Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Καλωσόρισμα!!!!!!!!

Νάμαι και γώ!
Επιτέλους κατάφερα  , μετά από χίλια βάσανα, να στήσω το δικό μου σπιτάκι και να αποκτήσω και γώ   ένα κεραμίδι στο κεφάλι μου!
Δεν ξέρετε πόσο θαύμαζα όλους και όλες εσάς που είχατε το μπλογκοσπιτάκι σας .Σας επισκεφτόμουνα καθημερινά και απολάμβανα την παρέα σας και όσα όμορφα  καλούδια προσφέρατε,χωρίς να μπορώ  να βγάλω την υποχρέωσή μου από την ζεστή φιλοξενία σας.Βλέπετε αυτή η δυσκολία που έξακολουθώ να έχω στην σύγχρονη τεχνολογία ήταν μέχρι σήμερα ανασταλτικός παράγοντας ανταπόδωσης !
Βέβαια το σπιτάκι μου είναι  ακόμα φτωχικό ,  γιατί δεν  μπορώ και δεν ξέρω ακόμη πως να το στολίσω ,αλλά δεν με νοιάζει ,και δεν ντρέπομαι να σας καλωσορίσω  και να σας φιλοξενήσω με  πολύ αγάπη , απολαμβάνοντας μαζί σας ένα φλυτζάνι αχνιστό  καφέ , σερβιρισμένο  πάνω σε δαντελένιο σεμεδάκι με λαχταριστά  κουλουράκια και διάφορα γλυκά κουταλιού . (από τα χεράκια μου!!)
Ε,ε,ε, καλά ,  μην κάνετε έτσι θα σας έχω και τραγανές  πίτες ...καλά ντέ και  νόστιμα σαρμαδάκια (αυτά καλέ τα μπελαλίδικα με το αμπελόφυλλο ! ) Αλλά χαλάλι σας γιατί το αξίζετε!!!
Καλώς  να κοπιάσετε  λοιπόν στο σπιτάκι μου για να μοιραστούμε, τι άλλο ?  την αγάπη και το πάθος μας σε κάθε τι χειροποίητο!!!!!!!!!!!!!!!!!


Με πολύ,πολύ αγάπη
Χρυσάνθη

11 σχόλια:

  1. Καλορίζικο καλορίζικο!!!

    Καλέ... το φτωχικό λες; με τόσα γλυκά; και σαρμαδακια; εγώ πάντως... θα έρχομαι συχνά πυκνά, γιατί... είμαι φαγού.

    Σε φιλώ γειτόνισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ καλή μου γειτόνισσα.
    Θα είσαι πάντα ευπρόδεκτη.Εεεε και μη μου σκας μύτη απ' τα χαράματα γιατί μου αρέσει ο πρωϊνός ύπνος.Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσανθη καλως ηρθες σην μπλογκογειτονια μας
    ενα καφεδακι θα το επινα -οχι οτι δεν θελω τα υπολλοιπα αλλα .....-
    θα κανουμε νυχτερινη παρεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη καλώς όρισες,ευχαριστώ για την επίσκεψη και επειδή μάλλον είμαστε του νυχτοκάματου (!)θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι βραδύκαυστο φιτίλι είμαι!!!
    Ανοιξες και δεν το πήρα χαμπάριιιι;;;;
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!! Είμαι σίγουρη οτι η φιλοξενία σου θαναι αξιοζήλευτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποια χαράματα καλέ κυρα γειτόνισα; εγώ πάω για ύπνο τα χαράματα. μεταμεσονύκτιες θα είναι η επισκέψεις μου, και αφού... ένα πουλάκι μου ψιθύρισε... ότι είσαι και συ παιδί της νύχτας... δεν έχουμε πρόβλημα μάλλον. Ανυπομονώ να δω και τα άλλα ωραία σου!!!

    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρά μου, εγώ πάλι γιατί σε θεωρώ σπίρτο ? Τόσο να έπεσα έξω,αποκλείεται!!!!!καλώς ορίσατε μπλογκοφιλενάδες μου! Μόλις ηρεμούν τα πάντα γύρω μας ,εμείς θα ξεμυτίζουμε και θα τα λέμε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Χρυσάνθη. Σε καλοσορίζει, μια ,κατά λίγες μέρες παλαιότερη γειτόνισσα.Και εγώ μόνη μου έφτιαξα το μπλογκοσπιτάκι μου. Απλό όπως μπορούσα.Πολύ δυναμική η εισοδός σου.Έτσι να συνεχίσεις. Πρόσεξε όμως τα χέρια σου μην τα καταπονείς. Σου μιλώ εκ πείρας.Έτσι και έγώ έβαφα το σπίτι, μέσα και έξω. Τι τεχνικές και τεχνοτροπίες εχουν φάει οι τοίχοι ...ευτυχώς που δεν έχουν στόμα να μιλήσουν. Μέχρι και ταπετσαρία τους είχα βάλει κάποτε.
    Καμάρωνα εγώ για το αποτέλεσμα, καμάρωνε και ο άντρας μου που είχε τσάμπα μάστορα. Η πληρωμή μου ήρθε αργότερα με αυχενικό,τενοντίτιδα κ.λ.π.
    Γι' αυτό πρόσεχε και μην παρασύρεσαι, από αγάπη σου τα λέω μη με νομίζεις γκρινιάρα.
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα να μας έχεις την πόρτα σου ανοιχτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρίσκω para-kelsoscooks και να ξέρεις ότι η πόρτα και τα παραθυρόφυλλα του σπιτιού μου θα είναι πάντα ανοιχτά στις καλές μου γειτόνισσες.Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και τις γλυκές συμβουλές σου! ....νομίζω όμως ότι μάλλον την πάτησα την πεπονόφλουδα!!!Σου εύχομαι να είσαι καλά και να μας προσφέρεις τις γεμάτες πρωτοτυπία γλυκονοστιμιές σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τώρα που έμαθα ότι είσαι και γλυκατζού, τι άλλο θέλω.Θα σε έχω κάθε μέρα σπίτι μου. Ετοιμάσου για δυό συνταγές μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. para-kelsoscooks , mη μου βάζεις τέτοιες ιδέες γιατί θα κατασκηνώσω στο γλυκό σπιτάκι σου .Ξέρεις όταν μου πέφτει το ζάχαρο και δεν έχω γλυκό , αναστενάζουν τα γλυκά κουταλιού και οι μαρμελάδες μου.Ευτυχώς μεριμνώ και κάνω πολλά (χιχιχι) Γλυκά Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή