Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Μετατροπή μιας ταπεινής λινάτσας σε κουρτίνα εργόχειρο!!!!!!!!!!!!!!!!

Ενα διπλό γκαράζ, στο βάθος της αυλής ,έχασκε με το στόμα ορθάνοιχτο !!
Ανήμπορο να αντιδράσει δεχόταν  να στεγάσει  αδιαμαρτήρητα ,  ότι μπορεί να φανταστεί ο νους του ανθρώπου , εκτός από αυτοκίνητα!!! Και αυτό το θέλουμε και εκείνο  θα μας χρειαστεί  ,  ότι περίσσευε μεταφερόταν εκεί , προσωρινά βέβαια πλήν  μόνιμα και ατάκτως ερριμμένα !!!
Αυτή η κατάσταση του φύρδην μίγδην και τα αυτοκίνητα μόνιμα εκτός γκαράζ είχε αρχίσει να  μου ταράζει το νευρικό σύστημα!!!
Ούτε λόγος βέβαια να φορτωθούν σε κανένα datsun !!!Α πα πα πα!!! Ολα μα όλα κάποια στιγμή θα μας είναι  "χρήσιμα" !!!!!!!!
Αρχισε το ψηστήρι   ....  - να βάλουμε  γκαραζόπορτες???  ... -  όχι δεν θέλω!!!!
- μα... κλειστό θα είναι καλύτερα!!! -οχι , θα είναι δύσχρειστο για το παρκάρισμα !!!!
Είδα κι΄αποείδα η έρμη ,σκεφτόμουν διάφορες λύσεις , για να κρύψω την ασχήμια , που μου χαλούσε την αισθητική μου  ! Μία μάζωξη στην αυλή έκανε επιτακτικό το όλο θέμα!!!!!
Μια μέρα  όπως βρισκόμουν σε ένα κατάστημα με σιδερικά-χρώματα , το μάτι μου πήρε ένα τόπι λινάτσας στιβαγμένο στην άκρη!!!Αμέσως σκέφτηκα." Ωπ , αυτό είναι!!! -Πόσο κάνει? - 0,90 ευρώ το μέτρο , 1,20 φάρδος!!!  -Οτι  πρέπει σκέφτηκα .Φτηνές  (12 ευρώ όλο κι' όλο), πρακτικές ( σηκώνουν σκόνη και δεν θέλουν κολλάρισμα) ταιριάζουν με το περιβάλλον !!!Τι άλλο ήθελα ?
Το μόνο που απέμενε ήταν η  εκτέλεση! Σκέτο τσουβάλι κρεμασμένο δεν  θα έλεγε τίποτα!Τρείς μέρες  όλες κι΄όλες  στη διάθεσή μου ,έπρεπε  να βρώ εσπευσμένα μία λύση.!Θυμήθηκα το ξεχασμένο ΑΖΟΥΡ.Σημάδεψα έκοψα, ξέφτισα και με μια μεγάλη σακοράφα και κλωστή από τα ξέφτια της λινάτσας τακτοποίησα το θέμα!!
Και ιδού το αποτέλεσμα!!













Και αν νομίσατε ότι τις κλωστές της λινάτσας που έβγαλα τις πέταξα , είστε γελασμένες!Φυλάχτηκαν και αυτές και ίσως βρούν κάποια στιγμή το δρόμο τους!!!!

Σας αγαπώ και σας γλυκοφιλώ!!!!!!



107 σχόλια:

  1. χρυσοχερα εισαι χρυσανθη μου!!!θαυματα εκανες παλι!!!φιλια πολλα καλο σου βραδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ, Χρυσανθη μου είσαι απίστευτη, μοναδική και χρυσοχέρα, όπως έχω ξαναπεί. Μα με μια απλή λινάτσα κέντημα; Σε θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκό ποδαρικό!!Ευχαριστώ πολύ Κάτια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκη μου αγαπημένη σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι να πω;;;Τι μαγικά χέρια είναι αυτά!!Μπράβο σου,καταπληκτικό το αζούρ και χρειάζεται τόση μα τόση υπομονή!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΩ ΠΩ δουλειά που έριξες!
    Το αποτέλεσμα όμως σε αποζημίωσε στο έπακρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια λινατσούλα ξεχασμένη βρήκε την θέση της από τα μαγικά χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη,
    Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Rena ,
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Η αλήθεια είναι ότι το αζούρ στη λινάτσα ήταν σχετικά εύκολη υπόθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aζούρ σε λινάτσα ομολογώ ότι πρώτη φορά το συναντώ....είσαι μοναδική χρυσοχέρα, οτιδήποτε απλό και ταπεινό στα χέρια σου γίνεται υπερπαραγωγή!!!!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Marianna,
    Ευχαριστώ πολή Μαριαννάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Anthivolon ,
    Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρυσάνθη μου,τι χρυσοχέρα είσαι!
    Αζούρ σε λινάτσα για το γκαράζ,τόσος κόπος,πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις!
    Το αζούρ μου αρέσει,φίνο και κομψό,δεν ξέρω όμως πώς γίνεται.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί να'μαστε τόσο μακρυά...πες μου...!
    Ξέρεις και αζούρ;;; Και τι δεν ξέρεις;;;
    Πολύ θα ήθελα να μάθω αζούρ! Αλλά ποιός θα με διδάξει;;;
    Δεν ξέρω αν οι κλωστές ειναι μακριες ή κοντές αλλά όταν τις σκέφτηκα τις φαντάστικα σαν φωλιά ενός σπουργήτι ή πλεξούδες μαλλιά μιας όμορφης πάνινης κουκλίτσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. eleni,
    Ευχαριστώ πολύ καλή μου!!Αλλαξες φωτό και δεν σε γνώρισα αρχικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Marina,
    Αχ καλή μου Μαρίνα και εγώ θάθελα να είμαστε κοντά???
    Το συγκεκριμένο αζουρ είναι από τα απλά !Και γω από περιοδικό με εργόχειρα διάβασα τις οδηγίες και ομολογώ ότι πρώτη φορά έκανα αζούρ!!
    Οι κλωστές έχουν 1 μέτρο μάκρος και όταν τις εβλεπα όλες μαζί η αλήθεια μου φάνηκαν και μένα σαν φωλιά από πουλιά!!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφρού κατάφερες να κανεις το τσουβάλι κουρτίνα με αζούρ,τι να πω η ερμη; Η επομενη κίνηση θαναι τουαλέτα χορού!!!
    Ειλικρινά Χρυσανθάκι σε θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aζούρ σε λινάτσα! Και για το γκαραζ! Δε την πιστεύω την εφευρετικότητά σου!
    Τώρα ξέρω πού θα τρέχω κάθε φορά που ψάχνω να βρω λύση για το νοικοκυριό. Γιατί μη νομίσεις ότι δεν είναι κι αυτό ξεχωριστό ταλέντο...
    Τα καταφέρνω, δε λέω, μα ως εκεί ούτε στα όνειρά μου. Εσύ το έχεις εξελίξει στο έπακρο.

