ίδια κατάσταση πρίν απο μέρες και τωρα είμαι καλά και αισιόδοξη γιατί αυτή η κατάσταση σίγουρα θα αλλάξει!εύχομαι καλές γιορτές με υγεία πάνω απο όλα και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένες μου , RENA ,ΧΑΡΑ, MARY, MARINA
    σας ευχαριστώ πολύ.Δεν ξέρετε πόσο με βοηθάτε με τα λογάκια σας.Είμαι φύσει χαρούμενο, αισιόδοξο και πολύ δυνατό άτομο.Προσπάθησα πολύ στη ζωή μου και τα κατάφερα.Την φτώχεια την ξέρω και την αντέχω.Την ζητιανιά δεν αντέχω.Και δεν θάθελα για κανέναν άνθρωπο να αναγκαστεί να ζητιανεύει όσα δικαιούται!!!! Δεν φοβάμαι εμένα ! Φοβάμαι όσους γύρω μου δεν θάχουν ούτε τα αυτονόητα!!
    Κοριτσάρες μου σας ευχαριστώ από καρδιάς.Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκειά μου elenfly
    ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.Μακάρι καλή μου να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο και να μη δούμε χειρότερες μέρες!!Δεν μας αξίζουν !!!Σου εύχομαι και γω καλές γιορτές και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου. Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσάνθη μου ανησύχησα πραγματικά!Απο διαθση μια απο τα ιδια ειμαι κι εγω αλλα το παλευω οχι για μενα και τον αντρα μου αλλα για τα παιδια.Γιατι οπως εγραψε και η aneraida οταν τελειωσε ο διαγωνσμος της ειμαστε γονεις .....
    "Μπράβο σε όλες σας, η δημιουργικότητά σας πραγματικά μπορεί να δώσει το μήνυμα ότι τελικά έχουμε απέραντες δυνατότητες οι άνθρωποι, ειδικά οι γονείς, οι μανάδες, ότι είναι δυνατόν μόνο με τη δική μας την προσπάθεια να αλλάξουμε λίγο τα πράγματα γύρω μας, να βελτιώσουμε τον κόσμο μας! Εμείς τουλάχιστον δεν έχουμε το δικαίωμα να παραιτούμαστε, να απογοητευόμαστε!"
    Ηθελα να σου στειλω mail αλλα δεν ειχα τοσο θαρρος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μου την !!! Πόσο σε καταλαβαίνω !!! 'Ολοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι ανησυχούν για την κατάσταση και για το τί μας περιμένει. Εγώ λυπάμαι για τους νέους, για τα παιδιά μου, και για όλα τα παιδιά, που είναι στην ανεργία και δεν βλέπουν... φώς!
    Σου στέλνω τις ευχές μου για τις Άγιες μέρες που έρχονται και τα φιλιά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαρά και Τιμή μου, Χρυσανθένια μου,
    ανάμεσα στα δικά σου χειροποίητα θαύματα
    να υπάρχουν και τα δικά μου.
    Φοβήθηκα με τις ανωμαλίες των...καιρών, μήπως δεν τα έλαβες...!!!
    Μα εσύ,
    -άλλη γλυκια χειρονομία όπως και της Καρυάτιδας, στον Κόσμο της,...
    στείλατε το ζεστότερο χαμόγελο
    στην μακρινή Φίλη σας!και, όχι ότι το "δώρο" μου είναι ακριβό...
    είναι εκείνοι οι λυγμοί που δεν κρατιούνται εντός... έκείνες οι αχτίδες που επιμένουν να βγουν μέσα από συννεφιές, και θύελλες...
    Δεν θα ήθελα να τα βλέπετε σαν δώρο... δική μου η χαρά της επικοινωνίας όταν ανοίγεται μια σελίδα, κι ανασαίνει...

    Καλές Γιορτές σε όλους σας, Καλή μου,
    Πάντα με την αγάπη μου,
    Υιώτα
    και Δημήτρης,ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υγ.¨
    Μεγάλη αγκαλιά στην Φρέζια μας,
    κι από δω!
    είναι πράγματι μεγάλη καρδιά!
