Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Βερύκοκο γλυκό κουταλιού !!!!!!!!!!!! Apricot sweet !!!!

Τον Ιούνιο το βερύκοκο έχει την τιμητική του!!!
Δυό φουντωτές  βερυκοκιές στην αυλή μου , μου κλείνουν κάθε Ιούνιο συνωμοτικά το μάτι και με προκαλούν !!! Εεε και γω "σύρτε με και ας κλαίω"  δεν αντιστέκομαι και πολύ !!! Αλλά και πως να αντισταθείς σε φρούτο εποχής που δεν έχει ίχνος φυτοφαρμάκων!!!!
Κοπιάστε λοιπόν να σας κεράσω φρέσκο και λαχταριστό βερυκοκάκι γλυκό!!!!
Επί τω έργω λοιπόν!!!!
Υλικά:
25  μεγάλα αγουρωπά βερύκοκα
1 κιλό ζάχαρη
2,5 κούπες νερό
4 κουταλιές σούπας χυμό λεμονιού
1/2 κούπας γλυκόζη
βανίλια (προαιρετικό)
λίγο  πολτό  ασβέστη
Εκτέλεση:
Σε μία λεκάνη κάνουμε το ασβεστόνερο  .Βάζουμε τον πολτό ασβέστη σε ένα τουλπανάκι και το κουνάμε στο νερό για να διαλυθεί και να συγκρατήσει  τα ίχνη άμμου που περιέχει.Το νερό πρέπει να γίνει σαν το γάλα.Συνήθης αναλογία είναι μία γεμάτη κουταλιά ασβέστη ανά λίτρο νερού.
 Πιέζουμε με ένα χοντρό καρφί το κουκούτσι από τη μεριά του κοτσανιού ώστε να βγει από την άλλη , με προσοχή για να μη χαλάσει το φρούτο.
Καθαρίζουμε με λεπτό μαχαιράκι τη φλούδα ,
Βάζουμε τα βερύκοκα στο ασβεστόνερο και αφήνουμε να σταθούν 5 ώρες ,
Ξεπλένουμε 6 φορές  με μπόλικο νερό και τα τοποθετούμε σε ένα τρυπητό για να στραγγίσουν.

Βράζουμε σε πλιατιά κατσαρόλα το νερό με τη ζάχαρη για 10 λεπτά και ρίχνουμε τα βερύκοκα μαζί με το χυμό λεμονιού.Βράζουμε τα βερύκοκα για 5-7 λεπτά ,αφαιρώντας τον αφρό.


 Κατεβάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και αφήνουμε να σταθούν ως την επόμενη μέρα.
Την επόμενη μέρα βγάζουμε από την κατσαρόλα με τρυπητή κουτάλα τα βερύκοκα και τα βάζουμε σε ένα τρυπητό .

Βράζουμε το σιρόπι  μέχρι να δέσει .Βάζουμε στο δεμένο σιρόπι τα βερύκοκα μαζί με τη γλυκόζη και ξαναβράζουμε για λίγα λεπτά μέχρι να ξαναδέσει το σιρόπι μας.Λίγο πριν κατεβάσουμε ρίχνουμε τη βανίλια.
Μέχρι να κρυώσει το σιρόπι κουνάμε την κατσαρόλα κατά διαστήματα για να μπεί το σιρόπι μέσα στα βερύκοκα και να παραμείνουν φουσκωτά.
Οταν κρυώσει τελείως βάζουμε το γλυκό σε καθαρά αποστειρωμένα βάζα
Ελπίζω να έγινε νόστιμο και τραγανό!!!
Μη καθυστερείτε όμως γιατί φέτος βαρέθηκα και έκανα μόνο 150 κομμάτια .Προλαβαίνετε δεν προλαβαίνετε !!!
Με τις υγείες σας!!!!!!
Υ.Γ Τα κουκούτσια δεν τα πετάμε.Γίνονται λικεράκι!!!Ακολουθεί  και μαρμελαδίτσα , αν δεν βαρεθώ!!
Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!


















52 σχόλια:

  1. MMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΜΑΝ ΧΡΥΣΑΝΘΗ, ΤΙ ΓΛΥΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΧΥΝΩ!!!!!!!
    ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΗΝ ΜΙΣΙΡΛΟΥ [ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!! ]ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΜΕΝΑ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΚΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκό ξεκίνημα!!!!μήπως να στείλης λίγο και απο δώ?????
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ νόστιμο λέω να φτιάξω και εγώ φέτος!
    Το έβαλα και στο φατσοβιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσανθάκι μου εσένα προκαλούν εγω τι φταίω η γυναίκα που αντιστέκομαι σθεναρά; γιατί έχω εξάρτηση απο κάθε είδους γλυκό και μόνη μου τα φτιάχνω μόνη μου τα τρώω!
    Θα μ αφήσετε να κάνω ΔΙΑΙΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;
    δεν πάει άλλο...
    Αλλά μόνο απο εμφάνιση...είναι λιγουρευτόόόό,
    σιελόρροια έπαθα.
    Φιλάκια γλυκά,σοροπιαστά Κυριακάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσάνθη μου λαχταριστό είναι,αλλά ΔΕΝ θα φτιάξω για το λόγο που αναφέρει η Χαρά από πάνω!
    Λικεράκι θα φτιάξω ,όμως, από τα κουκουτσάκια που μαζεύω!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @@ Rena Christodoulou,
    Για όλα υπάρχει μια αρχή και χαίρομαι που θα είμαι η αιτία!!!Και μη φοβάσαι , δεν παχαίνει το γλυκό κουταλιού!!!Ενα την ημέρα ή όποτε παίφτει το ζάχαρο είναι ότι πρέπει!!! Ο από μηχανής θεός "μισιρλού" θα μας σώσει!! χαχα

    @@ ...irida...,
    Καλημερούδια και φιλιά γλυκά!!

    @@RIRI ,
    στείλε δ/νση και σούρχεται!!!!!Φιλάκια γλυκά!!

    @@stalamatia,
    Περιμένω να με κεράσεις!!!Φιλιά γλυκά!!!

    @@ ΧΑΡΑ ,
    από το ίδιο πάσχω και γω , γι αυτό έκοψα κάθε άλλου είδους γλυκό που πρέπει να καταναλωθεί και σε μικρό διάστημα!!!Τα τσάκιζα όλα μόνη μου!!!Κρίμα δεν είναι να πεταχτούν????.Με τα γλυκά κουταλιού βρήκα την χαρά μου !!Εχω γλυκά ανά πάσα στιγμή για να βγαίνω και ασπροπρόσωπη αλλά και ρεγουλάρω και το ζάχαρο !!!χαχαχα
    Φιλάκια γλυκά!!

    @@ Νίκη ,
    Βλέπω όλες της δίαιτας είμαστε!!!!Φάε τώρα λίγο από το δικό μου και μετά πίνουμε από το λικεάκι σου!!!Φιλάκια γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει αν έγινε πολύ ωράιο!!!! Ευχαριστώ για την συνταγή και τις οδηγίες. Μάλον θα τα δοκιμασω!!!
    Φιλιά !!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για το κέρασμα!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσανθένια μου! Καλοφάγωτο!

    ...τούτο είναι το δεύτερο "σχόλιο"!!!!!!!!
    Μόνο με το "ανώνυμος"
    το δέχεται. Δεν ξέρω το λόγο!

    άντε πάλι, να δούμε!
    Φιλάκια,
    Υιώτα
    αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο από εμφάνιση το γλυκάκι σου, γιατί η επιτυχία στη γεύση είναι δεδομένη! Από τα αγαπημένα μου γλυκά, το φτιάχνει κι η μανούλα μου και το τιμούμε δεόντως!
    Και του χρόνου, Χρυσάνθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και μόνο που το βλέπεις το λαχταράς.Και άσε τις κυρίες που λένε ότι κάνουν δίαιτα. Αν το έβρισκαν έτοιμο να είσαι σίγουρη ότι θα το .... τσάκιζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 150;;;;
    Χρυσάνθη μου, είσαι καταπληκτική!!!!
    Συγχαρητήρια, γεια στα χεράκια σου!!
    Υπέροχο το γλυκό σου!!!
    Εγώ κάθε χρόνο, κάνω μαρμελάδα.
    Πολλά φιλάκια και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο, ένα από τα ωραιότερα γλυκά κουταλιού!
    Μαρμελαδίτσα βερύκοκο ήδη έκανα, είναι από τις πολύ αγαπημένες μου!
    Τώρα αν με πιάσουν οι προκοπές (που χλωμό το βλέπω) θα κάνω και λικεράκι!
    Καλή βδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρέπει να είναι...ποίημα στη γεύση ...το χειρο..ποίημά σου, Χρυσάνθη μου!Το βερυκοκάκι είναι λαχταριστό σε όλες τις εκδοχές του!Δεν ξέρω να το φτιάχνω, αλλά...ξέρω να το τρώω!Φιλιά βερυκοκί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλοφαγωτο Χρυσανθη.Καλη εβδομαδα να εχεις, ομορφη και γλυκια σαν τα βερυκοκακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @@ Μαρία ,
    Ευχαριστώ γλυκό μου Μαράκι!Να το δοκιμάσεις,είναι από τα ωραιότερα γλυκά κουταλιού!Καλή εβδομάδα και γύκά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @@ Ποδηλάτησα,
    Ευχαριστώ γλυκιά μου!Καλή εδομάδα!!!!..και γλυκά φιλάκια!

    @@ Αστοριανή,
    Αγαπημένη μου Υιώτα ,ευχαριστώ πολύ!!
    Εψαξα στους αναγνώστες μου και δεν σε βρήκα.Μήπως φταίει αυτό???Κάνε σύνδεση μήπως και διορθωθεί.
    Καλή εβδομάδα και γλυκά φιλάκια στο μικρούλη μας!!!

    @@ simonmad ,
    Ευχαριστώ πολύ !!Είδες οι μανούλες???Καλή εβδομάδα και γλυκά φιλάκια!!!!

    @@ para-kelsoscooks
    Γλυκό μου μαράκι , όλες μας κάνουμε την δίαιτα της δευτέρας!!!Ακούς ΧΑΡΑ??? Καλή εβδομάδα και γλυκά φιλάκια!!!

    @@ magda ,
    Μη νομίσεις ότι είναι πολλά.Τα περισσότερα βάζα μοιράζονται σε αγαπημένα πρόσωπα , που άθε χρόνο περιμένουν !!!Και μένα μου αρέσει πάρα πολύ η μαρμελάδα βερύκοκο!!!Καλή εβδομάδα και γλυκά φιλάκια!!!

    @@ ΕΛΕΝΑ
    Συμφωνά ότι είναι από τα ωραιότερα γλυκά!!Και η μαρμελαδίτσα σούπερ , με το χρυσαφί χρώμα!!Καλή εβδομάδα και γλυκά φιλάκια!

    @@ Βίκυ
    Βικούλα μου γλυκιά , ευχαριστώ πολύ!!! Πέρνα να σου δώσω ένα βαζάκι!!!Καλή εβδομάδα και βερκοκί φιλάκια!!!!!!

    @@ Αναστασία Νεραϊδόσκονη
    Ευχαριστώ πολύ!!!Και μένα μου αρέσει πολύ το χρώμα του !!Καλή εβδομάδα και φιλάκια γλυκά!!!

    @@ Δημιουργία
    Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!!!καλή εβδομάδα και σε σένα!!Φιλάκια γλυκά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι γλύκα του να 'χεις!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΧ!!!!!!!!!!!!!ΤΩΡΑ ΕΙΡΘΑ ΑΠΟ ΤΟ BAZZAR KAI TI ΝΑ ΔΩ? ΓΛΥΚΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΙΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΣΑΚ 2-3 ΚΟΜ....ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ...ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚ ΤΟ ΒΕΡ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΕΤΟΙΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ !!!ΓΙΑΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΝΙΩΣΑ ΚΙΟΛΑΣ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ!!!ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΣΒΕΣΤΟΝΕΡΟ...ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ!!!
    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΙΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΒΕΡΥΚΟΚΟ!!!ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!ΧΑ ΧΑ!!
    ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΒΕΡΥΚΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΦΡΟΥΤΟ. ΥΓΙΕΙΝΟ ΥΓΙΕΙΝΟΤΑΤΟ!!
    ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ. ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κεράστηκα και ευχαριστώ!!! Ένα ποτηράκι νερό...Ωραία!!! Γλυκό από τα αγαπημένα μου, καθώς και η μαρμελάδα που φτιάχνει με πολύ τέχνη η μαμά μου!
    Τα γαλάζια λουλούδια σου...αριστουργήματα!!! Μπράβο στην υπομονή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απαπα τι μου κάνεις πρωι πρωι;
    Και είπα να ξεκινήσω λίγη διατροφούλα...
    Φαίνεται λαχταριστό και έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα γλυκά του κουταλιού, πόσο μάλλον όταν το έχουν κάνει τα χεράκια σου!!!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @@ rena
    Ευχαριστώ φιλενάδα!!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @@ foufoula89,
    Βασιλικούλα μου, θα κρύψω μερικά για σένα , να έχεις να τρως όταν περνάς!!!Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @@ Μαριάνθη,
    Που πήγες γλυκιά μου?? Στα όμορφα Πιέρια???Πιστεύω ότι πέρασες θαυμάσια.Αν και θα σε μαλώσω γιατί πέρασες από την γειτονιά μου και δεν σταμάτησες να πιούμε καφεδάκι με φρέσκο βερυκοκάκι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @@ Marina,
    Ετοιμες οι βαλίτσες φιλενάδα???Με το καλό να μας έρθεις!!!Και αν σε φέρει ο δρόμος περνάς και το τσακίζουμε μαζί!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @@ Κατερίνα,
    Εχω βάλει στην άκρη ένα βαζάκι για σένα!!Μόλις τελειώσει η διατροφούλα ,δικό σου!!!Ενα όμως για δοκιμή επιτρέπεται!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Tο γλυκάκι σου δείχνει τέλειο!!!!!Δεν το βλέπω να χάνω κιλά με τίποτα!!!Σε ευχαριστούμε για τη συνταγή!!!Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν σου πω ότι είναι από τα λίγα γλυκά που δεν έχω φτιάξει ποτέ... Με έβαλες σε πειρασμό τώρα, δείχνει λαχταριστό!

    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Χρυσάνθη μου!
    Πόσο το αγαπώ αυτό το φρούτο! Στο χωριό μου κάθε καλοκαίρι τα "ρημάζαμε" στην κυριολεξία τα βερύκοκα!
    Το γλυκό σου μοιάζει "χρυσαφένιο"!
    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πω πω πω νοιώθω τη γεύση στο στόμα μου τι γλυκιά αμαρτία είναι αυτή!!! Έβαλα κι εγώ βερικοκιά στον κήπο για αυτό το λόγο. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γλυκεια μου χρυσανθη με τα ομορφα γλυκα σου!!!θα δωσω τη συνταγη σου στη μαμα να φτιαξει μμμ φαινετε υπεροχο..φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @@ Ρένα,
    Νέα μου φίλη ,μη μου στεναχωριέσαι!!τα πάχη μας τα κάλη μας!!!!Φιλάκια!

    @@ painter ,
    Ευκαιρία λοιπόν .Δοκίμασέ το δεν θα χάσεις!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @@ ΝΑΝΤΙΑ,
    Γλυκιά μου ευχαριστώ πολύ!!!Και μένα μ΄αρέσει πολύ έτσι τραγανιστό και χρυσαφένιο που γίνεται!!!Φιλάκια γλυκά!

    @@ marie ,
    Καλά έκανες φιλενάδα!!Να τρώμε και κανένα φρούτο χωρίς φυτοφάρμακα!!!Φιλάκια!

    @@ katia,
    Μόλις το φτιάξει να μας κεράσεις!!!!Φιλάκια σε σένα και στη μανούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου Χρυσάνθη...δεν έχω δοκιμάσει γλυκό κουταλιού βερύκοκο..αλλά έχω δοκιμάσει σίγουρα μαρμελάδα βερύκοκο που είναι από τις αγαπημένες μου...Στα υπ' όψιν και το γλυκάκι σου για να δοκιμαστεί σύντομα...Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eva Z.
    Μόλις αποτελειώνω και την μαρμελαδίτσα!!!Μου αρέσει και μένα πολύ!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εγώ ξεκίνησα απλο τη μαρμελάδα γειτόνισσα...
    3 βερυκοκιές,8 τα κιλά της μαρμελάδας...
    βαρέθηκα να μοιράζω βαζάκια...λολ
    στα ψηλά κλαδιά υπάρχουν ακόμα σφιχτά βερύκοκα...
    πάω να βρω ασβέστη...
    φιλιά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρυσάνθη μου ορεκτικό φαίνεται το γλυκό σου. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να το γευτούμε..
    Πως κάνεις το λικέρ με τα κουκούτσια;
    Τα σπάς στα δύο και βγάζεις την ψίχα τους ή όπως είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σούπερ το έφτιαξες το γλυκάκι, γειά στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μιαμ μιαμ!!!δεν υπαρχει περιπτωση να το καταφερω εγω!!!!το βαζο ομως μια χαρα θα το τσακιζα!!χαχα!καλο καλοκαιρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το αγαπημένο μου γλυκό του κουταλιού! Δαν υπάρχει περίπτωση όμως να το επιχειρήσω ,πολύ δύσκολο μου φαίνεται,είναι για μαγείρισες με...ντοκτορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα γλυκιά μας Χρυσάνθη!!Λοιπόν το βερύκοκο το λατρεύω και ωμό!φανταζομαι έτσι τι υπέροχο που θα είναι!!Θα το προσπαθησω....αν και το πιθανότερο είναι να βγάλω μια μάζα.........θα σου πω νέα μόλις καταφέρω και δε φάω τα βερύκοκα!!Ευχαριστούμε πολύ για την συνταγούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εννοώ ότι μόλις βρω βερύκοκα τα τσακιζω!!δεν ξέρω αν θα φτάσουν για γλυκό.........χα χα! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. If you wish for to get a great deal from this piece of writing then you have
    to apply these techniques to your won blog.

    my web-site ... best cases for samsung galaxy s3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Write more, thats all I haνe tο say.

    Literally, it seems аѕ though yοu rеlieԁ οn the
    vidеo to mаκе уοur poіnt.
    Yоu obviously know whаt youre talking about, why ωaste уour intelligence on just
    poѕting videoѕ tο уour site when you сould be giving us somеthing enlightening
    tο гead?

    Feel free tο visіt my website :: samsung galaxy s3 cover

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Excellent wеbsite. Lots of usеful іnfo hегe.
    I am ѕending it to some friends ans
    additionally sharing in delicious. Αnd certаіnly,
    thank yοu in уour effort!

    Visit my blog ... iphone 4s screen protector

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. I have been brοωsing online more than 2 hours todaу, yet I nevеr found any interesting artiсle like yours.
    Ӏt's pretty worth enough for me. In my view, if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

    Here is my web site ... Unique Iphone 4s Case

    ΑπάντησηΔιαγραφή