    Μεγάλη αγκαλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. MA...AYTO EINAI ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΚΑΡΑΖ!...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΘΑ ΤΣ ΕΒΑΖΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΜΟΥ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΑΡΑ,
    Αγαπημένη μου κατ΄αρχήν εύχομαι τώρα να είσαι πιο ήρεμη και η αυτοπεποίθησή σου να έχει χτυπήσει κόκκινο!!!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!Οσο γηια τουαλέτα θαν το τολμούσα για στυλιστική άποψη.Μήπως οι μόδιστροι που χρησιμοποιούν κάποια παράξενα υλικά τι κάνουν νομίζεις????Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Alla logia ,
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου φιλενάδα.Στη διάθεσή σου για ότι χρειαστείς!!! Φιλί γλυκό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Lourdi lourdaki ,
    Φιλενάδα μου συμφωνώ!!!Είναι εντυπωσιακές και μπορούν να διακοσμήσουν πολλούς χώρους με ανάλογο στυλ!!! Μια όμορφη ιδέα είναι για εξοχικό σπίτι!!!!Γλυκειά αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χρυσοχερα οντως εισαι...φανταζομαι τι αλλο θα ετοιμαζεις για την κορη.Φιλια πολλα αγαπημενη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πω πω,τι χρυσοχέρα!Δεν έχω λόγια!Μπράβο!Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΔΕ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ...ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡ.....ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕς ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΦΤΗΝΗ...ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ...ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΛΕΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙΣ?...ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΦΙΛΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όχι μόνο Χρυσάνθη μα και χρυσοχέρα!!!Υπέροχη.Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρεβέκκα μου ,
    αγαπημένη φίλη ευχαριστώ πολύ!!!Ναι ετοιμάχω και για την κόρη!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τυχερό το γκαράζ.Απέκτησε κουρτίνα- πόρτα με αζούρ και κρόσσια. Τι τους θέλουμε τους διακοσμητές χώρου; Μπορούμε να σε προτείνουμε; Ή, άμα χρειαστεί, να πάρουμε την βοήθεια της κουρτίνας...εεε.. συγνώμη, την βοήθειά σου ήθελα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΡΥΣΑΝΘΟΧΕΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ!!!!!!ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ..ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑΑΑ...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ....ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑΑΑΑΑ!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Melina_p ,
    Καλώς όρισες μικρή μου φίλη!!!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. foufoula 89
    Γλυκιά μου Βασιλικούλα ευχαριστώ για τα πολύ επαινετικά σου λογάκια !!!
    Και βέβαια θα παίξω!!!Απλά είμαι λίγο πιεσμένη !!σύντομα θα σας δείξω τον γραφικό μου χαρακτήρα!!Φιλάκια πολλά και μια γλυκιά αγκαλίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαριάνθη,
    Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη!!!Και τώρα που καλυτέρεψε ο καιρός , είναι ώρα να ανηφορήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καταπληκτικη δουλεια οπως παντα χρυσανθη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Para-kelsocooks,
    Και είπα και γω που χάθηκε η φιλενάδα μου!! Διάβασα για το προβληματάκι!!
    Φιλενάδα όποια κουρτίνα κι' αν διαλέξεις από πίσω θα με βρεις για όποια βοήθεια ζητήσεις!!!!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. [handmade+art]x2,
    Ευχαριστώ πολύ κοριτσάρες μου!!!!
    Την αγάπη μου χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. apinkdreamer,
    Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα !!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πως τα καταφέρνεις όλα βρε Χρυσάνθη;
    Τίποτα δεν πάει χαμένο. Μπράβο!!!
    Φιλιά.Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευρηματικοτατη Χρυσανθη. Η λινατσα εκανε μια χαρα τη δουλεια της, αλλα και εσυ με το αζουρ της εδωσες αλλον αερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μια χαρά τα βόλεψες τελικά!! Υπεροχη η δημιουργία και σε έβγαλε ασπροπρόσωπη!!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μα καλά τί μαγικά έκανες πάλι;;;;Αν δει κανείς τη φωτογραφία και μετά διαβάσει κείμενο δύσκολα θα πιστέψει!Αριστούργημα!!!!Εκτός απ'το ψωμί θα μου μάθεις και αζούρ;;;;;εεεεεε;;;;;Σε φιλώωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είχες δεν είχες το έκανες κοριτσίστικο το γκαράζ!!! χαχαχα
    Πανέμορφο είναι!!!! Γεια στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φανταστική ιδέα!!! Οικονομική και καλλιτεχνική!!! Μου αρέσει πολύ!!
    Τα ίδια προβλήματα έχω και εγώ με το γκαράζ, όλο τους λέω να το μαζέψουν και όλο ένα κουβάρι είναι. Να φανταστείς ίσα ίσα μπαίνουν τα αυτοκίνητα. Ευτυχώς εγώ έχω πόρτα.. Ήθελα να τους ζωγραφίσω ένα αυτοκίνητο απ έξω και με κυνήγησαν, πατέρας και υιός... Που θα μου πάνε όμως θα τους πιάσω στον ύπνο.... Να έχεις μια πολύ όμορφη ανοιξιάτικη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αν ειναι και βρω κατι που φαινομενικα ειναι αχρηστο να στο πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εισαι απίστευτη!!!!Υποκλίνομαι....!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αναστασία Νεραϊδόσκονη,
    Καλή μου φίλη ,τίποτα δεν πάει χαμένο,στην κυριολεξία!Ευχαριστώ πολύ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δημιουργία,
    Της έδωσα και κατάλαβε!!Ετσι αχαρη θα την άφηνα??χαχαχα!!Ευχαριστώ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Maria Z
    Με 12 ευρώ ούτε του παπά μην το πεις!!!Ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Διασκέσεις
    Και σου είπα , να προσέχεις τις παρέες σου!!!Μπορεί να σε παρασύρουν!!!χαχαχα!
    Ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Konstantina
    Του άλλαξα τα φώτα!!Επρεπε και αυτό να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων!!!Ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Table rouge,
    Δεν μας σταματά τίποτα εμάς τους "καλλιτέχνες"!!!Μόλις βρεις κατάλληλο έδαφος,όρμα!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. love2love
    Και βέβαια καλή μου να μου το πεις!Οι φίλες μου πριν πετάξουν κάτι , με ρωτούν!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τελειο πολυ ωραια ιδεα.γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΕΝΤΑΞΕΙ δεν έχω να πω τίποτα άλλο τα έχουν πει όλα οι προηγούμενες κυρίες...απλώς για άλλη μια φορά έχω μείνει άφωνη μαζί σου!!!μπραβοοοοο σε γλυκοφιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Katrina
    Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!!!Ευχαριστώ για τα ωραία σχόλια!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Maria
    Μαράκι μου ευχαριστώ πολύ !! Πρόσφατα ανακάλυψα και την όμορφη και ταλαντούχα κορούλα σου!!!Νάστε καλά !!Φιλάκια πολλά και στις δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Η κουρτίνα σου στέκεται, μάλλον κρεμιέται, άνετα και σε σαλονάκι εξοχικού με το κατάλληλο ντεκόρ! Το αζούρ μου αρέσει κι εμένα πολύ, αν και δεν έχω ιδέα πώς γίνεται. Μου άρεσε όμως πολύ και το κόκκινο στολισμένο αυτοκίνητο στα δεξιά της φωτογραφίας, που μάλλον δεν το πρόσεξε κανείς... Αν δεν το θέλετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΦΤΗΝΟ ΥΦΑΣΜΑ ΑΛΛΑ ΖΗΛΕΥΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ ΑΥΛΗ!! ΝΑ 'ΣΟΥΝΑ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΝΑΓΕΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ Σ ' ΑΥΤΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μια γρήγορη επίσκεψη^^
    πολύ όμορφη έγινε!!
    Καλό Απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Simonmad,
    Καλώς όρισες νέα μου φίλη!!!!..και ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σου!!!Πράγματι η κουρτίνα αυτή μπορεί να συνδιασθεί κάλλιστα με ανάλογο ντεκόρ και να κρεμαστεί σε ανάλογους χώρους δίνοντας εκπληκτικό αποτέλεσμα!!Για εξοχικό σπίτι δε είναι θαυμάσια!!!Το αυτοκίνητο ...το θέλουμε!!χιχιχι!Φιλάκια πολλά!

    Υ.Γ. Δεν βρίσκω το blog σου.Ενημέρωσέ με ή κάποια άλλη κοπέλλα που το ξέρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Sophie's art work
    Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Και εγώ θα χαιρόμουν ιδιατέρως άν μπορούσα να κεράσω καφέ και οχι μόνο στις αγαπημένες φιλενάδες της μπλογκογειτονιάς!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Chris
    Ευχαριστώ πολύ!!!!Σε σκέφτομαι !!Καλό διάβασμα!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρυσάνθη με το πολύ όμορφο blog, σε ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή σου!
    Χαρά μας και τιμή μας να σε έχουμε στην παρέα μας!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΕΛΕΝΑ
    Και δική μου τιμή να φιλοξενώ τα κορίτσια από της συνταγές της καρδιάς , που μας συντροφεύουν σχεδόν καθημερινά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @ Signorina Christina
    @ Fashionitsa
    Καλώς ορίσατε γλυκές μου νέες φιλεναδούλες μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χρυσάνθη μου τι όμορφη κουρτίνα! Αυτό θα πει καθημερινή δημιουργία. Σε παρακαλώ πέρνα από το σπιτάκι μου γιατί σε καλώ να παίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Εντελως τυχαια βρηκα το μπλογκ σου χρυσανθη,κι εχω μεινει αφωνη..τι να πω?τα λογια ειναι περιττα..1000 ΜΠΡΑΒΟ..ΕΙΣΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ..καλως σε βρηκα,ευχομαι να τα λεμε συχνα..καλο βραδυ να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Christina V
    Ευχαριστώ πολύ αγαπημένη φίλη!!Τρέχω πάραυτα!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Gwgoyla
    Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!Ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιο!!!Θα τα λέμε συχνά!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χρυσάνθη,πέρνα μια βόλτα απ το μπλόγκ μου,σου έχω μία προσκλησούλα!!!λατρευω τις ανακυκλώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εμένα πάλι με ξετρελαίνουν οι ιδέες σας..συνταξιούχα ..εγώ γιατί στεναχωριέμαι τώρα που δεν είμαι στο χώρο μου;;;;;;;;εσύ άραγε με καταλαβαίνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αχτίδα!!!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!Αλλά στο ξαναλέω.Μη στεναχωριέσαι καθόλου!!!!Θα με θυμηθείς!!!!
    Αλλωστε το επάγγελμά σου μπορείς να το συνεχίσεις και από το σπίτι!!Το δικό μου ήταν αδύνατον!!!!Η κατήφειά μουκαι το στερητικό σύνδρομο κράτησε μόνο μία εβδομάδα!! Μετά είδα και την άλλη όψη της ζωής!!!Τόσο απλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ε! είσαι απίστευτη!!! Μονο εσύ θα μπορούσες να σκεφτείς κάτι τέτοιο. άκου λινάτσα αζουρ....τι άλλο να περιμένω από σένα ρε φιλενάδα μου χρυσοχέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δεν είναι μόνο τα χρυσά σου χέρια!!!!! Είναι και το μυαλουδάκι σου φοβερό!!!! Ποιός θα έκανε κουρτίνα την λινάτσα και μάλιστα με αζούρ??? Πάντα τέτοια Χρυσάνθη μου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Despoina's decoupage
    Φιλενάδα ,ξεφτάει εύκολα,γίνεται εύκολα και συμφέρει!!!!Τι κάνεις; χαθήκαμε!!!Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ποδηλάτησα ,

    Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα σχόλια!!!!Μάλλον όταν ζορίζομαι χρονικά, κατεβάζω ιδέες!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Καλησπέρα Χρυσάνθη....φαντασία και μεράκι χρειάζεται και εσύ τα έχεις και τα δύο............καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. έλα από το μπλογκ μου να παίξουμε ένα παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ...και νόμισες ότι σε...ξέχασα!

    Μέχρι που το έδειξα στο Δημήτρη μου, να δει ότι οι γυναίκες θαυματουργούν!
    ...και ξέρεις τί μου είπε;- το ρολό που δεν τυλίξαμε τις συκιές
    (προστασία για τον πάγο, μα ήμουν συνέχεια στης κόρης μας...)
    να της τον στείλω για να μη πιάνει το χώρο;!!!!!!!!

    Πρακτικός ο κύριός μου...

    Όμως,

    Χρυσάνθη μου,

    απορώ που βρήσκεις το χρόνο! δεν σταματάς ποτέ σου!!!!!

    Φιλιά από ανοιξιάτικη Νέα Υόρκη,
    Υιώτα
    αστοριανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Κανονικό εργόχειρο Χρυσάνθη μου! Τύφλα να 'χουν τα ακριβά υφάσματα! Γεια στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. για το γκαράζ?αυτή παιδί μου είναι για σαλόνι!μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Χρυσανθάκι, πέρασα να σου ευχηθώ τα πρώτα
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,με ΥΓΕΙΑ & ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ να βιώνεις
    απ όσους αγαπάς και σ αγαπούν.
    Φιλάκια πολλά με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χρυσάνθη, καλημέρα
    Σήμερα γιορτάζεις, έτσι γράφει στο PC.
    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα γεμάτα υγεία και χαρά !
    Κι αν γιορτάζεις μια άλλη μέρα, προσθέτω στις ευχές μου και τα συγχαρητήρια μου για τις υπέροχες χειροποίητες κουρτίνες !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρυσανθακι μου ειδα οτι γιορταζεις και ετρεξα να σου ευχηθω.Χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα,να χαιρεσαι την ομορφη οικογενεια σου κ να καμαρωνεις τα παιδια σου τα ομορφα.Ενα μεγαλο φιλι σου στελνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά, με υγεία, ευτυχία και χαρές από τα παιδιά σου!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    Το βοτσαλωτό σου μ' έχει μαγέψει!!! Είναι από τα ομορφότερα "χειροποιήματα" που κυκλοφορούν στη "γειτονιά". Μου θυμίζει την αγαπημένη μου Σύμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. χρονια σου πολλα χρυσανθακι τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλησπέρα και ΧΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΆ αν γιορτάζεις σήμερα....μόλις σήμερα πρόσεξα,ότι είμαστε γειτόνισσες....εσύ μένεις στο Μακροχώρι και εγώ στην Βέροια.....φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Χρυσανθη μου,αν και καθυστερημενα σου ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!Ο ΘΕΟΣ να σε εχει καλα,γερη δυνατη και να φτιαχνεις αριστουργηματα,και του χρονου με υγεια και οι επιθυμεις καλη μου.
    Την αγαπη μου και τα φιλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥΛΑ ΜΑΣ..ΧΡΥΣΑΝΘΟΧΕΡΑ ΜΑΣ...ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ....ΧΡΟΝΙΑ....ΚΑΛΑ........ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΕΡΗ ...ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ...ΚΑΙ ΝΑΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΜΑΡΙΑ-ΜΙΣΙΡΛΟΥ
    ΦΙΛΙΑ Χ 2........ Χ 3........ Χ 4........ΑΠΕΙΡΑ...ΚΟΙΝΩΣ ΣΕ ΜΟΥΛΙΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑ!ΧΑΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Α κι εγώ τώρα είδα ότι γιορτάζεις...χθες...αλλά δεν πειράζει! Να'σαι πάντα καλά, υγιής, με ανθρώπους που αγαπάς και τα καλλιτεχνήματά σου! Χρόνια σου πολλά Χρυσάνθη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πέρασα για μια καλημέρα και έπεσα σε ...γιορτές! Δεν το ήξερα...
    Σου εύχομαι χρόνια σου πολλά λοιπόν, και να μην περάσει μέρα για σένα χωρίς χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. χρόνια πολλά!!! κ να΄σαι καλά να μας γεμίζεις με δημιουργίες, τόσο ευφάνταστες κ κυρίως οικονομικές...!!!!σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. TE-ΛEI-EΣ!!!
    ΦΑΝ-ΤΑ-ΣΤΙ-ΚΕΣ!!!!

    Πήρα ιδέα, γιατί στο εξοχικό της Γλαρούπολης μια παρόμοια κατάσταση επικρατεί. Το γκαράζ... "μοναστηράκι" και τα αυτοκίνητα κάτω από τα λιόδεντρα αραγμένα
    :-)))

    Καλή σου και δημιουργικη εδβομάδα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. καλή μου ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!
    χρονια πολλά !!!
    χρονια καλά !!!
    χρόνια ευτυχισμένα!!!
    ....irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ζητώ συγγνώμην που απαντώ με μεγάλη καθυστέρηση, αλλά έλλειψα για λίγο!!!
    Ευχαριστώ όλους για τα όμορφα σχόλια και κυρίως για τις γλυκές ευχές σας.Ηταν έκπληξη για μένα ,με συγκινήσατε και το θεωρώ τιμή μου!!!!
    Καλή εβδομάδα σε όλους!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ιριδααααααααααααααααα!!
    Που είσαι!!σε έχασα!!!Δεν μπορώ να μπω στο Blog σου.Δεν μου επιτρέπεται!Δεν ξέρω γιατί!!Ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!!Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. καλημέραα!!!συγνώμη!!!!!
    εχω πρόβλημα με το blog...
    και θα μείνει κλειστό....
    για τους ..φίλους ...
    όμως...ειμαι πάντα εδώ γύρω...
    η κουρτίνα....απίθανη!!!!!
    καλή εβδομάδα καλή μου!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. οτι θα έβλεπα γκαράζ με αζουρ δεν το είχα φανταστεί ούτε στα πιό τρελά μου όνειρα...
    το είδα κι αυτό από τα χεράκια σου και ευτυχώς,γιατί έχω λινάτσα μέτρα στην αποθήκη και με την ιδέα σου σκοπεύω να φτιάξω μία κουρτίνα...όχι στην αποθήκη...στο σπίτι,στη Λαμία,σε ένα παράθυρο που του πάει τρέλα η λινάτσα με αζουρ...
    μερσί και σμουτς...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Χρυσανθη μου καλη πως και μου ξεφυγε αυτη η ομορφη κουρτινα???γεια στα χερια σου
    καλη εβδομαδα και μη χανομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Chrysanthis,
    You are very smart to do this project! The burlap is perfect material and the design is very pretty. You have a wonderful blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΕΝΑ ΑΝΟΙΓΜΑ.
    ΘΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΩ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Χρυσάνθη συγχαρητήρια!!!! Είναι από αυτά που βλέπω καμία φορά και μένω με το στόμα ανοιχτό!!!! Δεν έχω λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τι ωραία δουλειά ειναι αυτή καθομαι και χαζευώ την κουρτίνα σου!!!!μπράβο Χρυσάνθη και το αζούρ πετυχημένο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή