Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Δίνοντας χρώμα στην καθημερινότητα !!!!!!!!!!!!!!

Ο διάολος δουλειά δεν είχε..........Φαντάζομαι όλοι το ξέρετε το λαϊκό ρητό!
Ετσι και γώ μια μέρα του καλοκαιριού ,αποφάσισα να αφήσω τις ξάπλες μου στην παραλία και να κάνω ένα λίφτιγκ στο εξοχικό  μας .Αλλωστε είχε αρχίσει να μου τη δίνει το άχαρο  και μονότονο χρώμα των τοίχων που έβαψε ο μάστορας του εργολάβου.΄Αλλα συμφωνήσαμε και άλλα έκανε στην κυριολεξία  , ο αθεόφοβος!
 Δεν ταίριαζαν με την ψυχοσύνθεσή μου αλλά και ούτε με την αισθητική μου !
Περιττό να σας πω ότι μόλις το άκουσε ο σύζυγος ,κρύος ιδρώτας τον έλουσε και την έκανε Λούης , προφασιζόμενος δουλειές (εγώ πάλι πως νομίζω ότι οι περισσότεροι αντιδρούν το ίδιο? ).Αυτό δεν με πτόησε καθόλου, ίσα-ίσα με δυσκολία έκρυψα την χαρά μου, αφού θα είχα το γήπεδο ελεύθερο.
Και μιάς και θα ήταν έτσι,σκέφτηκα,δεν κάνω κάτι πιο φευγάτο?
 Για μάστορα βέβαια ούτε λόγος.Αυτοί παιδί μου άμα τους πεις κάτι διαφορετικό,απαντούν ομόφωνα σαν ένας "δεν γίνεται αυτό που ζητάς μανδάμ" και αν βρεθεί κάποιος να δεχτεί ή θα σου βάλει τους όρους του ή θα τον πληρώσεις για χρυσάφι!!!!!!

Αποφάσισα λοιπόν να παίξω με χρώματα και τεχνοτροπίες!!!!!! ......

 Είπα να  κάνω κάποιους τοίχους  ριγέ . Αρχικά  έβαψα όλο τον τοίχο με 'ενα χρώμα βάσης.Αφού στέγνωσε καλά  χάραξα τον τοίχο με χαρτοταινία και  πέρασα το δεύτερο χρώμα ανάμεσα στις χαρτοταινίες  δημιουργώντας έτσι ισόπαχες  ρίγες δύο χρωμάτων.
Δεν αρκέστηκα  όμως  σ' αυτό και να κάτσω στ΄αυγά μου, είπα   να προσθέσω και λεπτότερες ρίγες!! και  τρίτο χρώμα !!!!!! Ξαναχάραξα,  και ξαναέβαψα με το τρίτο χρώμα !!!!!!!
Οφείλω να σας το πω προκαταβολικά , για να μη με βρίζετε μετά !!!!!! αν  δεν έχετε υπομονή και αντοχές  μην το επιχειρήσετε ....είναι αρκετά επίπονο  και χρονοβόρο.Αυτό το πάνω κάτω στη σκάλα ,μία για τις χαρτοταινίες και μία για τα χρώματα, είναι εξοντωτικό.Στον καλλιτεχνικό μου οίστρο δεν καταλάβαινα τίποτα.Τέλειωσα όμως με ένα λουμπάγκο στη μέση!!!!!!
Ιδού όμως τα αποτελέσματα!!!!!!!!!!!
Η κρεβατοκάμαρά μου


Η ιστορία επαναλήφθηκε και σε άλλο  υπνοδωμάτιο.......

Ε,ε,ε και μια και είμαστε στη θάλασσα ας κάνουμε και στένσιλ με  ψαράκια  ταμποναριστά με σφουγγαράκι  και μίξη  χρωμάτων κάτι σαν φωτοσκιάσεις .....

Να μη δημιουργήσουμε και λίγα υπέρθυρα ?  (θυμήθηκα τα περίτεχνα της Τήνου).Ζωγραφική με ακρυλικά.


Αυτά προς το παρόν.Έπεται συνέχεια.......

29 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες ιδέες!!!Μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο!!!Ειδικά το πρώτο δωμάτιο είναι σούπερ και φαίνεται ο κόπος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσάνθηηηη,κάνεις και τέτοια!
    Πολύ καλή δουλειά,χαλάλι ο κόπος σου!
    Άλλαξες ριζικά το σπίτι-ζηλεύω,μα δεν έχω το κουράγιο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Miss poppy & eleni σας ευχαριστώ πολύ. Αν χρειαστείτε μπογιατζή ,ξέρετε..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αναλαμβάνεις κι εργολαβίες;
    Είσαι ακριβή;;;; Εμ, βέβαια με τέτοιες τεχνικές πώς να μην είσαι!!!
    Εγω πλην του πινέλου του decoupage, ΟΥΔΕΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους!!!!Καλωσόρισες στην γειτονιά μας χρυσοχέρα μου χρυσανθη!!!πολύ χαίρομαι που θα μας δίνεται η ευκαιρία να τα λέμε...από ότι είδα στο γλυκύτατο σπιτικό σου κάνεις θαύματα!!όλα είναι υπέροχα χαράς τα κουράγια σου.Θα πάρω όλα τα κεράσματα από τα χρυσά χεράκια σου και θα σου πω άλλη μια φορά Καλώς ήρθες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΡΑ
    Οτι θέλεις γλυκειά και χαρούμενη Ζακυνθινιά μου !!!!...όσο για την τιμή τζάμπα πράμα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σας βρήκα Μαρία μου.Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που με καλοδέχεστε στην καταπληκτική και γεμάτη ομορφιές γειτονιά σας!!!!!!!!!!!!
    Εύχομαι σε όλες μας να είμαστε δημιουργικές και γεμάτες πρωτότυπες ιδέες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στης Χαράς σε βρήκα και είπα να σε καλημερίσω. Εντυπωσιάζομαι από τη λεπτή δουλειά σου και την καλόγουστη. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριάνθη καλημέρα και καλώς όρισες στο σπιτικό μου.Ευχαριστώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρυσανθηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!
    Ποσο χαιρομαι που τελικα ξεκινησες το μπλογκ!
    το ειχα βρει ...αλλα δεν ειχες βαλει ακομα αναρτηση!!!!!
    Εισαι χρυσοχερα .....και χαιρομαι που εγινες μελος της μπλογκογειτονιας!!
    Σε καλως οριζω!!!!
    φιλια πολλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα γλυκειά μου misirlou!!!!!!!!!!!!!!
    Να δεις εγώ πόσο χαίρομαι που κατάφερα να στήσω το μπλόγκ μου ,σαν παιδάκι κάνω!! ...και αφορμή ήσουν εσύ και η αγαπητή Δέσποινα!!!!
    Με τιμά η επίσκεψή σου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσάνθη, είσαι απίστευτη!!!! Καλορίζικο το μπλογκοσπιτάκι σου. Να το χαρείς και να μας καλοδέχεσαι με τα καλούδια σου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οπα !!!!!! τι βλέπω!!! Βρήκες τον δρόμο????????
    Καλώς όρισες Ελένη μου και ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χεχεχε... αμ τοχα διαισθανθει εγω οτι κανεις υπεροχους τοιχους και σκεφτηκα... καντην φιλη αυτην, γιατι... βαψιμο θελει το σπιτι, και που λεφτα για μπογιατζιδες τωρα... ενω αμα εχεις μια φιλη χρυσοχερα...
    Σε επεισα η... να προσπαθησω κιαλλο;

    Καλε... ΔΕΝ το πιστευω!!! Εισαι φοβερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεσποινάκι , κανονικά πρέπει να σ΄αφήσω κι΄άλλο να ξεροψηθείς στο λιβάνισμα! (χεχε) Τόση δουλειά θα ρίξω!Εχε χάρη στην καλή μου καρδιά και θα σε βολέψω και σένα!!!!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατ΄αρχάς να σε καλωσορίσω στην μπλογκογειτονιά μας. Δεν θα σου ζητήσω χάρη. Α πα πα!!! τι είναι τούτες μη δούνε τζάμπα πράγμα....!!! Απλά θα σ' ευχαριστήσω για τις ωραίες ιδέες. Έχω και εγώ μια ανακαίνιση να κάνω. Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Table Rouge καλώς σε βρήκα και ευχαριστώ για την επίσκεψη! Τόπιασα το υπονοούμενο!!!!!!!Μμμμ κάτι θα κάνω και για σένα!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλως σε βρηκα!!!πραγματικα εισαι χρυσοχερα!μπραβο!!!
    Καλο απογευμα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητή και αξιοζήλευτη lourdi , με τιμά η επίσκεψη σου.Θα πω όμως και γω με την σειρά μου, έτσι απλά ,ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρυσανθη!!καλο μηνα! σου ευχομαι με πολλα χαμογελα!!!
    Καλημερα! και ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς ήρθες Χρυσάνθη!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!


    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς σε βρήκα Κατερίνα μου!!!!!!!!Πέρασα κλεφτά από το σπιτάκι σου , είναι ζεστό και γεμάτο γλυκά συναισθήματα.Μου άρεσε πολύ, ήπια καφέ , έφαγα και γλυκό.......και θα ξανάρθω!!!!Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Που είσαι Χρυσάνθη μου;Εφτιαξες το σπιτάκι σου και χάθηκες τελείως....Eυτυχώς που έχεις ωραία κεράσματα και περνάω εγώ συχνά!!Οτι κάνεις είναι μοναδικό,όμορφο προσεγμένο!!Όλα είναι τέλεια ,τα έπιπλα δε μεστο ρομαντισμό!!Συγχαρητήρια!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βικτωρία,
    Γλυκειά φατσούλα ,μου λείπεις! Δεν χάθηκα γιατί έφτιαξα το σπιτάκι , αλλά επειδή προετοιμάζω τον γάμο της κόρης μου ,είμαι μέσα στο άγχος γιατί είμαι ακόμη στην αρχή!!!!!!Την γωνίτσα σου την κρατάω ζεστή για νά έρχεσαι να μου κάνεις παρέα!Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. always i used to read smaller articles or reviews which as well clear their motive,
    and that is also happening with this post which I am reading here.


    my webpage; laser cellulite treatment

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I am not capable of view this website properly on saffari I feel there is a downside

    Here is my web site having trouble getting pregnant at 40

    ΑπάντησηΔιαγραφή