    Χρόνια Πολλά και Πάλι,
    Υιώτα
    αστοριανή,
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς την εγώ δεν πολυκαταλαβαίνω ποιος λείπει και ποιος όχι να με συγχωρείς με μικρά παιδιά η μέρα περνάει καταλαβαίνεις πως! είχες αφήσει σχόλια, μου είπες ότι δεν πολυμπαίνεις αλλα δεν φαντάστηκα ότι δεν ήσουν καλά! χαίρομαι πάντως που είσαι καλύτερα! είναι πολύ όμορφο να παίρνουμε δώρα από φιλους ακόμη και αν είναι μια κάρτα! με την τεχνολογία τα έχουμε αφήσει πίσω λίγο όλα, στέλνουμε ηλεκτρονικές καρτες, ηλεκτρονικές ευχές σε λίγο θα καταντήσουμε και εμείς ηλετρονικοί χαχα!
    Χρυσάνθη μου εύχομαι να περάσεις όμορφα τις γιορτές, να διώξεις τις κακές σκέψεις και να χαρείς με τους δικούς
    φιλιά στην όμορφη Ημαθεία
    α θα έρθω και εγώ Χριστούγεννα! αλλά πρέπει να κανονίσω μια έξτρα επίσκεψη για να σε δω!!
    καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένη μας Χρυσάνθη καλώς μας γύρισες…. Πραγματικά έτσι νοιώθουμε όλοι, όμως πρέπει να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι… να πετάξουμε από τις αποσκευές μας την κατήφεια… και να αποδείξουμε ότι μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα… να σταματήσουμε να δεχόμαστε την ψυχολογική βία που ασκούν επάνω μας πολιτικοί και ΜΜΕ…
    Μέσα από την καρδιά μου Χίλιες Ευχές για Καλά Χριστούγεννα και ο Καινούργιος Χρόνος ας φέρει υγεία, ελπίδα, αισιοδοξία !!!!!!!
    Καλέ Γιορτές Χρυσάνθη μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε, ρε παιδάκι μου, επιτέλους έλαμψε το σύμπαν!!
    Πού ήσουνα; Και γιατί σε παίρνει από κάτω; Αϊντααααααα..... Για όλα υπάρχουν λύσεις, φθάνει να κάνουμε υποχωρήσεις και να είμαστε αισιόδοξοι για αυτό που είναι νάρθει... Κι' εσύ είσαι δυνατή, μας τόχεις δείξει... Χρυσανθάκι, σ' αγαπώ και σε θέλω κοντά μου.... Δε μου λες, γιατί δεν κάνουμε συγκατοίκηση οι blogoφίλες να μοιραζόμαστε όλα τα έξοδα και να περνάμε φίνα;;;
    Θέλω αισιοδοξία - με το τίποτα -, γέλιο - με τη γελοία κατάσταση που έχουμε -, και σαρκασμό - με ΟΛΑ!!!!
    Αγάπη μου, το ξέρεις πως "τρώμε" τα λεφτά των αποκλειστικών; (έτσι τάλεγα)! Αυτό σημαίνει ότι ό,τι είχαμε στην "πάντα" για τα γεράματά μας, τρώγεται σιγά σιγά και οσονούπω τελειώνουνε......
    Τέρμα...... ΘΑ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!!!!
    Να περάσεις τις καλύτερες γιορτές που έχεις ζήσει ποτέ!!!!!!
    Χιλιάδες φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΨΑΧΝΩ ΑΠΟΔΩ...ΨΑΧΝΩ ΑΠΟ ΚΕΙ...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΑΣ; Η ΜΟΥΣΑ ΜΟΥ!
    ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ...ΑΝΤΕ ΓΥΡΙΣΕΣ...ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΧΑΝΕΣΑΙ....ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ....ΕΜΕΙΣ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ....ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣ; ΕΕΕ! ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.....
    ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσάνθη μου να'σαι χαρούμενη εύχομαι και να χαμογελάς. Όλα περαστικά να'ναι!
    Καλά Χριστούγεννα και πολλά φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτά τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά, γιατί μας αναγκάσανε να είναι διαφορετικά!
    Ολοι λίγο πολύ το ίδιο νοιώθουμε, τις ίδιες αγωνίες έχουμε!
    Σου εύχομαι καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλοσταδέχτηκες τα δωράκια σου Χρυσάνθη,να σαι καλά και να βλέπουμε πιο συχνά φως στο σπιτάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγχώνομαι όταν διαβάζω ότι θα έρθουν και χειρότερα...νιώθω ότι ζω έναν άτυπο πόλεμο...ψυχολογικό...και αυτό δεν είναι καλύτερο από τον πραγματικό πόλεμο...Δεν γνωρίζω τι ακριβώς θα συμβεί (νομίζω ότι ούτε αυτοί που "ελέγχουν" τα πράγματα ξέρουν...αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να είμαστε (έστω και με το ζόρι) φύση και θέση αισιόδοξοι και να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο νέο έτος...να προσευχόμαστε να έχουμε υγεία (σωματική και ψυχική) και όλα τα άλλα θα έρθουν...καλή μου Χρυσάνθη Καλά Χριστούγεννα και μην χάνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυ χαίρομαι για σένα πάντα δώρα να παίρνεις στην ζωή σου!!και γ μια από τα ίδια αισθάνομαι και το παλεύω όπως λέει η Χαρά άλλοτε τα καταφέρνω άλλοτε όχι..άντε να δούμε που θα μας βγάλει...έχεις την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΕΙΑ!!!!!!!!!ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ....ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΤΣΙ ΕΙΜ !!!!!!!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΡ ΓΙΑΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΚΑΘ .ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρυσάνθη μου καλησπέρα....Θα σου ευχηθώ από καρδιάς Υγεία...και όμορφες στιγμές...
    Λίγα λόγια λόγω χρόνου...όμως σε έχω ξεχωρίσει και είσαι αγαπημένη μου να το ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσάνθη μου εύχομαι πάντα δώρα αγάπης να δέχεσαι γιατί σου αξίζουν!!! Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου χαρούμενες γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου και πάντα ένα χαμόγελο ν' ανθίζει στα χείλη σου!!!! Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένες μου φιλενάδες,
    Ξέρω ότι όλες κάπως έτσι αισθανόμαστε!! Είναι ο φόβος του άγνωστου !!! Είναι ο θυμός που ξεχειλίζει!!!Είναι η υφαρπαγή των ονείρων μας!!Είναι η διαπίστωση ότι οι κόποι μας 'επεσαν στο κενό!Είναι ότι δεν βλέπουμε έστω μια αχτίδα στο τέρμα!!Είναι ότι είμαστε υπερήφανοι !! Είναι ότι μάθαμε να είμαστε πρωταγωνιστές στη ζωή και όχι κομπάρσοι!!!
    Δεν ξέρετε πόσο κουράγιο και δύναμη μου δίνουν τα λόγια σας!Η δύναμη του όλου , είναι πολύ σημαντικό !!
    Εύχομαι νάναι μόνο ένα κακόγουστο αστείο(!!)που σύντομα θα τελειώσει!!
    Σας εύχομαι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ , με υγεία , υγεία, υγεία!!!Να περάσετε πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους!! Σας ευχαριστώ από καρδιάς !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή μου Χρυσάνθη κάπως έτσι αισθάνομαι και εγώ. Πρέπει όμως να κάνουμε προσπάθεια να μην χάσουμε την αισιοδοξία μας τόσο για μας όσο και για τα παιδιά μας. Εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου Καλές Γιορτές με υγεία, χαρά,ευτυχία.

    ΥΓ: Επιτέλους!!! έγινα αναγνώστρια. Τα υπόλοιπα σιγά σιγά γιατί με την τεχνολογία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΑΣ!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!
    -ΜΟΥΠΑΝ ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΕΙΣ,
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ!
    ΚΑΙ ΓΩ ΓΥΡΕΥΩ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
    ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ
    ΡΑΠΑΠΑΠΑΜ.....
    -ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΑΧΟ
    ΤΙ ΔΩΡΟ ΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΩ ΠΟΥΜΑΙ ΦΤΩΧΟ.
    ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΤΥΜΠΑΝΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΡΑΤΩ.......
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. …………()
    …………( )
    ………|░░░|
    ………|░░░|
    ………|░░░|
    ………|░░░|
    °º♫✿ ♪FELIZ
    °º✿ NATAL!!!
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Xρυσανθη καλημερα!!Οταν διαβαζα την αναρτηση σου ηρθαν στο μυαλο μου τα λογια που θα σου εγραφα!!Και πηγα στα σχολια και τα ...διαβασα απ την Ρενα..Οι επισκεψεις στα σπιτακια μας ..ευτυχως μας κανουν και ξεχνιομαστε..ολοι εχουμε τις ιδιες ανυσηχιες...οπως λεω και στον αντρα μου πρεπει να εχουμε ελπιδα και αισιοδοξια...αλιμονο αυτα δεν μπορει να μας τα παρει κανεις ειναι δικα μας!!Φιλια να περασεις ομορφα Χριστουγεννα με αγαπημενα προσωπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλές γιορτές Χρυσάνθη μου!!Καλή χρονιά , να περάσετε όλοι καλά!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρυσανθακι μου η γεννηση του χριστου ας σημανει την αρχη για μια καλυτερη ζωη γεματη φως!!!!Να εισαι καλα και του χρονου γερη μαζι με τους ανθρωπους που αγαπας!!Ολα καλα θα πανε δεν πρεπει να το βαλουμε κατω!!!!Φιλια πολλα πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θερμές ευχές για τα φετινά Χριστούγεννα που εύχομαι να είναι γεμάτα ζεστασιά,
    δοσμένη απλόχερα από τους ανθρώπους που αγαπάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή μου Χρυσάνθη τα πάντα γύρω μας αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς. Πρέπει να προσαρμοστούμε στις καινούριες καταστάσεις καί να μη ξεχνάμε ότι το πιό σημαντικό είναι η υγεία και οι άνθρωποι που αγαπάμε!!!Εχουμε τόση δύναμη μέσα μας, πίστεψέ με, πού ούτε το φανταζόμαστε καί μακάρι να μήν χρειαστεί ποτέ σε κανένα να το ανακαλύψει... Σού εύχομαι να είσαι πάντα καλά να χαίρεσαι τήν υπέροχη οικογένεια σου και ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμεί η ψυχούλα σου!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γλυκυτάτη Χρυσάνθη!!! Όλοι μας περνάμε τις φάσεις μας και σταματάμε και κάποιο διάστημα τις blogoτσαρκες και τις αναρτήσεις!!!! Εννοείται πώς θα ήταν χαζό να παρεξηγούσαμε τέτοια πράγματα!!!! Να είσαι καλά!!!! Μόνο αυτό μετράει και όχι να κάνεις κάτι αναγκαστικά! Κι εγώ στην ίδια φάση βρισκόμουν!! Τώρα πήρα λίγο τα πάνω μου και περνάω απο όλους σας να μάθω τα νέα σας!!!!
    Τα δωράκια που έλαβες πολύ τρυφερά και όμορφα!!! Είναι πολύ ωραίο πράγμα να βλέπεις ότι σε σκέφτονται και σε εκτιμούν!!! Ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας!!!!
    Εύχομαι τα Χριστούγεννά σου να είναι όμορφα και γεμάτα αγάπη και χαρά!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. έτσι είναι..τη θλίψη μας μπορεί να τη κρατήσουμε...τη χαρά μας όμως πάντα έχουμε την ανάγκη να τη μοιραστούμε...

    πέρασα να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα..Χρονια Πολλά και
    ότι καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ♫♫♫ Feliz Natal!!!


    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥
    Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

    FELIZ NATAL!!!
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΧΡΥΣΑΝΘΗ μου...να κάνεις πάντα κορίτσι μου αυτό που σε κάνει να νιώθεις καλά....σημασία έχει εμείς πως αισθανόμαστε...να μην μας πέρνει απο κάτω....να το παλευουμε!!!!!σου ευχωμαι πάντα τα καλήτερα να σου έρχονται...να περάσεις καλές γιορτές ..και ΧΑΡΟΥΜΕΝΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!! ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ..ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια Πολλά Χρυσάνθη!
    Στην προηγούμενη ανάρτηση
    σου έγραψα και δεύτερο σχόλιο,
    υποθέτω όμως ότι δεν το είδες.
    Παρακαλώ δέστο τώρα, για να μη
    ...ψάχνεις.
    Σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
    Misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά Χριστούγεννα γεμάτα υγεία και ευτυχία!!!!Χρόνια Πολλά!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλα Χριστουγεννα! Χρονια Πολλα με υγεια, να χαιρεσαι την οικογενεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρυσανθη μου...χρόνια πολλά πολλά ..και για την ημέρα αλλά και για την γιορτή σου..αν δεν κάνω λάθος γιορτάζεις σήμερα??Ευτυχισμένη να είσαι φίλη μου...και να χαίρεσαι με το πολυτιμότερο...την υγεία Χρυσάνθη...τα υπόλοιπα..θα τα παλέψουμε...δεν είσαι μόνη..όλοι στην ίδια κατάσταση είμαστε...κουράγιο και μην το βάζεις κάτω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλες γιορτες με πολυ πολυ αγαπη και υγεια,ευχες απο εμενα κ τους πριγκηπες μου απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν ήμουν σπίτι και δεν πρόλαβα....να σου ευχηθώ και για την γιορτή σου. Χρόνια Πολλά και καλά με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία. Και με το καλό να μας έρθει ο νέος χρόνος ! Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Χρυσάνθη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Your method of telling the whole thing in this paragraph
    is actually nice, all can simply be aware of it, Thanks a
    lot.

    My blog post: Lipo slender reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή